karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2020-02-28 13:45:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 145 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-03-26 11:17:20 
Poissa
Ilveilijäbarbi
Ilveilijäbarbi

Legginsit on sukkikset ilman kärkiosaa, ne eivät ole housut ja tätä eivät ihan kaikki tunnu tajuavan. Kävelin täss yks päivä Jumbosta Flamingoon erään ymmärtämättömän perässä. Tyypillä oli puuvillaiset legginsit (saattoihan ne olla sukkiksetkin, mist mä tiedän) ja lyhyt toppatakki. Koko perse siis oli näkyvissä. Legginsit kuulsivat läpi, silleen niinku pitkät puuvillakalsarit yleensä tekee. Ja mitä siihen takapuoleen tulee, sen edustavuutta ei vissiin oltu tarkistettu vuosikymmeneen. Joka askeleella pakarat lyllähtivät somasti.. Vaikka ihan yhtä tyhmältä ja tyylittömältä näyttää timmimpikin perse pitkissä kalsareissa julkisella paikala.

Ja melkein yhtä kamala yhdistelmä on hame, ihonväriset legginsit ja sandaalit!!!! Ne legginsit on ilmeisesti lämmittämässä siinä, mutta miksi sitten sandaalit? Se lahkeen reuna ei saa näkyä!

Ja joo, käytän legginsejä itse paljonkin. Talvella farkkujen alla sekä hameiden ja saappaiden kanssa. Legginsit on käytännöllisemmät kuin sukkikset, koska sukat kuitenkin haluaa vaihtaa joka päivä, legginsejä voi pitää useita päiviä. Samoin pakkasilla villasukka paljaassa jalassa lämmittää enemmän kuin sukkisten päälle vedetty sukka.

ViestiLähetetty: 2014-03-26 11:20:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jotkut vaan ei ymmärrä :lol:

ViestiLähetetty: 2014-03-26 11:36:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Leggingsit tuovat vain tavallista selvemmin esiin sen valitettavan tosiasian, että moni pukeutuja vaihtoehtoisesti
a) ei omista peiliä
b) ei käytä sitä
c) ei osaa objektiivisesti arvioida peilistä näkemäänsä

Minun silmiini haisee yhtä paljon, kuin nähdä osittain läpinäkyvät trikoot joista kalsarit kuultaa läpi ja joissa hoikkakin pursuilee ja hyllyy, myös nähdä ihminen jonka asusta löytyy 8 eri väriä ja 3 eri kuviota. Ihan oikeasti bongasin tällaisen ratikkapysäkillä ja laskin värit ja kuviot siinä ratikkaa odotellessa. Ja ei, värit/kuviot eivät todellakaan olleet yhteen sovitettuja millään tavoin. :shock:

Tai nähdä ihminen joka on yrittänyt epäonnistuneesti pukeutua sävy-sävyyn niin, että asussa on hyvin lähellä toisiaan olevia, mutta kuitenkin keskenään riiteleviä sävyjä. (Tämä tapahtuu helposti, jos tsekkaa värien sopivuuden vain joko luonnonvalossa tai keinovalossa; usein toisessa sopivat yhteen ja toisessa eivät.)

Tai nähdä ihminen, joka ei ymmärrä että kaikkein tredikkäintä senhetkistä muotiväriä ei kannata käyttää, jos se sattuu olemaan sävyltään ihonvärin ns. 'elävä kuollut' typpiseksi muuttava. (Oranssit/keltaiset sävyt tekevät tämän usein suomalaiselle ihonvärille.)

Ja viime aikoina on näkynyt miehillä sellaisia kummallisia haaremihousun tapaisia, joissa nilkasta sinne vähän yli polveen on trikoomainen istuvuus ja sitten levenevät löysiksi ja lisäksi haarus roikkuu reisien puolivälissä. Tiukat trikootkin näyttävät paremmilta, sillä nuo kummallisuudet saavat hyvännäköisenkin mieskropan naurettavan näköiseksi.

