karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 07:20:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-12-09 21:49:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
RaahenTiikeri kirjoitti:
Ronja-Aliisa,kun nyt olet palannut taas pariimme,niin pitäisikö kinata jostain?
Muistelen,että kinan ja henkilökohtaisuuksiin menevien huomautusten kautta sinusta tuli yksi lempinimimerkkejä minulle?Siloin aikoinaan.

Siis ehdottomasti!! Sinäkin olet mun lemppari nikki :lol: Kuinkas kieroa???? :mrgreen:

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-09 22:50:40 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Paikkakunta: Espoo
Vieras kirjoitti:
opeta lapsesi inhoamaan läskiyttä.

Missä kulkee "läskiyden" raja ja miten se mitataan? Siis tämän inhottavan muodon.

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-09 22:53:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Niinpä, kuulostaa tuo läskin inhous ihan jotain anorektikon puheilta. he ainakin inhoo läskiä ja ovat sen näköisiäkin.

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-09 23:49:22 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93651
Onpa poika kasvanut sitten viimenäkemän, eikä o mikään pullero. Silmissä sisukas katse. :smt023

Tuota, minkälaisia reseptejä sellaiseen sokeripastaan on olemassa? Kun kuulostaa niin kertakaikkisen pahalta. :smt078

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 08:09:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Konnasintti kirjoitti:
Onpa poika kasvanut sitten viimenäkemän, eikä o mikään pullero. Silmissä sisukas katse. :smt023

Tuota, minkälaisia reseptejä sellaiseen sokeripastaan on olemassa? Kun kuulostaa niin kertakaikkisen pahalta. :smt078

:lol: naurattipa sokeripasta!! Takuulla sellaista on, koska olen syönyt filippiiniläistä jälkkäriä joka oli erittäin makeaa ja makaronista tehty!!??

Minustakin tuo meiän poika ei ole mikään ongelma lihava. Mutta se on ihan karppauksen ansiota. Ennen sitä oli paljon pyöreämpi ja lihoi todella helposti ja paino nousi tasaisesti koko ajan. Olimme todella huolissamme.

Karppaus muutti tilanteen. Luultavasti hän joutuu karppaamaan koko elämänsä, koska on erittäin hiilariherkkä. Saattaa viikon mummolareissulla turvota 2 kiloa!!??? Välillä niin harmittaa, koska hän on selvästi ainoana lapsista perinyt minun aineenvaihdunnan. Muuta lapsista ovat samanlaisia läpipaskoja kuin isänsä :cry: :cry:

Ja koulumaailma on niin julmaa, vaikka poika näyttää nykyään jo ihan normaalilta isokokoiselta pojalta, niin silti saa kuulla koulussa sanoja LÄSKI!!!! Siksi korpeaa tällaset läskiviha jutut, vaikka ne on ihan provoja ja typerysten juttuja

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 08:58:54 
traanitapiiri kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
opeta lapsesi inhoamaan läskiyttä.

Missä kulkee "läskiyden" raja ja miten se mitataan? Siis tämän inhottavan muodon.


Arnold Schwarzeneggerin sanoin: "if it jiggles it's fat". Ja siinä se raja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 09:08:29 
Ronja-Aliisa kirjoitti:
Saattaa viikon mummolareissulla turvota 2 kiloa!!??? Välillä niin harmittaa, koska hän on selvästi ainoana lapsista perinyt minun aineenvaihdunnan. Muuta lapsista ovat samanlaisia läpipaskoja kuin isänsä


Seli seli. Tunnesyömisestä voi kyllä poisoppia, onhan näitä psykologeja ja psykiatreja. Menette vaikka yhdessä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 09:57:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Vieras kirjoitti:
traanitapiiri kirjoitti:
Missä kulkee "läskiyden" raja ja miten se mitataan? Siis tämän inhottavan muodon.


Arnold Schwarzeneggerin sanoin: "if it jiggles it's fat". Ja siinä se raja.


Ylläolevan perusteella naisten rinnat ovat inhottavat läskit ja niistä pitää päästä eroon? I mean, they do wiggle a lot. :D

Rinnathan ovat jotakuinkin pelkkää rasvakudosta, rintarauhaset ovat hyvin pienet, minkä huomaa muista kädellisistä: Esim. simpanssinaaraan rinta on aivan litteä muulloin, kuin silloin kun se imettää.

Kannattaa muistaa, että estrogeeni muodostuu rasvakudoksessa. Tämän vieraan ohjein saadaan aikaan anorektikkoja joilta kuukautiset jäävät pois, kun rasvakerros pienenee liikaa.

