karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:34:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Uusi täällä hei!
ViestiLähetetty: 2007-07-20 13:12:21 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-07-19 12:37:20
Viestit: 1
Paikkakunta: Alta Norja
No niin, mistähän aloittais, ehkä itsestäni.
Asunut Norjass jo kaaauan, montakohan vuotta? Hm. 28 sain laskettua. :(
Mies norjalainen, 3 lasta, suomea puhuvat murtaen ja myös "minun" vanhalla murteellani.

Karppauksen aloitin 2 viikkoa sitten. Täällä Norjassa ku vaikuttaa herra nimeltään Fedon Lindberg jonka filosofia perustuu ruokien GI'hin , niin olen ottanu sen omakseni.

Minulla on vuodesta 2001 lähtien todettu kilpirauhasen vajaatoiminta ja siitä lähtien on paino hitaasti mutta varmasti vain noussut. Painoin silloin n 60-63kg ja tänä kesänä meni 77 rikki! Sillon ajattelin että tällä menolla olen kohta 80kg! Olen 160 cm pitkä.

Tähän mennossa on menny oikein hyvin, teen enemmän ruokaa ku ennen, ja se on hyvä , mulla ku on monesti saamattomia päiviä ja ruokahalu hukassa. Paino on laskenu n. 1kg. En uskalla sanoa enempää paino kun vaihtelee päivän aikana jopa 1,5 kg.

Olen jo monta vuotta ajatellut, että jauhotuotteet eivät sovi minulle. Vatsani on vuoroin kova/löysä ja usein pöhöttynyt. Karppauksella on vaivat ainaki vähentyneet. :lol:

Summa sumarum, olen tyytyväinen karppaukseen ja jos vatsani sitä vaatii niin jatkan loppu elämän. Ja jos painoki vielä laskis sen 6 kg tai vaikkapa 10! :shock:
Mutta ku kirjan reseptit ja tiedot ei riitä, niin hain netiltä ensin norjalaisen karppaus foorumin ja ku kohta menen käymään Suomessa niin hain suomalaista foorumia ja löysin tämän! Tiedän sitte mitä ostan Suomesta ja mitä hamstrata! :D

Ja on tosi hyvä lukea miten muilla menee, mitä ruokia tekevät jne.

Tää ulkosuomalaisten juttu tuntuu tosi hyvältä. Olin eilen menossa kauppaan ostamaan rahkaa, jota muuten Norjassa käytetään vähän, ja tiesin kyllä että rahka on norjaksi "kvarg", mutta en sitä että purkin kyljessä lukee Kesam! Onneksi luin pienellä kirjoitetun tekstin.

Hassua myös, että satuin näkemään pöntön turkkilaista jugurttia ja tultuani kotiin ja lukiessani näitä netti sivuja, näin keskustelut juuri tästä jugurtista ja kuinka ihmiset etsii sitä kaupoista! :D Ja minä en vain älynnyt ostaa! No, täytyy kokeilla toisella kertaa.


Ylös
   
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-20 13:17:19 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
Paikkakunta: Lentokentän vieressä
tervetuloa joukkomme kirjavaan. minä asun teneriffalla, ja olen ollut maailmalla yli puolet elämästäni, ikää 34v. että onhan meitä monesta paikasta. ja karppaus on mukavaa, olitpa sitten missä hyvänsä. tsemppiä!

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-21 09:49:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-21 14:33:41
Viestit: 894
Paikkakunta: Barcelona, Spain
Hei Hanne60 :smt039 tervetuloa. Minä asun Espanjassa, kahdeksas vuosi menossa. Muistaakseni täällä on muuten muita Norjassa asuvia.

_________________
Love what you do. Do what you love.


Ylös
   
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-21 16:52:00 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Paikkakunta: Jatkuvasti maailmalla
Tervetuloa Hanne60! Siirrän tämän linkkinä esittelyketjuun...


Ylös
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)