karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-28 08:54:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 575 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 529 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-27 08:30:42 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Olen varmaan herännyt tänään vähän kippurassa, kun oli ei ole kiva :twisted:
Söin aamulla pari kananmunaa ja mantelileipää ja eväänä mulla oon kanasalaatti.
Huomen aamulla ois parempi olla kiva lukema vaa'assa, muuten mökötys jatkuu :twisted:
Tai sitten ei, mä olen luonteeltani aika iloinen, luulen olevani pahalla tuulella, mutta en sitten olekaan. Tämän aamun fiiliskin menee ohi viimeistään kun saa teekupposen kupuun kivojen työkavereitten kanssa.
Tänään pitää päivällä jo tsempata itseään, koska illalla kotona odottaa silityskasa. Ei silitys kurjaa ole, mä kuuntelen musaa ja olen omassa päässäni ajatusten kanssa. Se vaanon kurjaa, että jää jotain muuta kivaa tekemättä. Voisin mielummin vaikka roikkua täällä foorumissa, lukea tai mennä ulos.
Ihana mieheni tekee illaksi karppiruokaa! Karpin keittokirjasta jotain kasvis jauheliha vuokaa, en nyt muista nimeä. Sitä odotellessa... :smt016

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-27 15:15:28 
Poissa
puutarhakarppi
puutarhakarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-14 13:47:19
Viestit: 2185
Paikkakunta: Kymi
^Oi, mikä rinssi sulla :smt060

_________________
- karppilammikkoon 8/2006 -


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-27 15:31:36 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Juu sitä se on. Yrittää kannustaa muo tässä urakassa :smt054

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-27 18:00:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-05-08 06:31:50
Viestit: 632
Paikkakunta: Hamina
Kerrohan sitten miltä maistui :mrgreen: .

_________________
Kuva
Kuva
Minni kultakala

Vanha ketju

http://www.facebook.com/group.php?gid=131764804564


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-27 18:38:16 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Nam! Oli hyvää vuokaa. Se on tosta karpin keittokirjasta, muistaakseni s. 49. jauhelihaaa ja vihanneksia tomaattia ja juustoa.
Tähänköhän tää mun hyvä alku lopsahti? :evil: Tänäänkään ei ollut mitään painosta hävinnyt! Mitäköhän teen väärin?
Tänään olen siis syönyt pari kananmunaa ja pari mantelileipää.
n. desin rahka-jugua. Päivällä kanasalaatti: salaattia, kurkkua, pieni tomaatti, kanaa, mozzarellaa, oliiviöljyä.
Nyt illalla tota vuokaa, ei menny paljoa, kun ei ollut nälkä.
Iltapalasta ei tietoa. :smt120
Meneeköhän mulla liian vähän kaloreita? Vai onkohan ne rasvat taas liian alhaalla.
Mun pitää kirjoittaa ruokapäiväkirjaa muutama päivä, siitähän sen näkee. :!:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-28 07:45:31 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Ei ole iloista kerrottavaa tämänpäivän punnitukseen. Paino on täsmälleen sama kuin viime viikolla.... :(
Toisaalta hyvä ettei ole noussut :D
katse kohti ensi viikkoa :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-28 10:47:27 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-22 09:15:23
Viestit: 44
Oih! Nyt vasta löysin sun päikyn! Olipa kivasti kirjoitettua tekstiä =D> Tsemppiä jatkoon! Tuun varmasti toistekin lueskelemaan :D

_________________
hiilihydraattitietoisuuden opiskelija 12.1.2009 lähtien
tavoitteena -42kg (välitavoite -10kg 1.6.2009) ja pysyvä elämäntapa muutos

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-28 12:02:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-05-08 06:31:50
Viestit: 632
Paikkakunta: Hamina
Voihan se olla, että tuo rahka ja jogurtti jumittaa. Atkins ei muistaakseni niitä ensimmäiseen vaiheeseen (induktio) hyväksy :o . Kokeileppa jättää ne pois.

