karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 20:11:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 220 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 511 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-10 15:59:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-01 15:14:16
Viestit: 1392
Paikkakunta: Porvoo
Joo noita TotsBotseja on tosiaan täällä aiemminkin vinkkailtu. Haluaisin testata, mut en viitti uutena ostaa, ja käytettynä niitä ei tahdo löytyä. Tällä hetkellä on kyllä tarpeeksi vaippoja, mutta vois noista muutamasta tyydyttäväkuntoisesta luopua kun sais hankittua muutaman toimivan vaipan. Nyt tein tarjouksen yhdestä Bumgeniuksesta ja olen muitakin täällä mainittuja yrittänyt bongailla.
Meillä on Myllymuksujen taskuvaippoja sellainen 10kpl, sitten yks FuzziBunz, CherryBerry, Hilivinksis ja muutamia Kushies AIOja. Et onhan noita tällä hetkellä riittävästi, mutta tosiaan kun parissa taskussa alkaa tarrat olee jo aikansa eläneet ja se yks TSI-vaipan fleece kiristää mun hermoja.
Villavaippajuttuja piti alkaa virittelee mut se on vähän vaiheessa. Mä mietin kans sitä että itse ompelis vaippoja kun tuo ompelukonekin on tossa jatkuvasti esillä, mut en mä nyt saa aikaiseks ettiä netistä materiaaleja.

Ei onnistunut meidän yökestoilu taas vaihteeks. Lakanapyykkiä pestään...

_________________
Poika 09/12, Tyttö 02/15

Ruokapäikky


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-10 16:05:39 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Paikkakunta: JKL - Petäjävesi
Mää kyl suosittelen taskuista tykkääville sitä Tirsokkaan yhden koon taskua. Kun se menee todella pitkän aikaa, se on todellinen penninvenyttäjätasku! :lol:

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-10 16:25:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-01 15:14:16
Viestit: 1392
Paikkakunta: Porvoo
Harlamovski kirjoitti:
Mää kyl suosittelen taskuista tykkääville sitä Tirsokkaan yhden koon taskua. Kun se menee todella pitkän aikaa, se on todellinen penninvenyttäjätasku! :lol:
Ei ollut sellaisiakaan tällä hetkellä huutiksessa, damn! :mrgreen:
L- ja M-kokoisia taskuja oli kyl kaupan ja aika kovaa hintaa niistä käytettynäkin pyydetään, et olis melkein sama sitten uutena ostaa. Täytyy vähän mietti ja katella :)

_________________
Poika 09/12, Tyttö 02/15

Ruokapäikky


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-10 18:35:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-07-08 22:35:22
Viestit: 3370
Mäkin oon taas enemmän innostunut kestoilemaan ja ajattelin, että jos jatkossa koettaisi uhrata vain sen yhden kertsin yöksi ja päivät sit kestoilla. Ja varmaankin reissuissa kertsit, tosin riippuu reissusta. Ehkä mun intoa vähän lisää se, kun enää joka vaikka ei ole kakkavaippa ja kakkakin jo melko kiinteää. Mulla on vaan nyt niin vähän kestoja, kun on jäänyt paljon pieniksi. Mä sit tilasin Myllymuksun taskuja 8 kpl niiden outletistä, hintaan ~11 € kpl. Minusta ihan edullista ja imuja nyt onkin jo valmiina. Mielestäni olleet kuitenkin ihan ok nuo taskut. Sit mulla kamala kasa näpsynalle sisävaippaa, mutta niiden pukeminen kiemurtelevalle lapselle ei oo enää mikään ihan helppo homma, kun niissähän ei oo siis itsessään mitään kiinnityssysteemiä vaan pitää taiteilla näpsyllä kiinni. Ja sit vielä taiteilla kuori siihen päälle. Tulee aika paksukin paketti. Oon ollut kyllä alusta asti sitä mieltä, että taskut ja aiot on parhaita, jotenkin ei hotsita värkätä sisä- ja kuorivaippojen kanssa. Tosin mulla on parit niin kivat villikset, et pitäisi saada nyt talvella aikaiseksi käyttää niitä. Mulla on muuten aika paljon noita Bumgeniouksejakin ja ne on ihan hyviä ja edelleen mahtuu hyvin. Ne on vaan jotain tosi vanhoja ja tarrat on jo luokattoman huonot, niin siksi ei kamalasti inspaa niiden käyttö.

_________________
Pikkukarppi 05/12


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-10 18:43:29 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Paikkakunta: JKL - Petäjävesi
Onhan se jollain tapaa piristävää kun on hyväkuntoisia ja hauskan värisiä vaippoja. Kertseissä ei sitä puolta asiassa oikein oo ees.

