karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:45:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-09-20 09:56:07 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Hyvää sunnuntaita kaikille karpeillle!

Olen 21-vuotias likka täältä pohojanmaalta. Pituutta 167,5 cm. Painoa on kertynyt sellanen 86 kg :oops:
Atkins aloitettu kolme viikkoa sitten ja nyt on reilu 1,5 kiloa lähtenyt. Ei nopeaa, mutta tasaista tahtia. :wink:
Tavoitteena olis matkata joskus tuonne alle 65 paikkeille, mutta nyt tyydytään ekaks 75 kiloon ja sitä sitten lasketellaan myöhemmin vielä alaspäin. Varmaan sen verran mainitsen vielä, että opiskelen sairaanhoitajaksi ja teen töitä koulun ohella. Asun yhdessä poikaystäväni kanssa, marraskuussa tulee 5 vuotta yhdessäoloa täyteen.

Olotilasta täytyy kyllä kertoa sen verran, etten ole koskaan ollut näin virkeä. Herään ennen herätyskelloa, olen pirteä koko päivän enkä tarvitse päikkäreitä! Ja mikä uskomattominta, se iltapäivän kauhea karkkihimo on kadonnut!!!! Ennen kyseessä oli jopa niin vaikea sairaus, että saatoin lähteä 25 kilometrin päähän karkkia hakemaan. (tuolta mun kotoa, vimpelistä, jonka perukoilla mä joksus asuin on matkaa kauppaan 25 kilometriä).

Nyt on siinä tilanteessa että oon lukenu tosi paljon näitä foorumin keskusteluita ja tuntuu että karppaan oikein. Syön paljon vihanneksia, lihaa ja maitotuotteita. hiilareita en laske.

Täytyy vielä kertoa eilisestä sen verran, että olin kaveriporukalla juhlimassa, enkä ottanut kun 2 light-siideriä! hyvä minä! =D>

Saa kommentoida ja antaa vinkkejä, ne ovat jopa toivottuja :wink:

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-29 08:09:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Voi apua kun ei meinaa ehtiä kirjotella tänne! Kouluhommat alkaa painaa niin lujaa päälle, että ne vie melkeen kaiken ajan. Mutta nyt siis taas olis hetki aikaa kirjotella. :D

Odotan oikeen innolla huomista, välipunnitusten mukaan tulee hieno tulos. Oon kyllä ollu koko viikon tosi kiltti, että olis parempiki että paino tippus. Vaikka onhan sekin jo paljon, että olo on aivan mahtava ja kaikki vaatteet istuu paremmin päälle. Vielä kun sais itelleen jotenkin iskostettua mieleen että nää kilot ei tullu hetkessä, joten ne ei myöskään lähde hetkessä.

Tänään olis tarkotus mennä tekemään opinnäytetyötä kirjastoon yhden kaveri kanssa. Aattelin nyt aamulla syödä muutaman munan, ehkä vähän partaäijää ja teetä. Sitten sinne evääksi todella herkullista punajuuri-aurajuusto paistosta kanan kans. Js illalla sitten kehittelis jotain pientä, ehkä noita Nistin lärpäkkeitä vaikka.

Olo on kyllä kaikenkaikkiaan mahtava, tykkään syksystä ja nyt kun on vielä energiaakin pyöräillä ja lenkkeillä nin mikäs sen ihanampaa. Oikeen hauskaa päivää kaikille!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-29 10:17:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-09-14 00:01:48
Viestit: 94
Mulla on myös se vika että kaiken pitäisi tapahtua heti nyt eikä vasta huomenna :roll:

Mutta kyllähän se paino siitä alkaa pikkuhiljaa laskemaan :wink: Tsemppiä :D

_________________
Lapsi syntynyt 18.7.2011
Paluu sivustolle 6.2.2012
Aloituspaino 75.8 kg

Paino 6.3.2012
70.0 kg

10.10.12
65kg

1.7.13
60kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-10-25 09:54:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Noniin, jospa taas pistäisi ylös mitä kuuluu. Paino oli tänä aamuna 79,7, eli suurimmatkin haaveet on toteutunu kun paino tippui alle 80! [-o< =D>

