karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-27 16:33:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Naturally Born Warrior
ViestiLähetetty: 2008-01-19 15:48:10 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Ei voi mitään, mulla menee taas ketoilun aloitettuani ihan tyystin warrioriin.


Jätin hiilarit varsin minimiin vuodenvaihteen nurkilla ( muutama kuukausi meni ihan turhan korkeilla hiilareilla loppuvuodesta ) .


Kun se nälkä häviää. Olo on koko ajan hyvä ja duuni sujuu. Muutama öljyhuikka on tullut vielä päivisin otettua ja vettä juon mutta muuten kunnon iltasyömiset riittävät.


Äsken söin huvikseni tonnikalasalaattia kun vaimo teki. Mutta ei olisi tarvinnut, siksipä tänne kirjoitankin.

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-21 20:53:52 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Teenkin tästä oman päikkytyyppisen ketjun.


Nykyinen rytmini on se että heräilen viiden - kuuden nurkilla. Öljyhuikka ja vettä. Teen aikani sekalaisia hommia, sitten aamiainen kahdeksalta kun vaimo herää.


Syön "varmuuden vuoksi" paistetun kananmunan, bratwurstin tai jotain. Kahvia kermalla.


Päivällä paljon vettä ja muutama öljyhuikka. Kaikki hyvin. Illalla isompi ateria, tilanteen mukaan isokin. Mutta illallakaan ei ole välttämättä erityisemmin nälkä kun tuo pieni öljymäärä sen pitää näillä matalilla hiilareilla niin hienosti. Prodea ja salaatteja sopivasti.


Sokeriheittojakaan ei ole ollenkaan.

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-23 09:17:03 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Vaaka kertoo mukavaa alkua , tämä on mulla tavallaan kolmas aloitus nyt kahden vuoden sisään.


Oli tasainen 95-96 kiloa koko loppuvuoden, nyt ollaan jo 80-luvulla kertoi vaaka äsken. Joku 85 on mulle aika sopiva, olen 190 pitkä.


Eli kolmessa viikossa kättelyssä kuutisen kiloa pois. Enkä tunne millään tavalla olevani jollain "kuurilla". Kaloreita tulee ihan simona, prodeakaan en ole ihmeemmin rajoittanut koska muistan menneisyydestä että ei mun tarvi kun nyt joku tolkku on.


Valkoviiniä on mennyt useampi pullo per viikko, ei tunnu haittaavan mitään tälläkään kertaa.


En laske enää makroja koska tiedän jo kaalissani missä mennään. Liikuntaa en harrasta nyt ollenkaan, sisällä koneiden ääressä istutaan. Uni on hyvää ja sitä tarvitaan aika vähän. Päivävire on mukavan rauhallisen tasainen.




( Loppuvuodesta oli melkoisen järisyttävä duuni, rakensin yhden talon loppuun parin kaverin kanssa kiireellä ja siinä meni niin hankalaksi tuo syömispuoli että vetelin suosiolla normiruokaa. Ja kaljaa aivan hirvittävät määrät kuten raksahommissa kuuluu. Liikuntaa tuli taatusti riittävästi ja paino nousi muutamassa kuukaudessa lähes kahden vuoden takaisiin lukemiin. )

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-23 10:25:44 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8739
Paikkakunta: Torrevieja/Tuusula
Onnittelut hyvästä alusta...
Hyvä pudotus... :smt026

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-23 19:04:48 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Kiitos Mumma.


Vaimo tuli kaupungilta ja hämmästeli farkkujaan : oli mahtunut syksyllä liian kireiksi mennet jo nyt mainiosti jalkaan. Kolme viikkoa!

Prouva lähti mukaan vuodenvaihteessa ihan omasta halustaan , ketoilee myös -tosin olen sanonut että syö mitä vaan ja milloin vaan jos siltä tuntuu. Warriorilla hän ei varsinaisesti ole mutta kolmisen kiloa lähti 69 kg kropasta äkkiä ja jo nyt on alkanut kropan kutistuminen. Ylipainoa ei ole paljoa mutta kiinteytymisen varaa kuulemma.

