karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 15:16:34

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 481 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 525 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-11-21 09:24:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-11 13:26:15
Viestit: 1268
Viimeksi ketoiltu keväällä ja nyt lihottu taas.

Aloitan ketoilun koska se on paras tapa minulle laihtua ilman mielettömiä syömishaluja.

Tuleeks joku messiin?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-21 09:44:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
HEP! Koska mun on jaksettava tehdä tämä viikko gradua yöllä, eikä viikonlopuna harrastettu kahvilla, karkilla ja punkulla valvominen enää onnaa :shock: ja tartten jonkinlaista todellisuudentajua muokkaavaa douppia /nyt siis ketoaineita) tästä (ja varmaan myös ensi)viikosta selviytymiseen [-o<

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-21 09:51:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-11 13:26:15
Viestit: 1268
Kivakiva!

Aloitin päiväni pelkällä teellä kun illalla on tiedossa laivareissu Suomeen. Ei ehkä paras päivä aloitella mutta selityksiä ei enää jaksa. Hytissa on jälleen minibaarissa oottamassa kuohuviiniplo :roll:

No, jospa syömiset olisi tänään suht nollahiilillä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-21 11:24:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-11-23 11:44:59
Viestit: 806
Hep täältäkin!

Tosin huomenna, kun tänään meni päin persettä. Maanantai.. :evil:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-21 12:01:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-11 13:26:15
Viestit: 1268
Mitäs ajattelitte juoda?


Aamuisin yksi iso kuppi teetä, ruoan kanssa vissya ellei ole sitten erityistilanne ja silloin juon valkoviiniä tai kuohuviiniä. Pitkin päivää tulee lipitettyä pepsi maxia.

Eli ei ihan mene by the book :wink: Mutta tällä lailla ennenkin laihduttu joten en huokaile.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-21 15:39:49 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-01 17:03:06
Viestit: 135
Mukana!
Oon ketoillut maaliskuusta lähtien. Nyt on jostain syystä ketoosi katkennut,
mutta jatkan skarppina teidän muiden mukana :D
Ketoosi on ollu mulle kaikkein parasta karppaamista,
ihan sen takia, ettei ole kokoajan järjetön nälkä.
Tää on mun juttu! :D

Kahvia juon aamupalalla ja päivällä ainoastaan aterian yhteydessä + vissyä
Punaviiniä lipittelen hieman joka ilta. Siis ihan terveydellisistä syistä :wink:

_________________
Häntä pystyssä vaikka nastalla! =)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2011-11-21 16:45:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
Vesi, vissy, kahvi tipalla kermaa/maitoa, rooibos, yrttiteet. Alko eli lähinnä punkku on nyt muutaman päivän pannassa, koska viime aikoina sen ohessa on mennyt makeisia, liikaa.

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-22 12:15:38 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-10-13 13:44:15
Viestit: 29
Minä myös, minä myös :)

Ihan vain kahdesta syystä: ketoosissa putoaa mulla paino parhaiten ja toiseksi, silloin mieliteot ovat vähemmät. Olin tuossa muutamia päiviä sitten 8 päivää ketoosissa ja hyvin meni, mutta sitten tuli en tiedä mikä ja tuli syötyä ehkä 10 keksiä ja 10 liköörikarkkia ja ketoosi veks. No morkkis seuraavana päivänä ja uusi yritys. Ketoosiin päivässä, mutta taas seuraavan päivän iltana vähän niitä liköörikarkkeja, ja tummaa suklaata 3 palaa ja pipareita ja keksejä. Argh.

Mietin jo, että onko tää nyt tää pimeys vai mikä, aiemmin pärjäsin ihan hyvin ilman mielitekoja. Hyvä puoli tuossa oli se, että kaikki nuo syömiset oli äidillä. Kotona mulla ei oo mitään ongelmaa pysyä ruodussa, ku koti on "vapaa kielletyistä aineista", mutta äitillä, kun sillä oli niitä tarjolla niin argh... sarjassa itsehillintä taas maailman huonoin. Ihmettelen miten pärjäsin loistavasti isänpäivästä, vaikka silloinkin oli nokan alla jos vaikka mitä.

Noh, mutta, vertaistuki kelpaa ja ketoosi hyväksi todistettu. Eiköhän tämä tästä.