Onko piirulla ompelukone...? :lol:

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-10 20:08:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-11 11:40:11
Viestit: 600
Harlamovski kirjoitti:
Onhan se jollain tapaa piristävää kun on hyväkuntoisia ja hauskan värisiä vaippoja. Kertseissä ei sitä puolta asiassa oikein oo ees.

Joo näin se on :lol: noissa totsbotseissa on ihanat kuositkin, pitää jo harkita Lontoon shoppailureissua, jos vaiks hakis lisää :mrgreen:
Mulla on kans kaverilta käytettynä ostettuja bumkkareita ja osassa on ihan sikahuonot tarrat, ärsyttää.
Nyt pitäs toiselta kaverilta käydä kaivelee laatikot, et mitä sieltä löytyy \:D/
Käytiin muute kirpparilla (ihan live sellaisella pitkästä aikaa) ja tein taas hienoja löytöjä joskaan en vaippoja löytäny, mut on pakko hehkuttaa ruskovillan välihaalaria, ihan priimakuntonen, 15,90,- :D
Siel oli muutamat vaippahousutkin samaa kamaa, mutta mulla on nyt niin monet, että jätin jonkun muun onneksi ne.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-10 21:30:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-07-08 22:35:22
Viestit: 3370
Harlamovski kirjoitti:
Onko piirulla ompelukone...? :lol:


:lol: Eipä ole.

_________________
Pikkukarppi 05/12


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-11 14:30:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-21 14:03:54
Viestit: 1013
Meinasin tuossa joku aika sitten tilata muutaman Tots Botsin suoraan valmistajalta, mutta olisivat perineet 25 puntaa postikuluja niin jätin väliin. :lol: Vaikka itse vaipat olivat siellä halvempia, niin tuli kuitenkin lopulta halvemmaksi tilata Suomesta.

_________________
Poika 10/12


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-13 21:57:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-25 11:03:41
Viestit: 626
Paikkakunta: Kotka
Meillä kestoillaan! Esikoinen täysin kertseillä, tokan kans löysin kestot kun oli 8kk ja siitä se lähti, kolmannen kans osakestoilin, suolioireinen allergikko ja kestoilu lähes lopahti niihin ripuleihin, neljännen kans alusta asti kestoiltu, ihan vauvana pelkät sisävaipat+pulkuori/villahousut, yöllä yövaippa + villikset, isompana suosin mielummin päivällä taskuja sekä aioja mutta koska sisävaippoja ja kuoria ja villiksiä on niin niitä myös käytän. Suosikkivaipat on Onnikkaan yövaipat sekä aio:t, Nallen taskut ja muitakin hyviä lähinnä kotimaisia löytyy :). Itse en osaa ommella joten ostovaipat sen takia :) Kestoilu on kivaa :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-22 09:26:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-11 11:40:11
Viestit: 600
Huokaus :roll:
Mä oon jo useamman yön käyttäny kertsejä. Mistä tota pissaa tulee?
Ei pidä kestot ja se tulee myös kertseistä läpi #-o

Oisko jollain hyviä vinkkejä mitä mun kannattais sinne imuiksi laittaa? Nyt on bambua ja vaiks mitä, mut jos vielä lisää, niin se paketti on niin paksu, et ei nukkumisesta tuu mitään :lol:

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-22 10:20:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-01 15:14:16
Viestit: 1392
Paikkakunta: Porvoo
Meillä on Gridgirl samaa ongelmaa. Kertseistäkin tulee pissat läpi. Siihen ratkaisu olis kai isomman koon kertsi, mut enpä viitti uutta vaippapakettia ostaa ennen ku edelliset loppuu.
Ja tosiaan kun ei kestoon voi älyttömiä määriä laittaa imua. Etenkin taskuvaippahan pullistuu sellaiseksi kuperaksi niin että pissat pääsee valumaan sitten sivuilta ulos, ja meidän jätkällähän hermo palaa jos vaippa on yhtään epämukava tai tönkkö. Villahousut olisi kait yövaippana se pitävin, mutta kun ei ole niitä toimivia villiksiäkään olemassa. Bambulla ja hampulla sekä harsoillakin varmaan paras imukyky. Mikroimukin vielä lisäks kun se on sen verran siro imu.

Meillä on yks tällainen sisävaippa, en ole vielä sitä koskaan kokeillut, mut siihen vois laittaa vaik mitä lisäimua ja sit villikset päälle, mut en tiedä olisiko yhtään sen pienempi vaippapaketti. Sitten meillä oli hyvä, nyt jo pieneksi jäänyt LittleLamb-sisävaippa , tiedä sitten jos siitä seuraava koko olisi yhtä hyvä isopissaiselle. Sit kun noihin löytäis pitävät kuoret tai villikset.

