karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 09:19:04

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-12-11 13:50:38 
No höh, mitenkäs te nyt ootte päästäneet itsenne repsahtamaan kymmeniä kiloja ennenkuin ootte ottaneet itseänne niskasta kiinni? Ja jotkut näköjään toistuvasti. Itse otan aina itseäni niskasta kiinni, kun olen ylensyönyt parin kilon edestä (esim. joulun aikana).


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 14:32:07 
Poissa
voinen
voinen

Liittynyt: 2011-07-01 11:44:20
Viestit: 5466
Paikkakunta: Pakastin
Isosta vattasta on paljon helpompi ottaa itseään kiinni kuin niskasta.

_________________
Uushullu

Kuuntelen Kroppaa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 14:39:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-04-03 15:26:52
Viestit: 5440
^Pyllystä puhumattakaan, tai niistä aiemmin puhutuista tisseistä... Eikä puristelu ole edespelkästään oma huvi.

_________________
huh'


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 14:40:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
:lol: Ihan totta pönkerö ja Pipru!

Minä lihoin kesän aikana 10 kiloa. Kyllä minä sen näin ja tiesin. Mutta en vain jaksanut välittää. Söin vain joka päivä leipää ja illalla jotain makeaa.
Ehkä minulla oli jokin masis tai mikälie härö?? Omasta mielestä minulla on joku syömishäiriökin?? Sen laukasee sokeri ja gluteeni. Ainakin jos pysyn niistä erossa, voin aika helpolla syödä normaalisti, ilman ahmimista.

Olen omasta mielestä heikko ja selkärangaton, sillon on aika vaikeeta ottaa niskasta kiinni..

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 14:40:43 
Poissa
voinen
voinen

Liittynyt: 2011-07-01 11:44:20
Viestit: 5466
Paikkakunta: Pakastin
^^
:smt043 :smt044
Voi pipru!

_________________
Uushullu

Kuuntelen Kroppaa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 14:47:17 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Paikkakunta: Espoo
Vieras kirjoitti:
No höh, mitenkäs te nyt ootte päästäneet itsenne repsahtamaan kymmeniä kiloja ennenkuin ootte ottaneet itseänne niskasta kiinni? Ja jotkut näköjään toistuvasti. Itse otan aina itseäni niskasta kiinni, kun olen ylensyönyt parin kilon edestä (esim. joulun aikana).

Aikana ennen karppausta tuo niskaperseote oli tosissaan kyllä jatkuva riesa. Nyt voi ja ehtii käyttää käsiään muuhunkin.

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 14:48:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
traanitapiiri kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
No höh, mitenkäs te nyt ootte päästäneet itsenne repsahtamaan kymmeniä kiloja ennenkuin ootte ottaneet itseänne niskasta kiinni? Ja jotkut näköjään toistuvasti. Itse otan aina itseäni niskasta kiinni, kun olen ylensyönyt parin kilon edestä (esim. joulun aikana).

Aikana ennen karppausta tuo niskaperseote oli tosissaan kyllä jatkuva riesa. Nyt voi ja ehtii käyttää käsiään muuhunkin.

=D> :lol: Ai että ku hyvin sanottu!!

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 14:51:45 
Ronja-Aliisa kirjoitti:

Olen omasta mielestä heikko ja selkärangaton


Älä ole. Vai ootko jo antanut periksi? Lähesty asiaa vaikka niin, että yrität vastata itsellesi kysymykseen "mitä hyvää heikkous ja selkärangattomuus on tuonut elämääni"?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 14:58:41 
traanitapiiri kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
No höh, mitenkäs te nyt ootte päästäneet itsenne repsahtamaan kymmeniä kiloja ennenkuin ootte ottaneet itseänne niskasta kiinni? Ja jotkut näköjään toistuvasti. Itse otan aina itseäni niskasta kiinni, kun olen ylensyönyt parin kilon edestä (esim. joulun aikana).

Aikana ennen karppausta tuo niskaperseote oli tosissaan kyllä jatkuva riesa. Nyt voi ja ehtii käyttää käsiään muuhunkin.


Mitenkäs se nyt jatkuva riesa oli? Ite ylensyön vain muutaman kerran vuodessa, juhlapyhien aikaan. Kiva välillä vähän röhnöttää.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 20:12:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Helppo se on sellasen neuvoa jolla ei ongelmia ole ollukkaan. Sama kuin minä, joka en koskaan ole ymmärtänyt alkoholin viehätystä, meen sanoo suurkuluttajalle, että mikä pakko sun on juoda?? Senkus lopetat.

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 20:39:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-11-06 18:55:41
Viestit: 301
Tuollainen kapeakatseisuus on yllättävän yleistä. Koska itsellä ei ole ollut ongelmaa X, on hyvin vaikeaa samaistua siihen kenellä on. Lihavuutta harva mieltää minkäänlaiseksi ongelmaksi, vaan se leimataan lihavan laiskuudeksi, selkärangattomuudeksi ym.

