karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 03:03:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-06 20:45:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Kohtuus on vaikea asia, mutta mä uskon että riittävän kovalla luonteen lujuudella (joka saavutetaan luomalla itselleen tarpeeksi hyvä itsetunto ja tietopohja ravitsemuksesta, liikasta jne. jotta sen oikeasti tajuaa, mikä tekee omalle kropalle ja mielelle hyvää ja missä määrin tai jotain sinne päin) se on saavutettavissa. Kun katsoo vaikkapa pieniä lapsia: niillä on sellanen ihmeellinen kyky, jota kohtuudeksi sanotaan. Ne saattaa ottaa kourallisen sipsejä ja jättää pussin rauhaan sen jälkeen. Kahvipöydässä ne nakertaa pullaa ja kun pulla on syöty, ne menee leikkimään ja unohtaa sen pullan. Ne ei tunne morkkista tai ahdistu syömisistään, ne vaan syö. Hullu vertaus, mutta joskus mä vaan toivoisin olevani juuri kuin joku pikku kakara, joka on ihan innoissaan saadessaan äitiltä luvan yhteen lasilliseen Coca-Colaa :D

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-07 21:10:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-01 11:05:04
Viestit: 492
Kyllä ihminen voi olla poikki!

Paskan työpäivän jälkeen lähdin ihan tuhannen väsyneenä salille. Tein 1h 15 min treenin johon sisältyi alku- ja loppulämppärit 10+10 min.
Salin jälkeen kävin pikaisesti kaupassa kotimatkalla. Ja sitten ruokaa tekemään. Söin samalla kun kattelin salkkareita ja sitten lähettiin koiran kanssa lenkille. Lenkin jälkeen rupesin tekemään huomiselle eväitä töihin ja NYT olen tässä. Ihan rikkinäisenä :) Mutta, ompahan tehnyt jotain! Huomenna sitten vapapäivä :) Niin, ja eilen kävin tunnin reippaalla kävelyllä kun vihdoin tarkeni. Tuli jopa hiki!

Kohta alkaa Helsingin Herra kolmosella, jonka ajattelin vilkaista, että millainen ohjelma kyseessä. Jos hyvä niin alan seuraamaan ;) Samalla voisin vaikkapa venytellä. Etureidet on niin muussia kun rääkkäsin niitä kyykyillä. Ne on aivan varmasti huomenna hiton kipeet :D

Mä näin viime yönä muuten niin toden tuntuista unta, että otin yhden tietyn tatskan tiettyyn kohtaan ja muistan ihan tarkalleen mitä olin ottamassa. Ja nyt mulle tuli hinku toteuttaa se :D Tosin, sitä paikkaa vielä arvon. Unessa otin sen tuohon vasempaan käsivarteen, syrjäpuolelle (siis ranteen ja kyynärpään väliin, sisäpuolelle). Mutta, vähän epäröin, että onko se liian näkyvä paikka. Mun on siis tarkoitus ottaa 5 kirjainta, jotka ei muodosta sanaa. EHkä piilotan sen selkään johonkin. Saapi nähdä :)

Nyt sen telkkarin kimppuun! Huomenna paremmalla ajalla.

_________________
Alkupaino karppauksen alussa 74,6 kg (1.4.2011)

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-07 22:06:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-09 10:58:23
Viestit: 830
Paikkakunta: Elimäki
Se o just passeli tatuoinnin paikka!Miulkii siin..Feenixlintu :mrgreen:

_________________
Jälleen ruotuun 01.-09 . -15kg saavutettu 14.09-09. Heinäkuu 2010 -22,5kg. Lopullisesti -30kg
Paino ruodussa ja kroppaan lihaksii ja sitä kautta muotoja...urheilullisia sellaisia!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-08 07:09:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
Minäki haaveilen tatuoinnista.. Mulla kaksi jo on. Toinen kädessä, mut oon kerran saanu sen pahasti naarmuille kädestä jolloin siihen tuli paha rupi, mikä vei ja haalisti sitä kuvaa (teksti oikeestaan) niin pahasti et harkitsen sen poistamista.. :( Mut siltikii haaveilen kolannesta tatuoinnista jalkaan. :lol:

Toivottavasti tuo Helsingin Herra on hyvä. Tuli mulla tallennukselle, ku katoin samaan aikaan master cheffii.

