karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:48:25

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 68 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-22 16:42:49 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Mä aattelin nyt kokeilla hanskoilla, koska ilman oon aivan rakoilla jo nyt :P En oo siis koskaan omistanu hanskoja, mut nyt vois testaa.

Innostus hiukan laantu, kun kurkkasin tiliä ja sit laskin, että kuun vaihteessa tulee rahaa alle 1000€ ja huomasin jääkaapinovessa könöttävät vakuutuslaskun ja sähkölaskun + visalaskun... :roll:
No, en nyt vielä luovuta ettenkö vois toteuttaa pt-haavetta jo enskuussa, katotaan nyt mihin saan ton rahan taas venymään.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-22 21:05:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-17 15:17:29
Viestit: 697
Edustusvaimo kirjoitti:
Niin, ja mä muuten treenaan sukkasillani ja ilman hanskoja. Kyykky putoaa paremmin noin, minkä lisäksi hanskojen kanssa oon saanut miltei pahemmat känsät aikaiseksi.

Hanskoista en tiiä mitään, mutta mun mielestä hyvä homma tuo EV:n sukkasillaan reenaus! Siinä kun voimistuvat jalan kaikki pienet lihakset ja aktivoituu kaikki jalan lihakset paremmin, kun ei ole kenkää "vääristämässä" jalan luonnollista asentoa. Ihan niinku niillä FiveFingersseillä liikkuminen olis ihan ykkönen. (Ja ihan übercool! :wink: )

_________________
Love. Peace. Serendipity.

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-22 21:54:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
Mulla nahkaiset hanskat ovat auttaneet orastaviin kovettumiin, eikä niitä siis ole enää tullut sen jälkeen, kun otin käyttöön :mrgreen:

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-22 22:01:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
Mulla hanskat auttaa. On varsinki talvella kauheen kuivat kädet, että painojen karhennukset sattuu ihan hirveesti. Kesällä sit ei välttämättä tartte. :) Mut oon kyl pitäny, ku tulee kauheet kovettumat muuten.

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-23 18:35:17 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Ekat treenit pt:n kanssa sovittu ensviikolle! ;) Ei tarvii maksaa kerralla, niin sehän sitten ratkaskin asian.
Tosin kun juttelin sen kanssa tänään ja kerroin esim. inhoovani ilmanpainelaitteita kun ne tuntuukin oudolle, niin kyllä se yritti et no on ne kuitenkin aika tehokkaita ja että jos on tosi huono lihaskunto niin moninivelliikkeet yksinään ei oo ehkä se paras...

No, ihan sama kunhan se opettaa ne kyykyt ja muut mulle, meen sitten omien tuntemusten mukaan että paljonko niitä teen yms. Katotaan nyt millasta ohjelmaa se mulle ehdottelis, osaan mä sitä sitten itekin modata jos ei miellytä, kunhan vaan tosiaan katellaan liikkeet kuntoon.
Sovittiin tosiaan et ensviikolla eka treeni ja sitten saan kotiläksynä harjotella itekseni niitä juttuja ja sitten seuraavalla kerralla katotaan miten on läksyt hoidettu jne. :P

Tänään kävin siis tosiaan salilla, mut vedin vähän kevyemmin kun vähän tätä lenssua pukkaa. Huomenna ois vaan aamubalance eli ei mitään kovin rankkaa, mut jos sunnuntaina vois sit vetää ihan täystehoilla treenin!

Niin ja teinpä muuten äsken ekan kerran raakasuklaata joululahjaks saadusta raakasuklaapaketista :D Sitä en nyt laske kiellettyihin herkkuihin, koska a) se on ainakin olevinaan niin terveellistä, b) en todella usko että se on yhtään herkkua :lol: Näin pahaks mun herkkuhimo on päässy, et oli pakko yrittää, hah.

Herkuttomuutta, viljattomuutta ja alkottomuutta takana kohta 5 päivää! Se on mulle paljon se, siis lähinnä ton herkuttomuuden osalta. Tajusin että ihan 4 viikkoon en pääse, koska 12pv enskuuta olis yks opiskelijatapahtuma jossa en kyllä aio olla selvinpäin, kun koko tapahtuman idea on vähän niinkun alkon hörpintä. Mutta siihen on siis nyt tällä hetkellä 3vk, eli sen verran vielä edessä!
Tänään olin kyllä aika valmis sortumaan, miehelle jo sanoin että vitsi kun tekis mieli, mutta se kerrankin tsemppas ja sano vaan, että älä nyt luovuta kun oot ollu jo aika monta päivää ja sit kuitenkin vaan morkkistelisit ihan liikaa. Kauppareissullakin tuli ehkä maailman suurin kiusaus, kun näin mainoksen FAZERINA jäätelöstä!! Noh, miehen avulla vältin senkin :mrgreen:

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-23 19:12:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
marika_ kirjoitti:
Kauppareissullakin tuli ehkä maailman suurin kiusaus, kun näin mainoksen FAZERINA jäätelöstä!!

