karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 10:51:33

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Back on track!!!
ViestiLähetetty: 2013-09-17 11:03:52 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-06 00:44:12
Viestit: 3
Paikkakunta: Helsinki
No niiiin! Nyt tämä juoksun harrastaja ottaa ittiään niskasta kiinni ja pudottaa viimeisen vuoden aikana kertyneet liikakilot! :!: Opiskelut ja työ vei mukanaan, juoksu ja salilla käynti jäi kiireiden vuoksi ja paino nousi salakavalasti. Jotenkin sen itsekin kielsi, käytti löysempiä vaatteita ja huijasi itseään, vaikka vaaka huusi toista. Ihmetyttää vain että miksi läheiset eivät sano mitään! Selvästi olen pullistunut ja kun siitä sanon ystävilleni vastaus on "no ethän ole. En mä oo yhtään huomannu!" jne. :smt013

Noh. Eilen koin kuitenkin megaherätyksen!! Pelkotiloista huolimatta menin pitkästä aikaa kehonkoostumusanalyysiin. Edellisestä olikin aikaa jo reipas 1,5vuotta. JA EI HERRANJUMALA!!! Rasvaprosentti noussut 7%!!! Meni jo viitearvojen yli! :smt103 Paperissa analyysin lopussa luki karmiva "normaalipainoinen lihava"! Lihasmassaa tulisi saada 3kg lisää ja rasvamassaa pudottaa melkein 10kg!

Olipas siinä sellainenkin herätys ettei toista. Näin ei voi jatkua. Nyt ruokavalio kondikseen, kohti lenkkipolkuja ja kuntosalia!!! Tästä on hyvä aloittaa ja ultimate päämäärää odottaa vuonna 2015. Astelen Vegasissa vihille ja aion näyttää järkyttävän hyvältä!
Keep on rocking!! :smt035 :smt049

_________________
Back on Track!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Back on track!!!
ViestiLähetetty: 2013-09-27 06:33:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-06 00:44:12
Viestit: 3
Paikkakunta: Helsinki
Oi kun onkin mennyt hienosti tämä alku! Not. Oli muuttoo ja uutta duunipaikkaa ja nyt on flunssa päällä. Puuh. No kävin mä kerran salilla ja kerran lenkillä. Jeijjeejee. Oon vetäny ihan sikana kaikenmoisia hedelmiä et saisin vitamiineja, hiilareita on tullu roimasti! Protskut on jotenki jääny syömättä ja vähän ruisleipää vedettyä. Kun tästä flunssasta nyt pääsis eroon niin vois kunnolla keskittyä tähän juttuun.

_________________
Back on Track!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Back on track!!!
ViestiLähetetty: 2013-10-07 07:22:23 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-06 00:44:12
Viestit: 3
Paikkakunta: Helsinki
Hahaa! Oon asettanut itelleni tavoitteen! Siis painon pudotus ja kunnon kohotus tavoitteiden lisäksi :)
Pitää olla "kisakunnossa" tänne: http://www.snowrunfest.com/ :smt045

_________________
Back on Track!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)