karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-30 00:04:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 57 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-12-16 09:36:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
olen huomannut, että syön liian vähän. (ja repsuilen liikaa.) ylläri. koomakulutus on noin 1600 kcal ja melkeinpä aina menee kalorit sen alle... :/ ei huva. ehkä kookosöljy auttaa siinä.. ehkä siinäkin syy, etten laihdu (niin nopeasti kuin "pitäisi")????

aamuisin on todella paha olo, melkein oksettaa ja on todella vaikea saada mitään suusta alas.... :( mikä avuksi? pakko syödä aamulla jotain, tai sitten lounasaikaan on ihan liian nälkä... :cry: joka johtaa ähkysyömiseen.

hmmhmm.

#first world problems

ja joo, eilen tein maksaa, kun se on "niiiiiin terveellistä" ja sisältää rautaa ja muita hyveitä, mitä multa ehkä lievästi puuttuu ruokavaliosta... mutta mutta, se oli pahaa. en vain pysty syömään sitä. sain alas noin 100g (?) kovan kamppailun jälkeen.. :( harmittaa ihan vietävästi, kun siitä sais niin paljon hyviä juttuja.. mutta kun se maistuu mun suussa niin helvetin pahalle.. nyyhky

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-16 11:31:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Moikka! Jäin lukemaan sun juttuja, paljon löytyy samankaltaisia ajatuksia. :) Pituuskin on sama ja mitat tällä hetkellä aikalailla samoissa lukemissa myös.

murrsu kirjoitti:
ja tästä on siis alaspäin vielä matkaa on, ainakin siihen 70kg, mutta mielellään 65kg. netin mukaan mun ihannepaino olis 58kg. :shock: hahahahhaha. joo. EI. ton verran painoin kun olin 13. että en ihan sellaiseen painoon taida tähdätä. mä olisin kamalan näköinen. tyyliin luuta ja nahkaa. yäk. ihan sama mitä jotku BMIt väittää, tai netin ihannepainolaskurit.. mulle aivan yks ja hailee. ei käy.
Tämä varsinkin pisti naurattamaan. :D Luuranko tosiaan. Milloinkahan olisin viimeksi ollut alle 70 kg... Yläasteella ehkä? Ja alle 60 kg nyt on ihan uskomatonta utopiaa. :D Ehkä ala-asteen alussa paino oli niissä lukemissa. Ja en siis ollut kouluaikoina läski, vaan olin urheilullinen ja lihasta löytyi jo sen ikäisenä.

Maksasta sen verran että se on yksi mun suurimmista herkuista, mutta mies ei siedä sitä ollenkaan. Siis haluaisi kyllä syödä ja uskaltautuu maistamaan silloin tällöin, mutta hän saa maksasta ihan fyysistä pahoinvointia. Joskus pelkkä hajukin aiheuttaa pahoinvointia, joten mä teen maksaa silloin kun mies sattuu syömään muualla. Ei se vaan kaikille sovi. :?

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-19 12:26:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
tässä sitten tänpäiväisiä mittoja, vkl meni suklaata ja oikeata sämpylää ... tuntuu, että noi senttien pienentymiset on mittauksen syytä.. laitetaan kuitenkin. alavartalovoittoista pienentymistä, jee.. sais olla kokovaltaisempaa

viikko sitten ------ tänään
rinta: 100cm ------ 100cm
rinnan alta: 83cm ------ 82cm
vyötärö: 77cm ------ 77cm
makkara: 93cm ------ 92cm
lantio: 103cm ------ 102cm
kädet: 30cm ------ 29cm
reidet: 64cm ------ 63cm
pohkeet: 39cm ------ 39cm