:smt118 mä tiiän mitä joskus herkkupäivänä kyllä ehdottomasti maistelen!!

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-23 19:17:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
Luin tuolta, että alotit krean käytön. Kerrothan tapahtuuko mitään.. :)

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-23 21:46:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Huu vähän jännää, sullakin on nyt pt! Kerrot sitten, miten meni eka kerta sen kanssa ja mitä se sulle ehdotteli (hyi oonpa hävytön :lol: ) Ja onnea herkuttomuusviljattomuusalkottomuudesta! Way to go, girl :smt023

Musta toi raakasuklaa on ihan törkeen hyvää =P~ Siinä on vaan se tekemisprosessi kaikkein ärsyttävin, kun kestää muka liian kauan. Mä yritän tässä hiljalleen kääntää aivojani siihen moodiin, että herkut on parhaimpia/maistuu parhaimmalle silloin, kun a) niille on hyvä syy, b) niiden eteen on nähty vaivaa (leivottu tai tehty muuten itse) tai c) ne on jotain, mitä ei ihan joka paikasta saa (esimerkiksi joku laadukas ja törkeen kallis pala juustokakkua, jota saa vain paikasta y). Suklaapatukkahimoissani kelaan näitä kohtia ja mietin, että onko se tehdastyönä valmistettu mötkäle oikeesti ssen arvoinen. Välillä se on, välillä ei :mrgreen:

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-23 22:10:30 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Meillä kun oli toi raakasuklaan valmistuspaketti, niin eipä ollu kovin vaikeeta, senkun sekotteli kaikki :D Mä en oikein kyllä äkkiseltään tykänny, liian rasvanen ja kookosmainen koostumus eikä se nyt ainakaan suklaalle maistunu. No, mies tais syödä 3 tai neljä muotillista, et ei niitä nyt roskiin tarvii näemmä heittää, heh. Mutta ehkä mäkin annan vielä toisen tilaisuuden.
Toi tehtiin siis kookosöljyyn, en tiedä oisko kaakaovoihin tehty enempi mun juttu sit vaikka.

Ja joo, raportoin kreasta ja pt:stä kunhan tulee niitä kokemuksia :P

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-23 23:16:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
marika_ kirjoitti:
Tajusin että ihan 4 viikkoon en pääse, koska 12pv enskuuta olis yks opiskelijatapahtuma jossa en kyllä aio olla selvinpäin, kun koko tapahtuman idea on vähän niinkun alkon hörpintä. Mutta siihen on siis nyt tällä hetkellä 3vk, eli sen verran vielä edessä!

Hitto, mä tiedän mihin sä oot menossa! Pitäisköhän munkin :mrgreen:

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-24 07:05:26 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Edustusvaimo kirjoitti:
marika_ kirjoitti:
Tajusin että ihan 4 viikkoon en pääse, koska 12pv enskuuta olis yks opiskelijatapahtuma jossa en kyllä aio olla selvinpäin, kun koko tapahtuman idea on vähän niinkun alkon hörpintä. Mutta siihen on siis nyt tällä hetkellä 3vk, eli sen verran vielä edessä!

Hitto, mä tiedän mihin sä oot menossa! Pitäisköhän munkin :mrgreen:


Joo! Voidaan sitten pitää kännimiitti :mrgreen:

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-24 07:32:29 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Ainii, oisko jollain heittää kommenttia näistä syömisistä, lähinnä siis tota liikkumista ja rasvanpolttia silmälläpitäen? Eilinen oli aika runsaskalorinen päivä, eli normaalisti hiiliä on vähän vähemmän (ehkä n. 70-80), samoin rasvaa (yleensä max. n. 100).

