karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 03:03:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 145 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 58 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-09-09 16:29:57 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Joutoaikaa tässä, laitanpa ketjun.

Muistui mieloseen parikin ketjua Taistelutantereelta. Onko maailmassa yhtään kaunista karppaajaa, ja toinen vitja oli hyväkuntoista karppaajaa etsivä. Joku vieras esitti joskus näinkin vakavia kyssäreitä.

Olisiko laajennettu kysymyksenasettelu suotava jopa, onko maailmassa yhtään älykästä ja samanaikaisesti viisasta karppaajaa?

t. moi, pelko pers... hypotalamuksessa vaimissä se asuikaan, odottaen vastöksiä.

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-09 16:43:11 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Tähän malliin, saa soveltaa, viewtopic.php?f=4&t=45573.
Näköjään ite alottanut...

Ja tommosta, kaikenlaista. Asiaa! :D viewtopic.php?f=4&t=53473&start=0

Get lively, people?

lis. Löytyi hyväkuntoketjukin, viewtopic.php?f=4&t=45459

Kuva

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-10 09:11:14 
oliko einstein karppi?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-10 11:23:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-11-24 22:38:58
Viestit: 3331
Karppiudesta en tiedä mutta ruokavalio Einsteinilla taisi taustansa vuoksi olla Kosheria?
Itse jossain "halppistestissä" aikoinaan (ei siis ollut se mensan virallisesti käyttämä) Äo:seni saatiin 149.Mutta se oli ennen karppausaikoja.Liekö puonnun ruokavalion seurauksena raakastikin.Ja onhan tuo välissä varmaan elämäkin potkinut päähän ja vastoinkäymisiin mukautuminen vaikuttanut taannuttavasti ja pudottanut sieltä entisistä illusionistisista korkeuksista(en viittaa sionistisuudella Einsteiniin).

_________________
*Rolling Stones fanin krapula ei näy ulospäin.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-10 11:42:35 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Tällä voi kokeilla, jos haluaa testata ;)

http://www.mensa.fi/sivu.php/nettitesti#

Tolla leikkimällä sain iltapäivän torkkufiiliksellä 138.

Mut siis yleisesti ottaen - Mensan testeillä päätellään vain ja ainoastaan loogista päättelykykyä - ei esimerkiksi sosiaalista älykkyyttä...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-10 11:58:45 
Zee kirjoitti:
Mut siis yleisesti ottaen - Mensan testeillä päätellään vain ja ainoastaan loogista päättelykykyä - ei esimerkiksi sosiaalista älykkyyttä...


väärin. mensan testeillä testataan vain ja ainoastaan kuviopäättelykyvyn nopeutta. yliopiston matikan kursseilla pyöri hetken kaveri, joka (vanhan) mensatestin mukaan oli saanut jonkun 160 pistettä. eipä oikein irronnut kaverilta looginen päättely, puhumattakaan oivalluskyvystä ja syvällisestä ajattelusta. suoraan sanoen, tyhmä kuin saapas oli hän, ainakin matikan opintoihin. aika pian lähti menemään, varmaan kuvioista jotain päättelemään, kun johdonmukainen verbaaliseen kyvykkyytteen pohjautuva abstrakti ajattelu ei oikein sujunut. en tiedä oliko karppi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-10 12:38:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-05-23 13:34:12
Viestit: 826
Vieras kirjoitti:
Zee kirjoitti:
Mut siis yleisesti ottaen - Mensan testeillä päätellään vain ja ainoastaan loogista päättelykykyä - ei esimerkiksi sosiaalista älykkyyttä...


en tiedä oliko karppi.

:lol:

Minä en ainakaan ole mikään erityisen älykäs! Päättelykykyni on kyllä erinomainen, saan aikaiseksi jopa loogisia ketjuja, joita muut eivät pysty seuraamaan! :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-10 12:46:54 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Vieras kirjoitti:
väärin.

