karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 06:57:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-10-18 19:23:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-06 16:55:41
Viestit: 4713
Paikkakunta: Wonderland
Niitä pulloja ei taida olla kuin yhtä kokoa, ja siinä 5-6 euron välillä se hinta pyörii. Apteekin kylmäkaapista ite oon aina hakenu :) Sitähän pitäiskin säilyttää kylmässä. YA:lla halvin, aika tasan 5 euroa. Se maku on vähän semmonen ällö sinänsä, vähän suolainen tms.. Mutta kun sitä laittaa esim vichyyn tai makukivennäisvesiin, siitäpä tuleekin herkkua :D Ite yritän pientä vieroitusta kun tuli juotua pullo vichyä päivässä valmarinin kera, alko tulla kalliiksi ja normaalin veden juonti unohtui.. Jotenkin tuntuu nyt et paino putois paremmin tavallisen veden kans, ehkä sain jo liikaa jotain.. Tällä hetkellä tosin paino sahailee, pitäis taas palata ruotuun.. Jotenki vain tuntuu hankalalta kun tässä on sairasteltu vähän ja reissailtu... Joka tapauksessa hyvää ainetta se valmarin on :)

_________________
~Smiling is my favorite exercise~
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-18 20:47:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-13 07:30:42
Viestit: 3045
Paikkakunta: Turku
Ihmiskoe on alkanut, Valmarin ostettu ja eka lasillinen juotu. Tietenkään en tänään ehtinyt mitään liikkua, mutta ehkäpä tuotakin voisi ottaa aamuin illoin ja sitten jumppapäivänä vielä jumpan jälkeen. Maku oli vähän outo mutta ihan juotava.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-19 15:49:32 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93462
Kiitos vastauksista! Lahden siis valmariinia metsästämään. Aika riittoisalta vaikuttaa sentään.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Valmarin
ViestiLähetetty: 2010-10-19 16:10:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-07-01 17:02:37
Viestit: 327
Paikkakunta: Helsinki
Minusta tuo aine maistuu päivän lasissa seisseelle samariinille/vissylle.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-19 19:23:24 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93462
No ei sit pahin mahdollinen :wink:

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-19 19:46:05 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-10-18 22:41:05
Viestit: 11
Hei, perustin alla olevasta asiasta uuden aiheen, mutta koska kukaan ei vielä ole vastannut, laitan kysymykseni tähän:
Olen liikunnan ammattilainen ja ohjaan työkseni ryhmäliikuntaa ja tanssia. Lisäksi treenaan itse nopeatempoisia lajeja kuten body combattia. Miten minun kannattaisi karpata jotta tällainen urheilu olisi edelleen mielekästä? Mitä ennen treeniä ja treenin jälkeen? Lisäksi haluaisin tietää millaiseen karppaukseen minä kuulun jos syön n.100g hiilareita, 150g proteiinia ja 100g rasvaa päivässä? Ja vielä: voiko karppaaja tällaisella energiajakaumalla syödä energiamäärällisesti enemmän kuin ei-karppaaja ilman että lihoo?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-19 21:10:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-13 07:30:42
Viestit: 3045
Paikkakunta: Turku
Leonoora kirjoitti:
Olen liikunnan ammattilainen ja ohjaan työkseni ryhmäliikuntaa ja tanssia. Lisäksi treenaan itse nopeatempoisia lajeja kuten body combattia. Miten minun kannattaisi karpata jotta tällainen urheilu olisi edelleen mielekästä? Mitä ennen treeniä ja treenin jälkeen? Lisäksi haluaisin tietää millaiseen karppaukseen minä kuulun jos syön n.100g hiilareita, 150g proteiinia ja 100g rasvaa päivässä? Ja vielä: voiko karppaaja tällaisella energiajakaumalla syödä energiamäärällisesti enemmän kuin ei-karppaaja ilman että lihoo?

En ole muuten yhtään tarpeeksi "ammattilainen" tässä, mutta 150 g proteiineja on aika paljon, toisaalta 100 g rasvaa on aika vähän. Proteiinitkin vielä varmaan ok kun kerran työksesi liikut, mutta ymmärrykseni mukaan rasvaa pitäisi saada vähän lisää.
Haluatko laihtua vai vaan voida muuten paremmin? Energiamäärällisesti voit varmasti syödä tosi paljon.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-19 21:59:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-01 11:56:07
Viestit: 123
Leonoora: minäkin ohjaan mm. combattia ja muutenkin urheilen aika paljon ja kovilla sykkeillä, joten osaisin ehkä mahdollisesti jotakin sanoa. Mutta tarkentaisitko, että onko ilmennyt jokin tietty vaiva minkä takia karppaaminen ei sinällään olisi mielekästä tällä tavalla urheillen? Tarkoitan esim hidas palautuminen, ylikunto tms?