kaula: 35cm ------ 34cm
ranne: 16cm ------ 15,5cm

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-21 17:53:43 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-03 11:09:52
Viestit: 3026
Paikkakunta: Uusimaa
Kyllähän jo viikossa sulla lähtenyt senttejä ! Mulla olis joulukuun vika päivä mittaus. Teen n kuukauden välein. Tosin tuntuu et mitään ei oo varmaan lähtenyt kun missään vaatteessa ei tunnu väljyyttä.Oltiin miehen kanssa laivalla ja aina haluais näyttää hyvältä niin isoista peileistä kun sieltä itseänsä katteli niin meinas itku ja yökötys tulla. Karkkihyllyjen kohdalla nappasin yhden pussin hyttiin ja ahmin sen .Mulla oli niin kova usko et kiloja ja senttejä tähän mennessä olis lähtenyt PALJON enemmän. Mutta ei oo.Minkäs sille sit voi.Ei auta murehtiminen.
Mä yritänkin nykyään vaan aatella et syön terveellisemmin ja keho kiittää.Se kai oiskin tärkeintä.
Mutta oikein hyvää joulun aikaa sinulle :smt049

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-31 13:28:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
noniin ja hei hei!

senttejä en kehtaa laittaa. ainakin +100. painoa kans.

kuten arvata saattoi, näkyy jouluturvotus ja darrasipsit olossa ja turvotuksessa. no. pari päivää syön enemmän hiilareita vielä (perunaa, täysjyväleipä) ja sitten maanantaina liikunta ja hiilarit pienempään.. jos nää repsuilut ei lopu, mä lihon noin tuhanteen kiloon. ja alkoholi pitäis pannata kokonaan. prkl. sekään ei onnaa. mutta, ehkä jos 7.1. eteenpäin lopettais alkoholin kokonaan. ehkä lasillinen tai pari punkkua viikossa, jos se ei siinä pysy niin sitten nollatoleranssi - niin pitkäks aikaa kun mahdollista. joo. ehkä se auttaa, etten repsuile (ei oo darrapäiviä = ei sipsejä ja limua). ja ehkä pienentyminen lähtis käyntiin taas.. ??

aika epätoivoista, mä inhoan peilikuvaani. mä inhoan p-pillereiden tuomia raskausarpia. ne tuli hemmetti yhdessä yössä. mä inhoan sitä, että mä en mahdu mun vanhoihin (ennen löysiin) vaatteisiin. mä inhoan nähdä valokuvia itsestäni - "kuka toi vitun läski on?". ennen sentään pidin naamastani, nykyään sekin on pyöreä kuin omena! mä oon miettinyt kilpparivajetta.. koska lihoin 15 kiloa lyhyessä ajassa, aina palelen ja ruuminlämpö on 35,7 eikä kuume nouse ikinä, väsyttää aina.. iho kuiva kun mikä.

nyt on kriisi. en tiedä mitä teen. jatkaako karppausta näin vai pitäiskö muuttaa ruokavalioo? ja miten? :( mä en tiedä, mä en vain jaksa inhota itseäni koko aikaa. tuntuu, että ei oo tarpeeks itsekuria mihinkään.. mä oon ruma paska läski ja laiska.

sellanen päivä tänään. ehkä eilisen hirveä darra vaikuttaa tähän morkkikseen...

joo morjens. :(

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-31 19:22:28 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-03 11:09:52
Viestit: 3026
Paikkakunta: Uusimaa
Hyvää ja onnellista uutta vuotta :hug:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-03 22:06:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
kiitos Hatuntekijä!! :) samoin sinulle!!

murrsu kävi bodypumpissa ja jumalauta, lihakset näkyy! :D vähänkö siistiä... edelleenkin on matkaa tavoitteeseen, tää viikko menee vähän enemmillä hiilareilla. ..

