karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 14:29:20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 124 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 57 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-15 07:09:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-12-20 18:49:49
Viestit: 104
Paikkakunta: Helsinki
rvaX kirjoitti:
Vähän pelkäsin aloittaessani että jos vaikka pyörryn tai jotain. Päätin sitten vaan että höps, syön tietenkin jos tulee nälkä tai huono olo.


No hittolainen, minä idiootti vaan sinnittelin nälässä vaikka pää tuntui välillä kevyeltä ja meinasin töissä tulla parikin kertaa tikkailta alas kun vähänkin kurkottelin johonkin suuntaan. :roll: Mun aamukahvissa on pari desiä maitoa ja sillä sinnittelin iltaan asti. Enkä voi väittää, että olo olisi ollut koko ajan pirteä ja tarmokas, mutta lähtipähän tuolla paino laskuun pienen jumin jälkeen :D

Nyt viisaampana aion aseistautua saksanpähkinöillä. Ne on ihan mun suosikkeja, 65% rasvaa =P~ Eiköhän niillä selvitä pienistä heikotuksista.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-15 21:02:40 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-02 19:28:31
Viestit: 81
yemisi kirjoitti:
Nyt viisaampana aion aseistautua saksanpähkinöillä. Ne on ihan mun suosikkeja, 65% rasvaa =P~ Eiköhän niillä selvitä pienistä heikotuksista.


Vinkkinä:
- ota vaan muutakin rasvapitoista. Joskus vaikka oltermannia (0 hh) tms. vhh:ta
- syö vain muutaman kerran paastoaikana niin ei rasvanpoltto keskeydy insuliinin takia (itse tein sen virheen alussa että napsin vähän väliä jotain. Nyt syön vain jos on nälkä. Aamulla vähän on. Päivällä syön enää harvoin)
- illalla ei tule ahmittua ähkyyn asti jos ensin syö salaattiannoksen (syön sitä siinä tehdessäni ruokaa, joten se on ehtinyt jo laskeutua aloittaessani pääruuan)
- syö niin hitaasti kuin mahdollista
- suosittelen asennoitumaan rennosti iltaan ja nauttimaan/lepäämään. Se on päivän palkka. Tosin ei minulla kyllä päivät kidutusta ole enkä sellaista suostuisi kestämäänkään

Lisään tuohon miinuspuoleen univaikeudet, jotka nyt kyllä jo lieventyneet. Heräilin yöaikaan yhtäkkiä ihan virkkuna yms. Vähempi uni nykyään riittää. Ja ne kirkkaat, älyvapaat unet ne vasta huvittavia ovat :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-15 22:53:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-10-22 22:08:29
Viestit: 143
Paikkakunta: Oulu
Ensimmäinen omatekoinen warrior-päivä nyt takana. Aamulla ja päivällä join vettä ja maitokahvia. Kotona seitsemän aikaan söin kasvisgratiinia ja salaattia ja jälkkäriksi partista. kaloreita tuli n.1500kcal ja suhteet p49.8,hh30,7,r132,5g. (tarkemmin ruokalistasta päikyssä)

Aamupäivästä oli nälkäinen olo ja maha murisi mutta meni kahvilla ja teellä ohi. Ajattelin kyllä ruokaa aika paljon. Illalla oli ihana syödä, vaikka yhdeksi ateriaksi kaloreita tuli kyllä paljon. ja miltei 1200kcal rasvasta. Ajattelenkohan liikaa noita kaloreita :oops: ?hih.

_________________
Kuva

voi olla, että syön vielä vähän juustoa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2007-01-16 07:12:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-12-20 18:49:49
Viestit: 104
Paikkakunta: Helsinki
Seitsemältä aamulla maitokahvi (2,5dl maitoa) ja yhdeltätoista lounaaksi kolme saksanpähkinää, kun oli niin saakulin nälkä. Viideltä kahden munan munakas tomaatilla ja juustoraasteella (Gouda), kuudelta yksi bratwurst ja hapankaalia ja puoli kahdeksalta vielä pieni annos broilerinmaksaa ja paistettua punakaalia. Kellon lähetessä yhdeksää tuli sellainen "vielä jotain pientä herkuttelua"-fiilis ja söin kaksi palaa Lindtin 99% suklaata. Ai niin, söin jotain salaattiakin, jonka kaveriksi paistoin pari siivua halloumia.