Ja sitten se olotilan muutos noin yleensä, tavoite sekin.

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-28 12:24:02 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Huh huh kuinkas tämä nyt näin tohinalla meneekään : Aamulla painoin 88 kiloa. Tässähän kohta nahka löystyypi.


Suomeksi se tarkoittaa että ketowarriorilla heti pois 8 kiloa neljässä viikossa. Enkä edes ole kovin ylipainoinen. Herkuttelen joka ilta monipuolisesti.


Olisikohan niin että tuo syksyinen hiilarikuuri ei pilannutkaan ihan kaikkea? Tavallaan tämä on kolmas "aloitus" mutta ei nuo minun hiilariseikkailut kovin pitkiä kuitenkaan olleet, se oluen kulutus vaan oli aika vallatonta loppusyksyn. Ja normiruokaa meni myös.


No, kuivaa valkoviiniä menee nytkin mutta ei älyttömästi.


Ai joo, vaimolla alkaa mennä rytmit kanssa Warrioriin. Nälänhallinnan oppimista on hauska seurata, kuulen tasaiseen tahtiin että "meinasin syödä jotain mutta hoksasin että ei ollutkaan nälkä vaan ehkä jano".


On tää kyllä erinomaista touhua. Kaikessa helppoudessaan lähes käsittämätöntä.

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-01 11:41:25 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Kalorimääriäni aloin huvikseni hieman katsella kun niistä on täällä taas aika paljon juttua.


Sanotaanko nyt vaikka taas nätisti niin että jälleen kerran voin hyvin ja kilot häipyvät 3000 - 6000 kcal per päivä saannilla. Liikuntaa ei tule nykyisin nimeksikään.

Päivässä tulee pelkkänä "rasvalisänä" helposti puoli desiä oliiviöljyä kun herään aikaisin ja otan veden kera huikan silloin tällöin pitkin päivää. Siihen sitten kunnon iltasyömiset päälle. Tänään teen pekoni-punaviinikastikkeen uunipossun kaveriksi. Vihanneksia, salaattia. Viiniä.


Pituutta on 190 ja painoa vielä 87-88 mutta huimasti on tippunut kuukaudessa, kahdeksan tai yhdeksän kiloa huh. Jos rajoitan kaloreita niin homma ei mene tänne päinkään, kokeiltu on sitäkin. Lähtihän sitä painoa niinkin mutta minun tapauksessani vaan lihaksista.


Iho hyvin, tukka hyvin, kaikki hyvin. 8)

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-03 20:45:42 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Nyt olen parina päivänä syönyt päiväsaikaankin jotain. Pihvejä, kinkkua ja salaattia niiden rasvalisien sijaan.


Seuraus on kyllä se että lievää näläntunnetta on ilmassa ja illallakin pitää silti syödä. Eli niin se nälkä syödessä kasvaa jos ei käytä paljon rasvaa.


Ei sinänsä mikään ongelma, havainto vaan.

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-03 22:15:05 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Liittynyt: 2006-06-20 08:05:13
Viestit: 6481
moi karbu! hauska kuulla pitkästä aikaa,
terkkuja siniovisesta,
tm

_________________
102 (joulu 2004) oli jo (2007-2010)70 -sit pitkään 80-82 -nyt 75 ja laskee...
2012:paluuta oikeaan ruokaan ja taas 2015

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-04 20:30:24 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Tervehdys!

Olis tuoretta , hyvää veripalttua, saako olla? :D

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-08 06:48:03 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Aika hyvin tuntee senkin jos jää prodet vähiin:

Eilen nimittäin jäi ja olo vaan oli aamulla herätessä erilainen. En voi sanoa että nälkäinen mutta erilainen kuitenkin. Ikäänkuin "ohut olo".

Paikkasin tilanteen äsken minisalamilla. Aamumunan söin myös ja normi voikahvit.


