karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-28 15:27:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-03-19 16:47:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-11-23 11:44:59
Viestit: 806
Hienosti jaksat liikkua! =D>


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-03-20 19:23:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
Viimosen päälle laiskaa sunnntaita vietetty tänään täällä. Just just jaksoin päivällä pyörähtää ruokakaupassa. :smt015

Tulevan viikon Action Plan :
21.3 BodyCombat
22.3 BodyJam
23.3 Kuntonyrkkeily (pitkästä aikaa tänne!)
24.3 BodyCombat / kahvakuula
25.3 Lepo
25.3 Kahvakuula
26.3 Lepo

Näillä mennään tällä viikolla :smt069

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-03-21 22:41:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
Ma 21.3 BodyCombat
620 kcal

Viikko korkattu combatilla. Olin taas niin voimaini tunnossa tunnin alussa etten muistanut, että voimia tarvitaan vielä lopputunnillakin. Kolmennessa biisissä syke näytti semmosia lukemia, että tiesin että pulassa vielä ollaan. Ja niin oltiin. :shock:
Vaan niin vaan selvittiin taas 8)
Ja huomenna jamittamaan \:D/

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-03-22 22:32:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
Ti 22.3 BodyJam
535 kcal


Uusi jamiohjelma testattu. Vaikeeta vaikeeta ainakin muutamassa kohtaa. Uskon että tulen tykkäämääm PALJON, kunhan kuviot alkaa sujua :smt045

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-03-23 21:49:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
23.3 Kuntonyrkkeily
407 kcal

Kuntonyrkkeilyä pitkästä aikaa. Voi että mä tykkään!! :smt069

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-03-26 16:47:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
To 24.3
Kahvakuula
520 kcal

Tällä kertaa oli sijainen vetämässä tuntia. Olin hieman ennakkoluuloinen alkuun, mutta tosi hyvä tunti tulikin. Tehtiin kuntopiirinä kolme tosi tiukkaa kierrosta. Reisi-pakara osasto oli NIIN kipeetä että kyllä tiesi tehneensä

Pe 25.3
Lepo


La 26.3
Kahvakuula
500 kcal

Torstain jäljiltä oli vielä lihakset kiitettävän kipeinä vaan - sillä se taas lähti millä oli tullutkin :mrgreen:
Venyttelin saunassa reidet ja jopa on nyt hyvä olla :)

Olen muuten huomannut, että saunassa venyttely on tosi tehokasta. Perustuuko sitten siihen että lihakset on siellä lämpimät vai mihin? Normaalisti mä olen niin jäykkä ja kankea että venyttelyn aloittaminen tuntuu senkin takia hankalalta. VAikka kuin tietää että jälkeenpäin on parempi olo :oops:

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-03-27 17:02:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-28 15:01:48
Viestit: 638
Lainaa:
Olen muuten huomannut, että saunassa venyttely on tosi tehokasta. Perustuuko sitten siihen että lihakset on siellä lämpimät vai mihin? Normaalisti mä olen niin jäykkä ja kankea että venyttelyn aloittaminen tuntuu senkin takia hankalalta. VAikka kuin tietää että jälkeenpäin on parempi olo


Juurikin lämmittelyyn se perustuu. Yleensä staattiset/isometriset venytykset tehdään vasta treenin jälkeen, ja sitä ennen tulee dynaamiset venytykset, lämmittelyt, voimatreeni, taitotreeni jne. Sauna poistaa noiden tarpeen kertaheitolla.

Saunassa todella hyvä venytys on third world squat, eli syväkyykyn ala-asennossa pysyminen selkä täysin suorana kantapäät maassa. Auttaa lähes kaikkeen treeniin, nykyään kun ihmisillä on kauhean paljon istumatyötä, jolloin kyykky ei suju ja sen seurauksena myös maven tekniikka on surkea.

Jos pysyt siinä aluksi vain semmoisen minuutin, niin ei kannata masentua, sillä se voi olla monille vieras asento. Vertailuna pikkulapset voivat olla kyykyssä tunteja ilman mitään väsymystä tai kipua :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-03-27 21:54:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
Tänään lepäilin ja yritetin saada rästissä olevia kotitöitä vähän eteenpäin, hyvä treeniviikko takana :)

Ensi viikko:
ma BodyCombat
ti lepo (töissä menee myöhään) :smt019
ke kuntonyrkkeily
to kahvakuula
pe lepo/baari-ilta
la kahvakuula/lepo (la ohjelma riippuvainen pe valinnoista) :mrgreen:
su we'll see...