Tuo kokonaisannos oli ehkä aavistuksen verran vähemmän kuin mitä olisin syönyt normaalikarppauksella tai sitten meni aika tasoihin. Ähkystä ei tietoakaan. Kummasti sitä jaksaa kun syö useammassa erässä eikä yritä yhdeltä istumalta, kuten viime viikolla :shock:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-18 23:34:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-10-22 22:08:29
Viestit: 143
Paikkakunta: Oulu
Nyt on neljäs päivä takana, ja hyvin menee muuten, mutta paino on noususuhdanteessa. En ymmärrä mistä se johtuu, kalorit on samoilla tasoilla kuin aiemminkin ja syön illalla samaan aikaan kuin aiemminkin? Ehkä se on vain nestettä, tiedä siitä sitten. Harmittaa, kuin toivoin tästä potkua painonlaskuun. Täytyy ehkä kokeilla toinenkin viikko, josko se siitä lähtisi laskuun.

Onko kellään muulla ollut painonnousua havaittavissa, nesteestä tms. kun ootte vaihtanu pätkikseen/warrioriin?

(joo, ja tiedän, kaikkien keho reagoi erilailla. mua vaan kiinnostais kuulla
:lol: )

_________________
Kuva



voi olla, että syön vielä vähän juustoa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-19 08:42:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-24 17:26:40
Viestit: 1374
Paikkakunta: Vantaa
Mulla nousee kans! Ihan perseestä, ärsyttää ihan kympillä. Annan pätkikselle vielä muutaman päivän mahdollisuuden, ja jos tilanne ei rupee muuttumaan, niin jatkan kitumista muilla keinoin. Nyt 9. pätkispäivä.

Mulla on kyllä jotenkin turpea olo. Ei varsinaisesti ummeta, mutta niinku suolistossa ois jotakin. Nestettä kertyy aina kun on syönyt, tuntuu siltä kuin kroppa oikein imaisis kaiken mahdollisen talteen, mitä saa. Voi olla, että kun olen kroppani ennenmuinoin nälkiinnyttänyt, se haluaa varastoida kaiken mahdollisen ja siksi mulle sopii paremmin säännöllinen syöminen. (?)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-19 09:48:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-06-01 23:47:44
Viestit: 213
Mulla myös samanlaisia vaikutuksia pätkiksellä. Ensin laski ihan hienosti noin viikon, mutta sitten lähti paino nousuun. Olen huomannut aikaisemminkin että jos syön liian harvoin/vähän niin paino lähtee nousuun. En tiedä sitten johtuuko se liiallisesta miinuskaloreista vai mistä, mutta mun kohdalla miinuskalorit aiheuttaa vaan lihomista :shock:

_________________
Kampanjasivuni

Pulla päivässä pitää luut piilossa...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-19 15:24:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-02 19:28:31
Viestit: 81
Olen jatkanut warrioria suurinpiirtein samanlaisena, ja seurannut joka aamu painoa: parina päivänä pysähtyi paikoilleen, sitten nousi 100g ja alkoi taas laskea.

Hämmästyttävää oli tuo nousu, koska toisen pysäyspäivän jälkeen luonnollisesti hillitsin hieman herkkuja..ajattelin jo että olikin liian hyvää ollakseen totta tuollainen laskutahti vaikka olin lähes ylensyönyt. Niin sen seurauksena paino uskaltaakin nousta!

Seuraavana päivänä ihan vaan jonkin verran söin rasvapitoisemmin ja niin alkoi taas alamäki, siis myötämäki, eli painon lasku.

Koko ajan on helpompaa olla syömättä liikaa. Siihen auttaa ennenkaikkea se, että pitää hidasta tahtia.

