karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 21:06:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Karppaus ja liikunta
ViestiLähetetty: 2013-07-11 20:09:35 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-09 09:20:59
Viestit: 3
Karppaus ja liikunta.

Nimenomaan tästä on kysymys tässä blogissa, kun treenataan body-urheilun SM-kilpailuihin.

Etenkin tässä vaiheessa dieettiä; aikaa karsintakilpailuihin on tasan 1kk.

Käykää kurkkaamassa vaikka tämänpäiväinen teksti tästä:

http://johnnynblogi.blogspot.fi/

Ketoosista, yleisesti lowkarppailusta, hiilareista, ruuista, syvällisesti ja selkeätajuisesti lisäravinteista ja onnistumisista sekä vastoinkäymisistä on uutta asiaa lähes päivittäin. Pitkän linjan tekijöille on varmaan ihan tuttua asiaa, mutta kyllähän se tukee itse kunkin omaa tekemistä kun huomaa, miten muillakin pyörii samansuuntaisia asioita mielessä. Voi sieltä saada vinkkejä ja "vertaistukea" muutkin kuin aloittelijat:)

Kirjoittajalla on ammattitaustaa ja pitkä kokemus hommista, mutta aina siinä itsekin oppii uutta kun uusi dieetti on taas päällä ja joutuu jälleen kerran miettiin monia asioita..

Aurinkoista kesän jatkoa kaikille!

Johnny


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppaus ja liikunta
ViestiLähetetty: 2013-07-18 03:57:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Johnny kirjoitti:
Karppaus ja liikunta.
Nimenomaan tästä on kysymys tässä blogissa, kun treenataan body-urheilun SM-kilpailuihin.
Etenkin tässä vaiheessa dieettiä; aikaa karsintakilpailuihin on tasan 1kk.

Kirjoittajalla on ammattitaustaa ja pitkä kokemus hommista, mutta aina siinä itsekin oppii uutta kun uusi dieetti on taas päällä ja joutuu jälleen kerran miettiin monia asioita..



Lainaa:
Kuva
Syödyt kalorit ovat nyt päivittäin noin 1300-1400. Kunnes tuo rasva lähtee. Tuo kalorimäärä on suunnilleen sama, minkä poltan Suunnon mukaan yhteensä noissa kahdessa päivittäisessä treenissäni, ja kun perusaineen vaihdunta on jotain paljon enemmän, yhtälön mukaan sen rasvan kyllä pitäisi lähteäkin.

Huomenta
hyvin kyllä kalorivaje toimii.

niinkuin tiedät (mutta muille tiedoksi) että pitkään jatkunut kalorivaje vähillä hiilareilla + treenillä, siitä ei hyvä seuraa.
joo kyllä tiedän, että tämä on vain sinun kisadietti ja helpottaa kohta.

mutta muille tiedonhaluisille tästä lisää "Pahin turmion resepti on kalorivajeen, rankan urheilun ja tiukan hiilihydraattirajoituksen kombinaatio"
http://all-nuts-in-a-case.blogspot.fi/2011/07/varoitus-vhhn-vaaroista.html
edit url

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppaus ja liikunta
ViestiLähetetty: 2013-08-30 07:57:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta
=D> =D> =D>
Lainaa:
Kuva

Lainaa:
Nyt on kisoista ja ennen kaikkea kisadieetistä toivuttu jo melko hyvin.

Tässä vielä pari kuvaa kun allekirjoittanut yritti olla lavalla.
Nyt syödään hiilareita treenien ympärillä ja aamupäivällä ja päivällä sellaiset 100-200g. Protskua menee n. 200-300g ja rasvaa alle 100g, yleensä vain noin 50g-60g. Kokonaiskalorit ovat nyt vähän miinuksella, koska olen kaksi viikkoa syönyt riittäviä määriä suklaata...

lähde:
http://johnnynblogi.blogspot.fi/

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)