Kyllä on kylmä ilma ja mulla on vieläkin lämmitys päällä aamulla/illalla

Povaavat ennätyskylmää toukuuta ja siltä se tuntuukin.
Tällä UK&Irlanti palstalla on aika hiljaista ja ajattelin ajankuluksi esitellä itseni
Olen 43v kissallinen naisihminen SE Lontoosta ja asunut tällä kertaa täällä 6v ja aika pysyvästi olen juurtunut, sillä ostaa rykäisin talon pari vuotta sitten. Olen aina ollut anglofiili ja fiilis vain vahvistui opiskeltuani täällä aikoinaan kolmen vuoden yliopistotutkinnon.
Paino on koko iän keikkunut lievän ylipainon puolella ja hoikimmillani on painoindeksi ollut n.23.. ja siihen haluaisin takaisin. Yritän välttää punnitsemista ja kilotavoitteen sijaan minulla on tavoite farkut, jotka ovat luultavasti n.10 kilon päässä.
Karppaus sujuu ok ja paino tippuu hissukseen, minkä huomaan vaatteista, mikä on mitä halusinkin! Pääsääntöisesti ketokarppaan jos syön kotosalla, mutta satunnaisesti (pari kertaa viikossa) juon vinkkua ja syön enemmän hiilareita jos käyn ulkona syömässä. Pidän ruoanlaitosta ja syön pääsääntöisesti kotiruokaa ja paljon vihanneksia (töissä aina iso salaattilautanen rasvalisällä ja proteiinilla).
Morrisonilta olen löytänyt hyvää valmista naurismuussia, jossa on vähemmän hiilareita kuin esim. porkkana-lanttumuussissa. Odotan että uuden sadon parsat kunnolla rynnistävät kauppoihin niin voi herkutella

ja lotrata oikean hollandaise kastikkeen kanssa ja marjoilla aion kyllä kesällä herkutella jahka saapuvat kauppoihin.
Kesää odottelen kovasti että saisi istuskella ulkona puutarhassa ja nauttia grilliherkuista!
Mitä m