Niinpä tietysti - ei tää osaa ees lukea näemmä :lol: :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-10 12:52:48 
Zee kirjoitti:
Niinpä tietysti - ei tää osaa ees lukea näemmä :lol: :lol:


Harjoittele hyvä ihminen, sillä se lukutaito kehittyy. Jos ei auta, niin syö enemmän hiilaria :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-10 14:40:42 
Poissa
Ilveilijäbarbi
Ilveilijäbarbi

Liittynyt: 2006-05-04 13:31:51
Viestit: 4150
Leenuliinutiinu kirjoitti:
Päättelykykyni on kyllä erinomainen, saan aikaiseksi jopa loogisia ketjuja, joita muut eivät pysty seuraamaan! :mrgreen:


Hei, mulla on ihan sama juttu!
Mun logiikka ei avaudu muille edes selittämällä - eikä varsinkaan niin. :lol:

Ja mulla on kuulemma raivostuttava tapa jättää loogisessa ketjussani (omasta mielestäni) itsestäänselvyydet kertomatta. Kuulijat ei pysy perässä millään.
Toisten jutuista mä taas pystyn heti keksimään sen lopputuleman, enkä jaksa sit koko juttua kuunnella. Jo ekan lauseen perusteella mulla kun on jo riittävä käsitys..
Tuokin kuulemma raivostuttavaa. Höh, ajatelkaa nopeammin :mrgreen:

Karppaus ei tähän mun ylivertaiseen älykkyyteeni ole vaikuttanut yhtään :lol:

_________________
Koodilla WEP390 iHerb-tilauksesta 5$ alennusta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-10 16:05:56 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Paikkakunta: Vaasa
Mä oon ainaki tyhmä ku saapas... karppasin tai en

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-10 20:51:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Päässä soi, (joten en ole ihan viisas!)

Äö:ni on kuulemma normaalia parempi.
Vi**t minä mikään viisas ole,
tahdon elää vain kuin ihminen...

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-11 09:13:06 
Teea kirjoitti:
Leenuliinutiinu kirjoitti:
Päättelykykyni on kyllä erinomainen, saan aikaiseksi jopa loogisia ketjuja, joita muut eivät pysty seuraamaan! :mrgreen:


Hei, mulla on ihan sama juttu!
Mun logiikka ei avaudu muille edes selittämällä - eikä varsinkaan niin. :lol:

Ja mulla on kuulemma raivostuttava tapa jättää loogisessa ketjussani (omasta mielestäni) itsestäänselvyydet kertomatta. Kuulijat ei pysy perässä millään.
Toisten jutuista mä taas pystyn heti keksimään sen lopputuleman, enkä jaksa sit koko juttua kuunnella. Jo ekan lauseen perusteella mulla kun on jo riittävä käsitys..
Tuokin kuulemma raivostuttavaa. Höh, ajatelkaa nopeammin :mrgreen:

Karppaus ei tähän mun ylivertaiseen älykkyyteeni ole vaikuttanut yhtään :lol:



Kouluesimerkki kommunikoinnin puutteellisesta hallitsemisesta. Väärinkäsitysten riski järjettömän suuri kun asioita "oletetaan". Dialogia voi kuitenkin opetella. Kantsii poiketa kirjaston kautta kotiin ja hakea muutama opus tueksi. Kyllä se siitä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-11 10:05:58 
iso isä kirjoitti:
Päässä soi, (joten en ole ihan viisas!)

Äö:ni on kuulemma normaalia parempi.
Vi**t minä mikään viisas ole,
tahdon elää vain kuin ihminen...

Jokatapauksessa Rumat Sävlet on se paras Hassisen koneen levy. Ei todellakaan Täältä tullaan Venäjä,saati Rappiolla kappale. Rasittava renkutus pikemminkin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-11 10:29:59 
Poissa
Ilveilijäbarbi
Ilveilijäbarbi

Liittynyt: 2006-05-04 13:31:51
Viestit: 4150
Vieras kirjoitti:
Kouluesimerkki kommunikoinnin puutteellisesta hallitsemisesta. Väärinkäsitysten riski järjettömän suuri kun asioita "oletetaan". Dialogia voi kuitenkin opetella. Kantsii poiketa kirjaston kautta kotiin ja hakea muutama opus tueksi. Kyllä se siitä.


Voin myös kirjoittaa hitaammin, jos sit ymmärrät paremmin?