(Ennakoiden vieraan vastausta: Olen normaalipainoinen ja karppaan ihan muista syistä kuin painonhallinnan vuoksi. Karppaus on häivyttänyt kaikki vatsavaivat, epämääräiset lihas- ja nivelkivut, vanhat urheiluvammat oireilevat vähemmän ja atooppinen ihottumakin on lähes kadonnut.)

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 11:14:28 
Toisinsyöjä kirjoitti:
Ylläolevan perusteella naisten rinnat ovat inhottavat läskit ja niistä pitää päästä eroon? I mean, they do wiggle a lot.


No joo, vaan onhan niitä kiinteitä, käteensopivia, kauniita tissejä (ei, en puhu silikonidaisareista) ja sitten on hyllyviä ja roikkuvia läskitissejä. Näistä jälkimmäiset herättävät inhotusta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 11:14:42 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Paikkakunta: Espoo
Vieras kirjoitti:
Arnold Schwarzeneggerin sanoin: "if it jiggles it's fat". Ja siinä se raja.


Olen kokeillut tuota epätervettä kehonkoostumusta. Siitä ei seurannut mitään hyvää.
Nykyinen hytkyy vähän sieltä sun täältä mutta pelittää aika kivasti. Valitsen siis kivan ja pelittävän. Kiva on hyvä ja hyvä on kiva.

Veikkaanpa muuten, että Arskallakin mielipide on tuosta muuttunut sitten 70-luvun. Se on sitä kehitystä. Joillakin sitä tapahtuu muuallakin kuin perkannikassa.

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 11:53:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-11-24 22:38:58
Viestit: 3331
tässä nyt provotaan vähän puolin ja toisin...traanitapiirin yllä olevasta viestistä voi vaikka jollekkin jäädä se kuva,että ihminen suorastaan tarvitsisi jotain hytkyvää ja hyllyvää ympärilleen pysyäkseen terveenä.

Vaikka ollaan taistelutantereella,niin ylilyönneisä suuntaan tai toiseen voi seurata jollekkin alottelijalle vaikeuksia.


--------
En siis usko,ettäkiinteällä kropalla terveellä rasvaprosentilla seuraa kenellekkään ongelmia.Että tuskin terveytensä nimissä mitään hytkyvää suorastaan ympärilleen keräämään tarvii alkaa?

_________________
*Rolling Stones fanin krapula ei näy ulospäin.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 12:08:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Vieras kirjoitti:
Toisinsyöjä kirjoitti:
Ylläolevan perusteella naisten rinnat ovat inhottavat läskit ja niistä pitää päästä eroon? I mean, they do wiggle a lot.


No joo, vaan onhan niitä kiinteitä, käteensopivia, kauniita tissejä (ei, en puhu silikonidaisareista) ja sitten on hyllyviä ja roikkuvia läskitissejä. Näistä jälkimmäiset herättävät inhotusta.


Uutinen sinulle: Ne kiinteät, käteensopivat, kauniit tissit on myös tehty enimmäkseen rasvasta eli läskistä. :D :lol:

Et ole siis lainkaan johdonmukainen argumentoinnissasi: Läskistä tehdyt kiinteät tissit ovat ok, mutta läskistä tehdyt ei-kiinteät eivät ole?

Sen sijaan kirjoittelusi on mielenlaadultaan sellaista, jolla nimenomaan saadaan aikaan syömishäiriöitä ja kohotetaan omaan huonoa itsetuntoa, kun voidaan määritellä toiset huonommiksi kuin oma itse heidän ulkonäkönsä perusteella.

Saatat olla itse normaalipainoinen, mutta ajatusmaailmasi on minun näkökulmastani todella ruma. Ja siihen ei laihduttaminen auta.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 12:21:50 
Toisinsyöjä kirjoitti:
Läskistä tehdyt kiinteät tissit ovat ok, mutta läskistä tehdyt ei-kiinteät eivät ole?


Juuri näin. Se mikä hyllyy on läskiä, mutta se mikä on läskiä ei välttämättä hylly.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 12:25:53 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Paikkakunta: Espoo
RaahenTiikeri kirjoitti:
En siis usko,ettäkiinteällä kropalla terveellä rasvaprosentilla seuraa kenellekkään ongelmia.Että tuskin terveytensä nimissä mitään hytkyvää suorastaan ympärilleen keräämään tarvii alkaa?

Siihen aikaan kun Arska on tuollaisia laukonut niin hänen rasva%:nsa ei ollut kovin "terve", pikemminkin "erittäin alhainen". Siitä ei miehille ole niin paljon haittaa kuin naisille. Valitettavasti tiedän mistä puhun.

