karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 13:58:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-05-22 12:47:16 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-08 12:24:05
Viestit: 2
Tiedättekö sen tunteen, kun joulun (ja kaiken sen syömisen) jälkeen tekee motivaatiota pursuavan päätöksen aloittaa dieetti vuoden vaihteessa? Silloin ikään kuin sallii itselleen sen olotilan, ylipainon ja kiristävät vaatteet, kun tietää, että vuoden vaihtuessa kaikki muuttuu... Minä jaksoin viiden kilon verran, sitten tuli stoppi ja vanhat tavat hiipivät motivaation näivettyessä takaisin. Ensimmäiset kuvat ovat ennen ja jälkeen tuon viiden kilon:

Kuva

Kuva

Tuohon tavoitteeseen (80kg --> 75kg) pääsin 5:2 dieetillä, eli kitumalla 2 päivää viikossa.. Sen jälkeen päätin lähteä VHH linjalle ja tässä kahden viikon tulos:

Kuva

Kuva

Mielenkiintoista tässä on se, että paino on tismalleen sama (75kg) näissä jälkimmäisissä ennen ja jälkeen -kuvissa ! Mutta ainakin omaan silmään jonkinlainen muutos on havaittavissa. Katsotaan mihin suuntaan kehitys tästä menee. Mittailen ja dokumentoin taivalta valokuvin, ne näyttävät olevan luotettavampi tapa kuin vaaka..


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-22 16:50:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 19:12:46
Viestit: 5305
-

_________________
Our way is not the best way. Our way is merely another way.
Vapaa ohjelmisto, vapaa yhteiskunta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-22 18:33:46 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-08 12:24:05
Viestit: 2
Voi kiitos :) olen kyllä itsekin ihan tyytyväinen ja kieltämättä yllättynyt siitä, miten tämä karppaus toimii.. Olin todella ahdistunut ja tarve oli suuri pudottaa vauvakilot nyt kun "vauva" on muutaman kuukauden kuluttua 2-vuotias.. ;)

KUVAT ja ylipäätään painonpudotuksen dokumentointi muutoinkin kuin pelkän painon seuraaminen on kyllä tosi motivoivaa. En olisi ikinä uskonut, ellen olisi itse kokeillut :) Tässä kohdassa olisin masentunut ja jättänyt karppailut sikseen - ilman näitä kuvia.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)