Lainaa:
Saunassa todella hyvä venytys on third world squat, eli syväkyykyn ala-asennossa pysyminen selkä täysin suorana kantapäät maassa

Tää täytyy kyllä kokeilla. Tosin mulla on sen verran pieni sauna, että on vähän haasteellista :mrgreen:
Ylipääs olen havainnut, että tärkeetä olisi löytää venyttelyssä juur ne tavat ja asennot, jotka sopii itselle. Mä olen niin järkyttävän jäykkä ja kireä, että aika moni venyttelyasento tuntuu todella epämukavalta. Kun löytää sellaisen, joka toimii omalle kropalle niin tulee tehtyä paremmin.

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-03-28 21:27:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
28.3 BodyCombat
650 KCAL


Päälle sauna + venyttelyt ja iltapala.
Ja kyllä nyt muuten :smt015

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-04-03 21:49:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
Kiirettä piti ja jäi viime viikolla kirjailematta loppuviikon liikunnat
30.3 Kuntonyrkkeily
31.3 Kahvakuula

Perjantaina olin baareilemassa ja loppuviikonloppu mennyt toipuessa.. :whistle:

Mutta tässäpä ens viikon plan
ma BodyCombat
ti lepo (työt) :smt013
ke kuntonyrkkeily / bodyattack
to kahvakuula
pe lepo
la kahvakuula
su ?

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-04-06 21:37:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
Suunnitelmassa pysytty

MA 4.4
BodyCombat
660 kcal

Ti 5.4
(Pakko)Lepo

Ke 6.4
Kuntonyrkkeily
490 kcal

Mä olen oikeastaan koko ajan ollut aika matalilla hiilareilla, pääsääntöisesti paljonkin alle 50, aina alle100.
Ja täytyy sanoa, että eipä ole enää ongelmia jaksamisen kanssa! :smt041
Ilmeisesti oli alkukankeutta sitten. Nyt kun vielä sais nuo syömiset balanssiin että tapahtuisi uniformussa niitä haluttuja muutoksia #-o

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-04-09 13:20:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-31 20:55:32
Viestit: 307
Hello tännekin! :smt039

Hyvän kuuloisia treenejä sulla ollut! =D> Mä itse odotan malttamattomana tuon kahvakuulatunnin korkkaamista, täällä nimittäin on tunnit niin täynnä (alkuinnostusta :roll: ), etten oo vielä mahtunut mukaan! :o Mut ens viikon ke olis ehkä tsäänssit päästä keskiviikon alkuiltapäivän tunnille, siihen ainakin pyrin! :D

_________________
Gabriela combatoi ja pumppaa (itsensä bikinikuntoon) :D

Gabriela: painonvartijasta karpiksi? Tsempitys kelpaa! :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-04-09 23:19:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
Loppuviikon vedot

To 7.4
Kahvakuula
470 kcal

Pe 8.4
Lepo

La 9.4
Kahvakuula 1t
510 kcal

Latinos
45 min
380 kcal

Voi että tuon kanhvakuulan kanssa kulkee, tuskin jaksan odottaa aina seuraavaa tuntia. Torstaina painoi vähän jaloissa edellisen illan kuntonyrkkeily, mutta lauantaina meni taas melkein putkeen =D>
Tänään salilla oli tanssimaraton, joten päätin jäädä jäähdyttelemään 45 min latinokseen. Hyvä rasvanpolttoboosti kuulan päälle. :)

Lainaa:
Hello tännekin! :smt039
Hyvän kuuloisia treenejä sulla ollut! =D> Mä itse odotan malttamattomana tuon kahvakuulatunnin korkkaamista, täällä nimittäin on tunnit niin täynnä (alkuinnostusta :roll: ), etten oo vielä mahtunut mukaan!

