karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:52:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-02-07 14:47:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-08-15 12:40:35
Viestit: 10065
Paikkakunta: Lappeenranta
Tsemppi :hug: sulle, kaikenmoista oot kestäny, ei ihme että ajatukset pyörii päässä. Ihmisen elämä voi olla niin pienestä kiinni, sinäkin sen jouduit kokemaan, mutta onneksi kaikki meni hyvin.
Ootko nyt miettiny että jatkatko karppilinjalla vai mitä?

_________________
"niin makaa kuin petaa"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-07 21:45:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
miahkristiina kirjoitti:
Tsemppi :hug: sulle, kaikenmoista oot kestäny, ei ihme että ajatukset pyörii päässä. Ihmisen elämä voi olla niin pienestä kiinni, sinäkin sen jouduit kokemaan, mutta onneksi kaikki meni hyvin.
Ootko nyt miettiny että jatkatko karppilinjalla vai mitä?


kiitos! lämmittää aina kun joku kommentoi! :) onhan tässä ollut kaikenlaista. ja jos miettii, on se ihanaa, että tämänhetken suurin harmi on liian iso maha!! :roll:

kyllä mä aion jatkaa karpilla. ollut jo ruokavaliona lepsuna, mutta kuitenkin, jo vuodesta 2006? :) luulen, että kun en kerta voi lopettaa näitä pillereitä (minipilsut) kun endometrioosiin syön.. kai mun pitää vain hyväksyä tää tilanne ja vain jaksaa eteenpäin.. ](*,)

1. olen läskimpi kuin haluaisin
2. kilot on ja pysyy tiukasti
3. miettiä, kuinka iso olisinkaan jos en karppais.
4. pitää muistaa liikkua ja nukkua
5. ja tsempata eteenpäin, vaikkei mitään missään näkisi

eli ehkä unohtaa laihtuminen, ja tuhannella senttien ja kilojen tsekkailu, mutta jättää repsut ja katsoa joskos jotain tapahtuisi....

.... tai onhan aina se vaihtoehto, että vetää tuhannen tiukemmalle karpille ja liikkuu vielä enemmän. :smt090

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-09 17:22:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
mmm... uunissa punajuuri-lanttu-sipuli-porkkanaa valkosipulin, sitruunan ja suolan ja pippurin kera. sekä rosmariinia... mmm, herkkua. hiilaripitoisempi päivä tänään. lisäks vielä kukkis-parsakaali-vihreitä papuja kermassa ja valkosipulissa.. ja päälle parasta parmesaania... sitten siihen kaveriks punkkua ja voissa paistettuja porsaan kyljyksiä.... tänään on namipäivä, kun vkl menee töissä... nammnam

=D>

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-13 16:35:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
hmm. mittailin.

ja sitten vedin levyn suklaata.. öö syytän krapulaa ja väsymystä. mutta oikeasti, se vain oli niin hyvää.. :oops:

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-13 20:02:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-26 14:57:08
Viestit: 1772
Paikkakunta: Malta
Vastavierailulla :smt039 Eipä ihme etten löytänyt sun päikkyä ruokapäiväkirjojen puolelta, täällähän oli tällainen osio jota ole aiemmin vielä lukenutkaan :D Mutta nyt kun tänne eksyin niin merkkaan tämän ja tulen myöhemmin paremmalla ajalla lukemaan tarkemmin :)

_________________
Kuva

Vanha ruokapäikky http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=60930
http://lintzinmietteet.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-06 22:12:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
kirosana. kuvaus tänhetkisistä fiiliksistä.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-20 10:03:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
siis mä oon niin kyllästynyt. joo. sentit samat

vyötärö 77
tissit 102
ei jaks. ei hemmetti

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-18 13:38:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
kävin vähän matkustelemassa ja töitä ja koulua on ollut... paljon. niinpä tänne kirjoittelu on jäänyt vähemmälle.. ja myönnettäköön, että tietyt ja tietynlaiset fanaattiset karppaus ja/tai liikunta/ruokajutut vaan rupesivat pienoisesti ärsyttämään.. "sun pitää tehdä just näin koska mä tiedän hei parhaiten"-asenne ylipäänsä on ärsyttävä tällaisen auktoriteetteja halveksiville.. antifanaattisuudessani olen fanaattinen. niin. nojoo.

