karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 17:47:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-03-08 21:17:31 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
näitä ketjuja on jo varmaan satapäin mutta en silti löytänyt täydellistä apua. oon siis jo laihduttanut yli 50 kiloa ja tällä hetkellä painan 67 ja pituutta on 172cm. olen siis normi mitoissa mutta itse haluan sen painon sinne 60-62. alimmillaan se on nyt käynyt 66,2 mutta tuli taas takas 67. tammikuusta asti jumitettu tässä ja nyt haluan jtn muutosta.

aloin laskea makroja ja rasvat ja prodet pitäs olla ihan ookoo, hiilarit pyrin pitää 20 tienoilla ja kalorit oli yleensä jtn 1300-1500. alimillaan 700 (ja tiedän että se todellakin on liian vähän) ja jos vkloppua ei lasketa ni ylimillään joku 1700kcal. liikuntaa on: Ma: spinning Ti: kuntosali circuit tai crosstrainer Ke: sali + kiinteytysjumppa To: lepo Pe: vesijuoksu La: aamulenkki Su: aamulenkki ja illalla zumba.

söin ennen kaksi ruokaa päivässä. päivällä ja illalla, mutta söin liian vähän. lisäsin sitten aamuun partiksen 100g ja hasselp. ja ehkä päiväkahvilla metukkapatukka. Mutta taas ei tapahdu mtn. Lisäänkö hiilareita? Miten ja mitä kannattaa lisätä? Kannattaako syödä useammin päivässä, välipala (metukkapatukka?) kalorit? Kannattaako partis vaihtaa munaan?

miein jo sitä maitotuotteiden vähentämstä mutta voinko mä kun totesin että mun suurin osa hiilareista tulee kahvista + kahvimaidosta/kermasta, siitä aamusesta partiksesta ja tietty kasviksista. hiilarit jäis aivan olemattomiksi. olen jo koittanut ruokaa tehä ei niin paljolla juustolla yms. Eli siis avun huuto. mitä suosittelisitte nyt mulle? 2011 lokakuussa alotin karppauksen ja mitään jumeja ei oikeesti ollu ni tää on nii rasittavaa ku ne viimeset kilot pitäs saada pois ja en ole mikään kärsivällinen...

Ja vielä se, että kannattaako ne hiilarit syödä ennemmin aamulla vai illalla?

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-05-14 10:48:16 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-05-14 10:28:38
Viestit: 1
Päätin aloittaa karppauksen tänään, joten en ehkä täysin asiantuntija tässä :D Olet laihtunut aika paljon, joten onnittelut siitä :) Itselleni kävi niin, että kun kuukausi sitten lisäsin puntilla käyntiä, minulle tuli pari kiloa lisää, vaikka tarkotus olisi nimen omaan päästä makkaroista eroon. Olen ihan hoikka PAITSI vatsan seudulta, eikä kyse siis ole mistään pömpöttävästä teletappikummusta, vaan taikinalöllöstä, joka näyttäisi olevan lihasten päällä. Kuntoni kohosi ja vyötäröni kapeni puntin lisäämisestä, mutta paino nousi :D oletko seurannut mittanauhaa vai painoa? Viimeiset kilot ovat todella tiukassa ja niihin menee aikaa eniten. Kehon tulee totuttautua uuteen meininkiin ensin. Sit viel tyhjällä vatsalla tehty aamulenkki (juoksu/kävely/konttaus) polttaa nimenomaan rasvaa huikeesti. Ja tietenki hormonaaliset jutut vaikuttaa, esim naisilla vaan on tietyn muotonen lantion alue, koska ne on naisia. näin olen oppinut. Onnee vielä, tosi vaikuttava suoritus sulla jo takana :) ite nyt yritän tätä karppausta, josko lähtis...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-05-14 10:59:33 
Karppaushan ei ole laihdutuskuuri. Sitä noudattamalla et itseäsi liian laihaksi saa.
Kun karppaa niin kroppa hakee normaalipainon ja pysyy siinä. Jos yrität siitä alas
niin voi terveys mennä. Tämä ei ole ehdotottomasti oikea tieto, mutta alipainossa
ei ole mitään järkeä. Joo,paasaan,mut älkää suuttuko :oops:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-05-14 12:01:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Tavoite BMI näyttäis olevan 21 mikä ei todellakaan ole alipainon puolella.
Itse tavoittelen 20, nyt 22,6.

Oletko kokeillut hiilaritankkauspäiviä? Joillain auttaa, joillain ei.
Itse kokeilen päiväpaastoa eli päivän syömiset ajoittuu iltaan
klo 16-21 välille jolloin saa syödä itsensä kylläiseksi.
Ainakin kropassa tapahtui heti jotain kun paino tippui 400g.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)