Oonkin kyllä ollu tosi kiltisti, ainoastaan yks ilta jolloin vedin karppipitsaa yli puoli peltiä :oops: Paino nousi hieman, mutta nyt taas mennään alaspäin. Kävin eilen ratsastamassa ensimmäistä kertaa kahdeksaan vuoteen, silloi pikkulikkana ratsastin muutamia hassuja kertoja. Oli kyllä todella kivaa, suosittelen kaikille! Kallista puuhaa, mutta nollaa hyvin aivot ja on jotain muutakin mitä odottaa kuin vain punnituspäivä. :wink:

Ruuan suhteen olen yrittänyt lisätä rasvan määrää, mutta tuntuu aika hankalalta, yleensä sorrun siihen että syön metukkaa saadakseni tarpeeksi rasvaa ruokavalioon. Pitää yrittää skarpata asian suhteen, ostaa vaikka sitä pekonia taas vaihteeksi, jos vaikka kolmen viikon tauon jälkeen maistuisi. Onko teillä antaa vinkkejä miten nostaa rasvan määrää? Mistä saa kookosöljyä?!? Tänään luvassa lehtipihviä ja kaalia kermassa haudutettuna. NAM!

On hassua, kuinka omassa kropassa ei nää muutoksia. Tunnen, että housut ovat väljät, mutta kun menen peilin eteen, en näe muutosta. Sama läski-roikkumaha sieltä katsoo, samoin kunnon tukin paksuiset reidet. Yök! Mutta suunta on alaspäin. Jos vaikka kiinteytyisi hieman kun on aloittanut sauvakävelyn ja pilateksen. Otin haasteen myös vastaan tuon haasteen 100 etunojapunnerruksesta, käsivarret ovat semmoista löllykkää että hyvä jos niihin saisi vähän VOIMAA. :lol:

Olo kaikin puolin hyvä, näillä mennään. Hauskaa sunnuntaipäivää kaikille!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-10-25 12:48:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-12 08:20:52
Viestit: 831
Hei Niisku! (Sulla on muuten ihan mahtava nimimerkki :D)

Kiva törmätä samanikäiseen ihmiseen täällä :) Minäkin olen vuosimallia -88.

Ratsastus on kieltämättä aivan mahtava laji. Muutama vuosi tuli harrasteltua sitä lapsena ja teininä, mutta lopulta kisaaminen ja harrastuksen vakavoituminen alkoivat syödä lajilta iloa ja päätin lopettaa. Ratsastus tuntuu onneksi olevan vähän niin kuin pyörällä ajo eli sitä ei helposti unohda vaan pitkänkin tauon jälkeen osaa yhä käsitellä hevosta.

Kookosöljyä saa muun muassa Cocovilta:
http://www.cocovishop.com/epages/Kaupat.sf

Ainakin omalla kohdallani rasvaisempaan ruokaan siirtyminen on tapahtunut vaiheittain. Aluksi jo kermakahvin ja täysrasvaisen juuston syöminen tuntui aivan hurjalta rasvamätöltä ja proteiinia tuli varmasti syötyä liikaa, mutta pikkuhiljaa ruokavalio on muuttunut ihan itsestään rasvaisemmaksi. Ainakin minulla proteiinin määrä on vähentynyt koko ajan ja rasvaa tulee käytettyä paljon enemmän kuin karppauksen alkuvaiheessa. Nykyään syön jopa rasvaista pihviä voin, smetanan tai jonkin muun rasvalisän kanssa :lol:, vaikka ennen olisin mieltänyt jo pihvin sisältämän rasvan ihan riittäväksi rasvalähteeksi. Loppujen lopuksi rasvaa on aika helppo lisätä ruokavalioon, kun käyttää täysirasvaisia tuotteita, valitsee fileepihvin sijaan rasvaisempaa lihaa, imeyttää paistorasvat vihanneksiin eikä kaada niitä pois, syö pihvin/vihannesten kanssa (mauste)voita, laittaa vähän reilummin oliiviöljyä, avokadoa ja/tai oliiveja salaattiin... Kermavaahto marjojen kanssa on oiva jälkiruoka, samoin suklaarahka, johon voi laittaa vaikkapa ranskankermaa/kermavaahtoa, maitorahkaa, kaakaojauhetta/ tummaa suklaata jne. Pähkinät sopivat hyvin korvaamaan yhden aterian kiireisenä päivinä, esim. makadamiapähkinät ovat erityisen runsasrasvaisia.

