karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 15:30:12

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 219 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 911 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-08-22 17:14:34 
Poissa
voinen
voinen

Liittynyt: 2011-07-01 11:44:20
Viestit: 5466
Paikkakunta: Pakastin
Vissiin oon rentokarppi minäkin. Mitään en laske, viljoja välttelen, rasvaa yritän "ahmia", sokerit on vähenny itekseen.

_________________
Uushullu

Kuuntelen Kroppaa


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-08-28 11:05:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-07-06 22:35:16
Viestit: 266
Kuulun myös tänne! :) En ole missään vaiheessa ketoillut, enkä sitä tule tekemäänkään. Rennosti vain eteenpäin. Leivät, pastat yms olen toki jättänyt pois ja kaikki sokerit, rasvaa olen pikkuisen lisäillyt vanhaan elämääni verrattuna. Muuten en laske mitään hiilareita, enkä proteiineja enkä rasvojakaan, laskeminen aiheuttaisi minulle vain turhaa stressiä. Oloni on hyvä ja painoni on pudonnut joka viikko puolesta kilosta - kiloon, joten suuntakin on oikea. Hiilareiden määrän pidän vain sumittaisesti alle 60 g, mutta sekin heittelehtii suuntaan jos toiseen.

_________________
// Rento - Karppailu alkoi 5.7.2011
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-09-29 01:27:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-05-31 01:27:54
Viestit: 53
Samma här. Ei leipää (asun ulkomailla, pullamössöä kaikki), pastaa, riisiä eikä mitään kevyttuotteita. Sokeria laitan välillä kahviin ja mansikoiden päälle mutta muuten stevia on kovassa käytössä. Täällä on onneksi kasvikset halpoja ja pihvikin, mutta itse en punaista lihaa juurikaan syö. Melkein tekisi mieli opetella, kun täällä karja saa laiduntaa alavalla pampalla suht onnellisena, mutta ei vain sovi meikäläisen "pirtaan".
Mitään en laske mutta rasvaa mätän surutta lähinnä siemenien, pähkinöiden ja avokadojen muodossa. Tyydyttynyttä rasvaa sitten juustosta ja voista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-09-29 07:56:44 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-02-04 11:19:54
Viestit: 21
Heippa!
Taidan kuulua myös tänne, en mittaile mitään määriä...paitsi kun teen smoothien ( etten tee liian isoa annosta joka jäis juomatta :) )
Lautasella on aina salaattia, lihaa/kalaa/kanaa + juustoa, juomana vesi
En halua mittailla koska se tekisi tästä laihdutuskuurin ja rennosti täytyy ottaa koska muuten tästä ei tulisi mitään. Mä lopettaisin varmaan heti.

_________________
Kuva

Nainen 30v, pituus 168,5cm, paino 107,9 (lähtöpaino).
Usko itseesi.... Pystyt siihen.... Katso peiliin, mitä näet? Olet kaunis :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-09-29 20:49:49 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-03 11:09:52
Viestit: 3026
Paikkakunta: Uusimaa
Mulla myös tunne et jos lasken , olen painareitten muistoissa kun pisteitä laskettiin. Laiskana ja pitkän matkan pudottajana mutta ennenkaikkea uutena pysyvänä ruokavaliona ja elämäntapa muutoksena , tämä sopii minulle. Kun ne sokerit ja kevyt jne tuotteet on poissa ja karppien sallitut eväät tiedossa niin hyvää tulee. Ei laihduttamista mulle.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-09-29 21:44:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-09 10:58:23
Viestit: 830
Paikkakunta: Elimäki
Piti tulla vaan sanoo että: Hyvä työ =D> Jospa mieki sitte joskus tänne kuuluisin...oon jääny aivan hirmuisesti jumiin punnitsemiseen ja mittaamiseen ja laskemiseen. Siinäpä sitten työnsarkaa jotta siitä joskus eroon pääsisi :D

_________________
Jälleen ruotuun 01.-09 . -15kg saavutettu 14.09-09. Heinäkuu 2010 -22,5kg. Lopullisesti -30kg
Paino ruodussa ja kroppaan lihaksii ja sitä kautta muotoja...urheilullisia sellaisia!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-09-30 06:51:42 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-03 11:09:52
Viestit: 3026
Paikkakunta: Uusimaa
Sulla pudonnut kiloja mielettömästi =D> Vau ja onneks olkoon :)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-09-30 11:27:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-09 10:58:23
Viestit: 830
Paikkakunta: Elimäki
hullu hatuntekeijä tarkotitkos miuta? :) Kiitos kiitos! Juu,täs o reilun parivuotta tehty hommii tuon painon kaa ja enää sellasta pilkun viilausta jote vois harkita jo pikkuhiljaa rentoa elämää :D

