karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:05:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kun mummo sporttikellon osti
ViestiLähetetty: 2016-09-09 21:41:33 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2016-09-09 21:32:34
Viestit: 3
Neljäs päivä elämää sporttikellon kanssa. Tuijotan pahuksen kapinetta ja se näyttää, että päivän aktiivisuustavoitteesta on saavutettu 93 %.

Kuka nämä tavoitteet oikein on asettanut, ja miksi niissä ei huomioida lainkaan ikää, painoa tai kuntoa, joka tällä hetkellä on mallia rapa? Tarvitsisin seniorosporttikellon. Semmoisen, jossa olisi isot napit ja kellotaulu. Semmoisen, joka ei väitä yli 10 000 asekeleen ja 6 km jälkeen, että päivän aktiivisuustavoitteesta on saavuutettu 93 %.

Eilen sama homma. Tunnustan häpeäkseni, että kävelin viimeiset prosentit #/(=&#€ sporttikelloon yhdentoista aikaan illalla sisätiloissa. Euovi-takaovi-etuovi-takaovi. Koira intoutui jossain vaiheessa mukaan menoon ja paimensi mummoraiskaa märkä nenä pohkeessa kiinni. Niin kertyivät prosentit täyteen. Ukko katseli menoa ja oli ihan hiljaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-09-10 07:49:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-12-09 10:09:54
Viestit: 60
Paikkakunta: Aurajoen alajuoksulla
Hyvä pointti mummosporttikellosta! =D> Itselleni en ole moista orjuuttavaa laitetta hommannut, vaikka voisi olla kannustavakin laite. Omalla kohdalla olettaisin ettei kiinnostus kauaa kestäisi.. :oops: tsemppiä!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-09-10 09:03:16 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2016-09-09 21:32:34
Viestit: 3
Ihmettely jatkuu. Vekottimessa on GSP. Katselin eilen yhden koiranulkoilutuslenkin tuloksia, ja olin kävellyt yhden lammen läpi ja päädyin kotiin palatessani 10 metriä alemmas kuin lähtiessä. Siivotessa viuhahtelin läpi asunnon sisä- ja ulkoseinien. Alan uskoa toiseen todellisuuteen, jossa eetteriruumini kulkee omia polkujaan.

Koirat kuulemma eivät halua enää lähteä pokemonlenkeille mukaan. Meidän koira katsoo hieman arvellen kun etsin vekottimella gespisignaalia. Että taas mennään.

Syy tähän yhtäkkiä ilmenneeseen aktiivisuuteen on simppeli, kuun lopussa päätetään joudunko leikkaukseen. En haluaisi kuunnella vikinää painosta, joten päätin sitten pudottaa nopeasti muutaman kilon. Ja tiedän! että nopeus ei ole tässä asiassa terveellisin vaihtoehto, mutta niin kauan kun se tapahtuu runsailla rasvoilla ja kaloreilla, en usko siitä olevan hirveästi haittaakaan pitemmän päälle.

Kello on kohta 10 aamulla ja aktiivisuusmittari näyttää 4 %.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-09-10 14:34:25 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47600
Paikkakunta: HomeSweetHome
Pelkkien metrien katsomiseen minusta ei ole.
Eikä kuntosalille, tai ylipäätään liikkumaan vain liikkumisen takia.
Muttei meikäläisellä ole toisaalta mitään vaikeuksia lähteä ulos keräilemään, milloin mitäkin.
Vaikka sitten pokemoneja ja uusia maisemia :)

Eikö olekin hyvä juttu että meitä on moneen junaan? Onnea matkaan o/

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-09-10 15:02:43 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2016-09-09 21:32:34
Viestit: 3
Nyt katsotaan metrit, askeleet ja yleinen aktiivisuus. Vekotin piiskaa eteenpäin.

Aktiivisuus, jota mitataan, alkaa pikkuhiljaa selvitä. Istuminen on mittarin mielestä pahuksesta. Metrejä ja askeleita ei tarvita niin hurjasti, ellei istuskele suurinta osaa ajasta. Ihmeen kauan sitä paikoillaan istumista päivään mahtuukin, kun tuijottaa vuorokausikaaviota.

Yleensä nautiskelen löntystelystä luonnossa ja aion jatkaa nautiskelua. Eiköhän pitkistä kävelyistä meren rannalla kerry aktiivisuutta kummasti.

Nautiskelin juuri myöhäiseksi lounaaksi pari paistettua kananmunaa, nipun pekonisiivuja ja paprikaa, voissa paistettuna tietenkin. Päälle höyläsin reippaasti kypsää cheddaria. Jälkkäriksi puolikas banaani. Olo on mitä mainioin. Mittarissa 17 % päivän tavoitteesta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-09-10 15:27:08 
Poissa
hihhulikarppi
hihhulikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-25 10:09:55
Viestit: 2205
Mä oon kans huomannut, että jos ei ole sykevyötä päällä, pitää liikkua ihan helvetisti että päivän tavoitteet tulee täyteen. Jos taas laittaa sykevyön päälle, pointseja ropisee ihan kiitettävää vauhtia. Mä oon mallia rapakunto ja toivoisin mun vekottimeen sohvaperuna-asetuksia... Taitaa olla n. kerran tai kaks kuussa kun mun päivän prosentit tulee täyteen. :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-24 10:30:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-29 23:23:25
Viestit: 8762
Minulla Polarin aktiiviranneke ja sykevyö kun on päällä kuntoillessa niin päivän prosentit on monta sataa parin tunnin kuntoilusta. En oikein ota tosissaan noita lukuja mutta ihmettelen kun sykettä näyttää 150-200. Kunto on todella huono pitkän talvisairastelun jälkeen ja siksi kai isot sykkeet liikkuessa. Sain Polarilta uuden rannekkeen ilmaiseksi kun parin vuoden vanhassa oli jotain vikaa. Onhan tuo ranneke aktivoinut lisää kuntoilemaan viikossa. :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-24 23:32:34 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93462
Mä vasta laitoin uuden patterin vanhaan askelmittariin. :) Niitä aerobisia askeleita pitäisi kai metsästää. Mulla on tavoitteena yleinen aineenvaihdunnan paraneminen, mielialan paraneminen ja mm. verenpaineen lasku. :) Ja muori olen minäkin. :D

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)