Kertokaa miten sujuu, tämä on tosi mielenkiintoinen kokeilu!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-19 16:06:49 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-01-09 14:30:43
Viestit: 6
Olen ollut soturidieetillä lokakuun alusta saakka, paino on pudonnut kymmenisen kiloa ja alan olla melkolailla normaalipainon rajoissa. En laske kaloreita, ravinteiden- enkä ruokamääriä, vaan syön The Warrior Diet -kirjan mukaisesti, vähän kaikkea. Loppukädessä ravintoni jää niukkahiilihydraattiseksi, mutta se on muotoutunut tässä kuukausien aikana luonnostaan eikä ollut alunperin mitenkään ensimmäisenä asialistalla.

Minulla ei ole ollut paastoiluni kanssa mitään ongelmia, paitsi parin ensimmäisen viikon aikana vaivannut nälkä iltapäivisin. Nykyään ei käy edes mielen vieressä syödä mitään päiväsaikaan, enkä näe mitään ongelmia jatkaa tätä vaikka loppuelämääni. Nk. sosiaalisesta syömisestähän suurin osa ajoittuu iltaan, joten ainoa mitä siltä puolelta vähän kaipaa on työpaikkalounas juttutuokioineen. Olen katsellut tätä palstaa vasta hetken, ja harkitsen ruokapäiväkirjan aloittamista tänne.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-19 19:38:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-10-22 22:08:29
Viestit: 143
Paikkakunta: Oulu
Lemmu kirjoitti:
Mulla nousee kans! Ihan perseestä, ärsyttää ihan kympillä. Voi olla, että kun olen kroppani ennenmuinoin nälkiinnyttänyt, se haluaa varastoida kaiken mahdollisen ja siksi mulle sopii paremmin säännöllinen syöminen. (?)


Lemmu, mullakin on pitkä laihdutushistoria takana kaikenmaailman kitudieettejä (eikä niistä mielikuvista puutu, jos haluat käy tsekkaan esittelyt :lol: ). Voikohan tämä olla jotenkin sidoksissa tähän..hmm.

Mulla siis tänään 5.päivä. Aattelin kokeilla vielä ensi viikon, mutta pitää kalorit kurissa tiukemmin kuin tällä viikolla ja jättää juustot pois. Ainakin enimmät :oops:

Mutta jos näin paljolta näyttää nousu, niin lopetan jo aiemmin, ja jatkan vanhaan malliin.

Tsemppiä! Ei luovuteta vaan näytetään niille!! (maggaroille)

_________________
Kuva



voi olla, että syön vielä vähän juustoa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-19 20:36:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-01-17 13:21:23
Viestit: 215
Paikkakunta: Lappeenranta
Mie siirryn nyt normaalikarpiksi. Pätkis ei taida sopia miulle sitten kuitenkaan, mutta teki se silleen tehtävänsä, että sen avulla palasin karppielämään ja löysät kilot tippui. Mutta nyt jumahti (paino) ja on ollut liian huono olo tällä rytmityksellä. Kuuntelen kroppaani ja palaan tasaiseen karppielämään.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-20 13:25:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-02 19:28:31
Viestit: 81
Kyy kirjoitti:
Olen katsellut tätä palstaa vasta hetken, ja harkitsen ruokapäiväkirjan aloittamista tänne.


Hyvä, tee se, odotan mielenkiinnolla!

Olenkin jo miettinyt kauanko jatkan tätä ja miten menetellä ylläpitovaiheessa. Alan saavuttaa tavoitettani. En halua laihaksi, sopiva riittää.

Pidän tästä erityisesti käytännöllisistä syistä. Helpottaa aamukiireessä kun ei tarvi sen kummemmin miettiä mitä syö ja mitä tekisi lounasevääksi.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-23 10:27:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-29 12:07:13
Viestit: 347
Paikkakunta: Tampester
Mä repsahdin eilen, tosin se oli suht. kevyt repsahdus. Vedin reilun litran maitoo ja puoli purkkia lidlin pähkinälevitettä. :oops: Nyt mä hokasin, että kun taas juon joka aamuista chilikahviani, niin mulle tulee hiki. Olen ennen aina hionnut kovasti aamukahvittelun yhteydessä, ja tietty muutenki, mutta nyt pätkäpaastolla (11. paastojakso alkaa tänään) on hikoilu ollut tosi pientä, jopa urheillessa. Mietinkin nyt, että onko kumminkin hyvä välillä syömäjaksolla vetää vähän enempi safkaa, jotta aineenvaihdunta pysyy käynnissä? Mulla on nimittäin ruokahalu pienentynyt niin paljon, etten ole syönyt kauheasti syöntijaksolla, mutta kuitenkin ihan masun täyteen. :smt017


