juu hiljasta on... mun puolelta on karppaus menny taysin persiilleen viime kuukausina, tai lahes vuoden
rahapulassa ja masennuksessa tullut tehtya vaaria ruokavalintoja (eli pastaa ja leipaa), sitten masennuksessa lisaa pastaa ja leipaa (pasta on aina ollu mulle lohturuokaa) , ja kun hiilarit sitten koukuttaa niin tullut syotya lisaa paskaa ja mussutettua leipaa... aina valilla tulee kaapit taytettya karppiruoalla ja taas tehtya paatos etta nyt ma taas alan syomaan jarkevasti mutta tuntuu etta aina tulee jotain vastoinkaymisia ja ma oon heikko.. tai kai se masennuskin vaikuttaa... ja miehellani on acquired brain injury joten senkin mielialavaihtelut ja joskus omituiset paahanpistot vaikuttaa muhun syvasti, ja viela koirammekin on masentunut (hanen rakas ystava / puoliso menehtyi joitain kuukausia sitten ja sen jalkeen han on karsinyt pahasta vale-raskaudesta, iho-oireista seka sarkyneesta sydamesta) ja on pitanyt mua valveilla yokausia... tai oikeastaan aamuntunteina..
Ajattelin etta alan pitamaan paivakirjaa, seka syomisita etta mietteistani, voisi oikeastaan auttaa kun saisi purkautua jollain tavoin. Enhan ma voi koko elamaani jatkaa niin etta annan kaiken vaikuttaa syomisiini. Oon huomannut kuinka paljon parempi olo mulla on kun oon ollu LCHF-suuntautunut. Nyt on vaan aloitettava uudelleen. Eilen tein lassakaa ja salaattia. Tanaan kun on perjantai (eli kalapaiva taalla) niin syon turskaa ja lantturanskiksia coleslawilla, huomenna loput lassakasta, sunnuntaina ois tarkotus paistaa striploin steakit (halvalla sai) ja maustevoita ja jotain lisukkeeksi. Maanantaina aloitan paivakirjan pidon ja punnitsen ja mittaan itseni vasta sitten. Ehka uskallan jopa ottaa kuvan
No tulipas tasta nyt suodatus... mutta viela taalla ollaan