karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2020-10-27 05:15:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-08-27 18:38:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
Aikalailla kaikilla on sama homma, jos vaan sen myöntää :)

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-09-06 17:50:22 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-04-10 20:05:35
Viestit: 84
Neuvokaapa nyt tyhmää, että kun nostan nuita hh määriä täsmätankkauksella ennen treeniä niin otanko siinä samalla runsaasti myös rasvaa vai keskitynkö pelkästään tohoh hh? #-o

_________________
Karppauksen ja liikunnan avulla -20kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-09-08 06:42:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-05 17:07:52
Viestit: 638
Eipä sillä muuten mitään väliä mutta hiilarien kanssa nautittu rasva hidastaa hiilarien imeytymistä eli hiilarit ovat lihaksissa käytettävissä myöhemmin. Näin ollen on hyvä antaa enemmän "imeytymisaikaa" aterian jälkeen ennen kuin lähtee huhkimaan. Jos siis kovasti syö rasvaa hiilarien kanssa.

Reipas


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-09-13 21:13:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-04-10 20:05:35
Viestit: 84
Okei kiitos Reippaalle vastauksista.
Tuntuu tällä hetkellä olevan itsellä vielä vähän hakusessa hh-määrien noston ajoitus ennen reeniä nyt kun marjojen ja rasvaisten maitotuotteiden avulla olen määriä pikkusen reenipäivinä pyrkinyt nostamaan. Ei oikeen tunnu semmoista "terävyyttä" lihaksissa vaan enemmänki jatkuva pikku väsy tuntuu jaloissa painavan.
Tällä hetkellä pidänkin pientä reeni taukoa ja annan keholle aikaa levätä ja katselen parin viikon päästä uudestaan, että joko onnistuis reenitkin paremmin :)

_________________
Karppauksen ja liikunnan avulla -20kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-09-30 20:38:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-04-10 20:05:35
Viestit: 84
Tauko jäi hieman suunniteltua lyhyemmäksi kun en malttanut lenkkipoluilta pysyä poissa, mutta treeni kulkee taas kuin ajatus =D>
Suurimpana syynä tulee tällä hetkellä mieleen, että nyt kun kesän härdellin jälkeen saan taas nukkua kunnollisia yöunia ilman aamuyön herätyksiä, niin kropan palautuminen on noussut ihan uudelle tasolle.
Entisen neljän ruokailukerran systeemi on nyt muutettu niin, että syön kolme isoa ateriaa päivässä ja kaloreita tulee hieman enemmän kuin kesällä. Hiilarit pyörii nyt 30 gramman nurkilla eli ei ole kovin korkealla tällä hetkellä kun en koe tarvetta suuremmille määrille, koska kroppa ja mieli on nyt hyvin balanssissa. :wink:

_________________
Karppauksen ja liikunnan avulla -20kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-10 18:42:59 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-04-10 20:05:35
Viestit: 84
Ja niin meni elämässäni ensimmäistä kertaa 3000m raja rikki cooperin testissä ja vieläpä helposti, voi juku että osaa olla ylpeä itsestään. En oo ikinä näin kovassa kunnossa ollut aktiiviurheilija taustastani huolimatta 8)
Kiitokset kaikille jotka täällä liikunta osiossa on jelppaillut ravintoasioissa :smt039

_________________
Karppauksen ja liikunnan avulla -20kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-16 08:15:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-07-26 15:21:14
Viestit: 1634
Hienoa! =D>

_________________
<3 Kookosöljy
Iherbin alekoodi uusille tilaajille IRI825 ;)
Pilkettä-blogi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-16 10:03:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-11-24 01:38:52
Viestit: 1595
Bergeron kirjoitti:
Ja niin meni elämässäni ensimmäistä kertaa 3000m raja rikki cooperin testissä ja vieläpä helposti

Onnittelut.

----------------------------------------------------------------------------------------

Mäkin tuun sekoilee tähän ketjuun, enemmän lukupuolella kun tuntuu olevan asiaa kaikki edellä.

Hyvin varovaisesti aloitan, tuntuu vaan siltä että on hiukka ylimääräistä ja menee paremmin kun ottaa mehut irti alussa ja sitten lekottelee jos tarvii, siis hyötyliikunnan lisäksi ihan kuntoilua harkitusti ja intervallilla.

