karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 09:14:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 44 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-02-13 08:39:43 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47600
Paikkakunta: HomeSweetHome
Komppaan Ripsua omien kokeilujen suhteen. Kaksi viikkoa kokeilua joko uudella ruoka-aineella tai vanhan poisjättämisellä ja sen jälkeen paluu entiseen ja oman kropan kuullostelu kertoo yleensä enemmän kuin teoriat ja yleistykset.

Nimittäin: kookosrasva lisättynä hyvin vähärasvaiseen ruokavalioon auttanee melkein jokaista.
Auttaako kookosrasvalisä muuten - tai auttaako se, jos sillä korvaa jonkun muun rasvan, ja jos niin minkä rasvan?
Mahdollista että auttaakin, ainakin joskus. Mutta kuka tai miten sen tietää - paitsi kokeilemalla?

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-03-08 16:16:04 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 55976
Paikkakunta: Kerava
Kawailu jatkuu täälläkin mutta oon ollut laiska mitään kirjoittelemaan kun mitään erityistä ei oo ollut. Nyt kuuluu sikäli uutta että kilpparilääkityksen olen voinut pienentää puoleen (menee 1/4 osa tabua nyt) kun alkoi olla liikatoiminnan oireita. Että sikäli runsas voin ja sisäelinten syönti tuntuu potkineen kilpirauhasta omaan toimintaan niin että lääkitystä oli vähennettävä. Mulla on tk-lääkäri ens perjantaina.

Toissa viikolla just otettiin kilppariarvot ja lääkäri sanoi että ne on normalisoituneet ja voin jatkaa samalla lääkityksellä (1/2 tbl) ja uudet kokeet kolmen kuukauden päästä. No ei kulunut viikkoakaan kun liikatuotannon oireita tuli sen verran paljon, että oli pakko olla yhteydessä lääkäriin, joka vähennsi lääkitystä heti kuultuaan tilanteen. Ihmeellisen toimiva ruokavalio tää OD tuntuu olevan kyllä! :D Pääseeköhän tässä parhaassa tapauksessa vielä kokonaan lääkityksestä eroon? Kauaanhan mä en oo ollut vielä lääkityksellä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-03-09 20:16:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-08-27 00:30:11
Viestit: 370
Paikkakunta: ulkomaa
^ Hieno juttu! Kuulostaa siltä, että ihan mahdollista ois päästä koko lääkityksestä eroon. Mua kannustaa kovasti sun kw:n edistyminen!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-03-09 20:20:25 
Poissa
tuhmakarppi
tuhmakarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-23 18:29:26
Viestit: 3939
Paikkakunta: Vantaa
Olis kyllä mielenkiintoista testauttaa kilppariarvot nyt kolmen vuoden karppailun jälkeen, joista viimiset kuukaudet olen vältellyt kasvirasvaa ja syönyt paaaaljon eläinrasvaa. Mutta eivät ne varmaan ilmaiseksi niitä testaa, jos ei ole oireita. Mullahan oli kilppariarvot alarajoilla ennen karppausta ja oireita todellakin oli.

Kauanko sulla on tuo lääkitys ollut ja millaiset sun arvot oli?

Muoks. Ups, sori, tuollahan ne edellisellä sivulla olikin ne arvot :oops:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 44 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)