Valtz0r kirjoitti:
voi johtaa kirjan väitteitä uskovan syöpäpotilaan sellaiseen tilanteeseen, jossa tämä tulkitsee syöpähoidot niin vaarallisiksi tai turhiksi, että esimerkiksi merkittävästi viivästyttää omien lääkkeellisten syöpähoitojensa aloittamista.
En ole lukenut kyseistä kirjaa, mutta siltikin, en ainoastaan viivästyttäisi syöpähoitojen aloittamista, minä kieltäytyisin niistä ihan kokonaan.
Syynä on se, että syövän hoito nykyisellään on oireiden hoitoa: Se kasvain on oire siitä, että kropassa on jo pitkään ollut jotain nurvallaan. En todellakaan ryhdy hoitoon, joka itsessään on karsinogeeninen (kaikki sytostaatit ovat) hoitaakseni OIREITA taudin sijaan.
Jos nyt niin ikävästi nappaa, että meikäläiseen tuo tauti iskee, ketogeeninen ruokavalio on se mitä kokeilen (nyt karppaan rasvapolttoisena ilman ketoosia) ja jos se ei auta, niin kun satun reinkarnaatioon muutenkin uskomaan, se on sitten oikea hetki vaihtaa uuteen terveeseen kehoon. Siihen asti teen parhaani pitääkseni mitokondrioni terveinä - välttämällä siemenöljyjä, fruktoosia ja suurta hiilarikuormaa - jotta solujen mutaationkorjausjärjestelmä pysyisi toiminnassa. Olen nimittäin itse sillä kannalla että siitä kaikki on lopulta kiinni. (Siis tästä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Warburg_hypothesis)
Että meitä syöpäteollisuuteen kriittisesti suhtautuvia on olemassa ilman että luemme Heikkilän kirjaa lainkaan. Ketä pitäisi syyttää minun syöpähoitovastaisuudestani?
Minun kohdallani pitää varmaan syyttää herra Warburgia, tätä foorumia, internettiä ja ihan vaan sitä että olen lukutaitoinen.