Helposti ottaa maitohapoille jos täysillä mutta sitä pystyy säätämään ja jatkamaan hitaammin, joku pulssiraja on myös asetettu lekurin toimesta oliko se 150 rpm? tai 150% pitää katsoa, niin siinäkin pysyminen suosii tätä.

_________________
Just eat a goddamn steak


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-16 10:54:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2013-05-25 14:52:16
Viestit: 395
Jonkinlaista kokeilua tein tässä vähän aikaa sitten noiden hiilareiden kanssa salitreenissä. Tulos oli, että matalilla hiilareilla on ihan turha yrittää. Tehot on pois ja ei vaan jaksa. Hyvä esimerkki oli parin viikon takaa kun sunnuntaina tuli vedettyä hiilareita ihan huolella. Maanantaina aamulla vielä vähän reilummin ja salille. Tehot irtoaa ihan eri tavalla. Välipäivinä mennään matalammalla hiilareiden määrällä. Silloin tällöin hiilariähkyt pitää itsellä ainakin homman hienosti kuosissa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-05 20:29:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-11-24 01:38:52
Viestit: 1595
No mulla hiilarit edelleen mitä tulee vitamiineista ja mineraali pillereistä sekä voista ja juustosta.

Vedin just 10 km fillarilla (joo on uusi pyörä jota ei hirveesti tarvi polkee, rullaa niin mahottomasti ja kun polkasee niin lähtee, parempiakin on mutta tämä on tosi hyvä).

Sen vetäsin sen 10 km kovaa mutta alle maximin ja kun kotimäelle saavuin huusin jo kaukaa kaikki vetämään kilpaa sen ylös, ne lähti, mä pysähyin ja lähin ja kaikki jäi matkalle.

Pikkasen olis viellä jaksannut ehkä 100 m ylämäkeä, yläpaine nous ja alapaine laski, olisiko se sitten se läppä vuoto tai kuuluuko asiaan, noi cardiot jaksa kertoa mitä ne merkaa, 203/89 p125 1 min ja 194/99 p94 7min. Kummasti nousee alapaine ja huippaa kun hetken lepää, no tulipahan testattua, ehkä vähän rajoittan tota lämmittelyä, matkaa ja vauhtia.
Edit, hitaasti tippuu pulssi muut jo ok (15min. 126/81 ja 91)

_________________
Just eat a goddamn steak


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-11 00:32:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-01-12 14:24:15
Viestit: 2493
Paikkakunta: Satakunta
Mites tää hiilien syönti nyt pitäis ajoittaa ennen treeniä?

_________________
Nature doesn't jump.

Praise the lard!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-14 19:28:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-04-10 20:05:35
Viestit: 84
Yufina kirjoitti:
Mites tää hiilien syönti nyt pitäis ajoittaa ennen treeniä?

Itellä toiminu parhaiten n.3 tuntia ennen kovaa treeniä kohtuullinen hiilari tankkaus. Itellä tosin nuo määrät on aika maltilliset.

_________________
Karppauksen ja liikunnan avulla -20kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-19 11:12:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-31 20:21:01
Viestit: 7651
Paikkakunta: Turku
Itse en treenaa kovaa, mutta melko pienikin aktiivisuustason nosto kotihaahuiluun tekee tarvetta lisähiilille. Prhaaksi systeemiksi on tullut maitotuotepohjainen (maitoa, jugurttia, viiliä, kermaa yms. mitä nyt sattuu kaapissa olemaan) hera-marja -smootsie vajaa pari tuntia ennen liikkumista. Näin ei liikkumisen päälle tule pohjatonta nälkää. Jos liikutaan vähän kovemmilla tehoilla, niin liikkumisen jälkeen vielä toinen satsi smootsieta palkkarina. Varsinainen ateria sitten jonkun tunnin päästä tosta palkkarista, kun on käynyt suihkussa, saanut vaihdettua vaatteet ja sen sellaista. Tuolla treenin jälkeisellä aterialla sitten taas hippasen hiiliä, esim. kauhallisesta riisiä tai pienestä määrästä perunaa. Peruna on itsellä usein uudelleen lämmitettyä, niin saa vähän myös resistenttiä tärkkelystä.

_________________
"Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you." - Aldous Huxley

Pölinöitä vol. 4 ja palstaunelmia

Oulaliina jolkottelee kohti puolikasta


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)