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-09 13:19:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-01 11:05:04
Viestit: 492
Halleluuja Lite-ohjeet ovat saapuneet! Hiilarit on vähentyny, mikä on ihan kiva ;) Treenit vaikuttaa tiukemmilta, mikä on kans ihan kiva ;) kuhan oppii vaan vetämään sen kunnolla läpi. Vaikuttaa kaikinpuolin mukavalta! Täytynee vaan ostaa töihin vähän juttuja hassun välipalan takia. Extra sheikkeri jne... Mutta, eipä mittään. Kuhan vaan toi palkka tulis, mulla on 50 ekee tilillä, ja sillä ei kauheen pitkälle pötkitä :smt105 No, keskiviikkona sitten rikastun taas. Sit tää lähtee heti shoppailee 8) sit oonki taas kuukauden ilman pennin jenii.

Mulla on ollut kova tatskakuume sen jälkeen kun otin lokakuussa esikoiseni. Mutta silti jotenkin nössöilen niiden kanssa. En tiedä miks :) Ehkä mietin, että onko se hieno myös 70 vuotiaana. Toisaalta haluisin tatskan näkyvälle paikalle, mutta sitten taas en tiedä. Ehkä voisin ottaa itelleni lahjaksi tatskan kun pääsen alle 70 kilon. Eli kun paino alkaa 6:lla. Siihen on aikaa, niin ehtii miettimään mihin sitä ottais ja mitä.

Helsingin Herra vaikutti hyvältä ekan jakson perusteella. Ajattelin katsoa myös siis seuraavan :)

Tänään luvassa spinning, pitkästä aikaa! Jee!

_________________
Alkupaino karppauksen alussa 74,6 kg (1.4.2011)

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-09 14:25:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-17 15:17:29
Viestit: 697
Risunen kirjoitti:
Mulla on ollut kova tatskakuume sen jälkeen kun otin lokakuussa esikoiseni. Mutta silti jotenkin nössöilen niiden kanssa. En tiedä miks :) Ehkä mietin, että onko se hieno myös 70 vuotiaana. Toisaalta haluisin tatskan näkyvälle paikalle, mutta sitten taas en tiedä. Ehkä voisin ottaa itelleni lahjaksi tatskan kun pääsen alle 70 kilon. Eli kun paino alkaa 6:lla. Siihen on aikaa, niin ehtii miettimään mihin sitä ottais ja mitä.


Mullakin! Oon vakaasti päättänyt, että heti kun muutan etelään (haluan yhteen tiettyyn paikkaan tikattavaksi), niin marssin suoraan varaan ajan. :D Missä sulla on, millanen?

Risunen kirjoitti:
Tänään luvassa spinning, pitkästä aikaa! Jee!

Mullakin! Jee!Kuva

Niin ja hei moi, tulin tännekin! :D

_________________
Love. Peace. Serendipity.

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-11 11:26:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-01 11:05:04
Viestit: 492
Moi munkkis, kiva kun kävit! :smt039 Mun tatuointi on niskassa, siellä on semmonen mulle tärkeä sana :) Ja hienointa siinä on se, että se on otettu New Yorkissa ;) Onko sulla vielä tatuointeja ennestään? Missä sä ajattelit sen tatuoinnin ottaa? Mä tässä kans mietiskelen Pk-seudun hyviä tatskapaikkoja, mihin menisin seuraavaksi.

Koko viikon mulla junnas paino 74 kilossa, mutta tänään VIHDOIN tapahtui muutos ja vaaka näytti 73,0 kg! Wohooo! Mahastakin lähti pari senttiä, muualta ei oo senttejä lähtenyt... Mä vähän mietin, kun sanotaan, että läski lähtee tasasesti koko kehosta, mutta ei se pidä paikkaansa. Mulla näköjään lähtee vaan mahasta. Mutta, eiköhän se ala muualtakin palamaan se rasva pikkuhiljaa :) Ja maha onkin ehkä se mistä sais lähteäkin eniten, joten ei valittamista!

