karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 02:30:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-09-01 13:55:09 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-08-16 19:50:11
Viestit: 9
Siis mitähän tämä nyt on? Elikkä ketoosivaiheen alussa nälän tunnetta ei meinannut tulla sitten millään ja kaikki muutkin mielihalut(syömiseen liittyvät:)) tuntuivat olevan poissa, eikä juurikaan niitä ole nytkään.. Uskon että pystyn erottomaan nälän ja mielihalun(siis uskoisin, en ole varma). Mutta elikkä nälkä(mielihalu) on iskenyt usein noin puolen päivän jälkeen, vaikka olisin juuri äskettäin todella kyllin syönyt. Tämä on uutta. Aamulla vetelen vain kahvia kunnon kerma satsin kanssa(ei ruokaa tee silloin mieli), onko tämä suuri virhe jättää aamupala väliin? Elikkä syön siinä 11-12 proderasva tankkauksen(en kuitenkaan ähkyjä) ja seuraavan kerran yleensä 16-18 maissa kunnolla.. Ja nämä kaksi kertaa ovat olleet riittävästi. Mutta mistä nyt tämä ihme popsimisvietti, mikä kyllä laantuu sittenkun lisää syön.. tietty:) En kuitenkaan kannata tuollaista vähän väliä popsimista, koska mielestäni ruoansulatuksen pitäisi antaa olla rauhassa pidempiä aikoja ja tehdä työtään rauhassa jne. Elikkäs oma epäilykseni on, etten ole syönyt tarpeeksi rasvaa?? Siitä ylimääräinen syöpöttely? Muuta syytä en tähän keksi. Ja voipi olla että vahingossa en ole kiinnittänyt tarpeeksi huomiota rasvan saantiin, nyt parin päivän aikana. Jahas vastasin itse itselleni näköjään.. mutta siis eli rasvaa lisää? Mikähän mulle ois nyt sitten hyvä määrä? Entäs se prode? Pääsin käymään puntarilla eilen ja se näytti nyt 58kg ja pituutta mulla on n.170cm. Ylipainoa ei ole ikinä ollutkaan. Karppailu on mun juttu, pitää mielen tasaisempana, virkeänä ja muutenkin elämä on näissä tiloissa vaan niin autuutta.. ja vatsa ei turvottele ei kipristele.. ja sata muuta plussa puolta. Mutta siis nämä syöpöttelykohtaukset voisin jättää väliin ja syödä kunnolla kerralla, mutta paljonko on tarpeeksi?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-01 14:25:52 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56101
Paikkakunta: Kerava
Sitä ei kukaan voi sanoa sulle paljonko on tarpeeksi: Se on sun itse löydettävä kokeilemalla.Rasvan lisäys on varmaan paikallaan.Lisää rasvaa niin paljon ettei enää ole mielitekoja ja nälkä liian pian ruokailun jälkeen. Jotkut tartee enemmän myös prodea kun se pitää joillain paremmin nälkää. Mutta nää selviää vain tekemällä ihmiskokeita itsellään.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-01 15:28:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-15 12:45:33
Viestit: 839
Minulla tuli tuollainen "nälkäkohtaus" eilen illalla.
Syömisiä katselin ja tulos oli:
Liikaa hiilareita, tuli syötyä pari kertaa partista yht 200g
Liian vähän proteiinia jäi 20g siitä mitä muina päivinä
Kaikenkaikkiaan rasvaakin taisi tulla liian vähän.

Yön aikana tilanne tasaantui :D

Tämä oli minun ihmiskokeeni tällä kertaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-01 16:20:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-08-16 19:50:11
Viestit: 9
Liikaa hiilareita en oo syönyt.. sen tiedän. En juuri ollenkaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-08 06:18:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Ehkä syöt muuten vain liian vähän ja siksi kroppa vaatii lisää? Olisiko se mahdollista?

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-13 07:43:59 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-08-16 19:50:11
Viestit: 9
anniem.. sieltä se tuli, asia taitaa olla todellakin näin yksinkertainen, että mun pitää vaan syödä enemmän.. Siis hitto kun ei sitä itse mitään tajua, pitää toisten suunta kuulla ne yksikertaisimmatkin asiat :lol: Lisään nyt aamupalan ja iltapalan päivääni. Tuo 2 kertaa ei taida tosiaan riittää. On mulla toinenkin ongelma.. Olen meinaa aamukahvinarkki ja siitä pitäis päästä eroon. Vedän aamulla melkein litran kahvia, koska en mukamas herää muuten. Muuten en kahvia juo. Vatsa ei tosiaan tykkää hyvää tosta kahvin juonnista, ei edes pienestä määrästä. Koitan jättää sen nyt pois, mutta se ei ole vaan kovin helppoa (oon ihan zombi kokopäivän ilman kahvia, riippumatta hyvistä yöunista) Vinkkejä?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-13 08:29:45 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18458
Paikkakunta: Jämtland
"Entisessä" elämässä minullakin meni kahvia mustana aamulla monta mukillista, nykyisin puoli mukia vahvaa kahvia, kookosöljyä reilu ruokalusikallinen ja kuohukermaa sitten lopuksi, enempää ei kaipaakkaan, joskus illalla sama jos tulee valvottua pitempään.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-13 08:40:06 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Paikkakunta: Stadi
Mun mielestä syytä voi hakea liian niukoista kaloreista, liian vähästä rasvasta (pelkkä proteiini ei nälkää pidä - päinvastoin) ja liian pitkistä ateriaväleistä. Jos ei ole nälkä, niin silti pitää syödä säännöllisin väliajoin tai muuten yllättää ennen pitkää sellainen nälkä, että se ei taltu vaikka söis hevosen ja sitten kun siihen syö liikaa, niin melko pian on uudelleen nälkä. Mulla tuo ilmiö on tuttu jos olen päivällä syönyt liian kevyesti niin illalla tulee se mega-nälkä. Samoin jos syön aamiaisen, jota en yleensä tee, niin tulen syöneeksi liikaa sinä päivänä. Mulla toimii siis tämä iltapainotteinen syöminen, kun taas joillakin se on aamupainotteinen. Voi liittyä ihan siihenkin, että onko aamun virkku vai illanvirkku tai sitten ei liity - omaa arveluani.

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)