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-23 11:02:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-09 10:58:23
Viestit: 830
Paikkakunta: Elimäki
Lauantaina aloitin pätkistelyn ja tähän mennes huomannu että energiaa pukkaa olee vaik muille jakaa :smt026
Hyvin oon pysynyt ruodussa eikä oo tullu haluja repsahtaa,mut tietty oon niin alussa viel jotta kerkeehän tuota.

Nälkä on koittanu muutaman kerran hiipiä,mutta silloin oon hörässy kupposen teetä tai lasin vissyy.
Syömä aikoin ei ole tullut tarvetta syödä ähkyyn vaan annokset pysyneet suht pieninä eikä silloinkaan ole tehnyt mieli napostella.
Painokin on tippunut ja vatsa pienentynyt \:D/

Ainut mikä varmaa ei oo nii kivaa,ainakaa muista että mie kokoaja hehkutan täst ihmisille ja koitan toisiakii saada kokeileen karppausta ja pätkäpaastoo :smt064

_________________
Jälleen ruotuun 01.-09 . -15kg saavutettu 14.09-09. Heinäkuu 2010 -22,5kg. Lopullisesti -30kg
Paino ruodussa ja kroppaan lihaksii ja sitä kautta muotoja...urheilullisia sellaisia!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-02 10:57:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-29 12:07:13
Viestit: 347
Paikkakunta: Tampester
Mä luulen käsittäneeni pätkiksen tarkoituksen, joten olen luopunut jäykkyydestä syömisten ja kellonaikojen suhteen, en pelkää välipaloja ja silloin tällöin olen maistellut jotain epäkarppiakin. Ja silti paino senkun laskee. Käsittämätöntä! Mä taidan pätkiä loppuelämäni. :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Upeeta! Mahtavaa!
ViestiLähetetty: 2007-02-10 04:35:15 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2005-08-29 12:31:16
Viestit: 75
Ette nimittäin ihmiset usko miten ihanalle tuntui kun löysin tähän artikkeliin kesken yövuoron! Mulla on ihan normaali syömisrytmi ollut jo nuoresta lähtien tällainen pätkäpaaston tyyppinen. Tähän asti kaikki ovat luokitelleet sen suunnilleen syömishäiriöksi.

Minä tulkitsen oman lihomiseni (vaikka se on ollutkin normaalipainon sisällä) johtuneen aika pitkälti siitä, että olen yrittänyt syödä virallisen ravitsemusohjeen mukaan. Eli säännöllisiä aterioita ja joo, aamupalakin pitää syödä! (Joka ei mulle yleensä ole maistunut)

Ihmiset on pyöritelleet silmiään, kun olen sanonut että jos illalla syö, on aamulla nälkä, mutta jos illalla ei syö mitään ei ole aamulla yhtään nälkä! Nimittäin mun elimistö vaan toimii noin.

Nyt luen noita viestejä tästä foorumista läpi, ja melkein järjestän itselleni juhlat. Koska en olekkaan niin outo ja mun tapa syödä ei olekaan välttis se epäterveellinen.

Ihanaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-13 20:33:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 17:40:21
Viestit: 853
Paikkakunta: Turku
salakarppi kirjoitti:
Mulperi kirjoitti:
Mulperi kirjoitti:
Lisäys: Nivelkivut ovat muuten lisääntyneet käsissä hurjasti nyt toisen viikon lopulla. Niitä on ollut ennenkin, mutta karppiaikana niin vähän, että olin jo ne ehtinyt unohtaa. En tiedä vielä pistänkö flunssan vai pätkistelyn piikkiin. Toivottavasti flunssan. :?


