karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-28 16:29:34

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Asirasin jumppakuume
ViestiLähetetty: 2011-07-19 22:33:23 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-20 19:38:48
Viestit: 32
Nyt saa kesälomalorvailu riittää ja on tarve palata salille kiinteyttämään kehoa!

Tästä se taas lähtee...

Tänään otin shokkistartin ja vedin iltapäivällä putkeen Pump tunnin ja Zumban 55min

Nyt jo pakarat huutaa armoa... Ylihuomenna istuminenkin tekee tiukkaa, tiedän kokemuksesta :roll:

Mä oon aina tällainen kaikki tai ei mitään ihminen ja joko urheilen kunnolla tai en ollenkaan. Kohtuus vaan karkaa multa aina välillä ja siksi käytänkin personal traineria joka palauttaa mut maan pinnalle kerran pari kuussa.

Oon niin koukussa näihin sivuihin ja mikä sen helpompaa kuin kirjata treenitkin tänne :D

tänään siis:

Pump 60min
Sykkeet max 159 avg 116
Kcal 579

Painot tauon jälkeen hiukka hakusessa...

Zumba 55min
Sykkeet max 160 avg 122
Kcal 590

Pumppi hiukan rajoitti zumbaamista, ei oikein jaksanut tehdä hyppyjä enää kunnolla...

Sitten kun näitä tänne kertyy, niin otan kommentteja mielelläni vastaan. :smt006

_________________
Kuva

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Asirasin jumppakuume
ViestiLähetetty: 2011-07-20 09:22:53 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-20 19:38:48
Viestit: 32
Mietin tuota hiilarit ja treenit kuviota...

Kuinkakohan kauan jaksaa treenata 20g päivässä hiilareilla? Ja sit toi töihin paluu... Mulla on fyysinen työ, jossa nostelen päivän aikana 4000-6000kg tavaraa ja kävelen koko ajan. Siihen vielä 2 tunnin treenit päälle, niin pärjääkö noilla hiilareilla vai pitäiskö treenipäivinä tankata jotain extraa??

Apua...

_________________
Kuva

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Asirasin jumppakuume
ViestiLähetetty: 2011-07-20 09:29:24 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Liittynyt: 2009-03-11 22:12:54
Viestit: 3791
Paikkakunta: Keurusseutu
asiras kirjoitti:
Mietin tuota hiilarit ja treenit kuviota...

Kuinkakohan kauan jaksaa treenata 20g päivässä hiilareilla? Ja sit toi töihin paluu... Mulla on fyysinen työ, jossa nostelen päivän aikana 4000-6000kg tavaraa ja kävelen koko ajan. Siihen vielä 2 tunnin treenit päälle, niin pärjääkö noilla hiilareilla vai pitäiskö treenipäivinä tankata jotain extraa??

Apua...

Kyllä sun kroppa kertoo millä hiilarimäärillä se jaksaa töitä tehdä, mutta et kai noilla ketohiilareilla aio koko ikääs olla :smt017
Ymmärtääkseni alhaisilla hiilareilla(kin) jaksaa kroppaansa rääkätä, mutta tuo syömäsi kalorimäärä kannattaa nostaa sitten sen kalorikulutuksen mukaan samassa suhteessa.
Ja samalla tassun jälki tännekin :D

_________________
Kuva
Truth, nothing but the truth since 8.6.2010


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Asirasin jumppakuume
ViestiLähetetty: 2011-07-20 10:05:28 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-20 19:38:48
Viestit: 32
Kiitos tassunjäljestä Salamanca :)

Joo, tarkoitus on jossain vaiheessa nostella hiilareita jonkun verran. Mikä sitten on se mulle sopiva raja, niin sehän ei selviä kuin kokeilemalla?

Mutta tällä hetkellä ois tarkoitus mennä 20g/pv kun tuli pienoinen takapakki tässä kesälomalla :oops:

Tietysti hiilaritilanne selviää aikas nopeasti, kun treenaa muutaman viikon. :D Eri asia sitten on tajuanko omaa parastani... :roll:

PT laski mun kalorikulutuksen normi duuni/treenipäivän osalta ja se oli iloiset 3800 kcal...

