karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 00:06:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 352 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 114 15 16 17 18 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 12:42:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Ronja-Aliisa kirjoitti:
Lähipiirisikö ajattelee kaikki samoin!?? :lol: Tuossa kiteytyy juuri tuo sun lainaama juttu.

Minä rakastan kivaa kilapilua ja mun lähipiiriin kuuluu sivareita, "halveksin" sivareita, lähipiiriini kuuluu huumeenkäyttäjiä, "halveksin" huumeen käyttöä, lähipiiriini kuuluu todella paljon ihmisiä , jotka ajattelevat monesta asiasta ihan päinvastoin!!!!!!!
Ja silti tulemme toimeen.

Minä intän jopa FBssä mun ystävien ja rakkaiden sukulaisten kanssa milloin mistäkin.

Minun ei tarvitse hakeutua samoin ajattelevien joukkoon, koska en pelkää hävitä keskustelua sillon tällön :lol:


Inttäminen, mitä se on? Minä en ajattele keskustelua koskaan inttämisenä, vaan prosessina.

En ymmärrä edes mitä tarkoitat keskustelun häviämisellä. :shock: Ole kiltti ja kerro, minusta mielipiteiden vaihdossa ei voi edes olla voittajia ja häviäjiä.

Olen lähipiirini kanssa rajustikin eri mieltä erittäin monista asioista vähän väliä, ihan jopa kiivaan äänen kohottamisen tasolle asti. He eivät todellakaan ole samanmielisiä asioista niinkun sinä pieleen-arvailet viestissäsi jota yllä lainaan. Kannattaisiko ihan oikeasti hei lopettaa telepatian yrittäminen, kun se ei näytä sujuvan?

'Samanmielisyys' on piirissämme vain sitä, että kukaan meistä ei ole kulutusorientoitunut, uraorientoitunut tai arvostele ylipäätään toisia ihmisiä pistein tai luokittele heitä 'parempiin' ja 'huonompiin' tai 'voittajiin' ja 'häviäjiin' sen mukaan miten he ovat tämän kulutusyhteiskunnan määrittämiä tällä hetkellä käytössä olevia menestyksen merkkejä onnistuneet kasaan haalimaan. Uskontoihin sitoutumaton hengellisyys ja yleinen hyväksyvä ja humaani, sellainen ei-kulutuskeskeinen downshiftannut elämäntapa, ne ovat niitä asioita jotka yhdistävät lähipiirini ihmisiä. Silti voidaan olla eri mieltä ihan kovillakin desibeleillä.

Lähipiiri, josta puhun, on minulla puolierakolla puolisen tusinaa ihmistä. Hyvänpäiväntutut, treenikaverit, työkaverit, niitä on sitten läjäpäin ja kovin erilaisin maailmankatsomuksin, myös kilpailullisin sellaisin.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 12:43:24 
Poissa
zombikarppi
zombikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-13 23:34:32
Viestit: 3451
Paikkakunta: Vantaa
Ronja-Aliisa kirjoitti:
Esim. olen yleensä joka elukka palstalla ainut joka hyväksyy halal teurastuksen.
Minä intän siitä väsymättä ja vastailen jokaiseen väitteeseen jotain, yhä uudelleen ja uudelleen.


Nyt on ihan pakko kysyä tarkentava kysymys: Hyväksyt siis halal teurastuksen, eli eläimen kurkun auki viiltämisen ilman mitään tainnuttamista ennen sitä? Täytyy kyllä sanoa, etten olisi uskonut. :roll:

Mutta siis Ronja-Aliisa kokee ihan tavallisen keskustelunkin kilpailuna eli senkin voi hävitä? Miten voi hävitä keskustelun siitä, onko silakka parempaa kuin muikku, tai keskustelua siitä onko lapsen parempi harrastaa itse valitsemaansa lajia vai äidin valitsemaa?