Vaimo ohenee silmissä, kehotin pois ääritiukasta Warrior-rytmistä ettei tule vahinkoja. Liika vauhti on liikaa. Saa myös nostaa hiilareita jos onnistuu, mulla menee aina vaan matalemmaksi... varmaan noin 10 g ollu viime viikon. Itsekin olen hieman turhan nopeasti laihtunut, eiköhän tämä tästä tasoitu.

Hieno nähdä kuinka hyvin homma toimii ensikertalaisella, rouva ei juurikaan tuijottele syömisiään vaan syö tarpeen mukaan. Ja ennen kaikkea osaa tunnistaa sen tarpeen. Kakkuhimot on muisto vain! :D

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-08 21:10:30 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Liittynyt: 2006-06-20 08:05:13
Viestit: 6481
oih, kyllä kiitos sais olla!

_________________
102 (joulu 2004) oli jo (2007-2010)70 -sit pitkään 80-82 -nyt 75 ja laskee...
2012:paluuta oikeaan ruokaan ja taas 2015

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-09 08:14:35 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Kaveri kävi eilen illalla, tarjosin paltun loput.

Oikein kovasti tykkäsi, suussa sulavaahan tuo jauhoton pekoniversio on.

Hiilariherkkyys alkaa iskeä mulle : illalla söin kanaa ja kiinalaistyyppistä vihannesjuttua, en ihmeemmin eritellyt mitä siellä nyt olikaan. Tuskin meni yli 20 g mutta huh sentään että tuli väsy.

Vähän samaan tapaan kun joskus toissa kesänä join yhden saunakaljan pitkän ketoilun aikana. Unihan siitä tuli ja heti. Ne vähätkin hiilarit illalla syötynä ovat varsin hyvä unilääke.

Neljältä heräsin tänäänkin, kyllä tämä sopii minulle kuin nenä päähän. Kymmenestä neljään kun nukkuu niin päivän aikana ehtii saada aikaiseksi kaikenlaista pahaa.


:lol:

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-09 13:22:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-04-24 22:48:51
Viestit: 1123
Paikkakunta: turku
Oh, sun syömiset näyttää kyllä hyvältä. Mä luulen etten kyllä uskaltaisi syödä päivällä mitään, menis varmaan överiksi koko loppu ehtoo. Paljonko vaimo on ohentunut? :P

_________________
Strategiset mitat: 166cm, 99kg -> 96.7kg -> 95.6kg -> 95.4kg
Uusi tuleminen: 99.7kg -> 98kg ->


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-09 13:44:51 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Hyvin tässä syödään juu.

Vaimolta on lähtenyt kuutisen kiloa vuoden alusta - eikä sitä ylipainoakaan niin kauheasti ollut mutta haluaa normimittoihinsa. Mitähän mahtaa nyt sitten painaakaan, 62 tai jotain. Aika rytinällä ohenee hän, näkyy ja tuntuu.

Kyllä tämä maha tästä minultakin taas häipyy , pienempi on jo ja jotain 9 kiloa poissa muuten. Enkä ajatellut enää turvottaakaan sitä, alkaa olla ihan selviö jo tämä elämäntyyli.

Ja punaviiniäkin on justiinsa lasissa. :D

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-10 14:21:33 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Tuli siinä illalla tehtyä mielijohteesta isot jauhelihapihvit jälkiruoaksi.

Hauska maku kun jauhoina oli suolapähkinöitä, laitoinkin reseptin tuonne osioon.

Olen ihan ymmälläni tuosta paremman puoliskon ohentumisesta : vyötärö on kuulemma ohentunut 87 sentistä 69 senttiin. Ja viidessä viikossa. Huh. Omastani en huomaa vielä ihmeempiä, ehkä pari senttiä pois,ehkä ei. Vaikeata tämä mittaaminen. Mutta silmäpussit multa on hävinny kummallisesti yhtäkkiä. Kapeneehan tässä väkisin kun sitä painoa kuitenkin katoaa.


