karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 12:37:25

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-10-11 10:44:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-04-24 22:48:51
Viestit: 1123
Paikkakunta: turku
Taas mennyt pitkä tovi kun elänyt hiilari-sekaruokavaliolla ja saanut itseni lähes satakiloiseksi. Veikkaan että jostain syystä nyt turvotustakin messevä määrä, joten aloitin lennosta eilen aamulla täysin hiilarittoman vanhan kunnon Atkinsin tyylillä.

Nyt sitten harhaannuin tänne ja tuntui jotenkin todella sopivalta aiheelta, kun vieläkään ei ole nälkä ja paastoilu tuntuis hyvältä. Join äsken voikahvin (ihan normi kahvia ja normivoita tosin) ja meinaan lähteä liikkeelle ilman varsinaista ruokaa koska tunnen oloni täysin kylläiseksi.

En muista nyt miten Bulletproof-ruokavalio menee, joten otsikko voi olla harhaanjohtava, valitsin sen ajatuksella että nappaisi ainakin kahvin kyseisestä paastosysteemistä. Klo 12-18 syömisaika on aika joka tuntuisi itselle melko hyvältä ratkaisulta ja tarkottaisi sitä ettei töissä tarvitsisi selitellä miksi ei ollenkaan syö... Opiskelen ja stressitasot ovat huipussaan, joten senkään puolesta kroppa ei ehkä kestäisi täysmittaista tai laajempaa paastoa. Toisaalta olen aina saanut ruokavalion noudattamisesta jonkinlaista rytmiä ja hallinnan tuntua elämääni ja sitä todellakin tarvitsen tässä epäonnistumisen ja epätoivon ilmapiirissä jota nyt koulussa koen.

Ajattelin siis Bulletproofilla aloittaa päiväni, kotona on luomukahvijauhetta, jota kovin hehkutettiin eräällä puhtaan elämän sivustolla, siihen grass feed voita kunhan saan sitä haettua ja mct-öljyä, koska sitä nyt sattuu kaapissa olemaan. Työharjoittelussa en voi kahvia tasaiseksi surauttaa, mutta mietinnässä on miten toteutan voikahvin aamupäivisin sielläkin. (ehkä teen termariin valmiiksi?) Iltaisin sitten teetä jos tuntuu nälkäiseltä. Tulee varmaan aiemmin mentyä nukkumaankin kunnei voi koluta jäkiksellä...

Ruokailu tulisi olemaan nyt ekan viikon 0 hiilareilla ja siitä vihannekset mukaan melko nopealla aikataululla, ihan vaan koska niitä oon alkanut himoitsemaan ja maistuvat ihan penteleen hyviltä voin kanssa....

Bulletproofista voiskin hakea exactimpaa tietoa ruokavalion suhteen, onko vhh vai ei...

_________________
Strategiset mitat: 166cm, 99kg -> 96.7kg -> 95.6kg -> 95.4kg
Uusi tuleminen: 99.7kg -> 98kg ->


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-10-11 13:11:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
:smt039

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-10-11 13:13:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Sitä hitusen ihmettelen, miksi nollahiilareilla, kun yleensä 20 g / päivä hiilareillakin ihmiset pääsevät ihan hyvin ketoosiin?
(jotkut suuremmillakin, esim. 50 g/ päivä, eli tuo 20 g / päivä luulisi varmasti toimivan)

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-10-11 15:39:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-04-24 22:48:51
Viestit: 1123
Paikkakunta: turku
No joo, huono sanavalinta koska tuleehan noita hiilareita jonninverran kumminki vaikkei mukamas mitään hiilaria syö... Ajatusvirhe. Syön siis pääasiassa protskua ja rasvaa, mutta oheisena mm kahvikermasta tulee pari hiilaria, samoin sinapista pari-kolme, nyt söin 100g frittimuikkuja joiden pinnalla jonkinverran jotain jauhoseosta, näin olettaisin ainakin, jne. Siinäpä onkin jo 15g->...

Mutta kaikki ns tietoiset hiilarit otan vasta myöhemmin. Oon kokeillu eri tapoja hyvähiilarista ketokarppiin aiemmin ja tää tapa miellyttää mua tällä hetkellä eniten. :lol: Ja minä jos joku oon tuulella käyvä. Oikein tuuliviiri.