_________________
Ruokapäiväkirja


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-10-25 18:19:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-11-05 12:06:48
Viestit: 2375
Tulinpas merkkaamaan tämän kun vaikutti mielenkiintoiselta :) Valmistutko milloin sairaanhoitajaksi ? Entäs mikä teillä on opinnäytetyönaiheena ? :)

Rasvan määrää saa helposti nostettua kun ostaa vain täysrasvaisia tuotteita, kylmäpuristettua oliiviöljyä ja kermaa ja voita. Vähän kun lisäilee sinne tänne, niin helposti tulee määrä täyteen :) Itse en ole vielä tuohon kookosöljyyn hurahtanut :mrgreen:

tsemppiä :)

_________________
If it isn't broken, don't fix it.
Ne, jotka osaavat, tekevät. Ne, jotka eivät osaa, opettavat.
"Hyvä ruokavalio ei ole koskaan massatuote, vaan se on aina suunniteltava yksilöllisesti kullekin ihmiselle erikseen"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-10-25 18:29:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Urheilijatyttö kirjoitti:
Hei Niisku! (Sulla on muuten ihan mahtava nimimerkki :D)

Kiva törmätä samanikäiseen ihmiseen täällä :) Minäkin olen vuosimallia -88.

Ratsastus on kieltämättä aivan mahtava laji. Muutama vuosi tuli harrasteltua sitä lapsena ja teininä, mutta lopulta kisaaminen ja harrastuksen vakavoituminen alkoivat syödä lajilta iloa ja päätin lopettaa. Ratsastus tuntuu onneksi olevan vähän niin kuin pyörällä ajo eli sitä ei helposti unohda vaan pitkänkin tauon jälkeen osaa yhä käsitellä hevosta.

Kookosöljyä saa muun muassa Cocovilta:
http://www.cocovishop.com/epages/Kaupat.sf

Ainakin omalla kohdallani rasvaisempaan ruokaan siirtyminen on tapahtunut vaiheittain. Aluksi jo kermakahvin ja täysrasvaisen juuston syöminen tuntui aivan hurjalta rasvamätöltä ja proteiinia tuli varmasti syötyä liikaa, mutta pikkuhiljaa ruokavalio on muuttunut ihan itsestään rasvaisemmaksi. Ainakin minulla proteiinin määrä on vähentynyt koko ajan ja rasvaa tulee käytettyä paljon enemmän kuin karppauksen alkuvaiheessa. Nykyään syön jopa rasvaista pihviä voin, smetanan tai jonkin muun rasvalisän kanssa :lol:, vaikka ennen olisin mieltänyt jo pihvin sisältämän rasvan ihan riittäväksi rasvalähteeksi. Loppujen lopuksi rasvaa on aika helppo lisätä ruokavalioon, kun käyttää täysirasvaisia tuotteita, valitsee fileepihvin sijaan rasvaisempaa lihaa, imeyttää paistorasvat vihanneksiin eikä kaada niitä pois, syö pihvin/vihannesten kanssa (mauste)voita, laittaa vähän reilummin oliiviöljyä, avokadoa ja/tai oliiveja salaattiin... Kermavaahto marjojen kanssa on oiva jälkiruoka, samoin suklaarahka, johon voi laittaa vaikkapa ranskankermaa/kermavaahtoa, maitorahkaa, kaakaojauhetta/ tummaa suklaata jne. Pähkinät sopivat hyvin korvaamaan yhden aterian kiireisenä päivinä, esim. makadamiapähkinät ovat erityisen runsasrasvaisia.