Tehtiin äsken tulista punajuuri-porkkana-kaali-kinkkurasva-jauhelihakeittoa. Hyvältä vaikuttaa, testaan illalla kunnolla.

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-10 14:45:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-05-15 16:21:20
Viestit: 288
Ohhoh!!! Onpas vauhdikkaasti tuo sun vaimo pienentynyt. Mulla on navan kohdalta 82 cm (siitä kai se mitataan? :-k :smt102 ) en uskalla toivoa moista vauhtia senttien lähtöön, vaikka kivahan se olisi. Kun nyt pääsisi edes sinne 75 senttiin ennen kesää. Onnittelut vaimolle! :D

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-10 21:38:26 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Kyllä tässä itsekukin vähän epäilee rouvan mittailujen toleranssia... mutta kovasti on ohentunut joka tapauksessa.

ja kun ei me mittailla kovinkaan usein niin välttämättä ei muutenkaan muista mitä oikein oli... minä olin kai vähän yli metrin ja nyt hivenen ali .


Vaan samapa tuo: ohennusta tapahtuu ja se on toki suotavaa. Tehtiinkin herkullista ohennuskeittoa tänään, kurkkaa resepti.

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-11 18:02:23 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
iltaa.
nyt on pakko kysäistä. Eilen eksyin vahingossa tänne, en oo aikaisemmin edes ollu kiinnostunut. mutta kun tää syöminen alkaa jo olla aika iltapainotteista niin miksi en kokeilis tätä? ei mulla oo kuin 1-2 kiloa pudotettavaa tai vastaavasti hiukan tota ympärysmittaa, mutta vaikuttaa muutenkin mulle sopivalta, vaikken laihduttaiskaan.

Luin kyllä ohjeet + yhden ketjun, mutta haluan silti vastaukset itselleni.

1. mistä ne hiilarit vois koostua? siis samoista mistä ennenkin? tässähän ei alunperin rajoiteta hiilareita, mutta sulla ne on vissiin välillä aika alhaallakin? pitäisinkö hiilarit alle 20 vai riittääkö 30? onko se (syvä)ketoosi laihtumisen tai rasvanpolton kannalta tässä pätkittelyssä hyväksi? sulla ainakin "näyttäs" ketoosi toimivan + mahd. alhaiset hiilarit.

2.mitä öljyä hörppäilet?

3. ja onko se välttämätöntä syödä se 4-5 tuntia vai riittääkö pari tuntia? (kuulostaapa tyhmiltä kyssiltä...)

jotain muutakin oli vielä... en nyt muista...
täytyy vielä lueskella, jotta hahmotan koko jutun. menee vähän blondin ymmärryksen ohi. 8)

olenko oikealla tiellä jos siis suurimman osan syömisistä hoitaisin illalla, kuten oon tehnytkin tähän asti. Mutta nyt vaan jättäisin 2 muuta ateriaa kokonaan väliin? siis söisin joka ilta? muut ajat juon vettä, teetä ja ehkä otan öljyä tai pähkinää pari kertaa....

Ääh. en mä kyllä vuorokautta pysty olla kokonaan syömättä ja toisen vuorakauden sit söisin. huh! kuulostaapa vaikealta... vai ymmärsinkö oikein?

Ai niin. ja toi mun ukkeli nyt on enemmän tästä kiinostunut kuin minä - ukolla ku on paino päässy nousemaan lähelle 100kg kun 90 olis parempi. Tähän asti hän syönyt 2-3 ateriaa päiväs karpisti ja PALJON. epäilimme hänellä säästöliekkiä kun söi pitkään vähemmän kuin minä, joten hän lisäsi polttoaineen saantia niin että "väkisin" ahtaa itsensä täyteen.... :shock:
ja sullahan on hyvä esimerkki että RASVAA RASVAA RASVAA enemmän! ja sitä eilen pohdittiin, että hän varmaan syö liian vähän rasvaa. Ku aloitettiin viime keväänä niin LÄTRÄTTIIN oikeesti rasvalla ja otittiin huikkaa pullon suusta. ja molemmilla painot laski.

no, mut palailen jos tässä koitan tällaista... tai KUN KOITAN! ;)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-12 06:09:24 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-13 08:09:12
Viestit: 1998
Paikkakunta: Akvaario
Tervehdys.