_________________
Koodilla WEP390 iHerb-tilauksesta 5$ alennusta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-11 10:50:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-05-23 13:34:12
Viestit: 826
Teea kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Kouluesimerkki kommunikoinnin puutteellisesta hallitsemisesta. Väärinkäsitysten riski järjettömän suuri kun asioita "oletetaan". Dialogia voi kuitenkin opetella. Kantsii poiketa kirjaston kautta kotiin ja hakea muutama opus tueksi. Kyllä se siitä.


Voin myös kirjoittaa hitaammin, jos sit ymmärrät paremmin?

Pärskähti näppikselle.
Mihin ne opukset laitetaan tueksi? Voiko sitten liikkua?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-11 11:08:22 
Teea kirjoitti:

Ja mulla on kuulemma raivostuttava tapa jättää loogisessa ketjussani (omasta mielestäni) itsestäänselvyydet kertomatta. Kuulijat ei pysy perässä millään.
Toisten jutuista mä taas pystyn heti keksimään sen lopputuleman, enkä jaksa sit koko juttua kuunnella. Jo ekan lauseen perusteella mulla kun on jo riittävä käsitys..
Tuokin kuulemma raivostuttavaa. Höh, ajatelkaa nopeammin :mrgreen:


adhd? amfetamiini?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-11 11:23:26 
Olen looginen, päätöksentekijä, avarakatseinen, fiksu, sopeutuvainen, tunneälykäs karppi. Jep.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-11 11:28:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Vieras kirjoitti:
mensan testeillä testataan vain ja ainoastaan kuviopäättelykyvyn nopeutta.


Voin täysin kompata sitä, että nopeus on älystä erillinen ominaisuus joka kuitenkin vaikuttaa yleensä älykkyystestien tuloksiin. Olen saanut kahdessa epävirallisessa testissä melko huomattavan ÄO-tuloksen, mutta tiedostan itse siitä olevan ainakin parikymmentä pojoa puhdasta prosessoritehoa. Tätä tajuamista on auttanut se, että sama nopeus näkyy myös fyysisissä tominnoissa, liikkumisessa, käsillä tekemisessä jne. Vaikutan ehkä kärsimättömältä, mutta olen oikeasti maailman kärsivällisin ihminen, sillä olen koko elämäni ajan joutunut odottamaan muita ihan koko ajan kaikissa tilanteissa tai väistämään muiden hitautta, sekä keskusteluissa että fyysisessä toiminnassa Niinpä se, etten jatkuvasti saa asiasta itkupotkuraivareita on vaaaaaltavan kärsivällisyyden osoitus. :D Edelleen minulla on vaikeuksia olla keskeyttämättä muita, koska tuntuu että he puhuvat niin järjettömän hitaasti. Harjoittelen kuitenkin jatkuvasti kärsivällisyyttä tässäkin asiassa.

On kuitenkin hyvin herättävää keskustella kaikin puolin itseä hitaamman ihmisen kanssa, joka kuitenkin tajuaa asioita joita itse ei tajua. :D Toisaalta tajuamisessa on toinenkin puoli: Niitä asioita jotka aidosti eivät kiinnosta, ei edes kiinnosta yrittää tajuta, joten kuviossa on mukana myös kiinnostus tai sen puute ja sen vaikutus siihen viitsiikö mihinkään enemmän ajattelua vaativaan paneutua ollenkaan. (ADHD-keittiöpsykkadiagnoosia ennakoiden: Ei, ei ole mitään vaikeuksia keskittyä täysin asiaan joka kiinnostaa.)

Karppaus on vain lisännyt nopeutta kun ei enää ole hiilihydraattipöhnällä ja gluteenista muodostuvilla eksorfiineilla rauhoitettu.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-11 11:36:07 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Toisinsyöjä kirjoitti:
Karppaus on vain lisännyt nopeutta kun ei enää ole hiilihydraattipöhnällä ja gluteenista muodostuvilla eksorfiineilla rauhoitettu.

Tästä asiasta olen täysin samaa mieltä. Näin nopea en ole ollut ikinä ennen.

_________________
Asiallisia juttuja


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 145 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 58 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)