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 12:26:57 
Poissa
voinen
voinen

Liittynyt: 2011-07-01 11:44:20
Viestit: 5466
Paikkakunta: Pakastin
Ainakin taitavat jotkut juoda salaa sokeria. Kostdoktorin palstalta luin, että systembolagetin punkuissa, jotka luokitellaan kuiviksi eli sokerittomiksi/vähäsokerisiksi, onkin sokeria paljonkin. Miten on meillä alkossa myytävät punkut?

_________________
Uushullu

Kuuntelen Kroppaa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 12:58:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-11-24 22:38:58
Viestit: 3331
traanitapiiri kirjoitti:
RaahenTiikeri kirjoitti:
En siis usko,ettäkiinteällä kropalla terveellä rasvaprosentilla seuraa kenellekkään ongelmia.Että tuskin terveytensä nimissä mitään hytkyvää suorastaan ympärilleen keräämään tarvii alkaa?

Siihen aikaan kun Arska on tuollaisia laukonut niin hänen rasva%:nsa ei ollut kovin "terve", pikemminkin "erittäin alhainen". Siitä ei miehille ole niin paljon haittaa kuin naisille. Valitettavasti tiedän mistä puhun.


-mutta väitän sittenkin,että ei nainenkaan(joka tarvistsee miestä korkeamman rasvaprosentin) varsinaisesti mitään hyllyvää tarvitse ympärilleen.Kyllä nainen voi olla ihan terveellä rasvaprosentilla kiinteä ja "hytkymätön".

_________________
*Rolling Stones fanin krapula ei näy ulospäin.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 13:12:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Tästälähtien en tee mitään äkkiliikkeitä, etten vaan hylly. Silloinhan kaikki on hyvin?? :lol:

Minun poika on 10v tuskin hän pystyy syömään tunteisiin, kun meillä ei lapset saa avata jääkaappia kuin ruoka-aikoina. Ja omaa rahaa ei ole, joten koulussakaan ei ostelu onnistu...
Ehkä hän on vain ruoka aikoina tunteellinen ja syö silloin yli tarpeen.

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 13:36:53 
Ronja-Aliisa kirjoitti:
Minun poika on 10v tuskin hän pystyy syömään tunteisiin, kun meillä ei lapset saa avata jääkaappia kuin ruoka-aikoina. Ja omaa rahaa ei ole, joten koulussakaan ei ostelu onnistu...
Ehkä hän on vain ruoka aikoina tunteellinen ja syö silloin yli tarpeen.


Tai sitten ateriavälit ovat liian pitkät josta seuraa ylensyöntiä. Oletteko kokeilleet vähän pienempiä annoksia ja useammin?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 13:44:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-11-06 18:55:41
Viestit: 301
Tissien kiinteyteen voi vaikuttaa itse varsin vähän. Ainakaan siis terveellä tavalla tai ilman kirurgin veistä. Jos on siunattu (tai rangaistu) isoilla, löysillä rinnoilla, niin siihen jumpat ja ruokavaliokaan auta. Pienet tissit taas pysyvät helpommin myös kiinteämpinä.
Myös imettäminen vaikuttaa rintoihin. Ja tietysti ikä.

Keskustelu noin muuten on aika absurdi :lol:

_________________
Kuva

Big Dragon -> Small Dragon -päiväkirja: tarinaa nutrauskatkaisuhoidosta karppaukseen


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-10 15:03:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Vieras kirjoitti:
Ronja-Aliisa kirjoitti:
Minun poika on 10v tuskin hän pystyy syömään tunteisiin, kun meillä ei lapset saa avata jääkaappia kuin ruoka-aikoina. Ja omaa rahaa ei ole, joten koulussakaan ei ostelu onnistu...
Ehkä hän on vain ruoka aikoina tunteellinen ja syö silloin yli tarpeen.


Tai sitten ateriavälit ovat liian pitkät josta seuraa ylensyöntiä. Oletteko kokeilleet vähän pienempiä annoksia ja useammin?

Näin me "laihdutimme" poikaa ennen karppiaikaa. Neuvolasta ohjeet.
Ei mitään apua.

Nyt syömme kolme ateriaa päivässä ja karppia ja pojan painokäyrä on nykyään yks ja puoli alempana kuin ennen.
Joten tällä jatketaan. Me emme laihduta pojan kohdalla, vaan yritämme pitää painoa samassa ja odotellaan kasvupyrähdystä..

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)