karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2021-02-28 14:29:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-04-15 13:16:56 
Poissa
sintti
sintti

Palstan tutkailua ja on-off karppailua takana noin vuosi. Päätin nyt sitten vihdoin liittyä palstalle, jos täältä pientä lisätsemppiä irtoais! Kevään 2011 aikana lähti 10kg ja paino tällä hetkellä samassa mikä karppauksella saavutettiinki, mutta vyötärö on monta senttiä pulleampi :shock: Mittoja ei tuolta ajalta valitettavasti ole..

Mulla karppailu tapahtuu nyt ulkomailla ja ennen Suomeen paluuta (8viikkoa) ois ihanaa saada rutistettua nuita vatsamakkaroita vähän vähemmäksi. Puntariahan en omista, sentit ja peili tällä hetkellä ne tärkeimmät mittarit.

Huomisesta lähtien laitan mittoja tulemaan, kun en tänä aamuna muistanut mittailla ja päivitellään niitä vaikka viikottain :)

edit. Aijjoo, ja tavotehan siis on mahtua 36 vaatteisiin.. nyt puristaa ja ahdistaa..

ViestiLähetetty: 2012-04-16 08:56:32 
Poissa
sintti
sintti

Nyt on jälleen kerran herätty uuteen aamuun 12 tunnin yöunien jälkeen.. Odottelee sitä kevään virtapiikkiä, vaikka täällä onkin jo kohta kesä :smt102 En tiedä tuliko mitat tarkalleen oikeista paikoista mitattua, mutta mulle riittää kunhan ne on sitte tulevaisuudessa samasta paikkaa mitattu ..

Vyötärö kapein: 77cm
Vyötärö navan kohdalta (se levein kohta): 90
Ahterin leveys: 101 (vaikkakaan en halua kutistuttaa sitä enempää, tykkään muhkummasta :lol: )
Reisi: 57

Kyllähän tuo vyötärö navan kohdalta järkyttää! Kuukausi sitten se oli 86cm ja viime syksynä muistan mittailleeni 83cm..

No etiäppäin sano mummo lumessa. Tästä on vain kaksi suuntaa ja minä valitsen sen joka vie alaspäin 8)

Pituus 165cm ja paino viikko sitten mitattuna 63kg, eli normipainon sisällä tiivistellään. Ei oo kivaa kun maha on niinkuin Pallas-tunturit :evil:

ViestiLähetetty: 2012-04-17 20:30:43 
Poissa
sintti
sintti

Vau! Tänään oli kyllä niin mallikelpoinen päivä että! Ei haluttanut makeita ja makrotki ihan kohdillaan 2 kerran syömisillä =D> Tätä tahtoo lisää! Tänään oli tosin koulua niin se helpotti asiaa. Vapaapäivinä sitä vaan jotenki huomaamatta tulee kuljettua koneen ja jääkaapin väliä.. jotain pakko mussuttaa koko ajan :oops: Katotaan miten muijan käy, huomenna ois taas vapis.. :shock:

ViestiLähetetty: 2012-04-19 14:06:18 
Poissa
sintti
sintti

Hmph. Milleköhän sitä tänään alkais.. Aamu lähti hyvin käyntiin minuuttimuffarilla. Sit tekemään ryhmätyötä puolen päivän aikoihin ja yks ryhmäläisistä vaatimalla vaati, että saa tarjota lounaan.. Enhän minä voinu siihen sanoa eitä kun toinen kerta ihan oikeasti vaatii (hällä ei siis mitään tietoa mun ruokavaliosta). NO peruna ja nuudelithan ne siellä tervehti :evil:

Sen jälkeen kävin kaupassa täydentämässä kermavarastoja ja mikä siellä hyllyssä olikaan! Mun kauan kaipaama limited edition maitosuklaa! Pakkohan se oli aukasta ja "maistaa" kämpille päästyä, mutta ei sitä koko levyä (100g) ois tarttenu silti syödä.. #-o

Ei siinä muuten ois ollu mitään, mutta vedin eilen illalla samankokosen levyn huomaamatta opiskelujen ohessa. Ja minä kun just eilen päätin etten sokeria omilla rahoilla osta. Pyh ja pah!
Aamulla oli tosin sentti kadonnut vyötäisiltä, mutta niin.. katellaan sitä maanantaina..

ViestiLähetetty: 2012-04-24 20:25:38 
Poissa
sintti
sintti

Jaaha, jäi eilen kiireessä kirjailematta mittaukset:

(Suluissa vanha)
Vyötärö kapein: (77) 75cm
Vyötärön napa: (90) 89cm
Peppu: (101) 100cm
Reisi: 57cm

Tulihan sitä muutosta vaikka suklaa maistukin! \:D/ Mutta siihen mättämiseen johti varmasti ihan hormonaaliset syyt.. ja toisaalta hyväkarppiinhan tuon suklaan hht riittää vallan mainiosti (yht 60hh päivälle), mutta se sokeri.. [-X
Ja muutenki oon huomannu että tää on paljon rennompaa näin mittanauhan kans ku puntarin, ei tuu obsessiota mittailusta. Hyvä kun ees muistaa :lol:

Tämä viikko menee todennäköisesti hurjasti juhlien, mutta sen jälkeen palataan varmasti ruotuun kun tää karppailu on vaan niin kivaa :wink:

ViestiLähetetty: 2012-04-28 00:05:01 
Poissa
sintti
sintti

Tässä on nyt oltu aika paskasella dieetillä pari päivää.. Joku ruokamyrkytys kai ja tavaraa tullu joka suunnalta ulos :smt078 Onneks tänä aamuna olo helpottu sen verran että sai jotain kiinteää alas. No en oo tosin oikein uskaltanu syödä mitään, niin vedin sit 4 sämpylää voilla.