Aamupala: 40g pannuleipä (½), 15g juusto, 20g kurkku
196kcal, 1,9hh, 16,6r, 9,4p
Salin jälkeen: 30g fast hera80, 10g kreatiini, 2dl maito, omena (omena oikeasti vajaa 1h palkkarin jälkeen)
294kcal, 27,9hh, 5,8r, 29,8p
Lounas: 55g mustikka, 55g banaani, 20g cashew, 150g rasvaton rahka, 30g 4,2% rahka, 70g 10% rahka
409kcal, 27,1hh, 18,8r, 32,3p,
Päivällinen: 120g makkara, 200g kaali, 20g voi
493kcal, 9,4hh, 41,9r, 20,6p
Iltapala: 25g pannuleipä, 5g voi, 10g juusto, 15g kurkku, 53g banaani, 125g rahka, omena
513kcal, 35,3hh, 29,5r, 24,3

yht. 1905Kcal, 101,6hh, 112,6r, 116,4p

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-24 08:19:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
Siis määhän oon todella huono syklittämään syömisiäni, joten you gotta practise what i preach. Aika klassinen näkemys rasvanpolttoon littyen on se, että hiilarit syklitetään aamuselle ja treenin ympärille, ja että iltaa kohden ne vedettäis minimiin. Noh, tosta ollaan sit yhtä montaa mieltä kui mistöön muustakaan. Merkillepantavampaa musta on sun tavotteet - haluut kasvattaa lihasmassaa, right? Mun ymmärtääkseni sulla ei tuohon tavoitteeseen oo juurikaan varaa laihtua, eikö? Joten mä tekisin sillai, eritoten jos lihominen pelottaa, että treenipäivinä vetäisin ihan pikkuruisilla ylikaloreilla (+200) kulutukseen nähden, ja lepopäivinä ihan pikkuruisilla alikaloreilla (-300). Ja laskisin nää vielä silleen, että viikossa tulos olis plusmiinusnollaa :)

Makrot näyttää hyvältä ja mikrot myös.

Odotan innolla meidän kännimiittiä :mrgreen:

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-24 08:28:29 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Joo painon ei tarvitse pudota, mutta rasvaa saa tosiaan kadota ja sen takia pelkään ylikaloreita, että lihasmassan ohella saisin vaan lisää rasvaa, mikä nyt ei ois kovin suotavaa. Ja joo, hiilarisyklityksistä oon aiemminkin lukenu, pitäs varmaan kokeilla. Mulla vaan uni tulee paremmin jos on illalla hiilaria, mutta noh, en mä huonosti nuku muutenkaan että tuskin se haittais vaikka sillon oliskin vähähiilarisempi.

Hirveästi alikaloreillahan joo ei olis varaa säännöllisesti syödä, mutta hiukan vielä haen sitä, että mikä se mun todellinen kulutukseni on, tuntuu että laskurit ei ihan pidä paikkansa vaan kulutus on niitä pienempi, koska lihasmassaa on aika vähän. Mutta haeskellaan haeskellaan...

Sitäkin mietin, että oisko se nyt oikeesti rasvanpolton kannalta suotavampaa syödä harvemmin vai onko sillä loppupeleissä mitään väliä?

Ja haha, voin jo kuvitella "hei ookshä she edusthsuvaimoshh?!?!" :mrgreen:

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-24 08:43:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
"shun on phaaaakko olla marika kun shää oot mun kokonen mutta laihempi!"

Noista päiväsaannin syklittelyistä mä oon vähän skeptinen... se on semmosta hienosäätöä, mikä merkkaa ehkä siinä vaiheessa kun haetaan kisakireyttä. Lihasten kasvattamisessa sillä ei oo sen suurempaa merkitystä, kun että elämän voi tehdä helpoks tai sen voi tehdä vaikeeks. Ootko jo muuten huomannut kreatiinin vaikutuksia? Kerääkö se nestettä?

Lihasmassaa on vaikea kasvattaa muuta kuin ylikaloreilla (Pakkotoisto.com, 2002-2012). Sen takia kovaa treenaavat bulkkaa ja dieettaa vuorotellen. Mutta koska eritoten tyttönä se ylimääräinen läski on 1) rumaa 2) sitkeää, on just toi kaloreitten mikrosyklitys, eli vaihtelut treenipäivän ja lepopäivän välillä, ihan varteenotettava vaihtoehto. Kroppa saa samana päivänä kasvuärsykkeen ja rakennusaineet, mutta ei liikaa ylimääräistä. Tuohon saattaa monesti liittyä vielä se, että hiilarit on korkeemmat treenipäivänä ja rasva vedetään sit taas puolestaan enempi lepopäivinä.