_________________
It’s always the ones with the dirty hands pointing the fingers.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 12:47:45 
Poissa
Sambakarppi
Sambakarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-06-03 16:26:23
Viestit: 15364
Paikkakunta: Vantaa
Joo, mutta mitään vaihtoehtoja ei ollut jalkapallossa, sählyssä eikä pesäpallossa. Kerran minut pakotettiin jopa menemään maalivahdiksi jalkapallossa. Oli todella "kiva" saada kova jalkapallo silmään. Punainen veriverho laskeutui näkökenttäni ylle, ja sitten sainkin viettää useita päiviä laput silmillä. Sen jälkeen minua ei olisi saanut edes kirveelläkään maalivahdiksi. Katsoin näköni olevan tärkeämpi kuin pakkomaalivahtina toimiminen.

_________________
Mateen ruokahakemisto

Tiede on se, mihin uskominen loppuu. - Matee


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 12:48:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Just näin, Joulupukki. :D

Olen koko ikäni ihmetellyt sitä, miten vaikeaa ihmisten on
a) erottaa mielipiteet tosiasioista
b) ymmärtää että vain jälkimmäisissä näistä voi olla mitään oikea/väärä kahtiajakoa

Maksalaatikon ravintoarvo on fakta, siinä voi olla oikeassa tai väärässä.
Se onko maksalaatikko hyvää vai ei on mielipidekysymys ja jokainen mielipide on aina 'oikea' sen esittäjälle: Kaikki ovat siis voittajia. :D

Keskustelu ja mielipiteidenvaihto voi olla vaikkapa sitä että etsitään oman mielipiteen perusteluksi niitä tosiasioita. Tai ihan vaan sitä että tutustutaan omasta poikkeavaan ajatusmaailmaan ja omista poikkeaviin mielipiteisiin koska sellainen on itseisarvoisesti mielenkiintoista, ihan ilman mitään kilpailua. :)

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 12:51:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Käytän varmasti vääriäö termejä, mutta itse olen "hävinnyt" keskusteluja, olen joutunut myöntymään, että olen väärässä.

Keskustelua on monenlaista, joskus keskustelaan sellaisista asioista missä voi olla väärässä ja minä olen joskus joutunut sen myöntämään :D

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 12:54:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Joulupukki kirjoitti:

Nyt on ihan pakko kysyä tarkentava kysymys: Hyväksyt siis halal teurastuksen, eli eläimen kurkun auki viiltämisen ilman mitään tainnuttamista ennen sitä? Täytyy kyllä sanoa, etten olisi uskonut. :roll:

Mutta siis Ronja-Aliisa kokee ihan tavallisen keskustelunkin kilpailuna eli senkin voi hävitä? Miten voi hävitä keskustelun siitä, onko silakka parempaa kuin muikku, tai keskustelua siitä onko lapsen parempi harrastaa itse valitsemaansa lajia vai äidin valitsemaa?

Kyllä hyväksyn, mutta suomessa noudatetaan lakia ja eläin tainnutetaan yhtäaikaisesti.

Olen ollut katsomassa laitonta halal teurastusta , missä ei tainnutettu.
Minusta se oli ammattitaidolla suoritettuna, nopeasti ohi ja eroa tavalliseen teurastukseen ei paljoa ollut, mitä ny liha oli ihan veretöntä ja makeaa

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 12:57:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Toisinsyöjä kirjoitti:
Just näin, Joulupukki. :D

Olen koko ikäni ihmetellyt sitä, miten vaikeaa ihmisten on
a) erottaa mielipiteet tosiasioista
b) ymmärtää että vain jälkimmäisissä näistä voi olla mitään oikea/väärä kahtiajakoa

Maksalaatikon ravintoarvo on fakta, siinä voi olla oikeassa tai väärässä.
Se onko maksalaatikko hyvää vai ei on mielipidekysymys ja jokainen mielipide on aina 'oikea' sen esittäjälle: Kaikki ovat siis voittajia. :D

Keskustelu ja mielipiteidenvaihto voi olla vaikkapa sitä että etsitään oman mielipiteen perusteluksi niitä tosiasioita. Tai ihan vaan sitä että tutustutaan omasta poikkeavaan ajatusmaailmaan ja omista poikkeaviin mielipiteisiin koska sellainen on itseisarvoisesti mielenkiintoista, ihan ilman mitään kilpailua. :)

Silti kiroilet ja silminnähden hermostut??