Jep, sen on pakko olla tämän pätkiksen, joka nämä nivelkivut aiheuttaa. Eilen oikean käden (/kämmenen) nivelet olivat silminnähden turvoksissa. Mistähän moinen johtuu?


Lienee kysymys kehon happamuuden lisääntymisestä ja/tai siitä että kehoon kertyneet kuona-aineet lähtevät liikkeelle.

Happamuuden lisääntyminen voi aiheuttaa nivelkipujen lisäksi pääkipua ja turvotusta. Karppaus jo sinänsä voi "hapattaa" elimistöä, mutta paasto vielä tuo oman voimakkaan lisänsä.
Tuohon voisi kokeilla elimistön puhdistuskuureja (esim. vesimelonikuuri) ja tietenkin ensimmäisenä ruokavalion muutosta, runsas vesimelonin, kurkun ja marjojen syöminen, päivittäinen kalkkilisä ja veden sijasta kasvismehujen käyttäminen paastojuomana. Pätkimiskaudella pitäisi välttää erityisesti myös sokereita, valkoista vehnäjauhoa ja kovetettuja rasvoja (vaikuttavat happamuutta lisäävästi), joihin voi ehkä tässä tilanteessa helpommin sortua.

Onko vatsa/suoli toiminut normaalisti? Kun kuona-aineet ovat poistuneet, tuntemusten pitäisi kadota. Myös suoli-huuhteluilla ja kuitupitoisella (mm. psylliym lisä) ruualla voidaan auttaa kuona-aineiden poistumista.


Suoli kyllä luistaa ruokavaliosta huolimatta (tai ehkä juuri siksi, etten panosta niihin paljon mainostettuihin kuituihin _lainkaan_). Suolihuuhtelut ynnä muut kuuluvat mielestäni poikkeustilaan/kuuriin, ei jokapäiväiseksi käytännöksi (ja sitähän tässä pätkäpaastossakin pitäisi etsiä...?) Olen paastoillut ennen karppiaikaani (pisimmillään 13 vrk mehupaastoa), enkä silloinkaan ole uskonut "kuona-aineiden liikkeelle lähtemiseen". Ketoosi se on, mikä ne kummat olotilat saa aikaiseksi. Ja ketoosi toki tarkoittaa elimistön happamoitumista. En usko juuresmehujen voimaan, niissä taitaa päteä ihan sama kuin hedelmämehuissa: parempi syödä juures/hedelmä kuin siitä puristettu mehu.

Mitä enemmän Schwarzbeiniin olen tutustunut, sitä varmempi olen siitä, että omalla kohdallani on kyse juuri liiallisesta adrenaliininerityksestä, joka käynnistyy kun olen liian kauan syömättä (hiilihydraatteja). Tällä hetkellä homma toimii siten, että syön hiukan vapaammin hiilihydraatteja, lähinnä prosenttisuklaata ja kasviksia (ja ikävä kyllä sokeriinkin olen luisunut toisinaan). Jos lipsahdan ketoosin puolelle, tunnen sen kyllä välittömästi kehossani erilaisina nivelkipuina ja päänsärkynä, sekä "ketoosihönkänä", joka melkein oksettaa.

En tiedä, mitä muut pätkäpaastosta hakevat, toivottavasti eivät "kuuria". Itse kokeilin sitä mahdollisena hyvänä elämäntapavaihtoehtona, ei toiminut minulla. Se toki ei tarkoita, ettei jollain muulla voisi toimia. Minä nyt oon tämmönen "stressiherkkä" yksilö ;)

_________________
Vähä/hyväkarppia vapaatyylillä juhannuksesta -05. Mitä sä sitten syöt? Ruokapäiväkirjaa kuvitettuna.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-31 21:04:52 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-06-13 18:30:03
Viestit: 81
Paikkakunta: Tampere
Kesäloma loppui ja hyvä kolmen viikon Atkinssi oli vaarassa loppua työpaikkaruokailujen myötä. Parin hektisen työpäivän jälkeen totesin, etten oikeastaan tarvitse lounasta (tai edes aamiaista), vaan isolla iltasyömisellä pärjää ihan hyvin. Joten olen nyt viidettä päivää jonkinlaisella ultramodifioidulla karppipätkiksellä (22h+2h), joka on toistaiseksi toiminut ihan hyvin. Nälkä ei ole vielä kertaakaan ollut aamulla tai lounasaikaan, eikä masukaan ole murissut entiseen tapaan. Ennen tätä tyyliä sain aina taistella etten olisi ollut lounasjonossa ensimmäisten joukossa..

