karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 12:44:25

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Haussa hyvä BCAA -valmiste
ViestiLähetetty: 2012-11-11 20:48:55 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-03-22 09:06:07
Viestit: 8
Mitä BCAA:ta te paastossa treenaavat käytätte?

Olen kokeillut Leaderin tuotetta sekä Purple Wraathia (ei pelkästään bcaa). Molemmat maistuu hyviltä ja sekoittuu hyvin, mutta ahdistaa nuo makeutusaineet. Etenkin päivinä, jolloin treenaa aivan aamusta, joutuu sippailemaan pitkin päivää noita litkuja. Toisaalta on pieni kutina, että PW antaa hyvän potkun treeneissä...

Löysin netistä tuotteen Scitec BCAA Express, joka olisi maustamaton ilman mitään lisäaineita. Sekoittuukohan tuo ja maistuukohan aivan k*kalle? Emmä hirveän herkkä ole 8) mutta muistelen joskus maistaneeni joitakin yksittäisiä aminohappoja ja olihan ne puisevia. Puristeita ja kapseleita en haluaisi käyttää ellei pakko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-12 09:14:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Tältä palstalta tämän löysin, kun etsin laadukasta heraproteiinia. Motivaationa prodetäydennys, kun ei syömällä uppoa tarpeeksi, ei treenaaminen. Mutta tästä löytyy myös BCAA:ta ja muutenkin laadukas kotimainen:
http://www.prot-top.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=15

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-13 04:52:17 
Poissa
Psychokarppi
Psychokarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-06-08 17:01:47
Viestit: 1116
Paikkakunta: Porvoo
Itse käytän tätä

_________________
Psychobilly is our Life
Let´s wreck, let´s drink
Let´s have dirty nights
We are addicted bone for bone
To the Darkside of Rock n Roll


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-13 09:16:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
Tässä asiallinen bcaa
http://www.myprotein.com/uk/products/bcaa
tässä valmista sekoitusta kaipaaville
http://www.myprotein.com/uk/products/hurricane-extreme
ja tässä pelkkä leusiini
http://www.myprotein.com/uk/products/l-leucine

Minä käytän aina aminoiden joukossa pienen määrän EAA:ta tai heraa, jotta imeytyminen olisi optimaalista.
Aminoista lihaskasvun kannalta tärkein on leusiini ja muut kaksi eivät niinkään merkittäviä.
Glutamiini ohjaa hiilet maksaan, joten sen otan aina kauempana treenistä, jotta ne vähät hiilet menisivät suoraan lihaksiin.

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-13 17:06:05 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-03-22 09:06:07
Viestit: 8
Kiitoksia ehdotuksista !

Xtendiä ja P Wraathia joskus aikoinaan vertailin ennenkuin päädyin Purple Wraathiin. En muista miksi... Mutta molemmat sisältää jotain keinotekoista makeutusta. Xtendin tuoteselostetta en tosin löytänyt mistään nestistä, voisin kuvitella että siinä on aspartaamin/asesulfaami K:n sijaan sukraloosia?

Fishin ehdottama puhdas maustamaton bcaa -tuote vastaa kait tuota minun aiemmin ehdottamaani Scitecin tuotetta. Kuinka hyvin se sekoittuu? Juotko sen pelkiltään vedellä?

Tuo Hurricane-seos sisältää sukraloosia JA gluteenia? (Wheat Protein).


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-13 17:25:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
paku kirjoitti:
Kiitoksia ehdotuksista !

Xtendiä ja P Wraathia joskus aikoinaan vertailin ennenkuin päädyin Purple Wraathiin. En muista miksi... Mutta molemmat sisältää jotain keinotekoista makeutusta. Xtendin tuoteselostetta en tosin löytänyt mistään nestistä, voisin kuvitella että siinä on aspartaamin/asesulfaami K:n sijaan sukraloosia?

Fishin ehdottama puhdas maustamaton bcaa -tuote vastaa kait tuota minun aiemmin ehdottamaani Scitecin tuotetta. Kuinka hyvin se sekoittuu? Juotko sen pelkiltään vedellä?

Tuo Hurricane-seos sisältää sukraloosia JA gluteenia? (Wheat Protein).


Ihan veden kanssa ja sekoittuvuudenkin vuoksi hieman heraa joukkoon, siinä kun on sitä lesitiiniä sen himpun verran mitä se sekoittuminen tarvitsee.
Ykkösellä naamariin sen enempää miettimättä. Mulla toki iso liuta muitakin jauheita samassa setissä.

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-14 18:53:12 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-03-22 09:06:07
Viestit: 8
^Heravinkillä mennään!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-25 13:30:05 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-06-18 10:08:22
Viestit: 21
Fish kirjoitti:
Minä käytän aina aminoiden joukossa pienen määrän EAA:ta tai heraa, jotta imeytyminen olisi optimaalista.
Aminoista lihaskasvun kannalta tärkein on leusiini ja muut kaksi eivät niinkään merkittäviä.
Glutamiini ohjaa hiilet maksaan, joten sen otan aina kauempana treenistä, jotta ne vähät hiilet menisivät suoraan lihaksiin.

Kuinka ne optimoivat imeytymistä? Aminohapothan kilpailevat keskenään imeytymisestä. Kokonaisesta proteiinista toki osa imeytyy peptideinä, mutta ei kai se paranna lisättyjen vapaiden aminoiden imeytymistä?

Olen samaa mieltä leusiinista, mutta voiko syöty glutamiini vaikuttaa kovin paljon maksassa, jäähän se 90 prosenttisesti suolen solujen käyttöön?


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)