karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 06:54:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Huomenna alkaa!
ViestiLähetetty: 2012-04-24 19:26:12 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-10-28 19:26:51
Viestit: 17
Paikkakunta: Helsinki
Huh, olen 175 cm pitkä tyttönen, jolle on aivan liikaa kertynyt ylimääräistä hiilaria vyötärölle (n.104kg!)

Olen karppaillut jo noin vuoden verran, mutta en ihan tosissani, sillä välillä iskee sellaisia "hiilarikohtauksia", jolloin mätän leipää, pullaa, karkkia ja jäätelöä kitaani niin paljon, kun napa vetää ja vähän ylikin (Minulla on myös bulimia) No niin, nyt olen lopen kyllästynyt tähän mässäilyyn ja painon kanssa kamppailuun, että aioin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa atkinsin aloitusvaiheen huomenna.

Minulla on kirja aiheesta (uusin painonpudotusohjelma) ja olen lukenut sen läpikotaisin, mutta haluaisin silti kysellä, jos on jotain vinkkejä asiaan liittyen, esim: miten ruokavalio ei mene liian yksitoikkoiseksi, siis että en söisi joka aamu kananmunaa pekonilla yms...

Entä paljonko olette pudottaneet kiloja tuon kahden viikon aikana? Olisi vain mielenkiintoista tietää vähän lukuja ;).

_________________
Korkeinkin torni alkaa aina maasta


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Huomenna alkaa!
ViestiLähetetty: 2012-04-24 19:33:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-21 19:49:49
Viestit: 1797
Moi, teepä foorumilta haku aamiai* niin löytyy paljon ketjuja, joissa on aamiaisideoita.

_________________
Fyysinen ikä 46 - henkinen ikä 19 - Kylähulluus kunniaan!
Suhina vaan käy, kun menee yli ymmärryksen
carpe diem - karppaajan daimit
.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Huomenna alkaa!
ViestiLähetetty: 2012-04-25 15:52:34 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Ei miula heti alussa mitää lähteny, turvotus kyllä väheni, ja senttejäki alko karista, mut paino alko putomaa vasta ajan päästä.

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Huomenna alkaa!
ViestiLähetetty: 2012-04-27 07:50:13 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-04-24 08:39:48
Viestit: 21
Hei, kiva kun joku muukin aloittelee samaan aikaan kuin minä:)

Olen normipituinen normi-ikäinen työssäkäyvä äitisihminen, joka yrittää muutamaa rasvakiloa keskivartalolta sulatella. Aloitin karppaamisen vapaatytylillä pariviikkoa sitten vailla tietoa tästä foorumista tai mistään kirjoista kunnes eksyin tänne. Keskiviikkona aloitin induktion. Sen parin viikon aikana lähti 1,5 kg, nyt keskiviikosta lähtien lisäksi 1,4 kg eli kyllä tämä induktio pisti vauhtia rattaisiin.

Olen laiska rustaamaan ylös syömisiäni, mutta jos homma tuntuu lähtevän lapasesta pitänee harkita;) Sokeririippuvuus on ollut kova ja sukurasitteena diabetesta, itselläni ollut myös raskausdiabetes, joten on tähän ihan terveydellisetkin tarkoitusperät. Autoimmuunisairauksia itselläni on pari, katsotaan miten niiden kanssa käy:)


Tsemppiä:)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)