karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-20 01:09:36

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-04-11 18:30:17 
Poissa
hihhulikarppi
hihhulikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-25 10:09:55
Viestit: 2205
Olen sohvaperuna. Olen myös herkkä innostumaan liikunnasta. Innostun aina aloittaessa ihan liikaa, jolloin into lopahtaa yhtä nopeasti kuin on alkanutkin. Jos menen lenkillle, niin mielessäni treenaan lenkin alussa jo maratonille vaikka en jaksa juosta kilometriäkään. Viimeisin innostus oli ui kesäksi kuntoon-kampanja. Tavoittelin jo uimahallini voittoa, vaikka kuntopohja oli heikkoakin heikompi. Olisin varmasti voittanutkin ihan pelkällä sisulla (sitä kyllä riittää), mutta flunssa on pitänyt minut pois hallilta jo 3 viikkoa. Jälkitaudeista tässä yritetään toipua, mutta suunnitelmia liikunnan jatkamiseksi jo on.

Kun paranen, voisin ottaa tavoitteekseni säännöllisen liikunnan ja liikunnan ilon löytämisen ilman mitään tulostavoitteita. Tämä päiväkirjakin on ihan sitä varten, että se motivoisi itseäni liikkumaan säännöllisesti. Nyt pitää kuitenkin malttaa parannella itsensä kuntoon ennen kuin aloitan taas.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-09 11:13:54 
Poissa
hihhulikarppi
hihhulikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-25 10:09:55
Viestit: 2205
Mulla taitaa olla koko karppilan laiskin liikuntapäikky. :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-09 11:25:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-04-03 15:26:52
Viestit: 5440
:lol: :lol: Äläs nyt, muistaakseni joskus aloitin liikuntapäikyn vuonna 2010, katotaas jos löytyy...

Terv. toinen peruna joka ei edes innostu liikunnasta...

_________________
huh'


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-11 12:05:06 
Poissa
hihhulikarppi
hihhulikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-25 10:09:55
Viestit: 2205
Kävin lukaisemassa, aika hauska. :D

Mun liikunnat ei oikein nyt suju, eli niitä ei ole. Tuo koivun siitepöly voisi lakata kiusaamasta, niin olisi helpompi hengittää ja ehkä vähän mukavampi liikkuakin. Äitini oli meillä kylässä ja naureskeli, että häneltä saatu crosstraineri on näemmä samassa käyttötarkoituksessa kuin hänelläkin: vaatetelineenä. :lol:

Tänään aamulla tapahtui liikunnan saralla vastoinkäyminen: olin ilmoittautumassa uinnin tekniikkakurssille, mutta se oli jo täynnä. Olen oikeastaan jo useamman vuoden himoinnut vastaavaa, ja tänä vuonna oli vakaa tarkoitus oikeasti mennä. Unohdin ilmoittautumispäivän, joten kurssi oli varattu jo täyteen. Viimeksi kun toissavuonna ilmoittauduin, minulta petti jalka alta viikkoa ennen, joten kurssin ajan oli jalka paketissa. Aina ei mee putkeen nää hommat.

Tekosyitä ja selityksiä nuo ovat, oikeasti olen vain laiska.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)