Juomisista kysyttiin, niin minä en tällä hetkellä muuta juo kuin vettä ja kivennäisvettä. Tee olisi periaatteessa ihan sallittu, mutta eipä sitä tule juotua, ku kookosöljyn kanssa se oli sikapahaa ja hunaja on nou-nou-listalla :/ Tänä vuonna oon ollut absolutistina 9 kk huvin vuoksi, nyt syksyllä on tullut sitten joutua yhteensä 5 siideriä ja syötyä niitä liköörikarkkeja ehkä noin 16 kpl. Mutta ketoilun nimissä varmaankin jatkan taas absolutistilinjaani.

Erittäin kiva saada tällainen vertaisjoukko, ku just tää pimeä aika, ja etenkin tää joulunalusaika, on sellaista, että nyt jos milloin on vaikeinta pysyä erossa hiilaripommeista kuten suklaa, piparit ja glögi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-22 13:37:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-11 13:26:15
Viestit: 1268
Laivalla meni hiilet kyllä yli 20g eilen. Epäilen että alle 50g kuitenkin.

Tänään söin fetaa ja tomaattia + paprikaa joten taitaa olla hiilarimäärä jo kasassa.

Muoks. eipäs olekaan. Nimittäin 11g näyttäisi tulleen. Musta tuntuu että jälleen on alettava laskea tuolla kalorilaskurissa näitä makroja.

Millaisilla hiililla te muut olette liikkeelle? Sekun on yksilöllistä vähän milloin menee ketoosiin. Itse pidän ne max 20g.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-22 15:51:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-01 17:03:06
Viestit: 135
Miä pidän hiilarit max 20g
Aika työlästä punnita kaikki syömänsä, mut mun on ainakin pakko, jotta saan pidettyä makrot kondiksessa.
Laskemista helpottaa toi kultakalojen tsydeemit.
Paino ei tosin tipu juuri lainkaan ketoosista huolimatta,
jotakuin -1kg/kk. Eli erittäin hitaasti, mut pääasia ettei aineskaan nouse.
Päivällä on helppo katsoo mitä kitusiinsa laittaa, mut annas olla kun ilta saapuu..
Miä oon ollu aina iltamässy :cry:
Montas kertaa työ syötte päivän aikana? Miä oon ollu nyt pidempää 3x ruokailulla.

_________________
Häntä pystyssä vaikka nastalla! =)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2011-11-22 16:08:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
En pystykään kykeneen.. Pää on valvomisesta, gradusta ja töistä niin jökissä, etten jaksa miettiä syömistä o l l e n k a a n. Tsempit teille muille!

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re:
ViestiLähetetty: 2011-11-22 17:01:53 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
Paikkakunta: Turku
Kukkopilli kirjoitti:
En pystykään kykeneen.. Pää on valvomisesta, gradusta ja töistä niin jökissä, etten jaksa miettiä syömistä o l l e n k a a n. Tsempit teille muille!


Mitä tutkimusta teet? :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-22 19:11:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
^sosiaalityön alaan kuuluvaa. Ja voin sanoa, ettei ole ainakaan helpompaa kuin filosofiasta gradun vääntäminen oli vuonna -04 :shock: Työn vaikeimman osuuden muuten selätin loppukesästä tiukassa ketoosissa, mutta muutin sittemmin vähän syömissysteemiä, koska lihoin. (tai jatkuvaa säätöähän tämä on, tilanteen ja fiiliksen mukaan :lol: )

Ketoosissakin siis tosiaan voi lihoa, jos sitä rasvaa syö mielin määrin 8)

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-22 19:48:39 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-10-13 13:44:15
Viestit: 29
Mä en enää laske hiilareita ollenkaan, ku inhoan laskemista ihan tosissani. Alussa tarkistin hiilarit muutamasta yleisimmin syömästäni ruuasta, etten ihan hukkaan menisi. Ketoosia mittailen kuitenkin ketostixeillä. Eli kun näyttää positiivista, en murehdi hiilareiden tai proteiinien määrästä vaan kiinnitän huomiota vain silmämääräisesti annoskokoihin ja siihen, että on tarpeeksi kasvisosastoa mukana.

Ruuista mulla on aamupala ja päivällinen yleensä samat, mutta sitten lounasta vaihtelen. Esim. mun tämän päiväiset syömiset oli laatua:

aamupala: vähän alle desi vadelmia, desi partista ja pieni loraus kermaa.
lounas: kaalipaistosta (sis. jauhelihaa, sipulia, todella isokasa kaalta, vähän tabascoa ja noin 1,5 rkl majoneesia)
päivällinen: 2 munaa, 3 pekonia, 1 tomaatti, vähän avocadoa, 1 rkl cremebonsour cuisinea, jälkiruuaksi sama combo kuin aamupalaksi, mutta annoksen koko puolet pienempi. (yleensä syön tosin vain 2 pekonia, mutta ku ei viitsinyt jääkaappiin jättää sitä 1 pekonia niin... :D )

Syömiset on mulla siis muuten laatua 3 x päivässä, mutta salipäivinä juon välittömästi salitreenin jälkeen proteiinijuoman, ku kehonrakentajaveljeni sanoi sen auttavan lihasten kasvattamisessa.

