karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-27 22:53:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 58 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-16 11:44:23 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Muutama viikko ollu taas taukoa kirjottelussa, kun vaan plääh... :( Noh, koitan nyt aktivoitua ja myöhemmin tänään koittaa alkaa muidenkin päikkyjä lueskeleen!

Treenit on kulkenu ihan kivasti, vähintään se 4krt/viikko on tullu liikuttua, useimpina viikkoina 5-6krt.

Tää viikko tähän asti näyttäis tältä

Ma: Sali 1h
Ti: -
Ke: Sali 1h
To: RVP 45min + venyttely 15min
Pe: Lenkki 1h

Ihakun olis havaittavissa jo jonkunlaista kunnon paranemista taas, siis ihan aerobisella puolella. Sinänsä yllättävää, et oonhan mä aerobisesti liikkunut yli talvenkin, mutta nyt kai sitten selkeesti enempi? Sykkeet on siis kuitenkin laskenu ja etenkin sykkeet tulee kovan rasituksen jälkeen paljon entistä nopeemmin alas. :)

Syömistenkin suhteen on menny ihan ok, mutta alkoa en oo onnistunu jättään pois tai edes selkeesti vähemmälle niinkun joskus uhosin. Mutta toisaalta, en mä nyt mitenkään ongelmakäyttäjä ole ja koska olo on jees siitä huolimatta, et viikonloppusin saattaa mennä useempi lasi punkkua, ni sama kai tuo sitten.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-16 12:53:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
Kiva kuulla sinustakin! :)
Ja kirjottelehan ihan omaa tahtia, ei paineita. :)

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-16 15:06:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Ei paineita, ei mullakaan ole elämää suurempaa inspiraatiota tuohon kirjoitteluun nykyään joten en sitä teekään. Harvoin kirjoitellessa on sekin hyvä puoli, että sillon tulee kirjoiteltua vaan tärkeimpiä asioita ja semmonen juoruilu jää pois - mulla ainakin toimii :lol: Mut joskus ois kiva kyllä viettää täällä enemmänkin aikaa, jutella melkein reaaliaikaisesti ja tsättäillä ihan tyhmistäkin aiheista. Nyt ei vaan riitä paukut.

Jaksuja sinne :smt049 Ja hei, ei kai se alkoholi oo niin paha, jos se ei kerran oo mitään örveltämiskännäilyä? Musta se ei ole :)

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-16 15:09:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-17 15:17:29
Viestit: 697
^ & ^^Just näin. Kiva lukea kuulumisia, oli se sitten usein tai vähän harvemmin. :)

_________________
Love. Peace. Serendipity.

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-18 16:59:13 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Joo, eikai se alko niin maailmaa kaatava asia ole. Tosin nyt kyllä ilmotin jo miehellekin, et ensviikolla en ota pisaraakaan, kun tällä viikolla tuli vähän otettua kahtena päivänä ja mulla se käytännössä tarkottaa sitä, et ylikaloreille menee (alkoholi lisää kummasri ruokahalua..).

Lopuviikon liikkumiset:

La: Bodybalance
Su: Sali 1h

Vähän oli jotenkin nihkeetä menoa salilla, mut sainpas kuitenkin taisteltua ohjelman läpi. Ehkä kroppa kaipais hiukan taas lepoa, joten huomenna sille lepopäivän suon, jos sitä taas sit kulkis vähän paremmin. Tänään vois illalla ottaa myös ekstra-annoksen magnesiumia.

Ehkä stressaaminenkin vaikuttaa treenin sujuvuuteen. Stressikäyrät on taas vähän nousussa, kun on hiukan rahahuolia ja koska varsinkin mies niistä stressaa, niin se heijastuu muhunkin tosi paljon. Sit stressaan vähän kanssa koulusta (sain vihdoin näin neljäntenä opiskeluovuotena aikaseks hilautua virkamiesruotsin kurssille ja on "vähän" kaikki unohtunu..) ja sellasta. Noh, pitää koittaa tehä jotain rentoutusharjotuksia ja pitää muuten paketti mahdollisimman kunnossa (hyvää ravintoa ja riittävästi unta), niin ehkä tää tästä.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-19 12:07:16 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Lupasin itselleni pitäväni lepopäivän, mutta tekis niin kauheesti mieli lähteä tänään lenkille! Voipi kyllä olla, että kun kotiudun kahdeksan jälkeen voi fiilis olla vähän eri - varsinkin jos tuo räntäsade jatkuu. Mutta ehkä sallin itselleni jonkun kevyen max. puolentunnin jolkottelun jos tollon vielä huvittaa. Jos ei huvita, niin tänään vois

Niin ja työt ahdistaa taas jotenkin niin kauheesti, en tiä miks. Mun työ on kivaa, työkaverit on kivoja, mutkun ei huvittais. Tuijottelen pinoa "tekemättömät asiat" ja mietin mihin juoksisin karkuun. Nyyhnyyh. Tää on taas vissiin näitä päiviä.