Eli olen taas vähän lähempänä tatuoinnin ottamista :D

Tänään käyn EHKÄ hiihtämässä... Huomenna varmaankin salille.

Eilen mun yksi ystävä kävi kylässä, ketä en ollut pariin viikkon nähnyt. Se sanoi, että näytän slimmimmältä ja en niin turvonneelta :lol: Ja kaveri halusi myös tänään viettää mun kanssa aikaa. Ehdotti jos tehtäisi illalla jotain sellasta ruokaa mitä mäkin voin syödä. Onneksi on tuommoisia ystäviä olemassa : )

Nyt tämä lähtee kauppaan. Me halutaan tänään kunnon piffiä :lol: Ja pitää ostaa ens viikoksi kaikenmaailman soijalesitiinejä ;) Miltähän ne mahtaa maistua?

Hauskaa viikonloppua kaikille! :smt008

_________________
Alkupaino karppauksen alussa 74,6 kg (1.4.2011)

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-11 14:36:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-17 15:17:29
Viestit: 697
New Yorkissa, vähäkö siistiä! :D
Mulla on selässä & vasemmassa nilkassa molemmin puolin. Mullakin nuo nilkan tatskat on ulkomaantuliaisia. :D Tuohon jalkaan himoitsen lisää ja samoin kylkeen sellasta isoa. Nälkä kasvaa syödessä. :mrgreen:
Olen ajatellut mennä Bound Tattooseen. Toisaalta olen kuullut hyvää myös Black& Yellow'sta ja Blue Dragonista. No, onneksi on vielä aikaa pohtia, minne mennä. Kuvittelisin tuossa loppukeväästä sitten meneväni sinne ja jonot on kuitaskin pitkät, niin menee varmaan loppukesään ennen kuin saa uutta peitettä pintaan.

Peukkua hiihtämisestä ja vähentyneistä senteistä & miinuskilosta! :smt023

_________________
Love. Peace. Serendipity.

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-12 10:30:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
Mä oon ottanu molemmat tatuoinnit Legacy tattoos. 8)

pööh, mullaki tekis mieli päästä hiihtämään. En ikinä ennen oo tykänny hiihtämisestä, mut tos pari vuotta sit olin Levillä, missä tuli pitkästä aikaa hiihdettyä ja sehä oli kivaa! Tahto kans. Varsinki ku alkaa olla taas valoisaa ja kevätaurinkokin on kurkistanu parina päivänä. :D

Soijalesitiinit ei minu mielestä maistu paljon miltään. :lol: Oli joskus omassaki ruokavaliossa ne. Mut sit ne vaan jäi käyttämättä loppuun...

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-12 21:33:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-01 11:05:04
Viestit: 492
En sitten käynytkään hiihtämässä. Enkä salilla :( Hieman on huono omatunto, mutta jotenkin ei vaan jaksanut. Ehkä tavotteet olivat liian isot ja kroppa alkoi stressata. Jos nyt yritän ottaa vähän iisimmin.

Tämän viikon saldona siis:
ma reipas tunnin kävelylenkki,
ti salitreeni,
to spinning.

Kun olis saanut edes vielä yhden salitreenin aikaseksi niin olis ollut jo ihan ok suoritus.

Tänään aloitin Liten ruokaohjeilla ja vaihdoin iltapalan ja päivällisen paikkaa. Kun iltapala olisi pitänyt syödä niin olin vieläkin täynnä lounaasta ja iltapalan syöminen oli tuskallista ja siitä tuli paha olo. Söin sitä yhtä ja samaa pientä kipollista puoli tuntia. Päivällistä en edes ole harkinnut syöväni, joten se jäi nyt välistä. Huomenna sitten kunnolla :) Muuten syömiset on menny tosi hyvin. Lauantaina söin hieman extraa perunoita, koska kaverini ei syönyt kokonaan omaa osuuttaan ja en raaskinut hyviä lohkopottuja heittää roskiinkaan. Se olis sitten varmaan se mun "tankkaus" ;)

Huomenna uusi yritys sinne salille. Taidan kokeilla tehdä Liten treenin!

