karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 06:14:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Induktio -ohjeita!?!
ViestiLähetetty: 2011-08-10 11:53:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2009-11-04 11:08:11
Viestit: 50
Kiitos asiallisesta vastauksesta!

Ja vielä ainakin yksi kysymys: onko täällä ruokapäiväkirjoja niiltä, jotka noudattavat induktiota? Tiedän, missä ko päiväkirjat ovat, mutta pelkän nimimerkin perusteella aikaa vievää etsiä juuri oikeita mun tarkoitukseen.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio -ohjeita!?!
ViestiLähetetty: 2011-08-11 07:47:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-01-07 16:38:26
Viestit: 582
Jos Englanti onnistuu niin tuolta löytyy valmis kahden viikon ohjelma induktioon, jos sellaista kaipailee http://www.atkins.com/Program/low-carb- ... tools.aspx


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2011-08-24 08:56:07 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2009-11-04 11:08:11
Viestit: 50
Millasia tuloksia olette saaneet induktiossa? Mulla (huimat...) 8 päivää takana, niukin naukin kilo lähtenyt. Ei kovin mieltäylentävää.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2012-04-17 13:23:19 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-02-02 12:53:19
Viestit: 28
MItäh oletteko sitä mieltä että leipäjuustoa saa syödä induktiovaiheessa? :P


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2012-04-17 14:17:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2010-03-11 10:42:55
Viestit: 399
Nijen kirjoitti:
Millasia tuloksia olette saaneet induktiossa? Mulla (huimat...) 8 päivää takana, niukin naukin kilo lähtenyt. Ei kovin mieltäylentävää.


Induktiota takana 3 viikkoa, painossa +-0.

Enkä mä tiedä miten paljon pitäisi syödä että pärjäisi ilman välipalaa tai kahdella/ kolmella aterialla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2012-05-14 18:15:04 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-05-14 17:37:00
Viestit: 4
Paikkakunta: Tampere
Uusi atkinsilainen ilmoittautuu joukkoon keveään :wink:

Ensimmäinen päivä induktiota menossa ja tolkuton päänsärky, treeneistä ei tullut mitään ja koko ajan huutava nälkä.

Oon sellanen hiilarihiiri että tuntuu että vaikka syön tuhteja aterioita (aamupalalla iso tonnikalamunakas, lounaalla iso kasa jäävuorisalaattia ja kurkkua ja naudan jauhelihaa 200g ja pari keitettyä munaa, treenin jälkeen herapalkkari ilman hedelmää eli ei hiilareita siinä, treenin jälkeinen ruoka parsakaalia, kasa jäävuorisalaattia ja vähän kurkkua, 200g naudan jauhelihaa, 2 keitettyä munaa) niin oon ollut koko päivän nälkäinen ja ihme olo että hiukoo. Osittain kyllä tunnistan että tekee mieli koko ajan jotain hyvää mutta on tässä nälkääkin mukana. Oon juonut ruokien jälkeen kahvit kuten tavallista mutta normaalisti söisin jotain hyvääkin sen ohella mutta nyt on hyvät poissa ja outo olo siitä :roll:

Aiemmin olen noudattanut ruokavaliota jossa vapaasti hiilareita ja proteiinin lähteitä + mun kaikki sokeriherkut kuten suklaapatukat ja proteiinipatukat ja pähkinät. Nyt pitäisi saada rasvaa poltetuksi pois ja koska mulla selkesti on ongelmia hiilarinsietokyvyn kanssa ja ennen kaikkea oon niihin täysin koukussa koin että atkinsilla rysäytettäessä pääsisin ehkä johonkin kontrolliin hiilareiden suhteen ja oppisin tason jonka elimistö sietää. + Rasva palaisi.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2012-05-14 18:23:44 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Unohda induktio! Syökää hitaita hiilareita 60 g päivässä kuten Atkins lopuolta päätyi ohjeistamaan. Ei tule nälkä eikä päänsärky.

