karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 17:45:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-17 20:33:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-27 19:50:17
Viestit: 335
Minulle on käynyt useita kertoja niin, että olen kirjoittanut johonkin viestiketjuun vastauksen, mutta se katoaa kun painan lähetä. Kyse on varmaankin siitä, että joku toinen on kirjoittantu viestin samaan aikaan ja nähtävästi ehtinyt painaa ennemmin lähetä-painiketta. Mistä tuo johtuu, että noin käy? Tosi ärsyttävää, kun ei sitten viitti enää kirjoittaa uudelleen...

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-17 20:56:38 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-27 10:00:44
Viestit: 5088
Paikkakunta: Helsinki
Katoaako se ennen kuin on tallentunutkaan, vai näetkö viestisi ilmestyneen ketjuun ja katoavan myöhemmin?

Tässä foorumisoftassa on sellainen ominaisuus, että viestiä lähetettäessä foorumi varoittaa jos ketjuun on tullut uusi viesti sillä välin kuin olet kirjoittanut omaasi. Tällöin näet uuden viestin ja jos haluat edelleen lähettää omasi (muokattuna tai ei), pitää painaa uudestaan Lähetä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-17 22:20:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-27 19:50:17
Viestit: 335
chiman kirjoitti:
Katoaako se ennen kuin on tallentunutkaan, vai näetkö viestisi ilmestyneen ketjuun ja katoavan myöhemmin?

Tässä foorumisoftassa on sellainen ominaisuus, että viestiä lähetettäessä foorumi varoittaa jos ketjuun on tullut uusi viesti sillä välin kuin olet kirjoittanut omaasi. Tällöin näet uuden viestin ja jos haluat edelleen lähettää omasi (muokattuna tai ei), pitää painaa uudestaan Lähetä.


Viesti katoaa, kun painan lähetä. Eli kun sitten katson ketjua, se ei ole siellä. ja en ole koskaan huomannut, että tulisi tuollainen varoitus, josta kerroit. Eräällä toisella foorumilla olen kyllä tuollaisen varoituksen saanut monesti, mutta täällä en koskana. ja tällä toisella foorumilla myöskään viesti ei ole koskaan kadonnut, päinvastoin kuin täällä.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-18 09:53:36 
Poissa
napakettu
napakettu

Liittynyt: 2009-07-25 19:43:02
Viestit: 12442
Minulla katosi kerran myös pitkä viesti lähetyksen yhteydessä. Menin kuitenkin taaksepäin tuolta selaimen vasemman yläreunan nappulasta ja löysin sen sieltä ja toisella kertaa lähetys onnistui.

_________________
Kuva
This woman is made of curves and lines

18518 Nirrilä


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-18 11:47:48 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:47:51
Viestit: 5732
Paikkakunta: Helsinki
Jos tekstin kirjoitus tai muokkaus kestää kovin kauan, kannattaa kopioida viesti talteen ennen lähetä-napin painamista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-18 12:04:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-20 12:58:54
Viestit: 1841
Sama taallakin, viestini joskus myos katoavat ennenkuin ovat perilla, laheta painallauksen jalkeen, uutta viestia en viitsi kirjoittaa....
Ei ole ollut toista kirjoittajaa samaan aikaan samasa viestissa.

Usein silloin kun olen kirjoittanut viestini , lukenut sen kertaalleen -- laheta-nappaimen painalluksen jalkeen viesti onkin haihtunut ilmaan. Olen ajatellut syyna "nakymatonta sensuuria" :(

Parilla muulla foorumilla ei ole tullut tata ilmiota vastaan.Niissa kirjotan toki vahemman kuin taalla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-18 14:11:17 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:47:51
Viestit: 5732
Paikkakunta: Helsinki
Näkymättömästä sensuurista ei ole kyse :)

Ainoa keino, jolla olen itse saanut viestin katoamaan lähetä-napin painalluksen jälkeen on, kun viestin kirjoittaminen on kestänyt todella kauan (olen esimerkiksi käynyt välillä keittämässä kahvit).


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-18 15:51:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-20 12:58:54
Viestit: 1841
Se kahvinkeitto voikin olla kohdallani syy, lahinna se, etten ole koskaan yksin kirjoittaessani , jatkuvasti joku kysyy jotakin tai etsin valilla lasten kadonneita tavaroita, lohdutan itkijaa, juttelen lapsilleni....


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-18 16:05:03 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Paikkakunta: Lahti
Tuossa tapauksessa kannattaa aina avata Notepad ja copypastettaa viesti sinne. Mulla on aina yksi Notepad-tiedosto auki ihan tuota varten jos vaikka selain kaatuu tai muuta. Tuo viestien katoaminen on inhottavaa #-o (Tosin täällä en ole vielä siihen törmännyt.)

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-18 16:54:59 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-27 10:00:44
Viestit: 5088
Paikkakunta: Helsinki
Seuraavan kerran kun jollekin käy niin, että viesti katoaa lähettämisen yhteydessä, sopii vaikka mainita asiasta tässä ketjussa, niin tutkin jos keksin sille syyn. Olisi hyvä tietää virheen aika ja ketju, johon lähetystä yritettiin.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-18 19:44:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-27 19:50:17
Viestit: 335
Minulla ei ole kyse niin pitkästä viestinkirjoittamisajasta, että kävisin keittämässä kahvit tai jotain.

Laitanpa sitten ensi kerran tähän viestiä, kun tämä tapahtuu.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-18 19:50:39 
Poissa
Ruokakarppi
Ruokakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-28 18:09:47
Viestit: 7160
snowgrouse kirjoitti:
Tuossa tapauksessa kannattaa aina avata Notepad ja copypastettaa viesti sinne. Mulla on aina yksi Notepad-tiedosto auki ihan tuota varten jos vaikka selain kaatuu tai muuta. Tuo viestien katoaminen on inhottavaa #-o (Tosin täällä en ole vielä siihen törmännyt.)



Kannattaisko vaihtaa wintossi makkiin... :lol:
Ei tarvitsisi miettiä kaatumisia tms... :D

_________________
Kliks--->Ketogeeninen ruokavalio, liikunta, ketoosi ja biohakkerointi.
Kliks-->Jäbän kokkailut, osa II..
Kliks->Jäbän kokkailut, osa I..
Kliks->Instagram täsä


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Viesti katoaa...
ViestiLähetetty: 2010-07-18 20:02:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-12 09:46:27
Viestit: 5774
Minulla on myös useamman kerran hävinnyt viesti taivaantuuliin!
Mutta voipi olla, että ovat juurikin olleet viestejä, joita olen pitkään ja hartaasti kirjoittanut, en missään nimessä kaffeenkeiton lomassa, mutta silti pitkiä. Kiitos vinkeistä!!! :)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)