Täälläkin muuten painitaan gradun kanssa. On painittu jo maaliskuusta lähtien (tosin olin välissä 3 kk kesätöissä käräjillä). Minä teen omaani rikosoikeuteen. Tsemppiä Kukkopillille työsarkastasi selviämiseen :) Kyllä se elämä vielä voittaa.

Tänään oli muuten taas kauhee pään sisäinen tahtotaistelu, etten mennyt ostamaan suklaata. Ei auttanut asiaa, ku veljeni hehkutti joulusuklaata (jota siis vielä kaupan päälle myydään vain siinä 300 g levynä, eli se on ihan nou-nou. Johonkin da capoon sortuminen ei vielä olis maailmanloppu, mutta järkky isoa levyä nyt ei voi edes harkitakaan ostavansa). No mutta en hakenut mitään vaan söin jälkkäriksi vähän makeaa. Torjuntavoitto taas tältä päivältä. Huomenna aamulla luulis kehon taas olevan ketoosissa (nyt näkyy vielä ne eiliset keksit).


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-22 22:40:07 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
Paikkakunta: Turku
Tuulikki86 kirjoitti:
Täälläkin muuten painitaan gradun kanssa. On painittu jo maaliskuusta lähtien (tosin olin välissä 3 kk kesätöissä käräjillä). Minä teen omaani rikosoikeuteen. Tsemppiä Kukkopillille työsarkastasi selviämiseen :) Kyllä se elämä vielä voittaa. .


Missä kaupungissa painit?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-23 05:26:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-11 13:26:15
Viestit: 1268
tiude68 kirjoitti:
Montas kertaa työ syötte päivän aikana? Miä oon ollu nyt pidempää 3x ruokailulla.


Mulle olisi parasta syödä tuo 3 kertaa. Napostelu on ihan tämän yrityksen lyttäämistä pahimmillaan. Pyrin syömään siis näin mutta katsotaan nyt.

Veskissa olen asunut viimeiset 1,5vrk. Pissattaa vaikken ole edes ehtinyt juoda kunnolla. Kai ne hiilarit on sitten hävinneet pikku hiljaa kropasta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-23 09:11:20 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Paikkakunta: Lahti
tiude68 kirjoitti:
Paino ei tosin tipu juuri lainkaan ketoosista huolimatta,
jotakuin -1kg/kk. Eli erittäin hitaasti, mut pääasia ettei aineskaan nouse.


Täh?! :shock: Ei 1 kg/kk ole ollenkaan paha. Ei ollenkaan. Joten ei kannata huolestua. Olen ollut tosi onnellinen kun olen saanut kilon kuussa veks, kun yhdessä vaiheessa tahti oli ketoilusta huolimatta 100 g/kk :roll: Ja tuommoinen puoli kiloa viikossa on yleisestikin se normaalina ja järkevänä pidetty laihtumistahti. Jos lähtee pikaisemmin niin sitten se voipi olla turvotusta ja/tai lihaksia ja ihokin jää roikkumaan, joten ei hyvä. Lihaksistaan ei kantsi tinkiä ja prodea tulee tulla tarpeeksi joka aterialla--se lihasmassa on se mikä sitä rasvaakin polttaa, joten parempi että omaa kilon metabolisesti aktiivista lihasta kuin metabolisesti vetelää rasvakudosta tai riippuvaa nahkaa. Ihan hyvä tahti sulla on :D

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-23 10:46:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
Mä syklitän treenien jälkeen ketoosin tähdäten. Ja teen myöskin gradua.

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-23 15:17:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-01 17:03:06
Viestit: 135
Snowgrouse,
olet aivan oikeassa että 1kg/kk on hyvä vauhti.
Onhan se paljon parempi että nahka kutistuu samalla.
Ei mulla enää ole edes paljon pudotettavaa, joten hiljaa hyvää tulee :D

_________________
Häntä pystyssä vaikka nastalla! =)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-24 09:19:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-11 13:26:15
Viestit: 1268
Oletteko pysyneet ruodussa?

Mulla tuli eilen liikaa, uskoisin että 40-50g hiilareita, joten aika lepsusti tämä alkaa :twisted:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 481 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 525 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)