_________________
Jälleen ruotuun 01.-09 . -15kg saavutettu 14.09-09. Heinäkuu 2010 -22,5kg. Lopullisesti -30kg
Paino ruodussa ja kroppaan lihaksii ja sitä kautta muotoja...urheilullisia sellaisia!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-10-03 10:57:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
On alkanut tuntumaan/ näyttämään siltä, että myös minä taidan kuulua tähän ryhmään...

Hieman samoja tuntemuksia kuin tuossa niinuliinulla: aivan kuin olisin jumissa punnitsemisen kanssa ja toisaalta en tahdo homman olevan ihan pakkomielteen omaista. Nyt tähän mennessä olen oppinut sen, mikä on käyttämieni ruokien hiilarisisältö ja kuinka paljon niitä suurinpiirtein on päivittäisessä ruokavaliossani. Hieman enemmän fiilisten pohjalta koetetaan edetä :whistle:

Asia, jota seurailen, on kasvikset. Pyrin syömään niitä n. 500g/pv, välillä alle ja välillä taas yli.

Henkilövaakaa kyllä aion välillä käyttää :wink:

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-10-21 08:53:43 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-17 10:40:54
Viestit: 92
Täälläkin yksi joka muutti itsensä rennommaksi. Tässä syksyllä aloittelin karppausta kesän jäljiltä uudelleen, punnaten ja laskien. Paino on pyörinyt samoissa lukemissa plussaa ja miinusta. Huomasin että punnailu ja laskeskelu saavat minut vaan stressaamaan, sitten retkahtamaan. 2-3 vuotta enemmän ja vähemmän karpanneena tiedän ihan tasan mitä voin syödä ja mitä en. Antaa makrojen pyöriä missä pyörii, minä keskityn nyt leppoisaan mieleen ja hyvään oloon.

Blogiakin aiheesta olen pitänyt, mutta senkin kanssa olen pitänyt hiljaiseloa kun rennoksi ryhdyin.

_________________
Olet omien valintojesi summa

Karppausta: http://www.intosj.blogspot.com
Koiruuksia: http://www.qaponblogi.blogspot.com


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-10-21 09:12:50 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
Paikkakunta: Turku
Minutkin varmasti voi laskea tähän kategoriaan pikkuhiljaa. Painoa seuraan toki hyvin aktiivisesti edelleen, mutta tuntuu, että se pysyy tässä, vaikka menee hyvinkin rentoillen.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-10-21 09:26:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-17 11:13:46
Viestit: 297
Moi kaikille!

Juu minäki taidan tähän ryhmään kuulua.
Hyvin rennosti minäki tämän karppauksen otan...
Pastan, riisin, perunan oon jättäny jo aikoja sitte, lähiaikoina sitte vielä leivän.

Mitään makroja ynnä muita mikroja enkä kaloreita aio laskea (kokeilin kyllä alussa mutta koin sen jotenkin vaikeaksi ja aikaavieväksi). Muutenki oon normaalipainoinen ja etin vain oikeanlaista ruokavaliota ja hyvää elämäntapaa...
Sitäpaitsi voisin väittää, että turha kaloreiden kyttääminen ja stressaaminen jumittaa painoa?!?! TOKI ei päde kaikkiin...

Joten eiköhän me oteta rennosti! :smt023


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-10-21 10:12:34 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
Paikkakunta: Turku
Kirzikka kirjoitti:
Moi kaikille!

Juu minäki taidan tähän ryhmään kuulua.
Hyvin rennosti minäki tämän karppauksen otan...
Pastan, riisin, perunan oon jättäny jo aikoja sitte, lähiaikoina sitte vielä leivän.

Mitään makroja ynnä muita mikroja enkä kaloreita aio laskea (kokeilin kyllä alussa mutta koin sen jotenkin vaikeaksi ja aikaavieväksi). Muutenki oon normaalipainoinen ja etin vain oikeanlaista ruokavaliota ja hyvää elämäntapaa...
Sitäpaitsi voisin väittää, että turha kaloreiden kyttääminen ja stressaaminen jumittaa painoa?!?! TOKI ei päde kaikkiin...