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-04 00:47:41 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-09-19 16:23:36
Viestit: 4
Uppouduinpa lukemaan juttujas ihan täysin. kuulostaa NIIN MINULTA!!! :lol:
Mulla on todella huono itsekuri. oon viimeiset 2 vuotta ajatellu että NYT lähtee nämä ylimääräiset 15kiloo veks. MUTTA... tässä sitä ollaan EDELLEEN #-o Kuinkahan monta eri laihdutuskuuria oon alottanu-ja lopettanu...nyt oon ollu 2päivää ihan vaan terveellisellä ruokavaliolla laskien kaloreita, mutta minä eikä mun perhe kestä mua ku oon nälkäinen KOKOAJAN eli siis pahalla tuulella aivan kokoajan.
Päätin tässä (taas) että nyt sitten kunhan aamulla herään, alkaa kunnon ketokarppaus.
...mitenkähän sen sais kestämään viikon pidempään repsuilematta..siiinä meikäläisen haaste. :oops:

loppuvuosi tuli vedettyä kaksin käsin herkkuja ja kaikkee mahdollista törkyä. :( ja paino nousi semmoset 4kg.
Painan siis nyt 66.6kg ja pituutta 160. Ei siis mitään hurjaa ylipainoa mutta kauhea vanne mahassa ja mitkään vaatteet ei enää mahdu päälle. Peiliin en oo vilkaissukaan.

OKSETTAVA OLO yök yök!

Tsemppiä sulle ja jatka kirjottamista, täällä seurataan tästälähin säännöllisesti :P

_________________
Kilot saa kyytiä!! Lähtö: 160cm, 64kg -> tavoite: 55kg.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-12 16:30:33 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
moikka sulle kisulit33 !! :) kiva kun löysit tän mun itkemispäikyn.. ;) kyllä se hei siitä, eikä sulla tota painoa ihan hirveästi tosiaan ole liikaa, treenaatko ollenkaan ja mitä? :O miten sellanen yksi päivä kerrallaan toimis sulla? hihhi, itse en ole mitään muuta tehnyt, kuin karpannut.. joskus 11v kun kuvittelin olevani epäterveellinen paksu kirjoitin itselleni listan, jossa oli ehkä 20 käskyä. eka oli "syö vähemmän sokeria!", sitten oli tyylillä kato vähemmän telkkaria ja liiku enemmän, ole kiltimpi ja mitämitä hahahh.. en edes ollu läski lapsi, enkä ilkeä. siitä enempää jossain aikaisessa vuodatuksessa.. sen listan laitoin sitten sängyn yläpuolelle.. no siitä se sitten lähti - sokerin välttely nääs.. :D

itse olen nyt vähän rennommalla karppauksella (ihan pikkasen enemmän hedelmiä ja täysjyvää) ja tiukemmalla treenauksella, kun repsuja tuli liikaa.. logiikka on, että jos sisältää enemmän ruokavalioonsa, niin ehkä repsuja on vähemmän sitten? toinen on, että nyt loppu alkomoolin lipitys. eka yritän pitää "kerran viikossa KOHTUUDELLA"-linjan ja jos se ei (todennäköisesti) toimi, ryhdyn väliaikaiseksi absolutistiks... mä oon enemmän kaikki tai ei mitään luonne. :D

mitäs muuta. mulla on häihin (kaasona) puolisen vuotta aikaa, ja perkele (!!) en aio olla läskin ja rumin morsiusneito!! :D hah. ja toisekseen on kesän lopussa tiedossa parin viikon reissu välimeren lämpöön.. en halua tänäkin vuonna katsoa reissukuvia jälkeenpäin ja miettiä "kuka hitto toi himmee läski on??!!" :D tahtoisin vain pienemmäksi, ja timmimmäksi. ei mitenkään hirveästi, joku 100kg ja 100senttiä riittäis. kohtuudella liikkeellä heei. ;)