Minä en ole mikään Warrior-asiantuntija mutta omakohtaista positiivista kokemusta voin toki täällä jakaa parin vuoden ajalta. Elikä varsinkin ketoillessa mulla häviää päivänälkä tyystin kun vielä ottaa hieman rasvaa välillä... enkä sitäkään ehkä tarvisi ihan välttämättä mutta haluan varmistaa että rasvaa tulee. Tämä on minulle hyvin helppoa näin. Olen muutenkin ollut syömisissäni iltapainotteinen koko ikäni.

Ainakin toimii hyvin - paitsi jos syön päivällä ihmeemmin muuta. Sitten tulee nälkä... tuo on hienosäätöä, esim. yksi minisalami ei aiheuta nälkää mutta salaatit tai vaikka kala päiväsaikaan tuovat sen kyllä , pienikin määrä piisaa.

Lisään chilikahviin voita, muutama kupillinen menee päivässä. Ja sitten muutama reilu oliiviöljyhuikka. Vettä ja vichyä juon pitkin päivää ihan reippaasti. Aamulla muna tai jotain muuta prodea "varmuuden vuoksi".

Ajoitan suurimman osan hiilareista iltaan, päivällä tulee kahvikermasta vähän. Ja mulla kyllä nimenomaan alle 20 hh tekee tämän helpoksi ja mukavaksi, salaatti ja vihannesosastolta ne mun HH:t tulevat ja pähkinöistä. Kaloreita tulee reippaasti, iltaruoka on monipuolista - ja kyllä se proden saantikin kannattaa pitää riittävänä. Maitotuotteita en tietoisesti rajoita mutta nyt on kyllä ollut juustorintamalla vähän hiljaisempaa, huomasin just. Viljoja en käytä juuri lainkaan.


Elikä:

1: Samoja hh vaan kuin ennenkin

2: Oliiviöljyä juon - ja sitä voita kahviin.

3: Meillä syödään yleensä tunnin, parin sisään iltaruoat , yleensä 19-22 maissa. Saattaa olla vaikka eilistä keittoa ensin, sitten pikku tauko viinilasillisen kera ennen kuin alan tehdä pihvitaikinaa. Pihvit salaatin kera... mitä vaan. Nyt on melko säännölliset rytmit, 22-23 petiin ja minähän sitten kukkoilen jo 4-5 aikaan yleensä. Aloitan aamun öljyhuikalla ja vedellä / vichyllä , teen töitä tässä kotipiirissä joten kuvio on helppo. Vaimo herää joskus 8 ja sitten juodaan kahvit.


En osaa suositella oikein mitään muuta kun kokeilua. Jos nälkä vaivaa päivällä eikä rasva auta niin sitten voisi kannattaa tipauttaa hiilarit ja katsoa mitä tapahtuu. Vaimo syö päiväsaikaan vähän enemmän -silloin kun on nälkä- mutta hän nostelee myös hiilareita pikkuhiljaa.


Luin tuon kirjoitukseni, näyttää vaikealta. Mutta tämä on oikein helppoa kun pääsee rytmiin ja balanssiin. Mulla on koko ajan hyvä olo, painoa on lähtenyt hyvin ja tiedän että pikkuhiljaa sitä lähtee koko ajan. Ja punaviini / kuiva valkoviini mahtuu tähän sekaan myös jos tykkää.

Yhtä ja ainoaa oikeata tapaa tähänkään rytmiin ei ole.

_________________
Enemmän ja vähemmän ketoilua vuodesta 2006.



Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)