_________________
Poika 09/12, Tyttö 02/15

Ruokapäikky


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-22 10:26:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-11 11:40:11
Viestit: 600
^ei auttanu vaippakoon päivityskään meillä :(
Toki osa tosta pissaamisesta voi johtua siitä tiheästä imusta, mut tuntuu kurjalta silti.
Päivisinhän tuo luruttelee sujuvasti lavuaariin jos mahdollisuus annetaan :lol:

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-22 11:12:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-01 15:14:16
Viestit: 1392
Paikkakunta: Porvoo
Gridgirl kirjoitti:
Päivisinhän tuo luruttelee sujuvasti lavuaariin jos mahdollisuus annetaan :lol:
Joo sama meillä, kakkoshätäkin luonnistuu hienosti lavuaariin. Vaippoja likaantuu päivällä yllättävän vähän kun vaan jaksaa vessattaa ahkerasti. Ja toi lavuaariin vessatus herättää kummastusta kun ollaan kyläilemässä :lol:

_________________
Poika 09/12, Tyttö 02/15

Ruokapäikky


Ylös
   
 Viestin otsikko: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-22 11:33:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-28 13:10:09
Viestit: 691
Minä oon käyttäny sisätäyttöjä kuorella ja hyvin toimii kunhan on tarpeeksi iso vaippa ja tarpeeksi lisäimua ja tarpeeksi iso kuori. Siis pointtina että se ite tasku on myös imevää materiaalia eikä esim. coolmaxia ja pulia. Mallia Hupimaan Yökkö, mutta se on laiheliineille niin tavallisille ja paksukaisille ehkä joku muu malli? Meillä ei tytöt oo valittanu vaikka ois mikä pallopylly yöllä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-22 12:37:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-11 11:40:11
Viestit: 600
^täytyypäs jotain vastaavaa kokeilla. Laiheliini on meilläkin, et sekin tuo sen haasteen vaippailuun :D

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-22 13:04:46 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Paikkakunta: JKL - Petäjävesi
Myllymuksujen netissä oli muuten Imuiisejä outletissä 4 euroo kipale. Sehän on lisäimu.

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-23 10:10:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-21 14:03:54
Viestit: 1013
Olisiko täällä kukaan tykästynyt Myllymuksujen taskuvaippoihin? Mulla olisi 4 kpl koossa S-M (5-10 kg) joutilaana, kun ne ei vaan istu tuolle rimppakinttupojalle. Vaikka kuinka kiristää ja asettelee niin aina jää jalantiet liian löysiksi ja falskaa tosi helposti.

_________________
Poika 10/12


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-23 11:04:55 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Paikkakunta: JKL - Petäjävesi
Monikin täällä on tykännyt niistä, minä mukaan lukien. Mutta meidän tytsillä on jo äärirajoilla se S/M-koko joten en taida nyt sitten kun ei tulevastakaan tarpeesta oikein tässä vaiheessa oo mitään hajua.

Hyviä taskujahan nuo ovat tosiaan mutta sehän on niin yksilöllistä, että mitkä käy kellekin parhaiten. Kalmarilla tai Kompsiksella tais olla noita ainakin käytössä?

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-23 11:11:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-07 10:30:15
Viestit: 1583
Joo, meil on käytössä ja hyvin istuu. Voisin ne haluta. Pistä yv, niin palaan sit asiaan.

_________________
Pojat 10/12 ja 3/15


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kestovaipat Vol II
ViestiLähetetty: 2013-01-23 14:56:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-01 15:14:16
Viestit: 1392
Paikkakunta: Porvoo
Myllymuksujen taskut on meillä mitä mainioimpia, mutta oikeastaan ei ole tarvetta niitä enempää hankkia :)


Tuli tänään hankittua käytettynä sisävaippoja edullisesti ja yhden ImseVimsen kuorivaipan, lisäks sain muutamat tyydyttäväkuntoiset villikset kaupanpäällisiksi. Materiaaliltaan ovat kuulemma merinovillaa ja olivat hyvin värikkäitä, mutta kuulemma pitävät pissat sisällään. Saa nyt nähä kuinka toimivia ovat, taitavat kyllä vielä olla hieman isoja. Kahta sisävaippaa ehdin jo testata, Tirsokas- ja Nalle-merkkiset ja molemmat istuu hyvin ja se kuori oli just passeli sisävaipan päälle. Jee :) Mulla oli s-koossa noita Imsen kuoria ja tykkäsin niistä, mut en ole m-koossa niitä aiemmin löytänyt ja täytyy sanoa että tähän löytöön olen ihan tyytyväinen :)

_________________
Poika 09/12, Tyttö 02/15

Ruokapäikky


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 220 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 511 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)