Keskiviikko tule pian [-o<

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

_________________
Alkupaino karppauksen alussa 74,6 kg (1.4.2011)

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-13 06:18:29 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Tota oon kuullu muiltakin, et litellä on jopa vaikee syödä kaikkea, et nälkä ei oo tuntunu monia vaivaavan kun on niin runsasprodenen. Ite en kyllä välttämättä pystyis tohon, liian paljon musta pahoja ruokia :D nimim. olen nirso (ja oppinut liikaa tykkäämään rasvasta).

Ja hei, onnea pudotuksesta =D>

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-13 20:27:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-01 11:05:04
Viestit: 492
^Onneks mä en ole nirso, syön melkein mitä vaan. :lol:

Nää ruokien valmistamiset on astetta haastavampia vaan. Jotkut miettii karppaamisen alussa, että mitä ihmeen ruokaa sitä tekis, mutta sit löytyy korvaavia tuotteita ja ruoanlaitto alkaa sujua. Teeppä ruokaa, kun sun raaka-aineet saa koostua lihasta, kasviksista ja öljystä. Ei mitään muuta. Alkaa mielikuvitus loppumaan pikkuhiljaa :) Plakkarissa vielä muutama ruoka minkä aion toteuttaa.

Tänään tein ekaa kertaa Liten 1. treenin, eli yläkroppa-reenin. Olo on mahtava! Peilistäkään ei tuijota enää joku hölmön näkönen (noe hkä vähän, muttei läheskään niin paljon enää) ja painojakin oon uskaltanut nostaa. Tää ei välttämättä johdu kehityksestä, vaan siitä, että oon alunperin laittanu liian vähän painoja. Mutta kuitenkin :) Täytyy varmaan uskaltaa joihinkin liikkeisiin lisätä painoja, koska haluun lopettaa sarjan epäoonistuneeseen liikkeeseen ja kaikissa liikkeissä niin ei tapahdu.
1. treeniin kuuluu vielä 20-30 min aerobinen intervalliharjotus. Tein 17 min. juoksumatolla, kunnes siinä juoksumatoilla alkoi juoksutunti ja jouduin siirtymään 13 minuutiksi vielä crostrainerille. Fiilis on hyvä :)

Ruoka laskeutui ennätysvauhtia mahassa ja nyt jaksaa jo lähteä koirankin kanssa ulos. Sen jälkeen saunaan :smt049

_________________
Alkupaino karppauksen alussa 74,6 kg (1.4.2011)

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-13 20:46:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Sauna :smt049

Jännä toi painojen lisäämiseen vaadittava uskallus. Miten sitä onkin niin vaikeaa kerätä? Kun sen nimenomaan pitääkin mennä niin, että vikat toistot sattuu ja viimeisin ei välttämättä edes nouse, mutta silti! Henkiset lukot on vaikeimpia murtaa, varsinkin salilla. Pitää vaan uskotella itselleen riittävän monta kertaa, että kehitys tapahtuu nimenomaan epämukavuusalueella. Ja kun sinne pääsee tarpeeksi monta kertaa, jaksaa aina seuraavalla kerralla viihtyä siellä kauemmin 8)

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-13 21:32:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
anniem kirjoitti:
Sauna :smt049

Jännä toi painojen lisäämiseen vaadittava uskallus. Miten sitä onkin niin vaikeaa kerätä? Kun sen nimenomaan pitääkin mennä niin, että vikat toistot sattuu ja viimeisin ei välttämättä edes nouse, mutta silti! Henkiset lukot on vaikeimpia murtaa, varsinkin salilla. Pitää vaan uskotella itselleen riittävän monta kertaa, että kehitys tapahtuu nimenomaan epämukavuusalueella. Ja kun sinne pääsee tarpeeksi monta kertaa, jaksaa aina seuraavalla kerralla viihtyä siellä kauemmin 8)


Komppaan. Tää on kyllä niiiiin, enemmän ku totta!