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 12:57:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Okei, nyt ymmärrän Ronja-Aliisa.

Mutta viitaten tuohon edelliseen maksalaatikko-viestiini, jos ajattelee noin niin sitten vain faktoja koskevan keskustelun voi hävitä jos sattuu esittämään virheellisen tiedon faktana ja sitten tulee toinen joka kertoo oikean tiedon asiasta.

Mielipidekeskusteluja - onko maksalaatikko hyvää vai pahaa, innostaako koululiikunta vapaa-ajanliikuntaan vai ei - ei voi niin voittaa kuin hävitäkään, koska jokainen mielipide on oikea esittäjälleen.

Minä en kyllä mitenkään koe häviäväni jos joku oikaisee virheellisen faktana esittämäni tiedon, enkä myöskää tuolloin koe tuon toisen voittaneen. Koen vain että asiasta keskusteltiin ja molempien tietämys asiasta lisääntyi keskustelun ansiosta: Minä sain uuden tiedon ja se virheellisen tietoni oikaissut sai sen tiedon että niinkin virheellistä tietoa kuin se minulla ollut on liikkeellä. :D

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 12:58:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Ronja-Aliisa kirjoitti:
Silti kiroilet ja silminnähden hermostut??


Jätit sitten lukematta sen kohdan missä kerron kiroilun johtuvan turhautumisesta siihen että moneen kertaan jo kerrottu asia ei mennyt jakeluun?

Tai et ymmärrä mitä sana 'turhautuminen' tarkoittaa?

Tai luulet että turhautuminen tarkoittaa samaa kuin kilpaileminen? :D

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 13:00:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Kyllä koululiikunta asian voi minusta hövitä, ei se ole VAIN mielipidejuttu, ei ole vain kyse siitä tykkääkö liikkua vai ei.

On kyse lapsista ja opetusohjelmasta jne.
jos joku ope mulle osaa selittää hyvin, miten se kuuluis vetää ja mitö hyötyä siitä on, niin voisin vaihtaa mielipidettä moneen suuntaan.

Jos joku ope mulle kirjottas, että aina liikunnan jälkeen mun lapset oppii huonommin tai riehuu tunnilla jne. tai kilapilu on tehnyt heille epätervettä käytöstä, voisin harkita jopa painin lopettamista.

Mutta kukaan ei ole näin sanonut. Päinvastoin kahdesti on otettu yhteyttä painin positiivisista vaikutuksista mun lapsiin ja tytön paras kaveri aloitti painin, koska hänen äidistä meidän Tyyne on muuttunut ihmeellisen sosiaaliseksi entisestä puumajassa istujasta kun aloitti painin...

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 13:02:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Toisinsyöjä kirjoitti:
Ronja-Aliisa kirjoitti:
Silti kiroilet ja silminnähden hermostut??


Jätit sitten lukematta sen kohdan missä kerron kiroilun johtuvan turhautumisesta siihen että moneen kertaan jo kerrottu asia ei mennyt jakeluun?

Tai et ymmärrä mitä sana 'turhautuminen' tarkoittaa?

Tai luulet että turhautuminen tarkoittaa samaa kuin kilpaileminen? :D

eiku mä en usko sua :P

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 13:05:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Ronja-Aliisa kirjoitti:
Kyllä koululiikunta asian voi minusta hövitä, ei se ole VAIN mielipidejuttu, ei ole vain kyse siitä tykkääkö liikkua vai ei.