eniveis... tein jotain radikaalia. lopetin. LOPETIN. siis minipillereiden syömisen. kääk. tää on nyt väliaikainen ratkaisu, mutta haluan tietää miten se olooni vaikuttaa, vai vaikuttaako ollenkaan. kuukausi minimi, mielelläni olisin pari kolme kk ilman. no, endometrioosini tuskin siitä miksikään muuttuu, sen vertaa lievä on. kiinnostavaa on nähdä, jos päänsärky ja neurologiset oireet muuttuvat. saattaa olla pillereiden sivuvaikutus. jännää..

ja tietenkin turhamaisuuttani eniten kiinnostava: laihdunko helpommin, tai häviääkö tää jatkuva turvotusfiilis.. tapahtuuko siis läskeilleni mitään! jännityksellä seurailen.

no, syömisestä sen verran, että italiassa söin myös pitsaa, pastaa ja yhden (siis mitävittuukäsittämätöntä, luulis, et ainaski 10000?!) jäätelön -- sekuntiakaan katumatta, eikä edes tullut paha olo. :D

mitenkäs kanssakarppaajat? :)

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-04 10:36:15 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-03 11:09:52
Viestit: 3026
Paikkakunta: Uusimaa
:smt006
kiva kun kävit kommentoimassa sivuillani.
tsemppiä sullekkin ja yritetään päästä taas kunnolla kiinni tähän karppauksen ihmemaahan :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-18 12:00:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
noniin musertavia uutisia mulle.. kokeilin tänään mekkoa, joka puol vuotta sitten just ja just meni kiinni, mutta meni kuitenkin. no tietenkin nyt se on _vieläkin_ tiukempi. no, sen sitä saa kun ei oo pysyny karppidieetillä, vaan lähinnä pelleillee, dokaa ja reissaa... ...

nyt lenkille mars. (hyvä tapa mitä yritän ylläpitää) vittu mä en jaksa itkeä omaa läskiyttäni enää. siis joo, on läskimpiä ihmisiä kuin mä, mutta se ei merkitse mitään. se on käsittämättömän masentava tunne, että ei mahdu omiin vaatteisiinsa, eikä tunnista itseään valokuvista.. ja joo, elämssäni on muuten kaikki ihan mielettömän hyvin, että onhan se positiivista jos tämä on suurin suru. enkä ole terveyttä uhkaavan lihava.. no.. en edes viitsi päivittää tikkeriä.

tsemppiä kaikille.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-18 12:17:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
niin. ja satsaankin painon tippumisen tilaan nyt lähiinnä siihen, että ensin saisin lantion ja rinnanympäryksen alle sataan ja vyötärö 75cm. sitten katsotaa

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-09-24 21:41:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
huhhuh.

nyt on hetki jo mennyt enemmän hyväkarppina juoppona... vittu taas. :D

joojoo. oon laihtunu. jee.

pääsen kilpparitesteihin, jee.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-09-25 19:25:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
mä olen löytänyt tanssin uudestaan, maksaa liikaa, mutta minkäs teet.

voisin tanssia vaikka joka päivä tuhat tuntia! se on loistavaa..

