karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:29:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-07-18 21:39:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-14 17:32:02
Viestit: 1357
Paikkakunta: Worcester, UK
guerlainn kirjoitti:
Minä olen vetänyt purkkaa esim. pussillisen päivässä - siis jopa 100 g.


Hui, onneksi olkoon vaan, mulla tippuis leuat paikaltaan jos moista kokeilisin :lol: Mutta purkkaa menee kyllä siihenkin pisteeseen ettei vatsa enää tykkää. Ja leuat on nytkin kipeät :D

Purkka toimii meikäläiselle karkin korvikkeena, XyliDent -purkat on parhaita, niitä on niin eri makuisiakin :>

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-24 07:14:32 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
mä olen pitäytyny purkasta kun olen vaan aatellu että parempi ku sitä ei syö kun jotain siitä kuitenkin irtoaa, mutta nyt tällä viikolla aloin syömään purkkaa. ihmettelin vaan kun koko hiilarit ollu 20 g päivässä ja tänään kun ketox tikuilla testasin niin ei muka ollenkaan ketoosissa. tuli vaan heti mieleen se purkka....

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-24 07:49:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-26 21:34:47
Viestit: 1502
Morgan- kirjoitti:
mä olen pitäytyny purkasta kun olen vaan aatellu että parempi ku sitä ei syö kun jotain siitä kuitenkin irtoaa, mutta nyt tällä viikolla aloin syömään purkkaa. ihmettelin vaan kun koko hiilarit ollu 20 g päivässä ja tänään kun ketox tikuilla testasin niin ei muka ollenkaan ketoosissa. tuli vaan heti mieleen se purkka....

Ei mulla ketoosi ole purkan takia kärsinyt, mut en mä montaa palaa olekkaan jauhanut päivän aikana.
Mites muu syöminen, maitotuotteet? Mulla katkee hyvin nopeasti liialliseen jugurtin syömiseen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-24 17:23:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
ei mulla aikasemmin oo maitotuotteen häiriny ketoosia. toisaalta ei sillä ole väliä kun paino putoaa kuitenkin ja ketoxliuskoihinhan ei ollut niin hirveesti luottamista. Mutta oli iso virhe alkaa syömään tota purkkaa. olis pitäny ajatella niinku ennenkin että niitä ei saa syödä, tuntuu että jääny jo koukkuun tän viikon aikana -.- mihin mä en nykyään jäiskään...

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)