karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:25:36

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 145 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-09-22 13:40:36 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Vieras kirjoitti:
Karppihan ei syö leipää, koska se aiheuttaa autoimmuunisairauksia.


Se oli gluteeni jota vältellään, ei leipä.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-28 18:25:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-27 07:32:03
Viestit: 826
Paikkakunta: Pälkäne
Zee kirjoitti:
Ja alkuperäiseen asiaan palatakseni välillä (moin riemuksi) olen huomannut, että semmoinen tietynlainen
viisaus lisääntyy iän myötä. Ja karppausaikoina normaalia enemmän. Johtuneeko siitä, ettei viljapöhö enää
sumenna kroppaa :)


Näin sen täytyy olla. Siksi minäkin olen tavattoman komea ja yksi euroopan älykkäimmistä ihmisistä, niin sosiaalisen kuin loogisenkin älykkyyden mittareilla. Ainoastaan vaatimattomuuteni voittaa täydellisyyteni. Siitäkin huolimatta että karppaan.

_________________
» Koltta karppaa - blogi
» Koltta karppaa - reseptit
» Koltta karppaa - FaceBook


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-30 10:19:32 
Koltta kirjoitti:
Zee kirjoitti:
Ja alkuperäiseen asiaan palatakseni välillä (moin riemuksi) olen huomannut, että semmoinen tietynlainen
viisaus lisääntyy iän myötä. Ja karppausaikoina normaalia enemmän. Johtuneeko siitä, ettei viljapöhö enää
sumenna kroppaa :)


Näin sen täytyy olla. Siksi minäkin olen tavattoman komea ja yksi euroopan älykkäimmistä ihmisistä, niin sosiaalisen kuin loogisenkin älykkyyden mittareilla. Ainoastaan vaatimattomuuteni voittaa täydellisyyteni. Siitäkin huolimatta että karppaan.


Sähän sopisit hyvin Paavo Väyrysen avustajaksi hänen tulevaan Brysselin virkaan.
Koetko sinäkin joskus jopa kyynelehtimistä oman älykkyytesi väärinymmärryksen johdosta kuten
Paavo?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-30 13:35:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-27 07:32:03
Viestit: 826
Paikkakunta: Pälkäne
^Ei tule onnistumaan. Politiikka on liian likaista peliä. Mulla on kankea kieli ja huono ulosanti mutta rehellinen olen joten en menesty politiikassa. :twisted:

Älykkyyteni ei kyyneleitä aiheuta, kanssaihmisten tyhmyys sitten toisinaan senkin edestä. :cry:

_________________
» Koltta karppaa - blogi
» Koltta karppaa - reseptit
» Koltta karppaa - FaceBook


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-03 21:08:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-04-19 15:05:30
Viestit: 11921
Paikkakunta: Päijät-Häme
Ja ylipäätään, paljonko maailmassa on älykkäitä ihmisiä, karppeja, vegaaneja, diabeetikkoja, lakto-ovojotain, keskustalaisia, kaupunkilaisia, espanjalaisia,ruotsalaisia, suomalaisia...ihan mitä vaan. Miksi karpin pitäisi olla sen kummempi kuin diabetesliiton keskiverto-osakkaan, kokoomuksen puolurekisteriin kuuluvan, kommunistin, vegaanin, lääkärin, taivaan rannan maalarin, keskustalaisen tai yhtään minkään kenenkään muunkaan. Meille voi olla tärkeää niin moni muukin asia kuin Mensan höpöhöpötestit. Suurin osa ihmiskunnasta on kuitenkin älykkyydeltään jotain muuta kuin Einstein. Söi sitten ihan mitä vaan.

_________________
viewtopic.php?f=11&t=25856

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485


Fac ut vivas.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 145 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)