Koronakriisi kuulemma tuplasi kotimaisen rypsiöljyn myynnin. Hyvin ovat Laatikaiset onnistuneet pelottelussaan.
Koronakevät tuplasi myynnin – yllättävä tuote nousi hitiksi suomalaisissa ruokakaupoissa, ja sille on selkeä syyEikä Raisiossa levätä laakereilla
Lainaa:
Kaurabuumi näkyy nyt myös levitteissä
Tuttujen tuotebrändien lisäksi Bungella kehitetään jatkuvasti myös uusia valmisteita. Tuorein esimerkki Suomessa tehtävästä kehitystyöstä on kauppojen kylmäkaapeista paikkansa ottanut kaurapohjainen levite. Uutuustuotteessa kasviöljyt on yhdistetty suomalaisille rakkaaseen ruokaviljaan, kauraan.
– Uusi Keiju Kaura on kaurajuoman ja kasviöljyn yhdistelmästä syntynyt levite. Kuluttajatesteissä Keiju kauran makua on verrattu voihin. Levite sopii käytettäväksi myös ruoanvalmistuksessa ja leivonnassa, kertoo Saarinen.