karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2020-10-25 09:52:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-01-06 16:43:57 
Poissa
sintti
sintti

Olen tässä aloittelemassa laihdutusta ja vähähiilarista (en aio kokonaan karpata) ja ajattelin että aktiivisuusrannekkeella vois olla iso apu tähän touhuun. Mitä kokemuksia teillä on näistä?! Onko apua? Mitä teillä käytössä ja mitä ominaisuuksia pitäisi olla? http://tarjoustaikoja.omablogi.fi/2014/12/28/aktiivisuusranneke-avuksi-laihduttamiseen/ on jotain vertailua tai mietintää noista, mutta haluaisin teidän kokemuksia kun en ehdi kauheasti hakea niitä pitkin nettiä...

ViestiLähetetty: 2015-01-06 19:39:03 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Tuossa linkissä oli hauskaa tuo viimeinen kappale: Vielä on aikaa muutama päivä, ennen kuin.... :D

Villalanka ranteeseen ja tekemään. Siitä se lähtee.

Mutta asiassa pysyttäessä. Tietämys syömisten jingistä ja jangista on huomattavasti tuollaisia rannekkeita tehokkaampaa ja kestävämpää. Sitä ei saa rahalla mistään.

ViestiLähetetty: 2015-01-06 23:55:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Koskaan kuullutkaa moisesta, en täällä enkä muualla.

Mutta jos jotain on pakko saada, niin hanki älypuhelin jossa on askelmittari. Sillä ainakin itse voin seurata omaa vuotuista keskikulutusta. :lol: Mikälisikäli tuolla tiedolla nyt mitään tekee. :D
EDIT: Oikeastaan näissä Samsung älypuhelimissa taitaa aika pitkälti olla samat jutut, jossei enemmänkin, mitä nuissa aktiivisuusrannekkeissa?

Praise the lard!

ViestiLähetetty: 2015-01-09 23:32:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Miten muuten näyttääkö noi älyttömyyspuhelimien askelmittarit suht oikein.(onko kukaan kokeillut samaan aikaan näitä ja vertaillut) Itse olen aiemmin käyttänyt ihan mekaanista askelmittaria.

ViestiLähetetty: 2015-01-09 23:42:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

viives kirjoitti:
Miten muuten näyttääkö noi älyttömyyspuhelimien askelmittarit suht oikein.(onko kukaan kokeillut samaan aikaan näitä ja vertaillut) Itse olen aiemmin käyttänyt ihan mekaanista askelmittaria.

Eiköhän ne ihan oikein näy, jos vain puhelin on taskussa mukana? Mutta mikä parsata, niin luvut ovat ainakin verrattavissa keskenään. Mikä varmaan se tarkein pidempäää aikaa ajtellen. En usko onko sillä hirveästi merkitystä jos muutaman sadan hettoa olisi..

Praise the lard!

ViestiLähetetty: 2015-01-26 09:35:41 
Poissa
sintti
sintti

Mulla on tällä hetkellä miehen fitbit flex käytössä ja kyllä mä tykkään seurailla askeleita, unta ja kalorinkulutusta sillä. Kuulun myös yhteen ryhmään ja kyllä se innostaa liikkumaan eli keräämään askelia kun vertailee toisiin. :)
Itselleni aion hommata fitbit charge HR kun se tulee Suomen markkinoille. Saa seurata sykettäkin ja tulee kalorinkulutus tarkemmaksi.
Ruokailutkin tuonne saisi kirjata mutta sitä en ole jaksanut tehdä kun ne on hyvin hallussa muutenkin. Mutta liikkumisen seurantaan oikein mukava. Ja suomenkielinen sovellus älypuhelimeen oikein toimiva.

Mutta makuasioita. Toiset tykkää seurailla dataa ja toiset ei. :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00