tissit on kasvanu, rinnan alta pienentyny (moimoi selkäläskit), mutta tissit ei mahdu mihinkään. :O ei kiva. sais sen sijaan "kiinteytyä" ja pienentyä ihan vähäsen.. just ompelen kaksi mekkoa, jotka on molemmat kokoa 44-46, pienemmäks. sellaset 10cm lähtee kaikkialta muualta kuin tisseistä.. ihan kiva sinänsä, vaikka tietenkin vähän ärsyttää, että munkaltaiselle tiimalasihkolle ei tehdä sopivia mekkoja.. no. noista kokovalituksista aikaisemmassa viestissä.. ja olen liian pieni ketjukauppojen "isojen tyttöjen" mallistoille, sitäpaitsi ne on yleensä aika rumia, ja istuu huonosti! wtf. eikö muka paksumpi sais hyvinistuvia vaatteita hankkia? pelkkiä säkkejäkö? H&M on lisännyt normivaatemallistonsa kokoja 46 asti. kiva, mahtuu tissit. no, ennenku oon koko(j)a pienempi en sitten osta vaatteita. parempi niin. just tilasin bikineitä -- mitä toiveajattelua. no toisaalta, ihan sama, kyllä mäkin saan rannalla biksuissa olla. löytyy sitten uimapuku uimahallikäyttöön.. :D

ensi viikolla pään MRI. pelottaa ihan helvetisti. ei itse toimenpide, vaan tulokset.. mitä jos jotain löytyy jnejnejne.. :(

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-13 13:09:33 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
eli tähän mennessä vyötäröltä ja lantiolta, HMn ihanasta pitsimekosta kokoa L, on poistumassa 8 senttiä edestä (muotoonompeleminen -- hemmetti mekko on kuin säkki! :D )ja takaa lähtee 13 senttiä ihan vain pienemmäks säkiksi.. !!! jeesus. mitä sitä ei tekisi, että tissit mahtuu mekkoon.. :D ehkä laitan kuvia tänne valmiista, jos USKALLAN... :D

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-18 17:48:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
kauan pelätty päivä on ohi. pään magneettikuvaus oli eilen, saanpahan ainakin paperit, että aivot löytyy - jos ei muuta. otin rauhoittavaa, (sai hoitsulta) kun on ahtaanpaikankammo. hyvä juttu, eilinen meni pilvessä, en stressanut ollenkaan.. tänään? ahdistaa ja pelottaa. yritän olla niin kuin tavallista, mutta tuntuu, että ei ole väliä mitä syön esim, tai liikunko, tai laitanko farkut jalkaan. käyn koulussa ja kaupassa ja elän, mutta ... ei jaksa miettiä tulevaisuutta, kun on epävarmaa, onko tulevaisuutta ollenkaan. miten mä selviän tästä viikosta, ennekuin tulokset tulee, ja vielä kauheampaa... mitä sitten kun saan tietää tulokset?! entä jos.. ja sille polulle en edes halua mennä. vaikka öisin en unta saa... eli tällä hetkellä ruokavalion miettiminen ei ole ykkösasia, eikä muuten läskitkään.. toki syön kuitenkin karpish ja luonnollisesti (mikä on mulle normaali, heh), en syö niinkuin VT tietenkään!!

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-18 18:14:10 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-03 11:09:52
Viestit: 3026
Paikkakunta: Uusimaa
sullahan on mielettömästi senttejä lähtenyt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D> =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-19 10:42:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
hullu hatuntekijä kirjoitti:
sullahan on mielettömästi senttejä lähtenyt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D> =D>


kiitos, ja onhan niitä lähteny jos vertaa vuoden takaiseen, totta! mitäs hatuntekijälle kuuluu?

sitten toisaalta, huomaan, että on kropan muotokin pikkasen muuttunut. osin "naiseus" on muokannut, eihän sitä 17-18v vielä ole ihan valmis.. eikä kai voi edes haaveilla mahtuvansa samoihin vaatteisiin kuin silloin? vai voiko? mä ainakin, mulla on kaappi täynnä sellaisia vaatteita tossa odottamassa... lantio on leventyny ja tissit kasvanu.. tissin alta mitta pienentynyt.. lantio leveni siis jo ennenkuin läskiinnyin.