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-10 09:49:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
murrsu kirjoitti:
mittailuja, nyt enempi.. ja joojoo, onhan ne ehkä isommat kuin jossain vaiheessa tätä päikkyä.. :D mutta tästä alaspäin prkl. ens viikolla uudet mitat. nyt on SKARPIT 7 viikkoa edessä

rinta: 100cm
rinnan alta: 83cm
vyötärö: 77cm
makkara: 93cm
lantio: 103cm
kädet: 30cm
reidet: 64cm
pohkeet: 39cm



mursukan reisistä on lähtenyt 4cm!!! mitä ihmettä.. onko tää pyöräily (noin puolisen vuotta aktiivisesti) ja tanssin aiheuttamaa? :D

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-10 10:42:53 
Poissa
Ilveilijäbarbi
Ilveilijäbarbi

Liittynyt: 2006-05-04 13:31:51
Viestit: 4150
Sun mitat on jotakuinkin samat kuin mulla Tai muutaman sentin pienemmät. Höh, ja läskeistäs puhut.. :shock:

_________________
Koodilla WEP390 iHerb-tilauksesta 5$ alennusta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-10 11:47:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Teea kirjoitti:
Sun mitat on jotakuinkin samat kuin mulla Tai muutaman sentin pienemmät. Höh, ja läskeistäs puhut.. :shock:


ou nou, pahoitteluni! :) Ei mitenkään ole tarkoitukseni loukata, itseäni vain sanon läskiks. Joku toinen saatta samoissa mitoissa näyttää ihan erilaiselta! :) ja siis, en ole mikään älytön läski, mutta olen täällä foorumilla päättänyt, että en kaunistele asiaa. lihava mikä lihava, hah. voisin myös sanoa itseäni ylipainoiseksi, paksuksi, pulleaksi, pyöreäksi, kurvikkaaksi tai vastaavaa.. olen tietenkin noitakin. kuitenkin olen päättänyt mennä läski-nimityksellä täällä foorumilla. ...

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-12 10:19:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
oon kelannu farkkuja... siis minkä ihmeen takia oon käyttäny sellaisia matalia? ei sovi mun vartalolle.. ei kaikkien tarvii olla high waist, mutta edes normaali.. :D

nytkin kun kokeilen vanhoja, okei, onhan ne vähän kireitäkin, mutta se mataluus! yäk.

mitä mieltä muut?

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-12 11:11:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
niin ja sitten vielä sellainen juttu. EI kannata syödä pastaa kuukautisten aikana, turvotus on maximus... :D

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-07 15:27:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
noniin mursukan senttejä sitten

reidet 59cm
tissit 99-100cm
vyötärö 75cm
MUOKS ja peppu 100cm


c'est incroyable!!!


en oikein tiedä mikä on, mutta pienempi oon noin vuoden jumin jälkeen. cool

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-19 21:43:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
ja-a. Ajattelinpa kertoa, että jos haluatte ottaa ripsipidennykset, miettikääpä toiseen kertaan. Onhan ne nätit. ja kivat. ja ihanat. ja se, ettei tarvitse laittaa niin paljon meikkiä. joo. hmm. Ainakin kannattaa miettiä jos on omasta takaa jo kauniit ripset. (itselläni on, olen aina sen saanut kuulla...)

itselläni on pitkät, mustat ripset. tosin ne on aika suorat. no, otin sitten tollaset ripset. ja olihan ne siistit. MUTTA nyt kun niitä rupeaa tippumaan oikein kunnolla, siis niin, että suurin osa on jo omia.. voi EI. ihan hirveätä. Pakko laittaa enemmän meikkiä, kuin mitä muuten, koska muuten näyttää .. no hirveältä. niin ja tänään, niitä ripsiä tippui 5 + omat! Helvetti. Ja se, että ei muka omia ripsiä rasita, hahahah. mikä vitsi! todellakin rasittaa, ja ei, ei ole kyse "optisesta harhasta". Mun ripset on nyt paljon lyhyemmät ja harvemmat kuin ennen. nytkö sitten lisää laittamaan, että varmasti ei oo jäljellä ainuttakaan? :D hah, ain't gon happen.

nojoo, sellast tänään. tosin kova usko, että ripset kasvaa takaisin... (jos mä sen tähänkin kirjoitan, niin se ehkä on totta)

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)