Aamulla mittailin huvikseni niin vyötärö navan kohdalta oli huikeat 84cm :shock: Tosin kyl minä luulen, että se on takas lähtölukemissa maanantaina kunhan saan kunnolla vedettyä ruokaa taas.

Mutta nyt parannellaan. Ihanaista viikonloppua karppilaan .

ViestiLähetetty: 2012-05-02 12:44:13 
Poissa
sintti
sintti

Taas viikko takana. Ihan karpeimmasti ei menty mutta sallittakoon se nyt kun kipeänä oltiin..

Vyötärö kapein (77) 75cm
Vyötärö napa: (90) 87cm
Peppu: (101) 100cm
Reisi: 57cm

Vappuna tuli herkuteltua niin syöden ku juodenkin. :oops: Noh, Nyt taas skarppina! 5 viikkoa kotiinpaluuseen!

ViestiLähetetty: 2012-05-07 13:59:35 
Poissa
sintti
sintti

Ei ihan täydellinen viikko takana, sillä päätin sitten kuitenkin vain rento/hyväkarppailla tuonne Suomeen paluuseen asti. Täällä tulee kuitenkin kaikkia uutuusruokia vastaan ja säälihän se olis kieltäytyä, kun ei tiedä saako ikinä enää toista mahdollisuutta.. Mutta kuitenkin yritän pitää sen kohtuuden niissä herkuissakin :wink: Nyt siis painonhallintaa. Jääköön painonpudotus sitten sinne Suomeen ja voisihan sitä ilmottautua tuohon uuteen kesäkampanjaankin sitten 8)

Laitetaan näitä mittoja nyt kuitenkin, kun muutosta kerran tapahtuu:

Vyötärö kapein: (77) 74cm
Vyötärö napa: (90) 88cm
Peppu: 100
Reisi: 57

ViestiLähetetty: 2012-05-07 18:56:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänne kukaan sanonut mitään, vaikka tulosta tulee [-X

Jaksaa jaksaa

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-05-08 10:15:53 
Poissa
sintti
sintti

Oli pakko tulla heti aamusta tuulettamaan! VYÖTÄRÖ NAVAN KOHDALTA 85cm TÄNÄ AAMUNA! Voi tätä riemua! Tuli syötyä aika reippaasti maitosuklaata eilen illalla, niin en ollu oikein uskoa silmiäni ja pariin otteeseen mittailin. Taidampa pysyä tällä rentokarpilla, jos sillä kerran näin helposti näkyy tuloksia :smt041

Edit. Ooh, vierailijoita 8-[ Niin innoissani tänä aamuna, että meni vallan ohi. Kiitti iso isä tsempeistä! :smt080

ViestiLähetetty: 2012-05-08 11:36:19 
Poissa
labrakarppi
labrakarppi

Mä tuun tänne kans kannustamaan ja hyvinhän sulla on nyt menny :)

Päiväkirjat eivät kuole, ne vain lakkaavat reagoimasta.

ViestiLähetetty: 2012-05-08 20:11:26 
Poissa
sintti
sintti

Ihanaa, tervetuloa vaan emelle ja kiitos tsempeistä! :smt039

Tänään on ollu kyllä herkkupäivä! Aamusta maailman parasta "puuroa", jonka oon joskus MarjoL:n hyvänolon päikystä nyysiny (alkuperäinen Annika Dahlqvist?). Ihan vaan kananmunia, kermaa ja kookosjauhoja. Namnamnam! Ja koska olin laiska enkä jaksanut kaupassakaan käydä, niin loihdin ihan yberhyvää jämäruokaa kaalista, sipulista ja pekonista =P~

Tämä on mulle ihan uutukaista sillä yleensä en osaa kokata, ihan oikeesti. Kaikki ruoka menee yleensä pilalle, palaa pohjaan jne. :oops:
Huomenna yritykseen lassaka ja aamiaismöttöset. Minä niin toivon että onnistuis [-o<

Nyt esitelmää huomiselle loihtimaan!

ViestiLähetetty: 2012-06-11 23:33:25 
Poissa
sintti
sintti

Huhuh! Paluu Suomeen on nyt tehty. Tänään tuli sit punnittua ja huimat 67,5 kiloahan siellä puntarissa komeili.. :oops: Syypää taitaa olla lähinnä se alkoholi mitä tuli nautittua melkein päivittäin loppuajasta.
Nyt sitten liitytään painokampanjaan ja tavoitehan on siis saada ainakin se 4,5kg pois. Miksei enemmänkin jos on lähteäkseen.. Se 58 on ultimate tavoite, mutta ei sillä mitään hoppua oo.
Eli tulevaisuudessa laittelen viikottain ylös myös painon.

ViestiLähetetty: 2012-06-12 01:06:04 
Poissa
labrakarppi
labrakarppi

Don't worry, oon kuullu muiltakin täällä, että matkan jälkeen on tullu muutama kilo lisää puntariin ja ei se niin hirveetä oo, kun oot jo oikealla polulla :)

Päiväkirjat eivät kuole, ne vain lakkaavat reagoimasta.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00