karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 01:55:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-05-13 18:51:21 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-13 18:33:49
Viestit: 4
Huhheijjaa kui se onkaan nii helppoo syödä ittensä tällaseen kuntoon. Ja vieläpä jo toista kertaa elämässäni. Ei auta kun ottaa niskapers ote itsestään ja aloittaa taas oikean ruokavalion opiskelu.

Motivaation tarjoaa: rapistuva terveys, surkea kunto, ruma peilikuva, kaapillinen kutistuneita vaatteita ja kamala kaksoisleuka!!

Hei hou ja haasteita kohti kaikki kalat!!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-13 19:20:43 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-13 18:33:49
Viestit: 4
Vielä strategiset mitat, jotta häpeä olisi kaikkien yhteinen:

Pituus 176 cm
Lähtöpaino 84 kg
BMI: 27,1

Tavoitepaino: 70 kg eli aikaan ennen lapsia ja tätä järjetöntä syömis/laihdutus/syömis aikakautta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-22 07:12:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-13 18:33:49
Viestit: 4
Vähän kankeasti on lähtenyt liikkeelle, ruokavalion olen saanut jo sinnepäin kohdilleen. Pientä lipsumista on kyllä ollut.

Aamupalalla olen sallinut itselleni kaupan valmiiksi maustetun proteiini rahkan, jossa niitä hiilareita on tietty turhaan. Aamupalalla ei vaan pysty vielä ihmetekoihin. Mulla on aina ollut vaikeuksia juuri aamupalan kanssa, mikään ei oikein maistuisi. Voileipä/jugurtti/rahka ovat oikeastaan ainoat vaihtoehdot. Mahdollisimman mauttomat. Mieluiten jättäisin syömättä, mutta sitten on lounaaseen mennessä järkyttävä nälkä. Tavoitteena tässä tehdä edellisenä iltana valmiiksi annos rahkaa (maustettuna stevialla ja marjoilla).
Lounaaksi olen syönyt vaihtelevasti työpaikan ruokalassa (vältellen hiilareita) tai omia eväitä. Karppi resepteistä lemppareitani ovat Kinkkupiirakka ja Tonnikalasalaatti.
Päivällinen on se kohta jossa lipsun helpoiten. Kun laitan niille lapsosille ihan normiruokaa niin houkutus on suuri itse syödä samalla. Tähänkin olen yrittänyt ratkaisuksi ennakointia jo edellisenä päivänä niin, että minulla olisi jo valmiina oma annos. Aina se ei vaan onnistu.
Sen verran kuuri on kuitenkin jo tehonnut, että iltaisin ei enää yllätä napostelun himo. Täytyy melkein muistuttaa itseään syömään jotain pientä ennen nukkumaan menoa. Yleensä joko maustamatonta jugurttia tai pähkinöitä.

Tällä aloituksella olen reilun viikon aikana saanut puntarin heilahtamaan noin 1,5 kg alaspäin. Ihan ok, vaikka nestettähän se varmaan on.

Liikuntaa en ole säännöllisesti ehtinyt harrastamaan, mitä nyt muutaman kerran kotona jumppaillut. Päivittäin kävelen työmatkoja yhteensä noin puolisen tuntia.

Saa nähdä pääsenkö kunnialla ensimmäiseen tavoitteeseeni, joka olisi toukokuun loppuun mennessä yli 2 kg pudotusta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-23 20:44:22 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-13 18:33:49
Viestit: 4
Huh hellettä!!

8 tunnin kokouspäivä tarjoiluineen asetti hieman haasteita tämän päivän ruokavalioon :lol:
Iltapäivällä en voinut vastustaa marja-rahkapiirakkaa, pienen siivun maistoin..
Mutta kunnialla muuten selvisin!

Olo on kevyt ja se inha turvotus on tiessään!! Ja mikä parasta, nälkä ei vaivaa ja aiheuta sortumisia jääkaapilla! Jee, kyllä tää taas tästä! Nyt vaan viikko tiukkaa ruokavalioo ja ensimmäinen tavoite on saavutettavissa.

Ihanaa kesäiltaa karpit!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)