Illalla ollaan syöty jotakin lihaa kukkiksen+voin tai esimerkiksi dippivihannesten ja creme fraiche -dipin kanssa, ja mukaan kunnon vissyä ja juustoja tai salaattia öljyllä. Satunnaisesti hiukan partista jälkkäriksi, tai mielitekojen yllättäessä aterian läheisyydessä vaikka Kingis Light tai pari palaa tummaa suklaata. Lisänä vitamiinit ja Omegat. Kalorit todennäköisesti siellä ~1200 paikkeilla ja hiilarit jossakin 20-30 rajalla.

Toimii toistaiseksi hyvin, ja ainakin minulle tarjoaa ihan hyvän ratkaisun työpäivien ajaksi. Lounaalla kun ei aina välttämättä ole tarjolla sitä kaikkein maistuvinta ja karpeinta apetta, ja nälässä alkaa helposti lipsua. Eikä tarvitse aamulla käyttää aikaa aamupalan värkkäämiseen, munia kun ei arkisin ole aikaa paistella ja se pelkkä partiskaan ei ainakaan minulla tuntunut kunnolla pitävän nälkää oikeasti lounaaseen asti.

Plussana painonpudotus - viiden päivän saldo n 0,5kg. Koko neliviikkoisen rutistuksen aikana on kadonnut jo melkein viisi kiloa! Enää toinen mokoma ja tavoite on kasassa.

:smt038


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-07 13:38:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2005-10-05 12:59:41
Viestit: 159
Paikkakunta: Joensuu
Nyt on noin viikko pätkimistä takana, samoin -2,5kg. Olen katkaissut iltapäivällä klo 15 ja syönyt syömäpäivinä myös kaikkea epäkarppimaista ja paino on silti laskee :shock: ??? Toisaalta, on minussa kyllä vara pudotakin, tavoitteena olisi -18kg pudotus.

Viikon kokemuksella osaan kertoa, että ainakin minun kohdallani tämä on herättänyt kuuntelemaan itseään, että onko todella nälkä, vai syönkö ihan vain tavan vuoksi? Parin ekan paastojakson jälkeen tuli imuroitua jääkaappi tyhjäksi ja sitten oli huono olo ylensyönnistä, mutta näkyy tuokin ominaisuus tasaantuvan pikkuhiljaa. Nyt kun saisi vielä turhat hiilihydraatit karsittua, niin mikäs tässä mennessä... Omaa oloaan kuunnellen!

Raikasta syksyä kaikille!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-07 16:59:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-05-13 21:52:39
Viestit: 1101
Pätkäpaastoa (ehkä warrioria?) voisin minäkin testata, kaikkeahan pitää kokeilla. Myös sen takia kiinnostaa, että jos sitten pääsisi repsuilusta kokonaan eroon. Mietin vaan, että miten pätkäily käy yksiin alipainoisuuden kanssa? Saako pätkistellessä tarpeeksi kaloreita, että voisi lihoa, vai täytyykö kalorit unohtaa kokonaan ja vaan syödä niin paljon kuin jaksaa? Tarviiko edes pyrkiä siihen kalorimäärään mitä normaalisti syö (mulla ~2000 paikkeilla), jostain luin ettei? Pätkistely kuitenkin vaikutta luonnolliselta tavalta syödä, ja kaikki luonnollinen kiinnostaa mua. :)

Joo, vielä pitää ottaa lisää selvää tästä.

_________________
Karppausta vapaalla tyylillä jo vuodesta 2003.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 124 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 57 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)