Kiitos vinkeistä! Pitää koittaa näillä nostaa rasvan määrää. Mulla nuo rasvaset lihat tökkii todella pahasti, ruokahalu menee heti jos rasvapaakku tuntuu suussa. :lol: Maustevoi oli muuten tosi hyvä idea!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-10-25 18:52:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
koeputkilapsi kirjoitti:
Tulinpas merkkaamaan tämän kun vaikutti mielenkiintoiselta :) Valmistutko milloin sairaanhoitajaksi ? Entäs mikä teillä on opinnäytetyönaiheena ? :)

Rasvan määrää saa helposti nostettua kun ostaa vain täysrasvaisia tuotteita, kylmäpuristettua oliiviöljyä ja kermaa ja voita. Vähän kun lisäilee sinne tänne, niin helposti tulee määrä täyteen :) Itse en ole vielä tuohon kookosöljyyn hurahtanut :mrgreen:

tsemppiä :)


Heipä hei kpl! Kiva kun pistäydyit! :D Valmistun jouluna 2010, reilu vuosi siis jäljellä. Olen aikaisemmalta koulutukseltani lähihoitaja, kävin yläasteen jälkeen sekä lukion koko oppimäärän+ylioppilaskokeet+lähihoitajakoulun kolmessa vuodessa (en ikinä tekisi uudestaan, hullun hommaa). Jatkoin sitten samoilla höyryillä, eiköhän sitä koulu käydä läpi ihan ajoissa. :lol: Opinnäytetyön teemme kaverin kanssa Vimpelin terveyskeskuksen vuodeosaston hoitotoimenpiteiden suorittamisen laadun kehittämisestä, ja teemme osastolle kirjallisen oppaan toimenpiteistä. Kyllä, nimi on pitkä, mutta vain siten saimme rajattua aiheen niin että se ei pursua hirveästi yli 100 sivun... :shock:

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-10-26 21:02:35 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Tänään oli hyvä päivä. Sain tietää että pääsen lastentautien polille harjoitteluun, jee! Juuri sinne halusinkin. syöisten suhteen päivä alkoi aika huonosti kun huomasin aamulla etten ollut tehnyt mitään evääksi kouluun... No, kaupan kautta ja nakkipaketti ja raejuustoa. :oops: Aika huonoa ruokaa, mutta pakko oli jotain saada lounaaksi.

Olen ottanut tavaksi syödä aamulla turkkilaista jogurttia mustikoilla ja pellavansiemenillä. On kyllä superhyvää ja tuntuu että vatsakin tykkää. Illalla tein ruuaksi todella hyvää kukkakaalipekonikeittoa, vei kielen mennessään. Lisäsin vielä kanaa ja katkarapua, niin ja hieman aurajuustoa. Isosta satsista riittää pakastimeenkin asti, ettei tule enää näitä "voi apua mulla ei oo mitään ruokaa" -tapauksia. Nyt kittaan vissyä ja toivon huomenna painon taas laskeneen, että saisin myräkkään hyvän tuloksen!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-10-27 18:29:16 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Tänään päivä meni koulussa ja nytkin pitäisi lukea kokeeseen, mutta tulin nopeasti käymään täällä... :-$ Justiinsa söin kulhollisen eilistä keittoa metukan kanssa. Nyt uunissa lilluu kotijuustoa kermassa, ohjeen näin jossain täällä mut en sitä enää löytänyt. Eli siis se meni jotenkin niin, että kotijuustoa kerroksittain johonkin kulhoon, päälle reilusti kermaa ja uuniin. Sitten kanelia ja makeutusainetta päälle ja syömään! saas nähdä kuinka onnistuu...

Kävin aamulla puntarissa ja paino oli muka noussu! :smt092 ärsyttävää.... Vaikka en oo ees repsuillu! No, jos se huomiseks taas laskis, olis kiva heittää kiloja myräkkään...

Otin tuon juustojutun pois uunista, oli herkullista!!! :smt055 :smt040

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-11-05 20:48:04 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Voi voi... Huomenna taitaa repsua. Pidän kavereille viininmaistajaisillan, eli juustoja ja puna ja valkoviiniä luvassa. Saas nähdä mitä muuta uppoaa. Ajattelin ostaa jo valmiiksi jääkaappiin munia ja pekonia ja kebab-lastuja niin ei tarvi sitten repsahdella kun muut herkuttelee, lyön vaan pekonit tulille ja syön. :D

Paino oli tänään tasan 78! enää kolme kiloa ensitavoitteeseen. Ihanaa jos sais ne pudotettua ennen joulua, ehkä jo aikaisemminkin. Sitte seuraava tavoite 70 ja sitten 65. Ihanaa kun tää on niin helppoa, syöt vaan hyvin ja odottelet muutosta. :smt043