Mutta hei, tänään alko mulla pitkästä aikaa nyt se, mitä muut kutsuu systeemiks! Tosin tää on nyt 4 viikon tehosysteemi vaan, sen jälkeen palaan fiilistelyyn 8)
Heräsin nimittäim, että seuraavaan ulkomaanmatkaan, jollon olen luvannut että saan pitkästä aikaa ostaa uusia vaatteita, on enää reilu kuukausi ja haluun että vaatteet ovat kokoa 36, period! (tai siis kokoa 8, Britteihin kun mennään). Periaatteessa mahdun suurimmaks osaks jo nyt, mutta monet housut edelleen 38. Esim. Stockan kokotaulukon mukaan 36 meinais 68cm vyötäröä ja 38 72cm vyötäröä ja tällä hetkellä oon jumissa n. 70:ssä, eli just siinä välissä. Lantio ja rinta taas menee nyt jo aikalailla 36:n.

:arrow: Punttiohjelmasta pidän tiukasti kiinni, eli 3x viikko, ei saa lipsua kahteen vaikka muu liikunta houkuttaiskin joskus enempi.
:arrow: Puntin ohella muuta liikkumista KORKEINTAAN 3x viikko, EI ENEMPÄÄ. Juoksua, pumppia, balancea, spinningiä, zumbaa. Juoksua ainakin kerran viikkoon, samoin balance aika tärkee, muuten fiiliksen mukaan.
:arrow: Ei viljaa, yhtään
:arrow: Ei lisättyä sokeria, tätäkään ei yhtään
:arrow: Ei alkoholia
:arrow: Kirjaan kaiken mitä suusta alas menee. Töihin otan eväät.
:arrow: Syön 4xpäivä, en välipalastele
:arrow: Kalorit n. 1500-1800
:arrow: Prodea vähintään 100g
:arrow: Hiilareilla ja rasvoilla ei väliä

Ja koska mä olen tän nyt tänne näin kirjottanu, niin tässä on pysyttävä. Vaikeimpia asioita mulle on aerobisen rajottaminen, sokerin jättäminen ja ennenkaikkea tuo alkottomuus. Varsinkin kun yks parhaista ystävistä tulee kohta kotiin n. 2kk:n ulkomaanmatkalta ja oishan se hirmu kiva sen kanssa vähän maistella viiniä ja purkaa reissua...

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-19 12:15:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
Haa! Mehän mennään melkein samoilla linjoilla!

Miten sulla käy totaalikieltojen kanssa? Siis toi vilja ja sokeri? Musta tuntuu, että jos kiellän itseltäni jotain täysin, niin kohta ei mielessä muu pyörikään... Toisaalta en oo pitkään aikaan kokeilla viljatonta ja sokeritonta, tai edes sokeritonta, siten että muuten syön mitä hiilareita huvittaa.

Vitsi kun sä jaksat liikkua. Mut niinhän se menee, kun saa hyvän rutiinin päälle niin siitä tulee ikäänkuin tapa.

Alkaa muuten selkeesti kesä lähestyä, kun näitä systeemejä tupsahtelee kuin sieniä sateella :)

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-19 12:24:21 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^En mä yleensä totaalikieltoja haluukaan harrastaa just ton takia, mutta kun olo on selvästi vähän turvonnu kun noita kaikkia (vilja, sokeri, alko) on viimeaikoina menny ja haluan oikeasti sen turpeuden pois, niin kyllä mä uskon pystyväni. 4 viikkoa on kuitenkin lyhyt aika! Jos sen jälkeen ois taas jo vähän vierottautunu sokerista, niin ei tarttis kokoajan sitä mupeltaa :D

Jaja, joo, kesään ja bikinikauden lähestymiseen on selkeesti tullu joukkoherätys :D Kattelin kyllä itteäni ykspäivä peilistä et voi vitsi, näin kivalta en ookaan koskaan kesän lähestyessä näyttäny, mutta koska kehonkoostumus on edelleen hyvin löysä vaikkei tässä kovin isoja ollakaan, niin varaa kiristelylle kyllä riittää. Haluan näyttää sikahyvältä jopa mun valkosissa bikineissä 8) (jotka on siis kyllä täysin auringonottobiksut, ei niillä uida voi)

