Harlamovski kirjoitti:
Mulla kun on ollut tässä ongelmaa supistelujen kanssa (viikoilla 25 - ) niin ostin kokeeksi
Carriwellin SupportBand -masutuubin nähdäkseni, auttaisiko se yhtään ongelmaan, kun mulla tuo maha venähti suorastaan yhtäkkiä jotenkin hirmuisen harppauksen ja tuntui, että se voisi tarvitakin vähän lisätukea. Ilokseni voin kertoa, että on masutuubista ollut apua. Se tukee mahaa kivasti nimenomaan alalaidasta.
Tuubi on kauttaaltaan strechiä microkuitua, samanlaista materiaalia kuin Carriwellin täälläkin kehutut imetysliivit, joita mulla on nyt sitten myös sporttimallina ja tavallisena takaa hakasilla varustettuna. (Noista liiveistä sivumennen sporttimalli on muuten ehkä vieläkin mukavampi päällä kuin tuo hakasversio, selästä ja nimenomaan leveämmistä olkaimista, edestä ne on samanlaisia molemmat.)
Masutuubi ei rullaudu eri asennoissakaan ylös selkää kohti alareunasta, kun sen oppii asettamaan luontevasti, ei ollut hankalaa. Tukee myös selkää jonkin verran. Ei purista mistään, mutta tuen tuntee kuitenkin, tuli sellainen olo kun sen vetaisi päälle kuin olisi saanut rintaliivit mahallekin

mikä oli hyvin tervetullut fiilis kyllä! Tuubin vetaisee mielellään päälle aamuisin, eikä ole vielä ainakaan puristanut epämukavasti syönnin jälkeenkään.
Eli auttoi mulla, enkä usko että tähän tuen tarpeeseen oisin saanut vastaavaa hyötyä esmes just leikkaamalla tuubin vaikka vanhasta t-paidasta, tämä on huomattavasti napakampi. Jos nyt miettisin tämän kokemuksen nojalla, että ostanko vai enkö, niin ostaisin kyllä, hinta-laatu -suhde on oikein hyvin kohdillaan.
Maksoi siis 13,90 €, koot S - XL ja löytyy esmes tuolta:
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/6039/pl#Mulla on ollu toi käytössä ensimmäisessä raskaudessa hyvin useasti - autto myös pitämään housut paikoillaan sillon kun vielä sai normifarkut jalkaan mut ei ihan kiinni asti

mutta tässä raskaudessa en oo käyttöny ku muutaman hassun hetken. Muksu ei tykkää yhtään tuosta tukevasta puristuksesta vaikka tämä mamma sitä kaipaisikin jämäkkyyttä tuomaan.
Imetysliivejä saa hyvällä palvelulla tilattua Briteistä, halvemmalla kuin Suomesta, omien tutkimuksieni mukaan. Itselle tilasin Anitan mustat imetysliivit ja Bravadon Bliss imetysliivit. Imetyksen aikaisesta toimivuudesta en osaa vielä sanoa, mutta tuntuvat nyt "kasvaneena" mukaville
http://www.nursingbra-shop.co.uk/default.aspMuutama imetysvaate tuli tilattua myös täältä nopealla ja hyvällä palvelulla. Molemmat paidat ovat erittäin miellyttävää laatua, imetyksen kanssa toimivuudesta en vielä tiedä. Ovat istuneet hyvin myös jättimasun kanssa.
http://www.babeswithbabies.com/Carriwellin imetysliivit oli käytössä esikon kanssa, itsellä kun on isot rinnat (merkistä riippuen 80E-G) niin toppimallinen luukuilla ei tuntunut mielestäni tarpeeksi tukevalle ja olkaimet painoivat välilla hartioita. Voipihan olla, että minulla ei vain ollut oikea koko ja malli.
Triumphin kaarituelliset imetysliivit olivat viime imetyksen aikaan lempparit. Halusin kuitenkin nyt testailla näitä ilman kaaritukea olevia liivejä. Hyvinkin saattaa kyllä taas ilmestyä nämä myös kaappiin