Muistan kun isäni lopetti tupakoinnin. Oli röökannut 30 vuotta. Tukea ja kehuja suorastaan sateli! Tarjottiin Nicoretteja, sijaistoimintaideoita, ymmärrettiin kiukunpuuskia ym. Koskaan ei ihmetelty, miten hän tuli aloittaneeksikaan tupakoinnin. Hän oli ehdottoman hieno mies, kun lopetti.

Mutta mitä kokee laihduttaja? Ivailua ja vittuilua. Mitäs päästit itsesi niin läskiksi? Oletkin tuollainen saamaton pullamössö. Eikö sulla ole mitään selkärankaa? Pupella porkkanaa, äläkä edes ajattele suklaata. Mitäs siinä kiukuttelet, itse olet läskisi hankkinut.
Laihdutustuotteita käyttävä ihminen on nolo ja säälittävä. Karppaaja on se todella epätoivoinen läski, joka ei tajua päästää irti pekonista ja kermasta.

Joku viisas sanoi, että laihduttaminen on maailman vaikeinta. Riippuvuuden tupakkaan, alkoholiin ja huumeisiin voi katkaista täysin. Kukaan ei tarvitse niitä elääkseen.
Ruokariippuvuutta ei voi katkaista, koska jokaisen meistä on syötävä. Suhde ruokaan pitää rakentaa ihan uusiksi.

Nimenomaan tämän takia Vieraan kaltaiset nokittelijat ja piikittelijät ovat minusta hyvin alhaista sakkia. Ainakin alhaisempaa kuin kukaan läski.

_________________
Kuva

Big Dragon -> Small Dragon -päiväkirja: tarinaa nutrauskatkaisuhoidosta karppaukseen


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 22:29:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Ai ihana! Olet mun idoli BigDragon! :)

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 22:52:07 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Paikkakunta: Espoo
Vieras kirjoitti:
Mitenkäs se nyt jatkuva riesa oli?

Niin, sanoppa se.

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-11 23:02:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-28 22:23:42
Viestit: 1363
Paikkakunta: Wherever I lay my ass
BigDragonille big :respect:

_________________
"Elämä ei ole pelkkää juhlaa. Se on myös ruusuilla tanssimista."
-Karppausta maaliskuusta -05 lähtien.-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-12 01:13:44 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93651
Mix pitää jouluna ylensyödä? Jos syö aina itsensä kylläiseksi, niin toki joulunakin, mutta ylen? Siitähän voi saada tiesminkä riesan. Vaikka suolitukoksen, olen kuullut kerrottavan.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-12 07:49:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Viime jouluna minä söin muuten ihan karpisti, eikä tarttenut syödä ylen. Ähky tulee vaan sillon kun ruuassa on hiilaria mukana. Ja varsinkin jos on sokeriherkkuja. Sitä syö sokeria ja suolasta vuorotellen ja maha täynnä kokoajan.

Karppiruokaa jos syö mahan töyteen, niin silti jaksaa lähtä vaikka koirien kanssa kävelylle. Hiilarimössöllä kaatuu sohvalla ja ähkii vaan :lol: Siis näin mulla,,

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-12 08:46:44 
Konnasintti kirjoitti:
Mix pitää jouluna ylensyödä? Jos syö aina itsensä kylläiseksi, niin toki joulunakin, mutta ylen? Siitähän voi saada tiesminkä riesan. Vaikka suolitukoksen, olen kuullut kerrottavan.


No siksi tulee syötyä ylen, tai oikeastaan liikaa kulutukseen nähden, kun on antanut itelleen luvan napostella herkkuja kuten pipareita sinihomejuustolla, Maalahden limppua voilla, mädillä ja smetanalla, konvehteja (erityisen hyviä ovat Maraboun Symphonyt), glögiä (kossulla) yms mikä ei kuulu arkiseen syömiseen. Herkut ovat herkkuja ja kivahan niillä on itseään hemmotella, mutta viimeistään silloin kun paino nousee pari kiloa, niin ymmärtää palata normaaliin ruokailuun eli itsensä kylläiseksi syömiseen aterioilla ja napostelun karttamiseen.

Joulun jälkeen toisaalta pitää katsoa, ettei paino putoa liikaa kun hiihtokelit ovat tuolloin parhaimmillaan ja luonto kauneimmillaan jolloin helposti tulee hiihdeltyä paljonkin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-12 10:01:50 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Paikkakunta: Espoo
Vieras kirjoitti:
on antanut itelleen luvan napostella herkkuja

Siinä onkin kaikki mun suosikit yhdessä lauseessa :smt049 :smt048

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)