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-19 14:21:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
Itseki välillä toivon, et olis joku rantaloma tiedossa. Oispahan kunnolla motivoiva juttu kaikkeen. :lol:
Nää perinteiset "kesäkuntoon"jutut ku ei tarpeeks tunnu meikäläistä hetkauttavan, ku oon kumminki koko kesän töissä. :(

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-19 15:23:32 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
pähkinä^^ kirjoitti:
Nää perinteiset "kesäkuntoon"jutut ku ei tarpeeks tunnu meikäläistä hetkauttavan, ku oon kumminki koko kesän töissä. :(


Joo vähän samma här, tai on mulla ehkä 1-2 viikkoa lomaa. Siis ehkä. Ja sitten viikonloput tietty vapaa. Eli aion vähintään ne viikonloput siis hillua biksuissa 8) (siis sen yhen viikonlopun kun ei sada tai oo +15)

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-19 22:01:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-05-21 19:54:01
Viestit: 359
Paikkakunta: Turku
Mäkin täällä kovasti yritän kesäkuntoon, vaikka ei mulla mitään kesälomaa todennäköisesti juuri ole. :o Viikonloputkin olen varmaan töissä. No, ehkä viikon tai kaksi voin pitää lomaa elo-syyskuun vaihteessa. Jospa silloin pääsisi jonnekin rantalomalle. On tässä ainakin hyvin aikaa päästä bikinikuntoon :mrgreen:

_________________
Laihdutusta ja kiinteytystä normaalipainossa. Tämänhetkiset mitat 157,5cm/56,5 kg, tavoite n. 54 kg ja pienentyvät ympärysmitat. :)

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-20 12:45:52 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
1 päivä ilman herkkuja takana! Enää siis vaan 27 edessä... :mrgreen:

Eilen kyllä meni vähän siinä mielessä pieleen, että prodet jäi alle 90:n ja kaloritkin sinne 1400:n. Mutta tänään sitten petrausta niiden suhteen.

Ja yllättyyks joku, kun kerron, etten eilen kotiutuessani puol yheksältä yli 12 tuntia kotoa lähdön jälkeen enää jaksanukaan sitä lenkkiä? No, en minä ainakaan. Mutta parempi etten menny, jäi siinä aikaa sitten taas juoruta äitin kanssa puhelimessa puoltuntia ja kattoa JimD:ltä rikosdokkaria ja untenmaillekin pääsin jo kymmeneltä. :)

Tänään sitten on vaan töitä, eli kuudelta kotona, joten painelen suoraan salille.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-20 13:03:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
marika_ kirjoitti:
1 päivä ilman herkkuja takana! Enää siis vaan 27 edessä... :mrgreen:

Nopeesti menee, tsemppiä! :smt023
Jajoo,, en mäkään varmaan ois jaksanu mitään lenkkiä enää tossa vaiheessa. :lol: Enkä varmaan olis saanu enää illalla untakaan, jos oisin käyny.. :shock:

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-20 14:00:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
marika_ kirjoitti:
1 päivä ilman herkkuja takana! Enää siis vaan 27 edessä... :mrgreen:

Hahaa!!! Mulla on ihan sama fiilis! "eka päivä uutta elämää takana, aika monta edessä". Kyllä tää tästä! Muista syödä tarpeeksi!

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-20 18:03:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Paikkakunta: Hyvinkää
Pakko tulla sua tsempittelemään tänne! Mulla alkaa myös kohta sokeriton-viljaton ja alkoton. Nyt ois viel poikaystävän synttärit, mutta sen jälkeen kesään asti koitan jättää noi edellä mainitut pois ja koittaa jaksaa reenaa kovaa! Eiköhän me noi fläsät saada sulatettua! :D

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-21 09:41:02 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Uu, ihanaa, kohtalotoveri! :D Joskin en mä ihan noin pitkään pysty oleen ilman, siis ainakaan ilman tummaa suklaata ja punaviiniä :oops: Lisäks enskuussa on ulkomaanreissu ja siellä aion syödä ja juoda sen 5pv mitä haluan.