Mutta siis muistelin ja kaivoin ikivanhat muistiinpanot Atkins ajoilta ja silloin en oikeesti syönyt muutakuin makkaraa, tonnikalaa, munavoita ja juustoa ja pääsin hyvin nopeasti mieliteoista ja näläntunteesta, sitä haen nytkin. Ilman rehuja en vaan osaa nykyään enää elää, niinpä ne otetaan sitten nopealla aikataululla messiin. Mutta nyt tavallaan nautin tästä simppelistä ajasta, kun syödään vaan protskua ja rasvaa eikä tarvii ajatella muuta.

No mutta...Aamupäivä meni oikein hyvin, join klo 10 maissa Bpkahvin ja nälkä tuli vasta klo 14. Kotiin kun pääsin söin ensin makkaraa sinapilla ja nyt just frittimuikkuja majoneesilla. Kuudelta meinaan vetää vielä munakkaan juustolla ja reippaalla voilla. Ja illaksi taas teetä.

_________________
Strategiset mitat: 166cm, 99kg -> 96.7kg -> 95.6kg -> 95.4kg
Uusi tuleminen: 99.7kg -> 98kg ->


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-10-12 09:07:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Oletko oikeasti tsekannut kuinka paljon vaikkapa kurkkua, salaattia tai kaalia voit syödä siihen 20 g hiilaria päivässä?

(Mutta oma asiasi tietysti, jos mieluummin ne hiilarisi otat kermasta - voi on ihan namia kahvissa myös eikä sisällä hiilareita - sinapista ja jauhokuorrutteista...)

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-10-12 17:01:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-04-24 22:48:51
Viestit: 1123
Paikkakunta: turku
Oon ottanu joo, mutta mun salaatti määrät on oikeesti massiivisia ja selkäranka turhankin taipuva. Sen kun yhdistää noihin pieniin elämän nautintoihin joilla teen tän ruokavalion miellyttävämmäksi ja kestettävämmäksi, ollaankin jo mitattavissa määrissä. Siksi koen et täysstoppi hetkeksi on hyvä ja sit ku tuntuu et "varastot" on tyhjentyny niin salaatit ja vihannekset messiin. Kyse siis vain korkeintaan viikosta, se ei ole mikään kamaluus mielestäni.

No mutta. Aamulla heräsin klo 9, join mukin teetä ja painuin takaisin vällyihin, koska oli tuhnu olo. Heräilin klo 14 (oon tehnyt yötyötä vuosikausia, ei ole minulle siis poikkeuksellinen vrkrytmi), jolloin voikahvi, sitten kaksi paistettua munaa ja voita vielä päälle. Hyvä olo tämän jälkeen. Nyt söin turskan selkäfilettä voissa paistettuna, sitruunaa ja tilliä kylkeen. Nam.

Aikataulu on nyt vapailla siirtynyt klo 14-20 syömisiin, mutta kun harjoittelu alkaa, siirrän sen klo 12-18 (ainakin suunnittelen niin).

Paino tippui pari kiloa, olo on parempi. Luulen että jo huomenna vois laittaa hiukan parsakaalia...tai sitten ei. Katsotaan millaisilla fiiliksillä huomenna ollaan, opettajan kanssa tapaamista opparin puitteissa ja muuta koulujuttua. Nyt meinaan lähteä kamun luo synttärikahville, lupasi ostaa mulle leipäjuustoa kahvipullaksi...

_________________
Strategiset mitat: 166cm, 99kg -> 96.7kg -> 95.6kg -> 95.4kg
Uusi tuleminen: 99.7kg -> 98kg ->


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-10-13 12:17:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-04-24 22:48:51
Viestit: 1123
Paikkakunta: turku
Heitin cordycepskahvin tehariin, perään ison klöntin voita, kansi päälle ja .....Jostain syystä tuo perkeleen masiina ruiskautti kannen välistä mulle kahvit pitkin naamaa ja rinnuksia. Nyt nenässä tuoksuu kokoajan kaffe. :mrgreen:

_________________
Strategiset mitat: 166cm, 99kg -> 96.7kg -> 95.6kg -> 95.4kg
Uusi tuleminen: 99.7kg -> 98kg ->


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)