Trikoot ovat vain yksi osa sitä että katukuvassa nyt vaan on kaikenlaista silmiin haisevaa. En häiriinny niistä kuitenkaan mitenkään, vaan pikemminkin otan nämä silmähaisulit mielenkiintoisina bongauskohteina. :D

Omistan itse trikoot, joita käytän pitkinä kalsareina housujen alla jos ulkoilen oikein kovalla pakkasella, mutta arkivaateena eniten ehkä sellaisten mekkojen tms. kanssa jotka ovat ns. vesirajapituutta tai lähellä sitä. Tällöin jalassa saappaat, eli alareuna ei näy. Tämä on hyvä yhdistelmä sen vuoksi, että ei haittaa vaikka sitten kumartusi vesirajapituisessa mekossa eikä muutenkaan ole pakko istua jalat ristissä koko ajan ettei vaan kuultaisi kalsarit sukkahousujen läpi. Ja minun trikooni ovat nimittäin aina taatusti läpinäkymättömät.

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.

ViestiLähetetty: 2014-03-26 11:57:53 
Poissa
Ilveilijäbarbi
Ilveilijäbarbi

Toisinsyöjä kirjoitti:
Ja viime aikoina on näkynyt miehillä sellaisia kummallisia haaremihousun tapaisia, joissa nilkasta sinne vähän yli polveen on trikoomainen istuvuus ja sitten levenevät löysiksi ja lisäksi haarus roikkuu reisien puolivälissä. Tiukat trikootkin näyttävät paremmilta, sillä nuo kummallisuudet saavat hyvännäköisenkin mieskropan naurettavan näköiseksi.

Joo, nää on aivan kamalia. Kropan levein kohta tulee lantiolle ja koko tyyppi näyttää joltain pihatontulta.
Huvittava oli sekin muoti (toivottavasti kai ohi), jossa housunvyötärö roikkui jopa pakaroiden alla. Kävely tuollaisissa oli tarkkaa touhua, jalka piti siirtää sivukautta eteen ettei housut putoa. Luulisi, että selkä ja lonkat tulee kipeäksi tuommoisesta taapertamisesta. Hauskaa sitäkin oli katsella :lol:

Ja värit sitten. Ilmeisesti kaikki eivät näe värejä samalla tavalla, niin hassunhauskoja yhdistelmiä sitä näkee. Kun värien yhdistely kuitenkin on aika helppoa, niin monet värit sopii yhteen. Saatan itse vasta töissä katsoa, mitä on tullut laitettua päälle ja huomaan aina, että sukkia myöten kaikki mätsää. Vaikka kiireessä olen haalinut päälleni pimeässä eteisessä ihan mitä sattuu. Vaisto? Ja tosiaan, mulla ei ole vaatevarasto mietitty niin, että kaikki sopii kaiken kanssa.

Nytkin on pinkki paita, jonka päällä tummansininen neule, tummansiniset farkut. Sukat harmaat, joissa pinkkejä kuvioita sekä harmaa huivi. Ja pukeutumiseen meni viisi minuuttia. Viime hetkellä vielä nappasin tuon harmaan huivin mukaan todellakaan ajattelematta mun sukkia ollenkaan. Hämmästyttävää! Miten ihmeessä mä tämän teen?! Oon mä ihmeellinen :lol:

ViestiLähetetty: 2014-03-26 13:01:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juu, mun ex ukko piti just sellasii nilkoista kapeita ja haaroista telttana roikkuvia housuja. Ja vaikka kuin meni housu ostoksille, osti samanlaiset, onhan ne uudet, totesi :lol:
Sitten, liian lihava kun oli, piti yli tiukkoja farkkuja. Luuli olevansa hyvän näköinen piukoissa farkuissa, hyvä ettei ratkennut päällä. Yök helvetti.
En tiedä osaanko itse niin kamalan hyvin noita värejä käyttää. Olen tottunut kulkemaan tummissa. Se on alkanut itseeni ärsyttään ja jotenkin tuntuu uhkarohkeelta pukeutua kirkkaammin.
Nyt kun olen laihempi kuin koskaan aikuis iällä, olen ajatellut vähän rohkaistua ja pukeutua muuhunkin kuin mustiin housuihin ja tummiin puseroihin.
Niitä on kaapit täynnä :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 145 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8

Kaikki ajat ovat UTC+02:00