Eilen kävin puntilla, vähän modailin ohjelmaa. Jätin penkillenousut (koska oli niin paljon ihmisiä ja se on mulla sellasta heilumista etten kehdannu :lol: ) ja tein askelkyykkyjä tilalla. Lisäks jätin vatsat kokonaan tekemättä, kun tuntu ettei pysty. Pushupit tein vielä laitteessa kun tosiaan en ollu varma sopivista käsipainoista (en yhtään muista millasilla tein esim. viimesyksynä) ja en kehannu sinä tungoksessa ruveta säätään. Mutta jatkossa vaihtanen senkin painoille.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-21 13:13:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Paikkakunta: Hyvinkää
marika_ kirjoitti:
^Uu, ihanaa, kohtalotoveri! :D Joskin en mä ihan noin pitkään pysty oleen ilman, siis ainakaan ilman tummaa suklaata ja punaviiniä :oops: Lisäks enskuussa on ulkomaanreissu ja siellä aion syödä ja juoda sen 5pv mitä haluan.


Tuskin mullakaan tulee täysin luonnistumaan. Tumman suklaan varmasti sallin, koska muuten voi tulla pahempilaatuisia ongelmia. Ts. sortuu johonkin pahempaan. :roll: Ois tarkotus siis ens kuun alussa alottaa, nyt oon kyllä jo viljattomalla ja melkeen sokerittomalla, mutta alkoton alkaa sitten. Ja tarkotus ois omiin synttäreihin kesäkuun puoliväliin asti jaksaa. Ainakin yritys on kova!

Mihin meet lomalle? Itsekkin tahtoisin. Iskä tosin luvannu sponsoroida mulle ja äitille Italian matkan, mutta eipä oo siitä hetkeen tullut puhuttua. Jääköhän taas haaveeks? :D Kesällä sit viimeistään, toivottavasti. :smt049 Täytyy muistutella porukoita, ettei kokonaan unohdu. :mrgreen:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-21 13:23:52 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Birminghamiin ja Lontooseen lähden, pari päivää olen molemmissa. Ei siis mikään suuri gurmee-elämyksien maa tiedossa, mutta eiköhän sielläkin kiusauksia taas tunnetusti riitä :D

Ja nyt hophop vähän isiä ahdistelemaan, lupaus on lupaus! ;)

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-22 16:31:52 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
No voi kettunen tätä lenssua, nenä vuotaa ihan hulluna ja aivastuttaa, niin päätin nyt sit pelata varman päälle ja pitää tänään(kin) lepopäivän vaikkei olo muuten varsinaisesti kipee ookaan (ei yskää, ei kuumetta, ei kurkkukipua).
Noh, huomenna ehdottomasti rautaa kolisteleen ellen nyt jotenkin yhtäkkiä kipeydy lisää tms.

Nomutjoo, nyt on Fastin herat ja kreat hankittu. Sit lisäks laitoin meiän salin pt:lle viestiä, että montakohan kertaa tarttis, et tällänen tumpelo voitas opettaa kaikkiin perusliikkeisiinn. Oon nyt saanu jotenkin ihan totaalisen tarpeekseni tosta laitevimputuksesta, että kerpele, pieren ne rahat jostain! :twisted:
Toki lisäks pitäs vielä pierrä rahaa uusiin treenikenkiin, hanskoihin ja pariin paitaan, mutta toivon että tässä isin lompakko vois vähän sponssata pientä köyhää opiskelijaa... :P

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-22 16:36:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
marika_ kirjoitti:
Nomutjoo, nyt on Fastin herat ja kreat hankittu. Sit lisäks laitoin meiän salin pt:lle viestiä, että montakohan kertaa tarttis, et tällänen tumpelo voitas opettaa kaikkiin perusliikkeisiinn. Oon nyt saanu jotenkin ihan totaalisen tarpeekseni tosta laitevimputuksesta, että kerpele, pieren ne rahat jostain! :twisted:
Toki lisäks pitäs vielä pierrä rahaa uusiin treenikenkiin, hanskoihin ja pariin paitaan, mutta toivon että tässä isin lompakko vois vähän sponssata pientä köyhää opiskelijaa... :P

Johan sä oot pistänyt tuulemaan! Kerro sitä, mitä mieltä oot kreatiinistä. Mä en oo vielä siihen siirtynyt, enkä maltoon. BCAA:ta harkitsen ujosti. Oon myös lievän kade tuosta PT-innostuksesta, yo-liikunnan PT oli viime tapaamisella ainakin ihan yhtä tyhjän kanssa, ei olisi halunnut antaa mun tehdä kyykkyjä ollenkaan.

Niin, ja mä muuten treenaan sukkasillani ja ilman hanskoja. Kyykky putoaa paremmin noin, minkä lisäksi hanskojen kanssa oon saanut miltei pahemmat känsät aikaiseksi.

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 58 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)