No morjens pitkästä aikaa :smt006
Painon kanssa ei ole tapahtunut mitään edistystä, mutta treeni tosiaan kulkee! Aivan huippua, kun jaksaa ja nyt on saanut olla rauhassa noilta rasitusvammoiltakin. Tosin tässä kohtaa koputaan kiireesti puuta, kun mulla on eilen ja tänään kipuillut akillesjänne. Olen tässä kieli keskellä suuta yrittänyt venyteiiä sitä. On muuten NIIN p**mainen vaiva, jos akillesjänne ärtyy, että saa tapella sen kans pitkään. :smt100
Mulle on joka tapauksessa tulossa 2-3 viikon treenitauko, koskapa joudun huhtikuun lopulla pieneen toimenpiteeseen. En kyllä ymmärrä miten mä selviän, ottaa jo valmiiksi niin päähän :smt091

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-04-10 17:23:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-31 20:55:32
Viestit: 307
Hienoa, että sulla treenit kulkee, etenkin tuo kahvakuula! :D Tuli noista vammoista muuten mieleen, et itse venäytin oikean jalan nilkkani tiistain combatissa, mut silti oli pakko mennä torstainakin tunnille, vaikka sitä särki vielä... :roll: Noh, ei se ollut onneksi tuon vakavampaa, oon nilkkani taittanut niin monta kertaa aikaisemminkin...

Mut tsemppiä sulle tuohon pakolliseen liikuntataukoon jo nyt, oon hengessä mukana! :hug: Sun täytyy ajatella sitä vaikka voimankeruutaukona, lihasten kasvamistaukona tms. :mrgreen: , jos yhtään helpottaa... :wink:

_________________
Gabriela combatoi ja pumppaa (itsensä bikinikuntoon) :D

Gabriela: painonvartijasta karpiksi? Tsempitys kelpaa! :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-04-10 21:04:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
Su 10.4
Lepoa ja kotitöitä

Ensi viikon ohjelma
ma lepo (töitä)
ti BodyJam
ke kuntonyrkkeily / BodyAttack
to kahvakuula
pe lepo
la BodyCombat

Lainaa:
Mut tsemppiä sulle tuohon pakolliseen liikuntataukoon jo nyt, oon hengessä mukana! :hug: Sun täytyy ajatella sitä vaikka voimankeruutaukona, lihasten kasvamistaukona tms. :mrgreen: , jos yhtään helpottaa... :wink:

Eipä kyllä just nyt auta :smt089 :mrgreen:
Mutta tosiasiassa tiedän, että oikeesti tuollainen lyhyehkö tauko saattaa aiheuttaa positiivista kehitystä. Normisti kun on välillä se vika ettei malta palautella tarpeeksi.Tosin nykyään mulla kyllä jää ihan hyvin ja liikaakin lepopäiviä. Mun puutteena on paremminkin se, että mun liikuntaohjelma alkaa toistaa itseään ja SE aiheuttaa, että kunto alkaa junnata.

Nyt tuo kahvakuula oli mm. hyvä uusi piristysruiske, kun salihomma alkoi mulla seistä paikallaan. Mä olen nyt ihan murheen vallassa kun meidän kahvakuulaohjaaja on pari viikkoo lomilla ja tunteja on nyt miten sattuu. JA sit kun hän palaa, minä jään taas puolestaan sairaslomalle :cry:

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-04-14 14:08:24 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-31 20:55:32
Viestit: 307
Hyvää kuulatuntia tänään! :D Nauti nyt täysillä, äläkä murehdi sitä tulevaa taukoa! :hug:

_________________
Gabriela combatoi ja pumppaa (itsensä bikinikuntoon) :D

Gabriela: painonvartijasta karpiksi? Tsempitys kelpaa! :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-04-14 21:45:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
Ti 12.4
BodyJam
540 kcal

Ke 13.4
BodyAttack
610 kcal

To 14.4
Kahvakuula
510 kcal

Ja suunnitelman mukaan taas menty. Tiistaina olin väsynyt ja kiukkuinen, jopa siinä määrin, että meinasin skipata tunnin. Itseäni niskasta ottaen sitten kuitenkin jamiin menin ja niin vain iloisena hypellen sieltä läksin (väsynyt toki olin edelleen). Meillä on niin superhauska ja värikäs jamiohjaaja, että jo häntä katsomalla tulee hyvällä tuulella. :lol:

Keskiviikkona heitin pitkää tikkua salin ovelle saakka ja attcakiin sitten päädyin. Tosi tiukka tunti oli taas pitkästä aikaa. Ohjelma oli outo, joten ehkä säästelin voimia sen verran, että sykkeet ei olleet ihan tapissa. Sitä kun ei tiennyt mitä tuleman piti, niin pelotti että kestääkö kunto loppuun saakka. :mrgreen:
Tehokas tehokas tunti, joskin ottaa kovasti jalkoihin, joka on se mun heikko kohta.