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-11-15 15:48:45 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Päivää päivää. kyllä meinaa olla vaikeaa kirjoitella tänne. :lol: no, pitää koittaa petrata... Ehkä suurin syy on se, että paino junnasi n. viikon ja sitten lähti nousuun. Eli päätin pitää hiilarimättöpäivän ja sehän menikin ihan suunnitellusti: pitsaa karkkia jäätelöä ja kakkua. :whistle:

Nyt tänään sitten on tiukisteltu oikeen urakalla, oon syöny vaan munia ja metukkaa :lol: Tein viikon ruatkin, kaalilaatikkoa, mantelileipää, jauhelihapihvejä ja kesäkurpitsalasagnea. Ei tarte viikolla kokata ollenkaan.

Paino tänä aamuna 78,6, parhaimmillaan oli jo 77 pinnassa.... :evil:

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-01-10 10:48:26 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Voi voi voi. Meinaa niin jäädä tämä kirjoittelu tänne. Osaksi varmaan siksi että menee niin hyvin! Paino tippunut hienosti, uskomatonta että eilen puntari näytti alle 70 lukemaa! =D>

Mutta sitten pidin eilen sen suunnitellun mässäyspäivän. Tiedän että mun on pakko pitää niitä välillä. Herkut käy muuten liian suureksi kiusaukseksi jokapäiväiselle elämälle. Mutta siis oikeasti. Se oksetuksen ja turvotuksen määrä kun olin vetäny subin ja karkkia ja donitsin.... Huomasin itsekin että ei ole tervettä touhua. Ja mikä pahinta, muistan kuinka tuo oli osa jokapäiväistä elämää vielä kesällä. Säälittävää. Mutta nyt ei onneksi "tarvi" tehdä tätä kuin n. kerran kuussa jos silloinkaan. Ja olo oli kyllä todella hirveä.

Nyt taas tänään todella tiukka päivä. Munia ja pekonia. Siinä se. Kauppaan pitäs lähteä ja kaalilaatikkoa alkaa väsätä. Tavoitteeksi pistin muuten ihan uuden lukeman, 65 kiloa! Sitä lukemaa en ole nähnyt sitten lukioaikojen.... :oops:

Kaikenkaikkiaan, kaikki hyvin! Karppilammikossa elämä on kyllä todellakin parasta mitä olen tehnyt pitkään aikaan itselleni. En lähde täältä kulumallakaan.... :lol:

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-07-15 19:43:38 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Niisku palaa karppilammikkoon... :oops: Häpeällinen palaaminen tapahtuu aivan älyttömän hiiltarimätön jälkeen, paino enemmän kuin koskaan ikinä aikaisemmin, 89kg.... :oops: Karppausta nyt takana sellainen viikko ja olo on niiiin hyvä. (okei, just nyt ei, kun söin äsken purkillisen kermaa vaahdotettuna, alla kookosvohveleita ja mansikkaa...) Paino välipunnitusten mukaan tullut tosi hyvin alas. Tavoitteena tämän kampanjan aikana saada paino tuonne 80 hujakoille. Loppuelämä aikaa tiputella normaalipainoon sitten.

Muuten elämässä on tapahtunu sen verran muutoksia, että oon valmistunu sairaanhoitajaks ja työskentelen teholla/ambulanssissa. Edelleen saman miehen kanssa, ollaan hankittu tuollanen 1,5v sheltti Pyry elämän iloksi.

Kannustuksia saa laittaa, samoin nuhteita jos tässä oikeen lipsutaan. :wink:

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-07-16 00:31:11 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-08-01 18:14:56
Viestit: 3
No auts sentään miten kävi, mutta uudestaan vain. Hyvin sait viimeksi noita kiloja pois. Itsekin olen täällä aikaisemmin ollut, mutta ei silloin tulosta juuri tullut. Nyt sitten yritän uudestaan. Viime vuonna laihduin 10 kg vähentämällä kaloreita ja liikkumalla. Aika lailla tuli nälkää nähtyä tuon 10 kilon pudotuksen vuoksi ja nyt on ollut vaikeaa olla syömättä. Täytyy siis kokeilla karppausta uudestaan.