Vaaka ei välttämättä oo tähänkään hommaan fiksu työväline. Mä laskeskelin, että JOS mun rasvaprosentti olis nyt sen 21 (mitä se ei kuitenkaan ole, mutta kunhan nyt huvikseni excelöin, että sain välteltyä gradua), ja mä haluisin pitää nää lihakset ja laihtua 65-kiloiseksi, eli hävittää käytännössä pelkkää läskiä, valuis mun rasvaprosentti alle 15 prosentin. Not cool. Eli tarinan opetus on se, että jos katsot rasvaprosenttia, tarvii sun lihasten määrän nousta suhteessa läskiin, ja sitä läskiä sulla ei tälläkään hetkellä hirveästi ole. Eli saattaa olla, että paino nousee sitä mukaa kun timmiydyt.

Oon kateellinen sulle tuosta tilanteesta :mrgreen: Kun mulla on nää lihakset, mutta siinä päällä 20-millinen michelinpuku :lol:

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-24 08:59:08 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Jos katotaan viimesintä mittausta, niin mun rasvaprosentti oli 29,1%, rasvamassa 19,2kg ja paino tona päivänä 65,8kg, niin jos mä haluaisin rasvat sinne 20:n ja pitää painon n. 65:ssa, niin paljon pitäs saada rasvaa veke ja lihasta tilalle...? En osaa laskea, nyyh.

Ja höpöhöpö, en usko olevani sua laihempi kun mitat meillä on niin samat! Tai siis joo, laihempi as in kevyempi, mutta en laihempi as in pienempi kooltani :mrgreen: '

Muttajoo, koittelen siis jonkinsortin mikrosyklittelyä. Tänää siis vähän vähempi kaloreita koska lepis ja huomenna taas enempi kun treeni.

Kreaa tosiaan otin eilen ekan kerran, eli hirveesti en osaa sanoa, paitsi että paino tänään 65,1 kun eilen 64,8, eli +300g, mutta sehän voi tosiaan johtua monesta muustakin jutusta. Jatkan raportointia.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-24 09:15:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
Mä laskin!!

Sun rasvamassan tulis pienentyä 6,2kg ja rasvattoman massan eli lihaksiston kasvaa 5,4kg. Tällöin sun paino olis65 kg ja rasvaprosentti 20%. Helppoa kuin heinänteko.

Vitsi sä oot päättäväinen.

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-24 10:14:53 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Oh dear god, 5kg lihastahan on ihan pirusti, sitä ei varmaan saa edes vuodessa vaikka treenais kuin kovaa? Siis ainakaan nainen. No, yritetään silti :P

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-24 10:16:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
marika_ kirjoitti:
^Oh dear god, 5kg lihastahan on ihan pirusti, sitä ei varmaan saa edes vuodessa vaikka treenais kuin kovaa? Siis ainakaan nainen. No, yritetään silti :P

Eipä kyllä. Valitettavasti. tai sit saa olla jo melkosen lahjakas.. :-k

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-24 10:37:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
EV sanoi jo hyviä juttuja, tässä kehtaa ite tulla huutelemaan mitään kun harvasta asiasta niin paljon kuitenkaan tiedän :lol:

Mutta siis, musta noi näyttää ihan hyviltä treenipäivän sapuskoilta. Treenin jälkeen tulee hiilareita ja kokonaisuus on oikein mainio. Mä en ottais stressiä useammin syömisestä, ei se mitään rasvanpolttoa häirii jos syö oikeita juttuja eikä pullaa tunnin välein. Jos jotain lisäisin tohon, niin proteiinia siihen 120g huitteille ja joka aterialle, tietysti mahdollisimman puhtaista lähteistä vaikka rasvan kustannuksella, jos kokonaiskaloreita ei tarvi nostaa.

Muista juoda tarpeeks vettä, käyttää omegoita (käytätkö muuten?) enemmän kuin se 1-2tbl/päivä suositusannos ja sit tietty nukkua tarpeeksi ja pitää stressi loitolla. Tsekkaile rauhassa, mihin mitat kehittyy tolla satsilla niin nähdään, onko se tarpeeks siihen kiinteyttämiseen :smt023 Ja niin, se syklitys vois toki olla hyväkin idea. Treenipäivinä inasen plussalla (2000-2400 ehkä?) ja lepopäivänä siinä koomakulutuksen huitteilla, sata tai pari yli.

Ps. Mikä kännimiitti, oonks mä ihan ulapalla? :lol:

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 68 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)