Kirjoitin näin:
"Mielipidekeskusteluja - onko maksalaatikko hyvää vai pahaa, innostaako koululiikunta vapaa-ajanliikuntaan vai ei - ei voi niin voittaa kuin hävitäkään, koska jokainen mielipide on oikea esittäjälleen."

Nämä ovat molemmat VAIN mielipiteitä:

Mielipide 1: Koululiikunta ei innosta vapaa-ajanliikuntaan
MIelipide 2: Koululiikunta innostaa vapaa-ajanliikuntaan

Koska ne ovat molemmat mielipiteitä, ne ovat kumpikin esittäjälleen oikeita: Toista koululiikunta innosti vapaa-ajanliikuntaan, toista se ei innostanut.

Kumpikaan ei voittanut, tai molemmat voittivat, jos nyt haluaa kilpailufetisistinä niitä pisteitä laskea. :D

TÄTÄ tarkoittaa faktan ja mielipiteen ero. Jos haluat lyödä tästä aiheesta faktoja pöytään sinun pitäisi löytää tutkimustietoa siitä innostaako koululiikunta vapaa-ajanliikuntaan vai ei, sillä tässä ketjussa on ollut tästä aiheesta vain jokaisen omia mielipiteitä ja kokemuksia ja ne ovat kaikki esittäjilleen 'oikeita.'

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 13:09:20 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47651
Paikkakunta: HomeSweetHome
IMHO virheellisten faktatietojen korjaantuminen (keskustelussa tai muuten) on aina voitto.
Mutta niinpä työnikin on hypoteesien kaatamista.
Jopa omien sellaisten.

Se on sitten toinen asia, kuka uskaltaa edes faktojen valossa luopua näkemyksistään.
Suurin osa meistä (tai jopa me kaikki) haluaa uskoa siihen mihin uskoo.
Luovuttamiseen eivät yleensä riitä faktat vaan usein tarvitaan useampi kohtalon heitto vasten seinää :)

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 13:10:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Ronja-Aliisa kirjoitti:
eiku mä en usko sua :P


Aivan, kuten sinun on vaikea ollut uskoa että kilpailu ei kiinnosta kaikkia ihmisiä vaan väität että kaikki siitä kieltäytyvät vain haluavat aina voittaa ja ovat huonoja häviäjiä. :D

Jos jokin ei istu sinun maailmankuvaasi, kuittaat sen helpoimmalla mahdollisella tavalla ohitettavaksi. Etkös nimenomaan ollut sitä mieltä että haasteet kasvattavat? :D

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 13:11:20 
Poissa
zombikarppi
zombikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-13 23:34:32
Viestit: 3451
Paikkakunta: Vantaa
Ronja-Aliisa kirjoitti:
Kyllä hyväksyn, mutta suomessa noudatetaan lakia ja eläin tainnutetaan yhtäaikaisesti.


No mutta mitä olen asiasta keskustellut halal-lihan käyttäjien kanssa, niin tämä ei heidän mielestään ole halal. Siis Suomessa, he ostavat lihansa sitten muualta. Toki jonnekin se tainnutetun eläimenkin liha myydään, eli kyllä sekin käyttäjille kelpaa. Ei tästä aiheesta enempää :)

Ei koululiikunnasta esitettyjä mielipiteitä voi esittää faktana vain siksi että olet saanut harrastuksesta positiivista palautetta. Lapset ovat yksilöitä. Aivan kuten aikuisetkin.

Lainaa:
IMHO virheellisten faktatietojen korjaantuminen (keskustelussa tai muuten) on aina voitto.