_________________
Kuva
Kuva
Minni kultakala

Vanha ketju

http://www.facebook.com/group.php?gid=131764804564


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-28 12:27:29 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Tervetuloa ZiG!
ja kiva kun kävit taas Minni.
Mun on varmaan pakko niitä vähentää. Katson ensi viikon miten menee ilman niitä. Harmi, kun se on ollut nyt suurinta namia.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-29 10:52:59 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Tänään on tosiaan parempi olo. tasatulos ei enää harmita, kun housut roikkuu. Pitää varmaan kirstää kumpparia.
Tänään meni aamulla kananmunaa ja vetäisin majoneesia päälle, kun on ollut nuo rasvat aika vähäisessä.
Lounaalla on eväänä kukkakaalikeittoa, mun herkkua!
Voi olla että otan sitä illallakin. Sitten onkin taas ongelma että mistä lisää rasvaa, protskua...

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-29 13:33:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-30 16:04:41
Viestit: 423
Nistin lärpäkkeet on ainakin mukavan rasvaisia kun metukan päälle lataa ensin sinihomejuustoa ja sen päälle vielä kermajuustoa :oops:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-29 13:56:18 
Poissa
Rouva Muna
Rouva Muna

Liittynyt: 2008-07-17 22:10:54
Viestit: 5168
Paikkakunta: Helsinki
Tosi hyvinhän sulla on lähtenyt paino alaspäin. Sekin on prosessina kuin laskeutuis portaita - ei kannate mennä liukurilla suoraan alas, vaan pysähtyä askel kerrallaan joka portaalle. Ei satu niin kovasti pohjalla, ja jaksaa jatkaa eteenpäin! ;) Hyvässä olossahan se näkyy, kerran viikossa punninta on minun mielestä todella tiheää. Teen sitä kuitenkin itsekin, kun oon tässä kampanjassa, mutta jospa siedän sen huhtikuuhun asti!

_________________
Älä pilaa ruusunpunaista laalaa-ländiäni, koska se on asennekysymys.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-29 14:13:31 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Eikun lärpäkkeitä vääntämään!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-29 17:25:02 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Mä oon varmaan sellanen liukuri tyyppi, mutta tässä sitä opetellaan kärsivällisyyttä!
Mulla on koko ajan sellainen tunne, että syön liikaa, vaikka en syö. Tarkistin asian laskurilla :wink:
Tää on vaan peruja aikaisemmista laihdutuksista, joissa on näännyttänyt itseään. Jos maha on täynnä, eikä ole nälän tunnetta, niin on syönyt liikaa.
Menee aikaa, että totun tähän karppauksen ihanuuteen siinä, että masun saa syödä täyteen. :D
Juuri äslen söin kukkakaalikeittoa ja fetasalaatin. Masu on niiiin tyytyväinen. Vanhan opin mukaan ei tällaiselta saa tunuta , jos laihduttaa :?
Nyt vaan tuntuu! ja aion vielä napsia parit oopsit illalla!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-30 07:33:55 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Pahus kun en ottanut sitä mittanauhaa heti alussa. Nyt olis ehkä siinä tulosta. Toisaalta nää vaatteeet kertoo paljon, vaikka tosiaan se vaaka ei tee yhteistyötä tällä hetkellä.
Syömisiä kirjaan nyt eritavalla ja tsekkaan Finelistä miten on mennyt. en huomaa siinä mitään hassua, eli rauhallisuutta tarvitaan.
Oli aika kiva aamu. Olis töissä jo seiskalta ja pirteenä. Mukavaa. Pääsee sit lähtemään jo kolmen aikaan. Tätä energiaa mulla taas riittää. Tänään vois siivota, ja tehdä pienen lenkin. Tullut tavaksi perjantaisin kävellä haudalle ja viedä kynttilä viikonlopuksi.

Aamulla söin pari oopsia ja päällä paahtopaistia. Lisäksi vähän jugurahkaa, en mä voi tota jugua kokonaan jättää pois.
Eväänä on fetasalaatti.
Illalla menee hekä munakas, ja jotain namia.