Torstaina sitten lempilapseni kahvakuula. :smt026
Mielin avoimin tunnille, oma ohjaaja siis pari viikkoo pois ja sijainen piti tunnin. Hyvä, tehokas, tiivis tunti Aika erilainen kuin vakiohjaajalla, mutta se tekee oikein hyvää. Itse asiassa oiskin kiva, jos esim. kerran kuussa olis joku tällainen ihan erilainen treeni- Taukoja ei juuri pidetty ja olin ihan puolkuollut loppuvenyttelyissä...

Lainaa:
Hyvää kuulatuntia tänään! :D Nauti nyt täysillä, äläkä murehdi sitä tulevaa taukoa! :hug:

Voi kiitos! Tää oli nyt sitten viimeinen kahvakuula mulle moneen viikkoon. Masentaa.. :smt089
Onneksi eräs maailman ihanin ohjaaja meidän salilta lupas ensi viikolla potkia mua persuksille salin puolella. Pitää nyt yrittää sinne sit vääntäytyä, kunnes tulee tuo pakollinen tauko. Lisäksi olen kiusannut kaikkia meidän balanceohjaajia, notta uskallanko mennä sitten toipilaana edes noille kehonhuolto ja venyttelytunneille.
Hirveesti Tsemppiä sullekin kuulailuun!! :smt109
Joko sä siis olit, mitä tykkäsit??

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-04-15 21:29:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-31 20:55:32
Viestit: 307
amj11 kirjoitti:
Hirveesti Tsemppiä sullekin kuulailuun!! :smt109
Joko sä siis olit, mitä tykkäsit??


Kiitti tsempistä. :hug: Tuolla omassa päikyssä jo kuulakuulumisia ruodittiinkiin, mut kerrataan nyt tänne vielä, että oon tainnut löytää uuden oman juttuni! :smt026 Erittäin tervetullutta vaihtelua pumppiin/salitreeniin! :D

Koitahan nyt vaan kestää tuo pakollinen treenitauko, äläkä mee tunnille liian aikaisin! Oon hengessä mukana, muista se! :hug:

_________________
Gabriela combatoi ja pumppaa (itsensä bikinikuntoon) :D

Gabriela: painonvartijasta karpiksi? Tsempitys kelpaa! :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-04-17 22:53:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-14 21:48:30
Viestit: 184
Pe 15.4
Lepo

La 16.4
BodyCombat
613 kcal
Tosi rankalta tuntui. Oli yksi mixattu kappale, joka teki ohjelmasta vielä rankemman. Lisäksi jalat oli aika tukossa, tällä viikolla ollut juurikin jaloille aika rääkkiä. Mutta menihän se kuitenkin 8)

Su 17.4

Salitreeni
350 kcal
Pitkästä aikaa ihan salille säätämään. Jalat oli niin poikki, että ylä-keskivartalo (selkä,vatsa,olkapää,haba) osastoa tein. Hakusessa oli taas kaikki tauon jälkeen. :roll:
Pitihän se sitten lopuksi muutama kahvakuulaliikekin nykäistä. :mrgreen:

_________________
Amj opettelee karppaamaan (ruokapäiväkirjaa)
Amj hikoilee ja liikkuu (liikuntapäiväkirja)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: amj hikoilee ja liikkuu
ViestiLähetetty: 2011-08-14 19:06:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-31 20:55:32
Viestit: 307
Mites sun treenit??? Tulehan tänne takaisin kertoilemaan kuulumisiasi! :smt052

_________________
Gabriela combatoi ja pumppaa (itsensä bikinikuntoon) :D

Gabriela: painonvartijasta karpiksi? Tsempitys kelpaa! :D


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)