Minkä verran kaloreita ois järkevää syödä päivässä. Tarkoitus ois kuitenkin laihtua reippaasti (n.30kg)

_________________
Kuva

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Asirasin jumppakuume
ViestiLähetetty: 2011-07-21 11:53:17 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-20 19:38:48
Viestit: 32
Eilinen meni kärsiessä... Jalat niin jumissa, ettei taipunut mihinkään :oops:

Tänään aloitin aamun ½ tunnin uinnilla. Kyllä teki hyvää!!!

Jos sitä illalla kävis toisen setin vielä vetämässä ja huomenna salille :D

_________________
Kuva

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Asirasin jumppakuume
ViestiLähetetty: 2011-07-25 23:28:54 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-20 19:38:48
Viestit: 32
No niin... nyt on lomat laiskoteltu ja arkeen palattu rytinällä!

Eka iltavuoro töissä tänään ja töistä suoraan salille. Sain treenata ihan yksikseni, salilla ei ollut ketään mun lisäks ja silloin vedän aina täysillä. Ensin juoksumatolla lämmittely 15 min ja sitten salilla rautaa iloisilla 140-150 sykkeillä ilman taukoja 45min putkeen.

Kaikki vaatteet hiestä läpimärkinä ja naama punoittaa varmaan huomennakin vielä, mutta paras treeni pitkään aikaan!!!

Mä rakastan treenaamista :twisted:

Ja nyt mulla on selkeä tavoite: Tammikuun alussa lähdetään Maspalomakseen 2 viikoksi ja silloin mun on oltava HUOMATTAVASTI pienemmässä kunnossa!!!

_________________
Kuva

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Asirasin jumppakuume
ViestiLähetetty: 2011-07-26 21:41:38 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-20 19:38:48
Viestit: 32
Tänään oli reilusti aikaa käytettävissä ja nautiskelin huolella!!!

yht. 45 min soutulaitteessa ja juoksumatolla, sitten 55 min kuntosalitreeniä ja vielä lopuksi 15 min juoksumatolla hölkötellen. Pakarat on ihan liekeissä ja mulla on maailman paras olo!!! :smt041

Miten sitä aina välillä unohtaa, miten hyvä fiilis treenaamisesta tulee?

_________________
Kuva

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Asirasin jumppakuume
ViestiLähetetty: 2011-07-30 15:00:25 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-20 19:38:48
Viestit: 32
Nyt mua on purrut joku ylityökärpänen ja aika onkin mennyt töissä...

Työpisteessä on hyvinkin trooppinen ilma (siis sisätiloissa) lämpötila n. 28 ja todella kosteaa.

Laitoin yhdeksi päiväksi sykemittarin kun sydän tikitti mun mielestä töissä jotenkin extra lujaa ja tulos oli aika hurja...

16 tunnin työpäivän aikana paloi 4814 kcal!!! keskisyke iloiset 98 :oops:

Eipä tarvinnut vaivautua salille seuraavana päivänä :wink: Vettäkin sai juoda päivän aikana ainakin 4 litraa ja kaikki tuli hikenä ulos...

Mä rakastan mun työtä :smt043

_________________
Kuva

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Asirasin jumppakuume
ViestiLähetetty: 2011-08-04 18:59:21 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-20 19:38:48
Viestit: 32
Streptokokki pääsi yllättämään taas... Ei pysty/saa urheilla ja se ottaa päähän ihan huolella!!! Kurkkukipu ei oo ees paha, mutta kuume vie voimat.

Jännä juttu kun koko ajan on muka nälkä? Luulen että mun pää vaan vaatii lohturuokaa...

Näin mulle käy aina! Heti kun saan tsempin päälle, mä sairastun ja sit mä sairastelen huolella. Aina eri tauti/vaiva... Ihan kun mun keho kapinoisi laihtumista vastaan :cry:

Kauheeta sabotaasia...

_________________
Kuva

Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)