Valtz0r kirjoitti:
Jurpolukki kirjoitti:
Helsingin poliisitutkimuksessa tuli esille notta sydäntautisilla on korkeammat insuliini pitoisuudet.
Onko se ny riekkumisen arvoista jos Antti jättää kolesterolin mainitsematta?
Heikkilä kuvailee muuten sen poliisitutkimuksenkin todella harhaanjohtavasti.
Ei Antti jätä kolesterolia mainitsematta vaan väittää jatkuvasti että veren kolesteroli olisi tärkeää ja ettei sen alentamisesta ei olisi hyötyä sydäntaudin ehkäisyssä.
Poliisitutkimuksesta mulla ny ei oo muistikuvaa onko Antti kirijoottanut .
"Ei Antti jätä kolesterolia mainitsematta vaan väittää jatkuvasti että veren kolesteroli olisi tärkeää ja ettei sen alentamisesta ei olisi hyötyä sydäntaudin ehkäisyssä.
"
Tuo kuvatus kertoo notta valtimotautisilla on alhaisemmat kolet kuin terveillä. Mulla oli ihanteellisesti alle viien ku lasareettiin kuskasivat.
Juu

Taiat olla jollakin tavalla Antin kanssa samassa jamassa? Antti kirijootti notta on lukenut viis sataa tutkimusta joiden piti olla kolesterolin vaarallisuudesta todiste, mutta sen tiedon kaappi on tyhyjä! Eikä sullakaan olen mitään näyttöä. Sulla ei ole muuta kuin olematon kunnia jolla vakuutat väitteesi oikeaksi.
Eiks Antti oo kertonut maitorasvan olevan hyväksi pumpulle? Sitä samaa kertoo se vihoviimeinen tutkimus josta Tolonen kirijoottaa.
Lisääkö tyydytetty maaeläinrasva sydäntautiriskiä?
http://www.tritolonen.fi/uutiset/3137-l ... autiriskia