tilasin hmstä ihanat biksut.. jotenkin kuvittelen, että olisin niissä edes siedettävän näköinen.. mistä tätä itsevarmuutta oikein tulee.. :D

tänään jaksaa paremmin, eilen en jaksanut mennä shbam tunnille... :( väsyttää ihan sietämättömän paljon.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-19 11:12:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Tsemppiä tuloksien odottamisen kanssa. :hug:

Mä yritin käydä vaateostoksilla viime viikolla, mutta annoin periksi kun ei löydy mitään sopivaa yläosaa. Samoja ongelmia kuin sulla. ;) Teen sitten itse, prkl. Löysin kivan mallin kirjaston Burdasta, ostin kangasta ja nyt on kaikki levällään olohuoneen pöydällä. Katsotaan miten menee, viimeksi ommellut jotain vaatetta muistuttavaa 15 vuotta sitten. :D

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-23 09:19:33 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Miffu: kiitos!! jännittää kyllä... mikä ahdistukseen auttais.. :D

ahdistaa, ahdistaa.. (muoks: ei kilot ja koko, vaan MRIn tulokset!!!) parin viikon tai kk enemmät hiilarit näkyy senteissä, ei niinkään kiloissa.. no huomenna mä tiedän, onko mulla aivoissa jotain mikä ei sinne kuulu vai ei ja se sitten määrittää miten suhtaudun ruokavalioon sen jälkeen..

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-25 09:47:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Noniin olen saanut tulokset MRI:stä. Ei ole kasvainta päässä, ainakaan näillä näkymin. Helpotti. Palailen ajattelevampaan ruokavalioon pikkuhiljaa. Vaikka tämäkin on hyvä. Ihana, että saan elää. Tälle vuodelle on tiedossa niin paljon ihania juttuja. Hyvää päivänjatkoa ja tsemppiä kaikille! :) tänään on hyvä päivä.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-25 14:39:40 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-11-07 14:32:52
Viestit: 66
Ihana kuulla hyviä uutisia :) Tsemppiä sinullekin :smt039

_________________
Kuva

viewtopic.php?f=33&t=59067


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-31 15:21:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
jotkut ihmiset, myös täällä foorumilla, ärsyttävät mua todella paljon. sellaiset "mä tiedän kaiken parhaiten, ja vähän sä oot tyhmä kun et tee niinku mä teen tai niinkuin mä sua neuvon"... no, onhan meissä kaikissa jonkun verran sellaista. joidenkin välinpitämättömyys ja vähättelevä, halveksiva asenne muita kohtaan saa mut raivon valtaan, tekisi mieli huutaa. varsinkin, kun jotkut ihmiset toitottavat totuuksiaan, eivätkä edes vaivaudu esittämään mielipiteilleen mitään perusteluita.. "mut mun mielestä".. siis haloo, et "sä" ole mikään normaalin vertauspiste. itsekkyys ja besserwisserismi. hemmetti. joojoo, oliskohan tossa nyt tälle päiväksi tarpeeksi katkeraa vuosatusta... itsekin syylistyn yllä kuvailtuun aina välillää -- sitä edes ymmärtämättä..

