karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 22:47:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-01 13:02:21 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-25 21:28:23
Viestit: 3519
Paikkakunta: Maaplaneetta
Hei Mette, onkos tämä sama kuin vatsatanssi?
Jos, niin mie oon kerran kokeillut, vähän nuorempana!
Jumitukset lähti kyllä, jouduin kesken tanssin menemään
täysistunnolle vessaan..... :shock: :oops: :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-01 13:56:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-09-30 08:37:27
Viestit: 1328
Paikkakunta: Oulu
Sirutar kirjoitti:
Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo spinning :wink: Heijastetaanko siinä maasto seinälle, vai onko se ihan kuvitteellista?


Aivan kuvitteellista on, joo; jokainen saa siis omissa aivolohkoissaan maalata omat maisemansa :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-02 08:48:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-05-19 07:31:49
Viestit: 3856
Siruttarelle: Joo, samasta tanssista on kyse :D Vai auttaa se myös jumiin... Yks extrahyöty sitte vielä listalle!

_________________
Muutoksen portti avautuu sisältä päin.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-06 11:38:50 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-25 21:28:23
Viestit: 3519
Paikkakunta: Maaplaneetta
No nyt on mummeli käynyt salilla!!!! Huraa, huraa!! Taputuksia, pliis...

Menin siis siihen BodyBalanceen, kun sen kerrottiin olevan sellainen rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Aamulla heti heräämisen jälkeen join paria lasia vettä ja heitin kourallisen auringonkukan siemeniä ääntä kohti.

Eipä se ollut yhtään hassumpi ohjelma, vaikka tuo käsivammarajoite tulikin kyllä melko pian vastaan. En pysty tekemään mitään liikkeitä, missä varataan käsiin. Ja niitäpä siinä olikin aika paljon! Keskustelin sitten tunnin jälkeen ohjaajan kanssa, millaisia korvaavia liikkeitä voisin tehdä ja kyllähän niitäkin löytyy. Mutta ehkäpä se Pilates sitten kuitenkin...

Tunnin jälkeen olin innoissani ja menin vielä kokeilemaan muitakin vempaimia. En nyt muista nimeä :oops: mutta laitteessa oli polkimet ja käsikahvat ? (Ettekä naura, mä oon ihan uus näissä jutuissa :evil: )

Säätöjä ois ollut vaikka mitä, mutta otin sen kevyemmän. Aika hyvin siinäkin hiki irtosi, ja tuntui pohkeissa ja hartioissa. Tuntui, että sain pari senttiä pituutta lisää sen kokeilun jälkeen! Se oli aikas kiva!

Sitten meninkin saunaan ja käväisin vielä solariumissakin! Kun on vaan kuukauden koeaika, täytyy nyt käyttää kaikki hyväkseen. Jos huomenna en ole kipeä tämänpäiväisistä harjoituksista, taidanpa mennä uudestaan. Vai pitäisikö pitää välipäivä?

Ja muuten, nälkä alkoi tuntumaan vasta, kun tulin kotiin, eli klo 7.30 - 11.30 elin kai pelkästään niillä auringonkukansiemenillä! Nyt kyllä söinkin sitten sen chilimunakkaan......

PS. Ja olin minä aika ylpeä, kun siinä BodyBalancessa pystyin seisomaan yhdellä jalalla - ja ihan melkein tasapainossa....mitä nyt vähän horjutti. Mutta viisi kiloa sitten se ei kyllä onnistunut :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-06 20:34:53 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-08-31 12:54:23
Viestit: 18
Paikkakunta: Lahti
Moni mainitsi jo tanssin ja mulla on siitä oma, "kotikutoisempi" ehdotus.

Itsekin liikunta-kammoisena mietin pääni puhki, että miten sitä kehoaan liikuttais, kun lenkki maistuu puulta ja liikunnasta tulee äkkiä pakkopullaa.
No, sitten keksin ruveta joraamaan kotona hyvän musa-CD:n tahdissa! :lol:

Eli ei muuta kuin joku vetävärytminen CD koneeseen (mulla itellä on biisejä tietsikan kovalevyllä ja oon koonnut niistä sopivan "bailauslistan"), vähän nuppia kaakkoon ja ei kun lantio liikkeelle! On muuten hauskaa! Tulee nopsasti jorattua reippaasti yli puolitunta ja saa todella hien pintaan. Jos ittellä ei oo sopivaa CD:tä niin kirjastosta löytyy, vaikka aerobic-musaa.

Jos vaan tykkäät joraamisesta, neitietsivä, niin kokeile ihmeessä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-10 00:24:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-13 21:16:12
Viestit: 258
Paikkakunta: Helsinki
sartsa kirjoitti:
Minusta vesijuoksu (kävely) on erinomainen laji. Siinä saa mennä täysin omaan tahtiinsa ja ajatella omiaan. Saa viettää laatuaikaa itsensä kanssa. Mä tykkään myös uimisesta. :lol:


Tuo vesijuoksu muakin kiinnostaisi, mutta olen saanut sen käsityksen että niissä vöissä olisi painorajoitus, onko näin? Kuulun ylikiloineni valtamerilaivakategoriaan, mutten haluaisi Titanicin kohtaloa... :oops:

_________________
"Paino on voimaa, ylipaino on ylivoimaa!" - Duudsonien Jarppi


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-10 08:12:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Paikkakunta: Helsinki
Fatima kirjoitti:
sartsa kirjoitti:
Minusta vesijuoksu (kävely) on erinomainen laji. Siinä saa mennä täysin omaan tahtiinsa ja ajatella omiaan. Saa viettää laatuaikaa itsensä kanssa. Mä tykkään myös uimisesta. :lol:


Tuo vesijuoksu muakin kiinnostaisi, mutta olen saanut sen käsityksen että niissä vöissä olisi painorajoitus, onko näin? Kuulun ylikiloineni valtamerilaivakategoriaan, mutten haluaisi Titanicin kohtaloa... :oops:


Ei ole painorajoitusta. :lol: Helsingissä paras kokeilemani paikka on Mäkelänrinne. Hyvät vyöt, niitä on riittävästi ja lämmin rentoutusallas juoksun jälkeen hierovine suihkuineen. Ja sekaan mahtuu hyvin. Töölön halliin ei missään tapauksessa kannata mennä. On suorastaan vesijuoksuvihamielinen ympäristö. Itä-Helsingin halleja en ole kokeillut. Kesällä Kumpulassa tai stadionilla oli ulkona kivaa, vaikka vyöt olivat melko surkeita ja niitä joitui välillä jonottamaan. Huonollakin vyöllä pärjää hyvin, pinnalla pysyy.

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)