Enimmäkseen syön ihan tavallisesti, eli reilusti rasvaa (varmaan enemmän kuin 100g), mutta jos tarviin jotain kikkailua, niin se on hiilaria ennen treeniä ja raakakananmunasmoothie palkkariksi (3 raakaa luomukananmunaa, raakakaakaojauhetta, macajauhetta, steviaa ja vettä).

Niin joo, jotkut käyttää kookosrasvaa haaleaan veteen sekoitettuna energiajuoman tilalla, että ehkä sitä voit kokeilla jos tuntuu, että energiat on vähissä? Ittelleni tulee paha olo kookosrasvasta, joten en oo kokeillu.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-20 07:09:42 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-10-18 22:41:05
Viestit: 11
no toisaalta tämähän voi olla joku siirtymävaiheen oire koska olen nyt ollut vasta vähän yli viikon tällaisella ruokavaliolla (150prot, 100hiil, 100rasv) ja huomaan että hengästyn nopeammin ja reidet ei jaksa nopeatempoisessa liikunnassa niin hyvin kuin ennen. ero on huomattava. muuten olo on mitä parhain ja paino on tippunut. tarkoitus olisi pudottaa viisi kiloa. mutta todella tuota räjähtävän voiman menetystä en haluaisi joten varmaan pitää sitten alkaa ottaa jotain hiilareita ennen sellaista liikuntaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-20 07:55:03 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-07 08:55:22
Viestit: 1755
Paikkakunta: Turku
Cittarissakin myydään n. 5e

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-20 13:52:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-02-20 12:09:35
Viestit: 65
Paikkakunta: Tampereen seutu
Ostin eilen apteekista hintaan 5e ja risat, jääkaappituote eli ei löytynyt hyllystä. Kokemuksia ei vielä muita ole kuin maku, eli pistin sellaisen jälkiruokalusikallisen lasilliseen vettä ja maku oli hiemän äklö. Ei voimakas mutta maistuu vähän sille suolaisenmakealle Osmosal-liuokselle, jos on tullut joskus sitä maistettua. Mutta kyllä sen alas sai.. Jollain palstalla kirjoiteltiin, että jos aloittaa sillä suositusannoksella niin saattaa tulla sivuvaikutuksia, vessaan ravausta, hikoilua ja päänsärkyä, joten lähdin pienellä annoksella liikkeelle. Palailen kertomaan myöhemmin huomaako mitään vaikutusta liikuntaturvotukseen tai muutenkin..

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-21 01:34:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-06 16:55:41
Viestit: 4713
Paikkakunta: Wonderland
Hmm mulla taas ois enempiki semmosia kokemuksia et valmarin helpottaa esim ketokarppailun alussa niitä vierotusoireita. Toki kukainenkin reagoi varmasti omalla tavallaan.. Kävin tänään ostaan taas pullon YA:lta, oli 4,80 kortin kanssa. On se vaan niiiin hyvää esim tom Rainbowin sitruunakivennäisveden kans ;) Toinen suosikki lidlin omenavesi... =P~

_________________
~Smiling is my favorite exercise~
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-24 19:07:29 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-02-20 12:09:35
Viestit: 65
Paikkakunta: Tampereen seutu
Olen tässä vajaan viikon juonut tuopillisen aamuin illoin ja turvotus on ehkä jonkin verran laskenut, huomaa lähinnä sormista mutta mitään isoa vaikutusta en ole huomannut. Tänään tunnin Zumbatreenin aikana join puoli litraa vettä, jossa n. rkl Valmarinia, tämän päälle vielä vähän pelkkää vettä. Liikunnan aikana sormet turpos ihan entiseen tahtiin mutta palautuminen tapahtui nopeasti. Jatketaan siispä..

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-24 19:14:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-13 07:30:42
Viestit: 3045
Paikkakunta: Turku
Tänään ensin kuntosalilla 45 min ja sitten tunnin zumbassa, 7 dl saskiaa jossa noin ruokalusikallinen valmarinia. Tuntuu ainakin nyt ihan hyvältä, otan tässä vielä iltajuomaksi lasillisen valmarin-vettä. Huomenissa pitäisi nähdä, onko jumpan jälkeistä aamuturvotusta vai ei. Viime viikolla en saanut "testitulosta" kun alkoivat naistenpäivät.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)