sitten seuraavaan vuodatukseen, itseeni liittyvä.. oma asenteeni on ollut aika hälläväliä ja olen melkein täysin viis veisannut karppauksesta, siitä asti kun ruvettiin miettimään jotain vakavia vaihtoehtoja mun oireilulle (aivokasvain, ms, ...). koska ensisijainen syy karppaukseen on mulla se, että haluan laihtua ja pysyä painossani. jos syön hiilareita, lihon. mulla se menee niin. no, tänä kuukautena, parina, olen repsuillut, syönyt ruisleipää, riisiä ja perunaa. jonkun verran pastaa, suklaata ja sipsejä. en sentään ole ihan kaksin käsin vetänyt kaikkea, olen yrittänyt pysyä kohtuudessa.. niin, ja tämä sen takia, että päässäni pyöri päällimäisenä ajatus "entä jos mulla onkin vain joitain kuukausia elinaikaa" -- siinä tilanteessa paino ja ulkonäkö olivat aika viimeisellä sijalla. sama opiskelun suhteen. janice dickinson sanoi joskus, että haluaa kuolla maailman kauneimpana ruumiina. oma asenteeni on tuosta kaukana. no. näillä näkymin en ole vakavasti sairas, mikä on todella helpotus. tuohon hiilareiden lisäämiseen tosin kuului myös sellainen juttu, että epäiltiin, josko oireluni olisi jotenkin yhteydessä vähähiilarisuuteen, tietenkin epäilin, mutta suostuin miettimään ja kokeilemaan. no enpä ole pariin kk mitään muutosta huomannut olossani, paitsi näläntunteeni on tietenkin ollut ihan eri tasolla! :D tai siis on ollut nälkä ylipäänsä. ja siis koko ajan ja ihan hirveä! :D

elämässäni on kaikki hyvin, mulla on työ, opiskelupaikka, mies, koti, kaikki mitä haluan.. ja silti, useimpina päivinä mä inhoan mun peilikuvaa. joskus en jaksa välittää, ajattelen, että on niitä läskimpiä ja rumempiakin. (hyi mua!) mutta, totuus on, että joka paikka turpoaa ja pursuu yli. mikään vaate ei istu hyvin. joo, onhan se sitäkin, että on vähän vaikea löytää mallilleni sopivia vaatteita. tai lähinnä mekot ja paitapuserot. nojoo, en tiedä, mutta mulla on ihan surkea olo. musta tuntuu, että rämmin jatkuvastu suossa tän painon suhteen... jos tää on ruokavalioni ja teen siitä poikkeuksia tilanteen niin vaatiessa, miksi paino ei tipu? enkä nyt tarkoita näitä kk, vaan esim viime vuosi, miksi miksi miksi. musta tuntuu, että on ihan sama, mitä mä teen. mut on tuomittu läskiks. mä oon niin lihava, että en kehtaa näyttäytyä. mä häpeän. itseäni, läskejäni. mahaani. kaksoisleukaani. mulla on selluliitteja, ja niitä ei ole ikinä ollut. no, sehän johtuu hormoneista eikä painosta (minipillerit).. joskus menee niin, että olen ollut viikon tai pari, jopa kuukauden tiukalla karpilla, liikkunut ja ollut kaikinpuolin kiltisti.. ja odotan joitan tuloksia, mutta mitään ei tapahdu. .. tyttöjen kanssa etsitään mekkoja häihin (kaasot) ja mua itkettää ja hävettää kun on jatkuvasti pakko huomauttaa, että hei esim VILAn mekot ei mee tisseistä kiinni yleensä..

nåjoo, sellaista tänään. mä mietin tulevaa nyt. ja itken tänne lisää sitten .. :) tsemppiä kaikille!

niin, ja tämä kaikkihan lähti siitä, että kokeilin vanhoja vaatteita ja rintsikoita... ja no voi vittu.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-31 15:31:18 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-03 11:09:52
Viestit: 3026
Paikkakunta: Uusimaa
:hug:
samanlaisia tunteita täälläkin eletään.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-06 16:24:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
hatuntekijälle lämmin halaus! oli pikkasen paha päivä... tsemppiä tsemppiä.. jos en olisi karpannut, niin olisin varmaankin tuplaiso.. jotain hyvää. pitää vain jaksaa jaksaa eteenpäin------

... löysin mittoja vuodelta 2008.. ja reisi muka ollut 56cm. mistäköhän hemmetistä lienen sen mitannut? :D jos olisi 10cm tullut reisiin lisää, ei menis samat farkut edes jalkaan... joten oletan, etten ole ottanut paksuimpaa kohtaa? tänään taas aloittelen pikkuhiljaa karpimpaan suuntaan syömistä ... nam

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 57 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)