Itsekin olen sairaanhoitaja ja vuorotyö tekee huonoa kaikenmaailman dieeteille, kun tulee syötyä miten sattuu ja milloin sattuu. Voi kun saisikin muutettua elämän tapaa karpiksi pysyvästi. Sipsit, karkit ja jäde on minun heikkouksia ja niistä pitäisi päästä eroon. Itse en ole vielä lukenut karppaus -kirjoja ja huomenna onkin vapaapäivä, joten suunta kirjastoon hakemaan jokin opas.

Sulla on hyvä lenkkikaverikin kotona. Mullakin on kaksi karvaturilasta. Lenkkeillä saa noiden kanssa niin paljon kuin jaksaa. Mulla tavoitteena päästä 74->69 kiloon kampanjan aikana. Saa nähdä miten käy. :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-05 19:16:41 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Kuulkaas. Ette usko, mutta olen taas täällä :D Välissä ehtiny tapahtua vaikka mitä. Oman talon osto. Muutto uudelle paikkakunnalle. Hääpäivän päättäminen ja häiden suunnittelua. Paino seilannut, salia ja juoksua harrastettu. Nyt tilanne on se, että häihin on 4 kuukautta aikaa, paino 85,4 ja karppaus aloitettu eilen. Lauantaina katsomaan hääpukuja :smt049

Olenkohan vain läski koko loppuelämäni? Tätäkö se on? Herkkuja joka päivä. Oksettava peilikuva. Sain toissa aamuna sellaisen ihmeellisen tunteen, että nyt Niina. Ala karppaamaan. En osaa selittää paremmin, mutta tuntui tosi luontevalta aloittaa taas karppaaminen. Ei mielitekoja. Vain pientä pääkipua. Kai se on joku kehon oma keino sanoa, että nyt hei riittää.

No mutta. Nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Koitetaan nyt kuitenkin saada tämän kamppanjan aikana paino sinne 80kg.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-06 10:52:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Noniin, nyt on turvotukset liikkeellä! Aamun paino 84,2kg. Ketostixien mukaan ollaan ketoosissa vahvasti. Aika hyvin kolmessa päivässä pääsi taas ketoosiin. Ei mielihaluja, nälkä pysyy kurissa. Munakas tulossa liedellä, kahvia pitäis keitellä. Peilikuvassa jo jotain pientä muutosta, vai onko se vaan pään sisäistä.... Jos tätä vauhtia tippuu, joutuu lisätä tavoitetta kampanjan aikana. Olisi se kyllä hienoa... Vaikka toki olisin tyytyväinen vaikka saisin "vain sen 5kiloa" tiputettua. Mutta kun tavoitteet on niiin korkealla ja sillon joskus tämä meni niin vauhdilla...Nyt tarvittaisiin vaan sitä pitkää pinnaa ja pitkäjänteisyyttä, joka multa puuttuu totaalisesti.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-07 15:26:41 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Huoooomenta!

Paino tippuu edelleen, tänään 83,4. Eli tasan kaksi kiloa lähtenyt. Mua jännittää, huomenna kokeilemaan häämekkoja! :smt041

Mua ihan oikeasti jännittää se, että oon siellä muiden edessä keikistelemässä mekossa, kun en oikein ole sellainen ihminen luonteeltani. Mutta rakkaimpien kavereiden keskellähän sitä siellä ollaan, joten hyvinhän sen pitäis mennä. Sitten ens viikon viikonloppuna polttarit!!! Jännittää nekin. Kunhan ei vaan olisi mitään nöyryytyksiä/vaatejuttuja, olisko vähän kamalaa, jos ne vaatteet jotka ne on valinnu mulle ei sopis... :oops: Toivottavasti ei siis mitään sellaistakaan.

Ruokailujen suhteen menee hyvin. Tein eilen Oopseja ja mansikoita ja kermaa.... Nami nami! Mä oon vaan niiiin kärsimätön, mun pitäis olla jo alle 80kg,mielummin vaikka alle 75kg.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-01-13 11:21:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2014-11-05 14:49:31
Viestit: 571
Moi,
luin koko ketjun ja ja nyt kiinnostaisi kuulla, mitä Niiskulle nykyään kuuluu! :smt039

_________________


Ken uskovi toteen, ken unelmaan,
sama se, kun täysin sa uskot vaan,
sun uskos se juuri on totuutes -
usko poikani unehes!



Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)