Ai niin! Mähän tilasin jonkin aikaa sitten Atkins patukoita Sokeriton.fi sivun kautta.
Nyt ne tuli! NAM! Tilasin ne hätävaraksi, että on pöytälaatikossa joku juttu johon voi sortua, kun on tiukka paikka. Pirun kalliita ne on, mutta maku on hyvä. Maistoin eilen illalla yhtä makua, (vain 1/3 patukasta). Siellä sivustolla on mahtava valikoima muutakin suklaata. Nää Atkins patukat on vaan pikkujuttu.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-30 10:32:44 
Poissa
Rouva Muna
Rouva Muna

Liittynyt: 2008-07-17 22:10:54
Viestit: 5168
Paikkakunta: Helsinki
mamu kirjoitti:
Mä oon varmaan sellanen liukuri tyyppi, mutta tässä sitä opetellaan kärsivällisyyttä!
Mulla on koko ajan sellainen tunne, että syön liikaa, vaikka en syö. Tarkistin asian laskurilla :wink:
Tää on vaan peruja aikaisemmista laihdutuksista, joissa on näännyttänyt itseään. Jos maha on täynnä, eikä ole nälän tunnetta, niin on syönyt liikaa.

Tuntuu kyllä aivan samalta täälläkin päässä! Vaikka sitä koettaa rauhoitella toisia, niin itelläkin isoin opettelu on siinä, että mahan saa syödä täyteen ja että ruokaa tarvitaan varsinkin reippaina päivinä todella paljon. Nälkä ja kitu ei saa olla, silloin kroppa ei polta hukkaenergiaansa pois!

Ja kun vielä osais elää omien oppiensa mukaan niin hyvin menis. :oops: Varsinkin pitkinä päivinä, kun olis paljon hommaa, mie skippaan ruoan laittamista, kun ajattelee että onhan tässä jo monta päivää syöty hyvin niin ei se yks yli hypätty ateria niin tunnu, ja toisekseen kun ei kerta ole kiljuva nälkä, niin vähemmälläkin pärjää... Tulokset on syksyllä olleetkin vähän sen mukaisia. Nyt kun syö tarpeeksi niin paino, ylläri pylläri, putoaa. :)

_________________
Älä pilaa ruusunpunaista laalaa-ländiäni, koska se on asennekysymys.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-30 13:10:07 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Olet ihan oikeassa Xaija. Ruokahalu, joka ennen oli kyltymätön, häviää, ja sitten ei huomaa syödä. Kunpa olisi ennen ollut tälläinen fiilis. Ois ehkä jäänyt muutama hamppari syömättä.
parasta on, että ei tarvii olla maha kurnivana. Sen takia olen nyt aloittanut ruokien ylös merkkaamisen, koska elämäni ensimäisen kerran valehtelen itselleni syöneeni tarpeeksi. Ennen oli toisin. ( enhän mä syönyt kuin yhden pienen hampparin päivällä, illalla voi hyvin vielä syödä pikku pasta-annoksen ja litran jätskiä!) :wink:
Vitsi mitä itse petosta.
Mä olen kans hyvä lohduttelemaan, jos jollain ei paino putoa, itseltäni vaadin hurjia tuloksia.
onneksi housuissa tuntuu, muuten olisin helisemässä #-o

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-31 10:07:13 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
:D Eipä täsä hätiä. Tänään ihana vaaka näytti minusta! kokonaista puoli kiloa , mutta siis miinusta. Hih, hei!
Sen kunniaksi napostelin aamupalalla pari oopsia,majoneesia, lihaleikkelettä, jugua marjakeitolla! Hyvää oli! :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-31 10:24:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-05-08 06:31:50
Viestit: 632
Paikkakunta: Hamina
Onnea pudotuksesta =D> . Itse olen jättänyt sen joka-aamuisen vaa'alla hyppimisen ja jännittyneenä odottelen keskiviikkoaamun punnitusta :P .

_________________
Kuva
Kuva
Minni kultakala

Vanha ketju

http://www.facebook.com/group.php?gid=131764804564


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-01-31 13:40:24 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Niinhän mäkin lupasin itselleni, mutta sitten kun miinusta ei ollutkaan, niin olen sortunut vaakailuun. Yritän nyt palata keskiviikkoiseen rytmiin. En edes aio päivittää mun tickeriä, kun vasta ensi keksiviikkona.

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 575 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 529 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)