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2012-05-14 19:35:01 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-05-15 22:13:03
Viestit: 49
Eikai induktiossa mitää välipaloja tartte. Ite vedän 2-3 ateriaa päivässä ja arviolta 7. päivä ketoosissa. En ole tikuilla mittaillut, mutta olen sen verran harrastellut, että sen olosta tuntee. Rasvaa vaan tarpeeksi noilla harvoilla ateriakerroilla niin ei tule edes mieleen tarvita hirvittävää ateria-arsenaalia välipaloille yms. Juoda pitää muistaa paljon. Itse juon 2-4 kuppia kahvia päivässä kahdessa erässä.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wX3SZKH/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2012-05-14 20:34:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-05-14 17:37:00
Viestit: 4
Paikkakunta: Tampere
Siis rasvako se kylläisenä pitää? Mulle on aina opetettu että proteiini on se joka pitä' kylläisenä ja oonkin ihmetellyt kun runsasproteiininen ja vähärasvainen ruokavalio on aina tehnyt enemmänkin vihaiseksi kun on silloinkin nälkä :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2012-05-14 20:41:31 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-05-15 22:13:03
Viestit: 49
Rasvahan se...omakohtainen kokemus proteiinista on, että paljon proteiinia sisältävät ruoat on itselle helposti sellaisia, jotka tulee ajan myötä ns. korvista ulos :D. Onneksi näin päin. Liika proteiini saattaa ajan myötä kuulema hidastaa painonpudotusta.

Vinkkinä muuten lidlistä saatava 36% rasvaa sisältä 2dln purkki vispikermaa, jollainen kerran päivässä pitää miehen tiellä.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wX3SZKH/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2012-05-15 16:35:35 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-05-14 17:37:00
Viestit: 4
Paikkakunta: Tampere
Joo, proteiinipainotteista ja vähärasvaista (plus hiilarimättöisä heh) noudattaneena voin sanoa että runsasproteiininen alkaa tökkimään mullakin. Jotenkin vaikea nyt asennoitua että rasvaa saa nyt syödä kun on tottunut kartteleen sitä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2012-07-29 04:48:38 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-20 10:11:37
Viestit: 32
Paikkakunta: Turku
Täälläkin induktiota aloitteleva ilmoittautuu! :smt039
Kokeiltu on kaikenlaista läskinsulatus-mallia, GFG:stä Timothy Ferrisin kautta Karppilammikkoon :) Nyt takana siis karppailua enemmillä ja vähemmillä hiilareilla jo jonkin aikaa, ja hommasin ton "uusi Atkins, uusi sinä"-kirjan.. oon tutustunu kirjaan nyt muutaman päivän ajan ja huomenna sitte alkaa :) jospa tä ois nyt vihdoin sitä, mikä on mulle hyvä..!

Tuossa kirjassa ainakin kielletään induktion aikana alkoholi, sopii sitten laihdutusvaiheeseen paremmin kohtuullisesti käytettynä 8-[ joku sitä vaa kyseli..

Leipäjuusto..? Passaako se induktio-vaiheessa? Se on kovin hyvääää =P~ Kirjassa (vaikka en sitä nyt täysin orjallisesti aijo noudattaa) sallitaan vain kovat juustot..?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2012-08-02 20:35:44 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-05-15 22:13:03
Viestit: 49
En muista tiedä, mutta itsellä leipäjuusto kohtuudella nautittuna ei ole este tehokkaalle siirtymiselle ketoosiin.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wX3SZKH/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Induktio-ohjeita?
ViestiLähetetty: 2022-08-26 09:14:09 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Mie luin ekan kertauksen vuoksi tuon atkinsin uudestaa, ajatuksen kera (lomal olles onnistu keskittyy kunnol), ja selailin karppikirjoja, ja niistä etin hyviä vaihtoehtoja itelleni.

Tän viikon olen ollut induktiolla, ja viel on ens vko, sit katon, jatkanko. Voi kyl olla, et jatkan.

Tällä kerralla ei ole tullu pahaa oloa, mut pientä voimattomuutta ja väsymystä kyllä.

Ja miula oli ongelmana napostelu ja tunnesyömine, niistä ollu vaikee päästä eroo.

Siks aloin taas tälle.

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)