Joten eiköhän me oteta rennosti! :smt023


Aivan varmasti jumittaa. Stressaaminen jumittaa painoa kaikilla!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-10-29 20:55:45 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-12-29 23:21:39
Viestit: 1
Pitänee ilmoittautua tänne.

Vajaa vuosi on karppaamista takana ja paino on tippunut sellaset 12 kiloa. (88 -> 76)

Omat ohjenuorani ovat olleet seuraavat
1) Pastat yms. pois
2) Leipä pois.
3) Karkit, keksit pois.
4) Säännölliset ruokailut (aamupala, lounas, päivällinen )
5) Salaatteja ja vihanneksia lisää.

Liikuntaa on tullut harrastettua tasaisesti.

Kevyt limuja (Zeroa tai PepsiMaxia) juon edelleen ja mm. suolapähkinä syön ihan surutta. Voisihan noistakin luopua, mutta en ole kokenut suurta tarvetta.

Mats


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-11-09 20:55:12 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-10-31 10:01:11
Viestit: 3
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Onneks löysin tänne! Melkein jo luovutin kun ensin luulin että pitää/kuuluu/on pakko laskea sitäjatätä.
Puolitoista viikkoa ilman karkkeja, leipää, perunaa, makaronia, riisiä. Paino on pudonnut eikä muutakaan valittamista. Hetkittäin tulee karkkikiusaus mieleen, mutta onneksi olen pysynyt lujana ja kolmen kunnon aterian ansiosta myös jatkuva ruoka kaapeissa kohnaaminen on jäänyt pois. Luojalle kiitos!
Mitään en laske enkä tiedä edes mitä on ketoosi ja sensemmoiset kaikenmaailman hienoudet. Mutta eihän mun tarttekkaan!! Jippii

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-11-10 17:14:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-28 17:54:44
Viestit: 1109
Paikkakunta: Luhanka
Osaan putkiaivona laskea Excelillä kaikki ja olen sitä tehnytkin, se on vaan eräänlainen tarkistus. :smt017
Pitkä viikonloppu maalla, tein taas hyvää välimerellistä kanapataa, siinä meni ohessa 2 litraa punkkua ja 3 valkkaria + lisukkeet. :smt110 :resp: Nyt maalikylässä munat ja pekonit läppään, karppi-lihapullia ja kukkista ilman taulukkolaskentaa - näin se homma etenee. :mrgreen:

_________________
Nerous on vain tavallista suurempaa kärsivällisyyttä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-11-26 17:52:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-08 16:23:19
Viestit: 302
Paikkakunta: Helsinki
Mä en ole koskaan laskenut. Hiilarit pysyy kuitenkin reippaasti alle viidenkympin.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wk2KcaG/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2011-12-31 13:13:16 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-07-10 17:44:01
Viestit: 65
Rentokarppailu jatkuu, viidessä kuukaudessa lähti 14 kiloa! Jihuu! :D

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvXtvvI/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2012-01-17 08:25:20 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-10 13:43:52
Viestit: 31
Miekin ilimoittauvun rentojen joukkoon :)
Vuoden verran on karppailua ja karppailuun tutustumista takana, pudotusta 9kg takana. Laskea en (enää) kehtaa enkä halua, ruuan ja syömisen pitää olla rentoa ja mukavaa.

Ja ressaaminen kyllä heti näkyy painon jumina ja muutenki huonona vointina!

Rennosti vaan, tää on ennenakaikkea pysyvä elämänmuutos :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Rentokarpit
ViestiLähetetty: 2012-01-17 10:06:02 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-05-19 18:03:21
Viestit: 37
Haluan myös ilmottautua rentoihin. Olen joskus laihduttanut karppaamisella Montignagin tyyliin . Sitten lipesin ja kiloja on tullut 7 kg lisää. Nyt olen ajatellut, että riittää kun jättää hötöt pois, eikä turhaa laskeskele . Paino on nyt pysytellyt suht.samoissa (viikonloppuisin tulee viininjuontia ). Viikolla laskee , viikon alussa taas samoissa. Elämä on arvokasta aikaa , varsinkin kun on sairastanut vakavasti(aivokasvain). Haluan elää nautiskellen ja karppaamalla se o
nnistuu nälkää näkemättä.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 219 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 911 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)