karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:21:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Pallovatsa,mitä hittiä?
ViestiLähetetty: 2015-05-06 17:55:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-02-11 15:43:52
Viestit: 150
Suoraan asiaan, mistähän voi johtua, että aikaisemmilla karppauskerroilla nimenomaan vatsa on litistynyt suunnilleen silmissä mutta nyt tuntuu että vatsalle ei tapahdu mitään?? Juoksen päivittäin vähintään 30min. lenkin. Ketokarppina menty jo pari kuukautta ja ketoosia tarkistanut välillä ketostixillä kun niitä on kaapissa ollut. Vettä menee n.3lpäivässä. Olo on tosi hyvä,nälkä on poissa. Ruokailut pitäisi olla kurissa esim. tänään aamulla 2dl kahvia, 2rkl mtc-öljyä,tilkka mantelimaitoa,sokeritonta tietty. Lounaaksi vihersalaatti sekoitusta johon 1rkl mct-öljyä ja 1rkl oliiviöljyä,suolaa,pippuria,broilerin jauhelihasta tehtyjä pullia 4kpltta ja kastike n.0,5dl(smetana,kerma + mausteet). jälkkäriksi kaksi kuppia kahvia joihin molempiin mtc-öljyä ja puolikas pala tummaa suklaata. Illalla ajattelin syödä vielä muutaman cashew pähkinän ja manteleita yh. max1dl. Munakas olisi hyvä mutta nyt kun olen katsonut että rasvaa tulee ainakin se 100g niin on jo ihan ällötäysi olo. Suolaa olen miettinyt, tuleeko sitä liian vähän? Mistä se tietää, ei pyörrytä tms. Lähinnä ihmetyttää kun painokaan ei tipu vaan jumittaa jo toista kuukautta samassa lukemassa. Olen laskenut oman peruskulutuksen,sillä pitkällä kaavalla johon lasketaan myös aktiivisuustaso, ja sen perusteella kulutus on n.1400kcal, sen alle pitäisi päästä jotta voi laihtua,eikö? Ja bmi:n mukaan olen lievästi ylipainoinen. Ei ole syömishäiriötaustaa Nyt olen vaan ymmälläni. ja kaipaisin vinkkejä? Toisina päivinä prodea menee selkeästi enemmän mutta ei sitäkään loputtomasti.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-05-07 16:36:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Juoksevan ihmisen kulutus ei ikimaailmassa ole 1400 kcal tai alle (olet kuitenkin normaalimittainen?) Taidat yrittää kituuttamalla. Munakasta peliin vaan. Onko se mantelimaito oikeaa vai teollisuushöttöä? Muutoksia hormoonitoiminnassa?

Sanoo mies, jonka paino ei ole enää yli kolmaan vuoteen pudonnut mihinkään, silti BMI yli 30. Joo, D2 ja geenit ja ikä ja laiskuus (THL:n mukaan) ja...

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-27 10:12:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2014-08-23 22:28:39
Viestit: 366
Paikkakunta: KVL
MCT-öljy huijaa koko kehoa erilaisella, nopeutetulla mekanismillaan muuntua energiaksi ja saa sitten pudottamaan muita ruokamääriä huomaamatta kun "ei ole nälkä" vaikka kyseessä on illuusio, kun keho koittaa ensin kaikin tavoin päästä eroon MCT:n tuomasta energiavyyhdistä, samoin lisää vedenkulutusta. Onko ollut ripulia tai vatsakramppeja?

_________________
Voi, keltuaiset, eläinrasva. Arjen anarkisti.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-27 10:17:24 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Ketokarpata voi monella tavalla, olisiko paikallaan lukaista joku hyvä karppikirja? Ketoilu kitukaloreilla ei pitemmän päälle tuota hyviä tuloksia edes painorintamalla kuten olet jo tainnut huomata.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)