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-14 21:20:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-01 11:05:04
Viestit: 492
^Komppaan myös : ) Se on niin jännä juttu. Ehkä pelko saakelin kipeistä lihaksista seuraavana päivänä jarruttaa? :D En osaa sanoa...

Tänään ollut mukava vapaapäivä. Taino, mukavaja mukava. En oo tehnyt juuri mitään, mutta kiva näinkin. Tuolla ulkona oli tullut parissa tunnissa taas nilkkoihin asti lunta. Vaikka mä tykkään talvesta ja lumesta niin alkaa jo vituttamaan. Varsinkin meidän taloyhtiön pihaa ei kukaan jaksa kunnolla putsata lumesta. Menee aina joku pari viikkoa kun joku jaksaa ilmestyä paikalle. Mä kävelen kolmet portaat alas kun lähden töihin ja ne portaat on kun liukumäkiä ja aina meinaan vetää lipat. Tänään yritin niitä potkia lumesta, etten huomenna taas vedä kuperkeikkaa niissä. Yöllä tulee taas lunta kuitenkin toinen sastsi nilkkaan asti, niin eipä siitäkään ollut varmaan mitään hyötyä.

Huomenna tulee palkka ja mä juoksen heti kauppoihin töiden jälkeen 8) Tili tuli tili meni!


Ihanaa Ystävänpäivää murut :smt049

_________________
Alkupaino karppauksen alussa 74,6 kg (1.4.2011)

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-14 21:59:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
Kivaa ostostelua! Shoppaile minunki puolesta! :lol:

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-16 11:45:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-01 11:05:04
Viestit: 492
Huppista heijaa vaan!

Tänään lähden extempore LMFAO:n keikalle 8) Tarkotus oli siis lähteä suoraan töistä salille ja viettää normaali arki-ilta, mutta toisin kävi :D Työkaveri sai suostuteltua mut keikalle ja lupasin lähteä. Toivottavasti osaan pitää kohtuuden juomisissa, muuten huomenna voi olla aika rankka työpäivä. Lauantaina on luvassa luokkatapaaminen vanhojen luokkakavereiden kanssa.

Eilen tuli osteltua sitten melkein parin sadan euron edestä tavaraa. lähinnä kaikki oli tarpeellisia. Treenilaukkua en jaksanut ostaa. Alkoi ahdistamaan kaupoilla ja halusin äkkiä pois. Prismaan sain kuitenkin menemään reilu 100 euroa... Ostin myös apteekista magneesiumia, uuden meikkivoiteenkin ym.

Jos mä pääsisin lauantaina aamupäivästä sit sinne salille? :roll:

_________________
Alkupaino karppauksen alussa 74,6 kg (1.4.2011)

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-16 12:21:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-17 15:17:29
Viestit: 697
Risunen kirjoitti:
Tänään lähden extempore LMFAO:n keikalle 8)

Ihan ministi oon kyllä nyt kade. Toivotan silti hauskaa iltaa! :lol:

_________________
Love. Peace. Serendipity.

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-16 14:52:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
munkkis kirjoitti:
Risunen kirjoitti:
Tänään lähden extempore LMFAO:n keikalle 8)

Ihan ministi oon kyllä nyt kade. Toivotan silti hauskaa iltaa! :lol:

Täällä kans yks " vähän" kade! :mrgreen:

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-18 10:11:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-07 10:21:50
Viestit: 1270
Paikkakunta: Vantaa
Sieltä keikalta ei sitten lähdetykään ihan niin vaan pois? :wink: Yks kaveri oli siellä kans.

Mullakin tili tuli ja meni 15. päivä. En tykkää yhtään tästä että on palkkapäivä 2xkuussa. Tuntuu että on rahat loppu koko ajan.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)