karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:27:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-11-30 14:50:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Vieras kirjoitti:
Hassua kun otit tuon keskushermoston puheeksi. Liekö reaktionopeuteni ja ketteryyteni on juurikin toimeliaan keskushermoston ansiota? :shock:
Oli miten oli, taidan edelleen luottaa oliiviöljyn voimaan vaikka kuinka esittäisit teorioitasi eläinrasvan erinomaisuudesta.


Ei taida oliiviöljy oikein riittää, kun edelleen virheellisesti väität noita teorioita minun teorioikseni. Tämä on nyt jo kolmas viesti, jossa kerron että ne eivät ole minun.
Jari ja Taija Sompin kirjasta taisi olla esittämäni teoria, johon reagoit väittämällä sitä totuuden vastaisesti minun teoriakseni.

Tai ehkä äidinkielen taidossasi vain on vikaa niin, että et ymmärrä suomen kielen sijapäätteitä?

Jos sanot teorioitaSI, niin tuo SI-sijapääte siinä väittää että se teoria olisi minun. Mutta kun ei ole ja tämä on siis kolmas kerta kun sen kerron.

Että sikäli suosittelen esim. suomalaista erinomaista voita aivotoiminnan ja ymmärryksen parantamiseksi.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-12-03 10:33:05 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47599
Paikkakunta: HomeSweetHome
Oliivipuut ne vasta nopeasti reagoivatkin. Juoksevat, ajattelevat ja valloittavat maailman...? :smt026

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-12-05 09:45:07 
els kirjoitti:
Oliivipuut ne vasta nopeasti reagoivatkin. Juoksevat, ajattelevat ja valloittavat maailman...? :smt026


Höpsö :D
Mutta kun otit puheeksi niin on kyllä sääli, että iso osa ihmisistä ei ole tajunnut maistaa kreetalaista oliiviöljyä. Ovat kerran maistaneet jotain espanjalaista tai italialaista kuraa ja siirtyneet voihin tai rypsiöljyyn kun oliiviöljy on niin pahaa :lol:
Sitten ne ihmettelee, että miten toi yks pystyy käyttämään noin paljon pahanmakuista öljyä ja miksei se ole koskaan kipeä...... :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-12-31 02:40:07 
Rob K onko. ei punaista lihaa, kulutuksen lisäsys viikkotasolla 4000 kcal,


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)