karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 22:43:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kirsikka kuntoilee
ViestiLähetetty: 2011-10-29 16:30:47 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 08:01:01
Viestit: 491
Torstaina tunnin kahvakuulatreeni kotona.

Perjantaina ohjattu tunnin kahvakuula"jumppa". Ohjelma oli vaihtunut edellisestä ja muuttunut aika paljon haastavammaksi. Tuttu juttu tuollaisen muutoksen jälkeen... kehosta on tänään löytynyt uusia lihaksia :D

Jostain syystä liikunta tuntuu taas laittavan mut aika kierroksille. Ongelma on, että kun tulen kotiin, puhun koko ajan ja touhuan, eikä se meinaa katketa millaan. Eilenkin vielä 4 tuntia liikunnan päättymisen jälkeen oli vaikeaa nukahtaa :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kirsikka kuntoilee
ViestiLähetetty: 2011-10-30 16:31:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 08:01:01
Viestit: 491
Tänään sunnuntaina salia + kahvakuulaa. N. 15 min. lämmittelyä kahvakuulan kanssa ja sitten ohjelman mukaiset salijutut (45 min):

- vatsat
- leveä selkälihas
- olkapäät
- ojentajat
- hauikset

Perjantain uudesta kahvakuulaohjelmasta innostuin monesta uudesta liikkeestä. Esim. vatsoja on kiva tehdä kuulan kanssa linkkuveitsellä (jos se nyt on se oikea nimi).

Maastaveto on mun uusi suosikki! Selän kanssa oli taannoin ongelmia ja siitä on jäänyt tietynlainen kammo pakaraliikkeisiin. Ennen kun kävi ahkeraan bodypumpissa, mulla meni pitkissä kyykkysarjoissa reidet jumiin, mutta pakaroissa ei tuntunut juuri yhtään. Kyseessähän oli siis huono tekniikka, mutten oikein osannut sitä korjatakaan. Jalkaprässi menee myös usein liikaa reisien puolelle. Raskailla painoilla en uskaltanut tehdä yhtään kyykkyjä, kun pelkäsin selkää.

Mutta nyt, kahvakuulan kautta jotenkin hoksasin miten maastaveto tehdään oikein ja se ottaa mulla arseen ihan kunnolla :mrgreen: Painot on mulla vielä pienet, mutta vihdoinkin tunnen tehneeni pakaroilla jotain. Mun treeni on ollut pitkään ylävartalopainotteinen, mutta nyt kiinnostaa tasapainoittaa sitä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kirsikka kuntoilee
ViestiLähetetty: 2011-11-04 16:09:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 08:01:01
Viestit: 491
Maanantaina salia ja keskiviikkona ohjattu kahvakuula on viikon saldo tähän asti.

Kahvakuulassa ei tuntunut hyvältä. Söin varmaan jotenkin väärin ja kun syke oikein nousi ohjelmassa, nousi ruoka kurkkuun :shock: Pakko oli välillä huilia ihan siks, että pelkäsin ykääväni lattialle.

Toi syömisen jaksottaminen ennen liikuntaa tuntuu haasteelliselta. Tykkään liikkua heti töiden jälkeen klo 16-18 välillä. Myöhäisempi liikkuminen vie yöunet ja itse asiassa tällä viikolla meinasi tuo alkuillan liikkuminenkin hankaloittavan nukahtamista. Töissä syön lounaan puolenpäivän aikaan. Lounaan ja liikkumisen välissä pitäisi syödä jotain, mutta en oikein tiedä mikä olisi hyvä. Hiilariakin saisi tulla jonkun verran, tunnin treeni tuntuu sujuvan niin paremmin.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kirsikka kuntoilee
ViestiLähetetty: 2011-11-13 20:32:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 08:01:01
Viestit: 491
Vähän päivitystä taas:

Ke 9.11 salia 1 h.
La 12.11 salia 1 h
Su 13.11 salia 1 h

Kaikilla kerroilla kahvakuulalla lämmittelyä n. 15 min ja sitten joka ala- tai yläkroppa treeni.

Jostain syystä nämä viikonlopun treenit olivat rankkoja. Energia loppui molemmilla kerroilla kesken. Olen jotenkin kadottanut sopivan tavan jaksottaa syöminen ja treeni. Lauantaina ruoka nousi kurkkuun koko ajan. Päätinkin sunnuntaina mennä tyhjemmällä mahalla ja treeni jäi vähän kesken, koska energiataso laski ihan nollaan :(

Kun tässä aiemmin käytin heraproteiinia vähän treenin aikana ja loput heti treenin jälkeen, pelasi energiat hyvin. No, hera sai selkäni kukkimaan ja sen käyttö loppui siihen. Selkään tuli niin pahat finnit, että jouduin aloittamaan tetrasyklin-kuurin. Sen lopetin kesken lääkärin luvalla, sillä maitohappabakteereista huolimatta mahaan koski koko ajan, vaikka joskus ennen olen syönyt niitä ihan ilman ongelmia.

Verenpaine roikkuu liian matalalla ja huippaa helposti. Jotenkin kaikki asiat on nyt treenaamista vastaan #-o #-o


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kirsikka kuntoilee
ViestiLähetetty: 2011-11-25 20:44:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 08:01:01
Viestit: 491
Tylsää, kohta olen ollut jo viikon kipeänä :( :( Töissä olen silti roikkunut jonkun verran, kun eilen ja tänään piti tehdä yksi testaus, jonka mä vaan voin tehdä. Iltapäivällä sitten vihdoin lääkäriin ja poskiontelotulehdushan se taas kerran oli. Ihmeelisintä on, että mitään poskionteloihin liittyvää oiretta ei ole, vaan enemmänkin angiinaan. Angiinaa ei ole ainakaan pikatestin mukaan. Nenä ei vuoda, eikä ole tunnu tukkoiselta. Muuten vaan särkee koko naamaa ja päätä ja kurkussa on kuin puukko poikittain :smt119

Tyttö haki toissapäivänä samaan vaivaan samat antibiootit. Syödään nyt sitten Zitromaxia kahdestaan.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)