Minusta tämä on suurin foorumiriitojen aiheuttaja :lol:

_________________
It’s always the ones with the dirty hands pointing the fingers.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 13:12:16 
Toisinsyöjä kirjoitti:
Olen koko ikäni ihmetellyt sitä, miten vaikeaa ihmisten on
a) erottaa mielipiteet tosiasioista
b) ymmärtää että vain jälkimmäisissä näistä voi olla mitään oikea/väärä kahtiajakoa


Tämä ei olekaan välttämättä helppoa sinullekaan. Lainaat surutta Taubesia ja pidät hänen mielipiteensä värittämiä tulkintojaan tosiasioina, vaikka hän viittaisi samanarvoisiin tutkimuksiin joilla perustellaan vaikkapa laihdutuspillerin tai veriryhmädieetin toimivuus :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 13:14:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
En esitäkkään niitä faktana, mutta esim. jos kaikki koulujen opettajat jossain kyselyssä kertoisivat, että koululiikunta tappaa muunkin opiskelun tai tekee hyvää muulle opiskelulle, niin ehkä moni muuttaisi mielipidettä johonkin suuntaan??

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 13:18:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Minä olen ollut "väärässä" monessa aisiassa kun tulin foorumille ja ajan myötä olen muuttunut aika paljon.

ennen esim. suosin rypsäriä ja kotimaista ohraa ja hedelmiä ja väkisin kasvisten syöntiä ja pakkoliikuntaa :lol:
Olen koittanut väkisin aloittaa liikunnan vaikka inhoon sitä...

Vasta taas näin jonku kävelyyn innostamis ketjun ja meinasin vanhasta tottumuksesta osallistua, että saisin pakkokävelyn aikaseksi... Mietin sitten tätä ketjua ja ajattelin, että en kyllä pakolla ota askeltakaan.

Mutta lapset kyllä vihelsin ulos liikkumaan :)

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 13:27:29 
Poissa
zombikarppi
zombikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-13 23:34:32
Viestit: 3451
Paikkakunta: Vantaa
Ronja-Aliisa kirjoitti:
En esitäkkään niitä faktana, mutta esim. jos kaikki koulujen opettajat jossain kyselyssä kertoisivat, että koululiikunta tappaa muunkin opiskelun tai tekee hyvää muulle opiskelulle, niin ehkä moni muuttaisi mielipidettä johonkin suuntaan??


En minä jonkun muun mielipiteen perusteella automaattisesti muuta mieltäni. Olkoonkin että sitä mieltä olisi 99% muista ihmisistä. Minä uin pysyvästi vastavirtaan monessakin asiassa: minä asun vuokralla (okei, en pysyvästi), sijoitan osakkeisiin, karppaan ja syön vitamiineja. Näitä em. seikkoja pidetään mun työpaikalla aivan käsittämättömän kummallisina juttuina. Minä katson sitä faktaa, ja muodostan mielipiteeni sen mukaan. Toki kuuntelen niitä mielipiteitäkin mutta eivät ne muuta saa kuin korkeintaan minut ottamaan selvää jostakin.

_________________
It’s always the ones with the dirty hands pointing the fingers.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mikä teitä vaivaa?
ViestiLähetetty: 2014-01-23 14:06:55 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
hh300g/pvä kirjoitti:
Tykkäätkö Toisinsyöjä kilpailla itseäsi vastaan? Minä ainakin tykkään. Se on jotenkin puhuttelevaa ja kasvattavaa kun menee rajoilleen, usein vain huomatakseen ettei olekaan ihan niin hyvä kuin on kuvitellut. Sillä hetkellä on tavallaan aika lähellä minuutensa keskiötä :)


Minä haastan itseni päivittäin, syömällä voita runsaasti!
Ja punaista lihaa, ja. Tollo mikä tollo.

lis. Äh, en kiellä liikunnan autuutta, mutta.
Voin voimalla olen liikkunut jotenkin. Rasvaisilla aivoilla, ainaskin pikkuaivolla, ajatellen maailman parasta ja vähemmistöjen oikeuksia ja silleen niinku kaikkee! :D

_________________
äh


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 352 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 114 15 16 17 18 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)